Nee, we doen het allemaal om Jezus blij te maken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, Kerst is niet per definitie kut, maar ik kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden.
Zal jou eens blij maken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, we doen het allemaal om Jezus blij te maken.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens blij maken.
Volgens mij voelt iedereen elk jaar weer de druk om er iets van te maken en duikt dan ook iedereen vol stress de feestdagen in daarna hoor je iedereen zeggen: "Ben blij dat het er weer op zit."quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, Kerst is niet per definitie kut, maar ik kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden.
Het boeit Jezus allemaal niks hoor, stuurde hij via dmquote:Op zaterdag 16 december 2023 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, we doen het allemaal om Jezus blij te maken.
Dat zeg ik nog nietquote:
Tssss... de party pooper.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:02 schreef Academicus het volgende:
[..]
Het boeit Jezus allemaal niks hoor, stuurde hij via dm
Ik zou mij dan best lullig voelen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:06 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja ok, maar wat wil je als je bloedend aan een kruis hangt
Verrassing en zulksquote:
Ben benieuwd.quote:
I knowquote:
Meh, van Stigs heb ik weinig te vrezen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:11 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik voel dat je van de zenuwen uit elkaar knalt
Float like a butterfly, stig like a beequote:Op zaterdag 16 december 2023 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Meh, van Stigs heb ik weinig te vrezen.
Het zit hem meer in de termen van snelheid en pk's.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:13 schreef Academicus het volgende:
[..]
Float like a butterfly, stig like a bee
Shit, je weet het alquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het zit hem meer in de termen van snelheid en pk's.
Whehehe, een terugkerend fenomeen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Shit, je weet het al
Maar aan een defecte schakelbak heb je niks natuurlijk. Ik weet niet waar deze metafoor op slaat, maar vast ergens opquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het zit hem meer in de termen van snelheid en pk's.
Dat welquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, een terugkerend fenomeen.
Met de pook alleen kun je ook prima spelen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:17 schreef Academicus het volgende:
[..]
Maar aan een defecte schakelbak heb je niks natuurlijk. Ik weet niet waar deze metafoor op slaat, maar vast ergens op
Zo'n oude, roestige wordt lastig hoorquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met de pook alleen kun je ook prima spelen.
Nooit last van. Mijn pook is nog soepel.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:22 schreef Academicus het volgende:
[..]
Zo'n oude, roestige wordt lastig hoor
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:17 schreef Academicus het volgende:
[..]
Maar aan een defecte schakelbak heb je niks natuurlijk. Ik weet niet waar deze metafoor op slaat, maar vast ergens op
Die heeft te veel American Pie gekekenquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:52 schreef Caesalpinia het volgende:
waarom open ik dating apps...
ik geef de openingszin 'waar ben je trots op dat je dit jaar hebt bereikt?'
antwoord
"dat ik een milf heb geneukt"
Ik moest wel gniffelenquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:52 schreef Caesalpinia het volgende:
antwoord
quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:52 schreef Caesalpinia het volgende:
antwoord
Ik zou ook een slappe krijgen van zo'n openingszinquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:52 schreef Caesalpinia het volgende:
antwoord
Als een vrouw dat zou zeggen?quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zou ook een slappe krijgen van zo'n openingszin [ afbeelding ]
... is dat dan jouw antwoord?!quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als een vrouw dat zou zeggen?
Ik zou best verbaasd zijn als ik ooit zo'n antwoord zou krijgenquote:
Lol...quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou best verbaasd zijn als ik ooit zo'n antwoord zou krijgen
Ehm, beetje raar als jij een antwoord van de ander zou krijgen dat die een MILF had geneuktquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou best verbaasd zijn als ik ooit zo'n antwoord zou krijgen
Nou, een vrouw kan nog steeds een MILF geneukt hebben toch?quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, beetje raar als jij een antwoord van de ander zou krijgen dat die een MILF had geneukt
Nevermaaaindddd....
"Ik ben van mijn zolderkamer gekomen", klinkt doorgaans minder interessantquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:52 schreef Caesalpinia het volgende:
antwoord
Maar 'ik heb een milf geneukt' zeg je toch niet in een Dating App tegen een vrouw die je vraagt waar je het meest trots op bent?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:10 schreef Academicus het volgende:
[..]
"Ik ben van mijn zolderkamer gekomen", klinkt doorgaans minder interessant
Doen we nog zo ons bestquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar 'ik heb een milf geneukt' zeg je toch niet in een Dating App tegen een vrouw die je vraagt waar je het meest trots op bent?
Ze is nota bene je Catch!
Lol.
Nee:
Mannen.
Ik zal ze wel nooit begrijpen.
en
Ach jaaaahhh...quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doen we nog zo ons best
Oh;quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doen we nog zo ons best
Nee, ik had wel een wat meer volwassen antwoord gegevenquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh;
Had jij zoiets gezegd dan, bij die vraag, in een Dating App?
Iig niet zo'n dom waarmee je je eigen glazen in zou gooienquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik had wel een wat meer volwassen antwoord gegeven
Welke antwoorden heb je tot nu toe op die vraag gekregen? Ik vind hem nog best lastig te beantwoorden.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:52 schreef Caesalpinia het volgende:
antwoord
Amykequote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:52 schreef Caesalpinia het volgende:
antwoord
LoLkequote:
Iedereen blij vandaag?quote:
Ik ben best happy jaquote:
Hoe komt dat zo?quote:
Vrij goed geslapen, ochtendwandeling in de benen, en de gedachte dat ik nog maar 2 dagen hoef te werkenquote:
Kijk aan, dat klinkt altijd goed.quote:Op zondag 17 december 2023 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrij goed geslapen, ochtendwandeling in de benen, en de gedachte dat ik nog maar 2 dagen hoef te werken
Ik heb wel een kutwijf met een kersttrui gezien, telt dat ook?quote:Op zondag 17 december 2023 10:59 schreef LordofLeaves het volgende:
Heb hier nog geen kerst kut voorbij zien komen btw.
Lenny is dan ook een toppertquote:Op zondag 17 december 2023 10:59 schreef LordofLeaves het volgende:
Heb hier nog geen kerst kut voorbij zien komen btw.
Sallykequote:
Haaii Stiggy, hoe ist?quote:
Hm. T gaat, 't gaat.quote:
Gaat primaquote:
Ach, 't gaat, 't gaat.quote:Op zondag 17 december 2023 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat prima
Met jou niet?
Knuffelquote:
Ja, dat is ze zeker.quote:
Oh jeej, dat klinkt nooit best.quote:
Oh valt mee hoor,quote:Op zondag 17 december 2023 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh jeej, dat klinkt nooit best.
Scheelt alweer een hoop.quote:Op zondag 17 december 2023 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh valt mee hoor,
Maar springen van blijdschap, dat dan niet
Wil je in mijn nek?quote:Op zondag 17 december 2023 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh valt mee hoor,
Maar springen van blijdschap, dat dan niet
quote:
Kan je alles goed zien!quote:
Owww!quote:Op zondag 17 december 2023 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je alles goed zien!
Zoiets jaquote:Op zondag 17 december 2023 13:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Owww!
Oh ja, jij bent een meter of 2 of zo toch?
Ja ik zit wat anders te doen.quote:
Fappen zeker?quote:Op zondag 17 december 2023 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik zit wat anders te doen.
Ik zie jou er ook voor aan.quote:
Nee dat wordt saai na een keer of 8.quote:
Sally die fapt?!quote:
Zou dat na 2 keer al saai vinden.quote:Op zondag 17 december 2023 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee dat wordt saai na een keer of 8.
quote:
Oef, rare gedachtequote:Op zondag 17 december 2023 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou dat na 2 keer al saai vinden.
[..]
Welke van de twee?quote:
Dat ging makkelijk.quote:
Scheelt weer.quote:Op zondag 17 december 2023 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]zo moeilijk ben ik ook niet
eentje dat hij oom is geworden (... daar heb jij toch niets voor gedaan?)quote:Op zondag 17 december 2023 10:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke antwoorden heb je tot nu toe op die vraag gekregen? Ik vind hem nog best lastig te beantwoorden.
Het is al goed.quote:Op zondag 17 december 2023 19:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vergeef mij vader ik heb gezondigd
quote:Op zondag 17 december 2023 20:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie friemelt aan Modus
Ja... vind ik zelf ook wel een beetje, @LordofLeaves ....?quote:
Dit dan wrs eerderquote:
Koekje tochquote:
LoL heeft een levendige fantasie denk ik...quote:Op zondag 17 december 2023 21:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja... vind ik zelf ook wel een beetje, @:Lordofleaves ....?![]()
Hoe zie jij dat voor je, dan........
Wie, wat, waar....?quote:Op zondag 17 december 2023 22:01 schreef Academicus het volgende:
Hier wordt weer op vanalles en nog wat aangestuurd![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 17 december 2023 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LoL heeft een levendige fantasie denk ik...
Ja, best wel eigenlijkquote:Op zondag 17 december 2023 22:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie, wat, waar....?![]()
Ben jij inmiddels wat opgeknapt, trouwens?
Niks mis meequote:
Dement zijn is ook prettig leven hoor. Ik hoor altijd van mijn zoons dat ik dat benquote:Op zondag 17 december 2023 22:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee zeker nieta dirty mind is a joy forever
Je hebt onthouden dat ze je dat verwijtenquote:Op zondag 17 december 2023 22:51 schreef Academicus het volgende:
[..]
Dement zijn is ook prettig leven hoor. Ik hoor altijd van mijn zoons dat ik dat ben
Optimistquote:Op zondag 17 december 2023 22:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je hebt onthouden dat ze je dat verwijten
Och ja, pubers héquote:Op zondag 17 december 2023 22:58 schreef Academicus het volgende:
[..]
Optimist![]()
Maar wanneer ik ze dan uitleg/preek dat ik elke dag wel aan 1000 dingen moet denken en dat ik ook hun inzet/eigen verantwoordelijkheid/hulp wel eens zou kunnen waarderen dan zie ik ze al na 3 seconden afdwalen naar de servers van Fortnite![]()
Maar ja, op die leeftijd leefde ik geheel voor Mortal Combat op de Sega Megadrive. Al bleef ik daardoor wel een keer zitten en zakte ik op mijn eindexamen
Oostindisch dement zeker?quote:Op zondag 17 december 2023 22:51 schreef Academicus het volgende:
[..]
Dement zijn is ook prettig leven hoor. Ik hoor altijd van mijn zoons dat ik dat ben
Net als West Indisch doof!quote:
En Noord-Indisch blind?quote:Op zondag 17 december 2023 23:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net als West Indisch doof!
En Zuid-Indische diarree!quote:
Ik haaaaat diarree, schijt ik al m'n eiwitten er weer uitquote:Op zondag 17 december 2023 23:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En Zuid-Indische diarree!
Jaah, kun je lekker blijven eten!quote:Op zondag 17 december 2023 23:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik haaaaat diarree, schijt ik al m'n eiwitten er weer uit
Over tien jaar gaat de telefoon: "Pa, hoe maak ik eigenlijk een tosti?"quote:Op zondag 17 december 2023 23:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Och ja, pubers hédie komen zichzelf nog wel tegen als ze wat ouder zijn en ook aan 1000 dingen moeten denken
Ik mag graag eten maar soms heb ik wel moeite om elke dag weer de 3000 of meer kcal aan te tikken, gaat toch best vervelen uiteindelijkquote:Op zondag 17 december 2023 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaah, kun je lekker blijven eten!
"Even tussen je bilnaad stoppen en op laten warmen"quote:Op zondag 17 december 2023 23:30 schreef Academicus het volgende:
[..]
Over tien jaar gaat de telefoon: "Pa, hoe maak ik eigenlijk een tosti?"
Ik plan 'm alvast in
Probeer intermittent fastingquote:Op zondag 17 december 2023 23:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik mag graag eten maar soms heb ik wel moeite om elke dag weer de 3000 of meer kcal aan te tikken, gaat toch best vervelen uiteindelijk
Tuurlijk, ze moeten alleen even wennenquote:Op zondag 17 december 2023 23:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
"Even tussen je bilnaad stoppen en op laten warmen"
Ik ben vroeger als kind ook best verwend qua dat m'n ouders veel voor me deden maar kan me uitstekend redden. Komt wel goed met je koters
Vorig jaar gedaan toen ik aan het droogtrainen was, was inderdaad best prettig, deed toen 16:8 (soms 18:6 zelfs)quote:
Hoe oud zijn ze?quote:Op zondag 17 december 2023 23:32 schreef Academicus het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze moeten alleen even wennen
Ah joh, bijna naar de kroeg al, heb je er geen last meer vanquote:Op zondag 17 december 2023 23:34 schreef Academicus het volgende:
[..]
11 en bijna 15 dus ik ben bijna 'klaar'
Je pakt het direct grondig aan, wel altijd goed blijven oplettenquote:Op zondag 17 december 2023 23:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vorig jaar gedaan toen ik aan het droogtrainen was, was inderdaad best prettig, deed toen 16:8 (soms 18:6 zelfs)
Nu eet ik dusdanig veel dat ik die uren wel nodig heb
Het ergste moet nog beginnenquote:Op zondag 17 december 2023 23:34 schreef Academicus het volgende:
[..]
11 en bijna 15 dus ik ben bijna 'klaar'
Ik ben toen wel iets te ver doorgeschoten met droogtrainen ja, dat doe ik nooit weerquote:Op zondag 17 december 2023 23:35 schreef Academicus het volgende:
[..]
Je pakt het direct grondig aan, wel altijd goed blijven opletten
Ik neem aan dat dit exemplaar toch zeker op Fok zitquote:Op zondag 17 december 2023 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
hij kan nu op zn 45ste alles zelf!
Dan heeft Academicus nog 30 jaarquote:Op zondag 17 december 2023 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het ergste moet nog beginnen
Maar mijn broer is ook verwend opgevoed, tot zn 30ste deed mn moeder zn was nog, maar dat is uiteindelijk ook allemaal goedgekomen, hij kan nu op zn 45ste alles zelf!
@TheStigsDutchCousinquote:Op zondag 17 december 2023 23:36 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit exemplaar toch zeker op Fok zit
Het is een beetje grenzen verkennen en de juiste verhouding vindenquote:Op zondag 17 december 2023 23:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben toen wel iets te ver doorgeschoten met droogtrainen ja, dat doe ik nooit weer
Klopt ja. Vond het niet vervelend om te doen. Schijnt ook goed te zijn voor je bloedsuikerspiegel geloof ikquote:Op zondag 17 december 2023 23:37 schreef Academicus het volgende:
[..]
Het is een beetje grenzen verkennen en de juiste verhouding vinden
Trustenquote:Op zondag 17 december 2023 23:38 schreef Academicus het volgende:
Trusten mensen, het is weer mooi geweest vandaag. Ciao
Bwehehehe.quote:
Dat zou maar zo kunnen, misschien herkent hij me welquote:Op zondag 17 december 2023 23:36 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit exemplaar toch zeker op Fok zit
quote:Op zondag 17 december 2023 23:38 schreef Academicus het volgende:
Trusten mensen, het is weer mooi geweest vandaag. Ciao
Trusten!quote:
Ik ook niet, dat duurt nog bijna twee decenniaquote:Op zondag 17 december 2023 23:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bwehehehe.
Ik ben geen 45
Lijkt me erg ongemakkelijk, gelukkig weet er volgens mij niemand van mijn familie dat ik op FOK! zitquote:Op zondag 17 december 2023 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen, misschien herkent hij me wel
[..]
[..]
Trusten!
Gaat sneller dan je denkt, jonkiequote:Op zondag 17 december 2023 23:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat duurt nog bijna twee decennia
Weet er alles van, het gaat al veel te snelquote:Op zondag 17 december 2023 23:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat sneller dan je denkt, jonkie
Ow serieus...quote:Op zondag 17 december 2023 23:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat duurt nog bijna twee decennia
Ik lijk ook wel een ouwe lul qua gedrag jaquote:Op maandag 18 december 2023 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow serieus...
Ik had je ouder ingeschat, haha!
Maar welterusten
En ook aan @:Academicus
Dan zal ik mijn geboortejaar maar niet onthullenquote:Op maandag 18 december 2023 00:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik lijk ook wel een ouwe lul qua gedrag jamaar 1995, dus valt nog mee
Ik heb nooit zo'n heel goed inschattingsvermogen qua leeftijden hiero, bijvoorbeeld een Stig zal wel eind 30 zijn en een Amy begin 30, jij en Puz begin 40 of zo, en LoL 12quote:Op maandag 18 december 2023 00:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn geboortejaar maar niet onthullen
Denk dat ik ongeveer de oudste hier ben?Of mss Puzzie...
Nu ja, je ziet geen gezicht erbij natuurlijk.quote:Op maandag 18 december 2023 00:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo'n heel goed inschattingsvermogen qua leeftijden hiero, bijvoorbeeld een Stig zal wel eind 30 zijn en een Amy begin 30, jij en Puz begin 40 of zo, en LoL 12
Ja, zoals ik al zei, ik ben er beroerd inquote:Op maandag 18 december 2023 00:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, je ziet geen gezicht erbij natuurlijk.
Maar... dank je![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee hoe oud men mij over het algemeen schat in het echtquote:Op maandag 18 december 2023 00:08 schreef Sally het volgende:
Overigens, men schat mij wel vaak jonger dan dat ik ben![]()
Zit in de familie
Inmiddels kan je het érgens wel vinden op FOK...quote:Op maandag 18 december 2023 00:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei, ik ben er beroerd in
Pfoe nee, dat ga ik echt niet opzoeken, iets met privacy respecterenquote:Op maandag 18 december 2023 00:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Inmiddels kan je het érgens wel vinden op FOK...
Waar ik op zich wel van baal, maar vooruit dan maar
Da's liefquote:Op maandag 18 december 2023 00:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Pfoe nee, dat ga ik echt niet opzoeken, iets met privacy respecteren
Moest lachen om LoLquote:Op maandag 18 december 2023 00:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo'n heel goed inschattingsvermogen qua leeftijden hiero, bijvoorbeeld een Stig zal wel eind 30 zijn en een Amy begin 30, jij en Puz begin 40 of zo, en LoL 12
Haha ik vind het wel prima! Denk dat ik er nog wel voor door kan gaanquote:
Geen idee hoe je eruitzietquote:Op maandag 18 december 2023 01:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik vind het wel prima! Denk dat ik er nog wel voor door kan gaan
Ik ben de oudstequote:Op maandag 18 december 2023 00:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hoe je in het leven staat is zeker een van de belangrijkste factoren voor een jonge geest , leeftijd zegt weinigquote:Op maandag 18 december 2023 01:26 schreef kree het volgende:
LOl die leeftijden inschatten is wel grappig. denk ook niet dat je mss dat zo kunt zeggen, ja het is een jaartal. geboren enzo. Maar hoe je in het leven staat is een heel ander jaar
Lief dat je dat denktquote:Op maandag 18 december 2023 00:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Amykequote:Op maandag 18 december 2023 08:41 schreef MizzezAmy het volgende:
goedemorgen. Ik voel me nu wel even heel oud
Sallykequote:
Nou ja geestelijk zal het wel kloppenquote:Op maandag 18 december 2023 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lief dat je dat denkt
Op Fok! mag dat.quote:Op maandag 18 december 2023 09:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja geestelijk zal het wel kloppen
'Ik zal jou eens even denken'
Niet zo hequote:
Het is nog ochtendquote:
Andere tijdzone?quote:
ik zeg niks, lolquote:Op maandag 18 december 2023 09:31 schreef Sally het volgende:
Ze bedoelt denk ik ...uilskuiken....
@:TheStigsDutchCousin
Mannen, soepkippen zijn 't.
![]()
Zegquote:Op maandag 18 december 2023 09:31 schreef Sally het volgende:
Ze bedoelt denk ik ...uilskuiken....
@:TheStigsDutchCousin
Mannen, soepkippen zijn 't.
![]()
Kan ik mee leven.quote:Op maandag 18 december 2023 00:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Aaahh... kusje d'rop?quote:
LoLkequote:
Misschienquote:
Stigs! Vriend van het goede leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Altijd!quote:Op maandag 18 december 2023 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! Vriend van het goede leven.
Die kan zo op een tegeltje.quote:Op maandag 18 december 2023 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd!
Leven is goed, snelheid is goed, dus leven is snelheid
Precies, die ga ik nog eentje makenquote:
Zeker doen.quote:Op maandag 18 december 2023 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, die ga ik nog eentje maken
Koekskequote:
Mogguh Koekiequote:
Mogguh danquote:Op maandag 18 december 2023 10:03 schreef Caesalpinia het volgende:
Goedemorgen allemaal
het is echt maandag
Daar zit wat inquote:Op maandag 18 december 2023 10:10 schreef Oriente het volgende:
Dinsdag is mijn favoriete dag van de week, dan duurt het nog het langst tot het maandag is.
dank jequote:Op maandag 18 december 2023 10:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Mogguh dan
*schuift wat Zin in de Dag naar C toe
Tuurlijk!quote:Op maandag 18 december 2023 10:23 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
dank je
zit daar een hazelnoot koffie bij?
zo hard wordt er niet gewerkt op het momentquote:Op maandag 18 december 2023 10:26 schreef kree het volgende:
Ik ben vrij tot januari. hahaha sorry voor wie moeten werken btw. maar.
nee relaxed dagje?quote:Op maandag 18 december 2023 10:28 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
zo hard wordt er niet gewerkt op het moment
stiekem toch welquote:Op maandag 18 december 2023 10:28 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
zo hard wordt er niet gewerkt op het moment
hmmm dit laatste hahahaha. Hard dagje dus? wat was er hard aan?quote:
En mij vergeet je gewoonquote:Op maandag 18 december 2023 11:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mogguh sally ❤ heet je echt sally? Heb goede herinneringen aan die naam
omg die klieren dan? ja ik weet dit ook good luck daarmee het is wel beetjequote:Op maandag 18 december 2023 11:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo de kont van mijn hond proberen te wassen
Wat dénk je ....quote:Op maandag 18 december 2023 11:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mogguh sally ❤ heet je echt sally? Heb goede herinneringen aan die naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 18-12-2023 11:19:01 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sterkte.quote:Op maandag 18 december 2023 11:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Woef!quote:Op maandag 18 december 2023 11:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2023 11:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat dénk je ....
Is wel al jaren m'n nickname op 't interweb
Ik luister naar beide, lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel leukere naam in het echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Sjjjjjjjj.quote:
Sow. Glad ijs en zo.quote:
Nee die gelukkig niet alleen plakpoepquote:Op maandag 18 december 2023 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
omg die klieren dan? ja ik weet dit ook good luck daarmee het is wel beetje
Als het van dat nr is dan word ik nog echt verliefd denk enzso, haha hou ervanquote:Op maandag 18 december 2023 11:22 schreef Oriente het volgende:
And so Sally can wait
She knows it's too late
As we're walking on by
Her soul slides away
But don't look back in anger
I heard you say
quote:
Waarom ben jij zolang vrij?quote:Op maandag 18 december 2023 10:26 schreef kree het volgende:
Ik ben vrij tot januari. hahaha sorry voor wie moeten werken btw. maar.
Correct, OasisGodenquote:Op maandag 18 december 2023 11:25 schreef kree het volgende:
[..]
Als het van dat nr is dan word ik nog echt verliefd denk enzso, haha hou ervan
omdat ik in de zomervakantie maar dacht van ja geef ik alle andere collega maar voorrang met kinder vakanties.quote:Op maandag 18 december 2023 11:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom ben jij zolang vrij?
Ik betaal mezelfquote:Op maandag 18 december 2023 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Tsja, daar betalen jullie mij tenslotte voor
Nee, niet die per sequote:Op maandag 18 december 2023 11:25 schreef kree het volgende:
[..]
Als het van dat nr is dan word ik nog echt verliefd denk enzso, haha hou ervan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2023 11:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, niet die per se
Maar die is een leuk nummer anyway!lol naja het past er beetje bij, wel grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
quote:Op maandag 18 december 2023 11:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, niet die per se
Maar die is een leuk nummer anyway!Ik reed vroeger twee paarden van iemand en een daarvan hete ook Sally. Hele goede herinneringen aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze noemt me weer vriendquote:Op maandag 18 december 2023 11:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja en daar ontvang ik mijn salaris ook van vriend
Paard!quote:Op maandag 18 december 2023 11:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik reed vroeger twee paarden van iemand en een daarvan hete ook Sally. Hele goede herinneringen aan.
Amenquote:
haha grappig dat je t vraagt, heb het wel eens uitgelegd maar okquote:Op maandag 18 december 2023 11:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waar komt kree vandaan? Alsin je naam..
Heb me dat al zovaak afgevraagd als ik je posts zagquote:Op maandag 18 december 2023 11:42 schreef kree het volgende:
[..]
haha grappig dat je t vraagt, heb het wel eens uitgelegd maar ok
Min of meer was onijws fan van Stargate de serie. Kree daarin werd vaak gebruikt.. Het heeft dus meerdere betekenissen erin.
Daar haalde ik mijn username vandaan toen.
https://www.gateworld.net(...)men%20to%20attention.
en omdat ik ff niks kon bedenken enzo behalve mijn echte naam, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou dit is de uitleg ervan waar het vandaan komtquote:Op maandag 18 december 2023 11:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb me dat al zovaak afgevraagd als ik je posts zag
Straks gaan ze je nog thuis opzoeken?quote:Op maandag 18 december 2023 11:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit is de uitleg ervan waar het vandaan komt.
meestal via dm ofzo doe ik gewoon mijn echte naam wel, maarja wil het allemaal niet te openbaar maken, haha
nou ben daar niet al te bang voor?quote:Op maandag 18 december 2023 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Straks gaan ze je nog thuis opzoeken?
Grappig , in Boca Chica heb je ook een stargate, mbt alles van Starship , raketten, technologie center etcquote:Op maandag 18 december 2023 11:42 schreef kree het volgende:
[..]
haha grappig dat je t vraagt, heb het wel eens uitgelegd maar ok
Min of meer was onijws fan van Stargate de serie. Kree daarin werd vaak gebruikt.. Het heeft dus meerdere betekenissen erin.
Daar haalde ik mijn username vandaan toen.
https://www.gateworld.net(...)men%20to%20attention.
en omdat ik ff niks kon bedenken enzo behalve mijn echte naam, haha.
Mja bij braddie bedoel je? Stel malloten idd die hem lastig vallen/vielenquote:Op maandag 18 december 2023 11:48 schreef kree het volgende:
[..]
nou ben daar niet al te bang voor?
Hoewel er zijn users geweest die dit echt hadden en bakstenen door de ramen....
Maar daar ben ik niet bang voor, dat dit onwijs allemaal onwijs lang terug te vinden is wel.
quote:Op maandag 18 december 2023 11:44 schreef rival het volgende:
Kree zijn slechteriken.Rivalen zijn anders ook geen lieverdjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nouja omdat je het zegt, idd daar kwam het. van jah. mis hem wel beetje op t forum.quote:Op maandag 18 december 2023 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Mja bij braddie bedoel je? Stel malloten idd die hem lastig vallen/vielen
quote:Op maandag 18 december 2023 11:48 schreef kree het volgende:
[..]
nou ben daar niet al te bang voor?
Hoewel er zijn users geweest die dit echt hadden en bakstenen door de ramen....
Maar daar ben ik niet bang voor, dat dit onwijs allemaal onwijs lang terug te vinden is wel.
Niet? Ben gewoon verkeerd begrepen.quote:Op maandag 18 december 2023 11:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Rivalen zijn anders ook geen lieverdjes
Whahahahah.quote:Op maandag 18 december 2023 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Niet? Ben gewoon verkeerd begrepen.
ja hier heb ik ook vaak last van.quote:Op maandag 18 december 2023 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Niet? Ben gewoon verkeerd begrepen.
Heb je er eentje gepland?quote:Op maandag 18 december 2023 11:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zin in vakantie met veel warmte
Spitsbergen?quote:Op maandag 18 december 2023 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je er eentje gepland?
Ik heb een vakantie met veel kou in het vooruitzicht.
of ga met me mee naar de middelandse zee.quote:Op maandag 18 december 2023 11:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zin in vakantie met veel warmte
Nee maar die gaat er dit jaar wel komen.quote:Op maandag 18 december 2023 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je er eentje gepland?
Ik heb een vakantie met veel kou in het vooruitzicht.
Waar gaan we heen? Wat voor vekansie? Vertel mij meer!quote:Op maandag 18 december 2023 12:01 schreef kree het volgende:
[..]
of ga met me mee naar de middelandse zee.
Dit zeiden wij alweer 3 jaar inmiddels. Toen we dat beseften hebben we ook maar meteen geboekt.quote:Op maandag 18 december 2023 12:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee maar die gaat er dit jaar wel komen.
Koekje tochquote:Op maandag 18 december 2023 12:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waar gaan we heen? Wat voor vekansie? Vertel mij meer!
Nou het is geen cruise, maar reizen.quote:Op maandag 18 december 2023 12:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waar gaan we heen? Wat voor vekansie? Vertel mij meer!
Ja dan besef je weer dat je een jaartje ouder bent he?quote:Op maandag 18 december 2023 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Dit zeiden wij alweer 3 jaar inmiddels. Toen we dat beseften hebben we ook maar meteen geboekt.
thanks.quote:Op maandag 18 december 2023 12:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dan besef je weer dat je een jaartje ouder bent he?
Ik ben ook nooit daar geweest met uitzondering van Malta. Ga je met de auto? Ouderwets creperen in een iglotentje? ❤quote:Op maandag 18 december 2023 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is geen cruise, maar reizen.
Denk iig aan Italië want ben ik nooit geweest
hoewel zo het idee me aanspreekt, maar alleen als ik met iemand samen ben dan.quote:Op maandag 18 december 2023 12:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit daar geweest met uitzondering van Malta. Ga je met de auto? Ouderwets creperen in een iglotentje? ❤
Maltaquote:Op maandag 18 december 2023 12:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit daar geweest met uitzondering van Malta. Ga je met de auto? Ouderwets creperen in een iglotentje? ❤
quote:Op maandag 18 december 2023 12:06 schreef kree het volgende:
[..]
hoewel zo het idee me aanspreekt, maar alleen als ik met iemand samen ben dan.
LOL voor de rest denk ik gewoon maar hotel. Maar je mag wel tegen me aan knuffelen he.
Ja maar ik wil er toch een keer heen.quote:Op maandag 18 december 2023 12:10 schreef Oriente het volgende:
Italië is ook genot, in elk geval Rome dan.
Tot je twee aardbevingen van 6.0 op je bakkes krijgt
Zeker doen. Toffe stadquote:Op maandag 18 december 2023 12:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar ik wil er toch een keer heen.
nou mss zoek je wel net zoiets als ik? Ik vind t eng alleen om alleen te reizen. Doe het wel voor werk en etc genoeg ook. Maar ok om dat alleen te doen? zoek een maatje daarin toch wel daarom stel ik t uit voor mij.quote:Op maandag 18 december 2023 12:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]zo zo
Ik merk dat ik wel weer goed ga op vakanties waarbij je kunt rondtrekken. Ben al een tijdje aan het rondkijken naar een kleine camper om die reden
Herkenbaar wel hoor, ik ga ook niet zo snel alleen. Als ik dan al ga dan neem ik mijn honden mee en wil ik gewoon een goed en veilig onderkomen.quote:Op maandag 18 december 2023 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
nou mss zoek je wel net zoiets als ik? Ik vind t eng alleen om alleen te reizen. Doe het wel voor werk en etc genoeg ook. Maar ok om dat alleen te doen? zoek een maatje daarin toch wel daarom stel ik t uit voor mij.
weet t ik heb hetzelfde, en eigenlijk moet ik gewoon een singles reis boeken. En nee weet we zijn in sex nu. maar daar gaat het me dus echt niet om.quote:Op maandag 18 december 2023 12:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Herkenbaar wel hoor, ik ga ook niet zo snel alleen. Als ik dan al ga dan neem ik mijn honden mee en wil ik gewoon een goed en veilig onderkomen.
Ow ik ben heel comfortabel na het werkquote:Op maandag 18 december 2023 12:16 schreef kree het volgende:
[..]
weet t ik heb hetzelfde, en eigenlijk moet ik gewoon een singles reis boeken. En nee weet we zijn in sex nu. maar daar gaat het me dus echt niet om.
Ook niet eens als date zoeken. maarja het helpt niet als ik gewoon mijn werk doe en in de avond thuis kom en daarna repeat? Dat is dus kut als vrijgezel????
Knufff nodig...?quote:Op maandag 18 december 2023 12:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, wat een drukte hier opeens
Mijn werkdag zit er weer op. Niet in huilen uitgebarsten, dus dat is maar mooi een overwinning
Tevreden afgesloten? Ik ga zo een uurtje werkenquote:Op maandag 18 december 2023 12:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn werkdag zit er weer op. Niet in huilen uitgebarsten, dus dat is maar mooi een overwinning
ik ook en is het volgende dag en doe ik min of meer t zelfde, begrijp me niet verkeerd ik vind mijn werk ook leuk....quote:Op maandag 18 december 2023 12:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow ik ben heel comfortabel na het werk
Op zich wel, ik moest presenteren aan de managers onder de RvB. Die gaan als ze bij elkaar zitten in hun discussie ook alle kanten op en ik had niet echt de energie om ze naar mijn onderwerp te trekken, dus kon niet alles bespreken. Maar geloof dat ze blij waren me te zien en een update te krijgen en heb er nog wat info vandaan gehaald. Sowieso wel beetje trots dat ik het heb laten doorgaan, daar had ik vanochtend nog mn twijfels overquote:Op maandag 18 december 2023 12:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tevreden afgesloten? Ik ga zo een uurtje werken
knuffel voor jouquote:Op maandag 18 december 2023 12:47 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2023 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sowieso wel beetje trots dat ik het heb laten doorgaan, daar had ik vanochtend nog mn twijfels over
Dit is ook geen therapeutisch werk meer, maar volop in de chaos weer instappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |