Dank! Ook naar jullie toe voor het geduldig wachtenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:21 schreef GarlandBriggs het volgende:
Respect voor het geduld mbt het KNMI...
En was er altijd een misser van de week?
Klinkt gek maar ik voel me bijzonder vereerd. Want als je niet af en toe een flinke mispeer hebt, kun je die karrenvracht aan supersterke punten van jezelf ook veel beter waarderen
Ja die heb je even mooi te pakken!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zonuren had ik spot-on. Dat vind ik dan wel weer mooi
Haha nee dat komt wel goed, we hebben tot de 3de dus nog 4 dagen te gaan, dit wordt een heftige maand ben ik bang.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:28 schreef aloa het volgende:
1e![]()
Niet de maand februari vergetenStraks eens ff naar kijken.
Dat moet je inderdaad gaan doen, maar hey er zijn meerdere mensen die het slechter doenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Gefeliciteerd allemaal![]()
Ik moet duidelijk beter mijn best gaan doen
Oops nog vergeten hierop te reageren. Sinds eind vorig jaar heb ik dit in het leven geroepen om inderdaad ook de missers in het zonnetje te zetten en zo te zien wordt dit gewaardeerdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:21 schreef GarlandBriggs het volgende:
En was er altijd een misser van de week?
Klinkt gek maar ik voel me bijzonder vereerd. Want als je niet af en toe een flinke mispeer hebt, kun je die karrenvracht aan supersterke punten van jezelf ook veel beter waarderen
Geen gelijke voorspelling > Meting, geen laatste plaats en geen gedeelde plek. Niks bijzonders dusquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:39 schreef Stephan5 het volgende:
Ik mis Stephan5 bij de eervolle vemeldingen.![]()
Héquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Naast al die voorspellingen houd ik ook de totaal score bij, en na 4 weken ziet dit er zo uit:
P.S, ik geef voor nu de users weer die geen enkel week hebben gemist, uiteraard houd ik ook die users bij maar krijgen 1000 punten voor, anders zouden ze bovenaan staan omdat er in die week geen punten zijn behaald.
In totaal zijn er nu 14 users die 1 of meerdere keren hebben meegedaan![]()
Zoals je ziet liggen bij de top 4 de punten redelijk dicht bij elkaar. De strafpunten van mij en GarlandBriggs spreken boekdelen. Starhopper had vooral de eerste 2 weken behoorlijk slecht gepresteerd en dat is te zien in de score.
4/52 weken hebben we dus gehad en er kan natuurlijk van alles gaan veranderenop naar de volgende 4 weken
met de hoop dat het KNMI morgen geen storing heeft
![]()
Plaats - Punten - User
1: 19,35 - Frutsel
2: 19,60 - Aloa
3: 20,07 - Stephan5
4: 21,07- MissHobje
5: 29,09 - SpeedyGJ
6: 29,33 - GarlandBriggs
7: 39,62 - Starhopper
Jij staat 8stequote:
Als ik had geweten dat je dit ging doen, had ik die strafpunten wel gepaktquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat je dit ging doen, had ik die strafpunten wel gepakt
Ik heb het toch echt wel een paar keer aangegeven maar zal het even meenemen in het overzicht om het nog wat duidelijker te maken. Voor nu kan ik er helaas niks meer aan veranderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit is wel zonde![]()
Ik heb betreft eind tijd wel een foutje gemaakt zie ik, ik zal deze gaan zetten op maandag 23:59, dit kost je echter wel 5 strafpunten. Dus mocht je willen meedoen, zou zeggen noteer nog even snel je gegevens en die 5 strafpunten voor het lief nemen. (Het is beter dan 1000 punten voor het missen van 1 week)
En voor extra notificatie![]()
@:INViCTuSquote:Op maandag 15 januari 2024 16:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe nou effe, scheelt je weer in de jaarstand dus hup nu mag het
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]Gewoon één joker per persoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het toch echt wel een paar keer aangegeven maar zal het even meenemen in het overzicht om het nog wat duidelijker te maken. Voor nu kan ik er helaas niks meer aan veranderen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Mijn scorequote:Op donderdag 1 februari 2024 21:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Naast al die voorspellingen houd ik ook de totaal score bij, en na 4 weken ziet dit er zo uit:
P.S, ik geef voor nu de users weer die geen enkel week hebben gemist, uiteraard houd ik ook die users bij maar krijgen 1000 punten voor, anders zouden ze bovenaan staan omdat er in die week geen punten zijn behaald.
In totaal zijn er nu 14 users die 1 of meerdere keren hebben meegedaan![]()
Zoals je ziet liggen bij de top 4 de punten redelijk dicht bij elkaar. De strafpunten van mij en GarlandBriggs spreken boekdelen. Starhopper had vooral de eerste 2 weken behoorlijk slecht gepresteerd en dat is te zien in de score.
4/52 weken hebben we dus gehad en er kan natuurlijk van alles gaan veranderenop naar de volgende 4 weken
met de hoop dat het KNMI morgen geen storing heeft
![]()
Plaats - Punten - User
1: 19,35 - Frutsel
2: 19,60 - Aloa
3: 20,07 - Stephan5
4: 21,07- MissHobje
5: 29,09 - SpeedyGJ
6: 29,33 - GarlandBriggs
7: 39,62 - Starhopper
Dat hebben we al soort van door nog te rekken naar de volgende dag tot 11:59 met strafpunten, ergens moet een streep getrokken worden om het zo eerlijk mogelijk te houden.quote:
Ja dat is niet best hequote:
Ja, als ik had geweten dat er een ranglijst ging komen, had ik natuurlijk die strafpunten gepakt, dus dat was heulemaal geen jokerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat hebben we al soort van door nog te rekken naar de volgende dag tot 11:59 met strafpunten
Ik heb even zitten puzzelen voor je om te kijken wat het doet in de ranking, probleem is als ik je de minimale punten geef dat je zelfs boven 1 persoon uitkomt die alle keren hebben meegedaan. En en die tijd zal ik dit vast wel in mijn gedachte zijn geweest om het op deze manier op te lossen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, als ik had geweten dat er een ranglijst ging komen, had ik natuurlijk die strafpunten gepakt, dus dat was heulemaal geen joker
Gewoon de laagste score van een gemiste week ipv 1000 de eerste keer.
* MissHobje doet vreugdedansjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Inmiddels zijn we weer aangekomen in de week 5 van 2024, ook deze week lagen de punten weer dicht bij elkaar maar helaas kan er maar 1 de winnaar zijn en 2 een podiumpleklaten we snel gaan kijken wie dat zijn
![]()
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 2,45 punten is geworden: @:MissHobje![]()
Op de 2de plek met 2,78 punten is geworden: @:Houtenbeen
Op de 3de plek met 3,07 punten is geworden: @:Garlandbriggs![]()
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Ook deze week geen gedeelde plek![]()
Missers:
Natuurlijk hebben we weer een misser in ons midden, deze keer gaat deze naar: @:Starhopper , ondanks je het prima hebt gedaan ben je toch als enige onder de 6 punten beëindigdvolgende week weer nieuwe kans
![]()
Beste prestatie:
Temp max: Dick_laurent
Temp min: Houtenbeen
Neerslag: 9 users
Zon uren: Nattekat / SpeedyGJ / Starhopper
Gem wind: @:SpeedyGJ
Wind graden: MissHobje / Frutsel / Butz0rs / Grimselman
Luchtdruk: Houtenbeen / Frutsel
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ach .. het kan altijd nog erger![]()
![]()
@aloa / @butz0rs / @dick_laurent / @Elan / @Frutsel / @GarlandBriggs / @grimselman / @Houtenbeen / @INViCTuS / @MissHobje / @Nattekat / @PzKpfw / @SpeedyGJ / @Starhopper / @Stephan5 / @Dven / @core2duo / @summer2bird / @kwiwiquote:
Uiteindelijk is het een handig geheugensteuntje maar geen verantwoording hoor. Die ligt bij ons zelfquote:Op zondag 4 februari 2024 23:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Snelle mention, nog een paar minuten dus geen tijd om het uit te zoeken wie ze hebben ingevuld.
Sorry ben ben thuis dus had gehoopt dat iemand anders het zou overnemen.
[..]
@:aloa / @:butz0rs / @:dick_laurent / @:Elan / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:PzKpfw / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:Stephan5 / @:Dven / @:core2duo / @:summer2bird / @:kwiwi
Daar ben ik het natuurlijk zeker mee eensquote:Op zondag 4 februari 2024 23:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een handig geheugensteuntje maar geen verantwoording hoor. Die ligt bij ons zelf
Helaas moet ik streng zijn, ik kan jou inzending niet meenemen omdat je ruim over de tijd bent (11:59)quote:Op maandag 5 februari 2024 19:20 schreef INViCTuS het volgende:
1. Min. temp (graden C): 7.6
2 Max. temp (graden C): 11.8
3 Neerslag (mm): 14
4 Zon (uren): 0
5 Windsnelheid (m/s): 5
6 Windrichting (graden): ZZW
7 Luchtdruk (hPa): 996
Verzachtende omstandigheden want geen mention, gewoon maximale strafquote:Op maandag 5 februari 2024 22:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Helaas moet ik streng zijn, ik kan jou inzending niet meenemen omdat je ruim over de tijd bent (11:59)
Je had zelf ook de mention kunnen doenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verzachtende omstandigheden want geen mention, gewoon maximale straf
Er was een mention.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Je had zelf ook de mention kunnen doen
quote:
Jij zei van nietquote:
Ik moet hard zijn, als ik uitzonderingen blijf houden komt het nooit goed met de regels want ik kan niet blijven strooien met uitzonderingen zoals vorig jaar, maar dat zag ik meer als opstart fase en ook daar ben ik duidelijk geweest dat het vanaf het nieuwe jaar wel strenger wordt toegekekenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verzachtende omstandigheden want geen mention, gewoon maximale straf
Lekker duidelijk die nattekatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Jij zei van niet![]()
Ja nadat ik em er nog even snel ingooide, maar ook dan is het aan de user om hier op tijd op te reageren.
[..]
Ik moet hard zijn, als ik uitzonderingen blijf houden komt het nooit goed met de regels want ik kan niet blijven strooien met uitzonderingen zoals vorig jaar, maar dat zag ik meer als opstart fase en ook daar ben ik duidelijk geweest dat het vanaf het nieuwe jaar wel strenger wordt toegekeken![]()
Je beste bedoeling natuurlijk maar helaas voor INViCTuS geen notering deze week.
Ja, helaas. Zet 'm dan onderinquote:Op maandag 5 februari 2024 22:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Helaas moet ik streng zijn, ik kan jou inzending niet meenemen omdat je ruim over de tijd bent (11:59)
Normaal gesproken worden mensen die niet mee hebben gedaan of te laat hebben doorgegeven niet in meegenomen, deze wordt wel meegenomen in het totaal klassement, met dus die 1000 punten, deze moet je gewoon weg denken en je krijgt de score die je hebt behaald over de weken die je wel hebt meegedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, helaas. Zet 'm dan onderin. Ben wel benieuwd naar de eventuele punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |