Netjes!quote:
Afgezien van mijn 5 strafpunten heb ik sowieso een beroerde scorequote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
De gegevens zijn lekker op tijd binnendus een vroege editie van de uitslag met deze keer weeg hoogtepunten maar ook een flinke dieptepunt, en we hebben een user die de max temperatuur precies gelijk heeft! Laten we snel gaat kijken!
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 2,53 punten is geworden: @:Aloa
Op de 2de plek met 3,15 punten is geworden: @:GarlandBriggs
Op de 3de plek met 4,40 punten is geworden: @:MissHobje
Gefeliciteerd met jullie deze overwinning!
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Deze week geen gedeelde plek.
Missers:
Deze week hebben we 2 missers in onze midden!
@:Butz0rs heeft een flinke misser op zijn naam staan, met 16.75 punten sta je helemaal onderaan op de 11de plek!
@:INViCTuS is deze week naast de pot gevallen door de gegevens te laat door te geven waardoor zijn deelname deze week moet missen. Je had aangegeven te willen zien welke plek je had gestaan, deze heb ik rood aangegeven met ** als positie.
Beste prestatie:
Temp max: @:Starhopper
Temp min: @:Grimselman
Neerslag: @:GarlandBriggs
Zon uren: @:Houtenbeen
Gem wind: @:Aloa
Windrichting: @:Aloa / @:Frutsel
Luchtdruk: @:GarlandBriggs
Zelfs zonder die 5 strafpunten was je er inderdaad niet beter op gewordenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Afgezien van mijn 5 strafpunten heb ik sowieso een beroerde score
Jullie mogen mij wel uit het lijstje met de wekelijkse mentions halen.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:10 schreef aloa het volgende:
@:butz0rs / @:Elan / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:PzKpfw / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:Stephan5 / @:Dven / @:core2duo / @:summer2bird / @:kwiwi
Ik heb het doorgevoerdquote:Op zondag 11 februari 2024 19:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jullie mogen mij wel uit het lijstje met de wekelijkse mentions halen.
Nog een mention gedaan ookquote:Op maandag 12 februari 2024 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Ach ja, kutspel. Ik ga het wel weer op zaterdag doen.
Heb ik gezien ook, maar mijn hersenen werken niet op zondagavond, dus was het vergeten voor ik tijd had om ervoor te zitten.quote:
Thanks, jaarlijkse voorspelling blijf ik natuurlijk wel volgenquote:
maandelijks kan ookquote:Op maandag 12 februari 2024 21:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Thanks, jaarlijkse voorspelling blijf ik natuurlijk wel volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |