Het voelt voor mij aan als:quote:Op maandag 18 december 2023 05:55 schreef Kijkertje het volgende:
De Palestijnse Christenen zijn het ook al niet met elkaar eens:
[ twitter ]
Een Facebook of Twitterfeed, die alleen maar bestaat uit bevestigingen van meningen, gekoppeld aan 'nieuws'.quote:
Daar heb je precies de sleutel: ze willen elkaar al eeuwen kapot maken, fijne religieuze traditie.quote:Op maandag 18 december 2023 09:11 schreef Mylene het volgende:
Als Israël genocide wil plegen op de Palestijnen, commentaar wat ik voorbij zie komen, wat wil Hamas dan met de Joden doen?
Er is nu al een paar keer een nieuwsbericht geweest toch dat de veiligheidsdiensten hele duidelijke signalen hebben gemist omdat ze ze niet goed inschatten. Dit is gewoon dezelfde onkunde die we bij ons ook steeds zien na aanslagen: dader was bekend, maar belandde op de grote stapel met vergelijkbare signalen. De kapers van 9/11 zijn ook diverse keren gesignaleerd.quote:Op maandag 18 december 2023 08:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hou van complotten. Ik geloof er geen ruk van dat Israël niet heeft geweten van 7 oktober
Ik zie nergens iets van ene Frinkelsteinquote:Op maandag 18 december 2023 09:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Uitleg staat in de post van Dr Frinkelstein. Ga het lezen.
Data is geen informatie en al helemaal geen kennisquote:Op maandag 18 december 2023 10:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er is nu al een paar keer een nieuwsbericht geweest toch dat de veiligheidsdiensten hele duidelijke signalen hebben gemist omdat ze ze niet goed inschatten. Dit is gewoon dezelfde onkunde die we bij ons ook steeds zien na aanslagen: dader was bekend, maar belandde op de grote stapel met vergelijkbare signalen. De kapers van 9/11 zijn ook diverse keren gesignaleerd.
We zitten denk ik massaal met hetzelfde probleem als dat de Stasi had: enorme massa's aan data maar niet genoeg capaciteit/vernuft om deze juist te classificeren.
Larry?quote:Op maandag 18 december 2023 10:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zie nergens iets van ene Frinkelstein
Klopt, dat draagt ook bij aan het probleem.quote:Op maandag 18 december 2023 10:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Data is geen informatie en al helemaal geen kennis
Het zou kunnen maar eerlijk gezegd ben ik na een aantal jaar bij de overheid vrij cynisch over hun vermogen om met opzet dingen op die manier te sturen.quote:Daarnaast, kan het nog steeds ook wel vooropgezet of (deels) bewust zijn. Politiek is politiek en is nasty as shit
Een R te weinig, maar grappig.quote:
Lang geleden dat ik deze baas langs heb zien komenquote:
Omdat we veel te veel potentiële problemen binnen gelaten hebben de afgelopen decennia.quote:Op maandag 18 december 2023 10:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er is nu al een paar keer een nieuwsbericht geweest toch dat de veiligheidsdiensten hele duidelijke signalen hebben gemist omdat ze ze niet goed inschatten. Dit is gewoon dezelfde onkunde die we bij ons ook steeds zien na aanslagen: dader was bekend, maar belandde op de grote stapel met vergelijkbare signalen. De kapers van 9/11 zijn ook diverse keren gesignaleerd.
We zitten denk ik massaal met hetzelfde probleem als dat de Stasi had: enorme massa's aan data maar niet genoeg capaciteit/vernuft om deze juist te classificeren.
Human Rights Watch, die in het geheim 3 miljoen dollar hebben aangenomen van Qatar...quote:Op maandag 18 december 2023 09:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is al jaren bekend. Nu is het opeens een schok omdat het Israëliërs zijn die dood zijn geschoten. Als het Palestijnen waren geweest hadden ze er een label op gehangen en een verhaal omheen verzonnen.
Enige probleem daarmee is dat zo'n politicus niet kan weten hoe een analist die de informatie ook zag -en je weet niet wie dat is- gaat reageren als toevallig een bekende van hem/haar werd ontvoerd of vermoord. Of als die persoon geen zin heeft om zich te laten slachtofferen. De kans dat er bij opzet klokkenluiders gaan komen is echt levensgroot.quote:Op maandag 18 december 2023 10:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Data is geen informatie en al helemaal geen kennis
Daarnaast, kan het nog steeds ook wel vooropgezet of (deels) bewust zijn. Politiek is politiek en is nasty as shit
Dat is al een vrij oud filmpje. Maakt het gedrag natuurlijk niet beter.quote:Op maandag 18 december 2023 11:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Islamisatie in de UK is al op het punt dat ze ongestoord dit kunnen doen
[ twitter ]
Dat laatste is ook heel erg waar jaquote:Op maandag 18 december 2023 10:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt, dat draagt ook bij aan het probleem.
[..]
Het zou kunnen maar eerlijk gezegd ben ik na een aantal jaar bij de overheid vrij cynisch over hun vermogen om met opzet dingen op die manier te sturen.
Die meneer werkt anders wel bij de NASA zo te zien hoorquote:Op maandag 18 december 2023 11:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Islamisatie in de UK is al op het punt dat ze ongestoord dit kunnen doen
[ twitter ]
Treurige bendequote:Op maandag 18 december 2023 14:02 schreef Qarrad het volgende:
Impressie van het leven in Gaza in de jaren 2005-2008 door de ogen van een tot de islam bekeerde Zweedse.
Geeft een indruk van het leven vlak voor en vlak na de terugtrekking van Israël in het dagelijks leven.
https://living-in-gaza.blogspot.com/
En nog wat opvallende dingen:quote:Op maandag 18 december 2023 14:38 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
De ketamine opmerking zou veel verklaren. Je drogeert de gijzelaars gewoon en je hebt veel minder kans op problemen.
quote:The only hostages who were treated 'fairly well', though locked up in isolation with very little food, were those held by Hamas terrorists and UNRWA staff (!!) in their private homes.
...
None were killed by the 40% misfired Hamas and PIJ missiles, like in 2014. These 'exact' numbers were determined with hardly any medical staff, of which most were allegedly killed by Israeli snipers. And, of course, not one single 'brave Hamas freedom fighter' has been killed.
quote:Op maandag 18 december 2023 14:38 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
De ketamine opmerking zou veel verklaren. Je drogeert de gijzelaars gewoon en je hebt veel minder kans op problemen.
Bron?quote:
quote:AMMAN, 1 December 2023 - “UNRWA has been following the traction of a post by an Israeli journalist on the social media platform X. The post claims that there is an alleged connection between an Israeli hostage held in Gaza and an UNRWA school teacher. The journalist did not provide more information on this claim.
“UNRWA and other entities in the United Nations have asked the journalist to provide more information on what we consider to be a very serious allegation. Despite repeated demands, the journalist has not responded.
“UNRWA requests that the journalist provides an immediate clarification of the claims, and that whoever may be able to assist us in determining the facts comes forward.
“In the absence of credible information to support this claim, UNRWA requests that the journalist immediately deletes the post. Making serious allegations in the public domain, unsupported by any evidence or verifiable facts in support thereof may amount to misinformation.
“UNRWA reiterates that it takes all allegations of breach of UN principles extremely seriously and immediately investigates them. We are hence determined to find out whether the information in question is genuine or false.
“UNRWA is the largest humanitarian organization in the Gaza Strip and is currently hosting more than 1 million people in its shelters. Defamation attacks and the spread of misinformation about UNRWA -from any side- directly endanger the lifesaving operations of the Agency and its staff operating on the ground.
“These harmful and presumably gratuitous acts must stop, immediately.”
ENDs-
Ehmmmm,quote:
Hahaha, toch lekker dat Twitter, begrijp slecht dat men dat niet waardeert, tenzij je niet van waarheid houdt.quote:Op maandag 18 december 2023 19:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Bron?
En zoals ik eerder al postte:
[ twitter ]
[..]
Je vindt de huidige community notes van Twitter wel betrouwbare bronnen? Okeeee ...quote:Op maandag 18 december 2023 20:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ehmmmm,
De notes in de tweet die je post..?
Niet perse, maar als die linken naar reuters, dan wel.quote:Op maandag 18 december 2023 20:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je vindt de huidige community notes van Twitter wel betrouwbare bronnen? Okeeee ...
quote:Op maandag 18 december 2023 20:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je vindt de huidige community notes van Twitter wel betrouwbare bronnen? Okeeee ...
In de geposte tweet staat geen enkele bron.
Dat gaat over één docent die een dubbelleven zou hebben geleid. Nergens staat dat hij gijzelaars vasthield.quote:Op maandag 18 december 2023 20:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Niet perse, maar als die linken naar reuters, dan wel.
Onder diens oog zijn er mooie tunneltjes gegraven.quote:Op maandag 18 december 2023 20:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat gaat over één docent die een dubbelleven zou hebben geleid. Nergens staat dat hij gijzelaars vasthield.
Begrijp me goed, er zullen ongetwijfeld rotte appels tussen gezeten hebben maar de constante beschuldigingen richting UNWRA docenten (zo'n 2800 las ik ergens) zijn grotendeels niet bewezen/ongegrond.
Nee, daar berichte die andere note over.quote:Op maandag 18 december 2023 20:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat gaat over één docent die een dubbelleven zou hebben geleid. Nergens staat dat hij gijzelaars vasthield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |