@aloa / @butz0rs / @dick_laurent / @Elan / @Frutsel / @GarlandBriggs / @grimselman / @Houtenbeen / @INViCTuS / @MissHobje / @Nattekat / @PzKpfw / @SpeedyGJ / @Starhopper / @Stephan5 / @Dven / @core2duo / @summer2bird / @kwiwiquote:
Uiteindelijk is het een handig geheugensteuntje maar geen verantwoording hoor. Die ligt bij ons zelfquote:Op zondag 4 februari 2024 23:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Snelle mention, nog een paar minuten dus geen tijd om het uit te zoeken wie ze hebben ingevuld.
Sorry ben ben thuis dus had gehoopt dat iemand anders het zou overnemen.
[..]
@:aloa / @:butz0rs / @:dick_laurent / @:Elan / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:PzKpfw / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:Stephan5 / @:Dven / @:core2duo / @:summer2bird / @:kwiwi
Daar ben ik het natuurlijk zeker mee eensquote:Op zondag 4 februari 2024 23:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een handig geheugensteuntje maar geen verantwoording hoor. Die ligt bij ons zelf
Helaas moet ik streng zijn, ik kan jou inzending niet meenemen omdat je ruim over de tijd bent (11:59)quote:Op maandag 5 februari 2024 19:20 schreef INViCTuS het volgende:
1. Min. temp (graden C): 7.6
2 Max. temp (graden C): 11.8
3 Neerslag (mm): 14
4 Zon (uren): 0
5 Windsnelheid (m/s): 5
6 Windrichting (graden): ZZW
7 Luchtdruk (hPa): 996
Verzachtende omstandigheden want geen mention, gewoon maximale strafquote:Op maandag 5 februari 2024 22:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Helaas moet ik streng zijn, ik kan jou inzending niet meenemen omdat je ruim over de tijd bent (11:59)
Je had zelf ook de mention kunnen doenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verzachtende omstandigheden want geen mention, gewoon maximale straf
Er was een mention.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Je had zelf ook de mention kunnen doen
quote:
Jij zei van nietquote:
Ik moet hard zijn, als ik uitzonderingen blijf houden komt het nooit goed met de regels want ik kan niet blijven strooien met uitzonderingen zoals vorig jaar, maar dat zag ik meer als opstart fase en ook daar ben ik duidelijk geweest dat het vanaf het nieuwe jaar wel strenger wordt toegekekenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verzachtende omstandigheden want geen mention, gewoon maximale straf
Lekker duidelijk die nattekatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Jij zei van niet![]()
Ja nadat ik em er nog even snel ingooide, maar ook dan is het aan de user om hier op tijd op te reageren.
[..]
Ik moet hard zijn, als ik uitzonderingen blijf houden komt het nooit goed met de regels want ik kan niet blijven strooien met uitzonderingen zoals vorig jaar, maar dat zag ik meer als opstart fase en ook daar ben ik duidelijk geweest dat het vanaf het nieuwe jaar wel strenger wordt toegekeken![]()
Je beste bedoeling natuurlijk maar helaas voor INViCTuS geen notering deze week.
Ja, helaas. Zet 'm dan onderinquote:Op maandag 5 februari 2024 22:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Helaas moet ik streng zijn, ik kan jou inzending niet meenemen omdat je ruim over de tijd bent (11:59)
Normaal gesproken worden mensen die niet mee hebben gedaan of te laat hebben doorgegeven niet in meegenomen, deze wordt wel meegenomen in het totaal klassement, met dus die 1000 punten, deze moet je gewoon weg denken en je krijgt de score die je hebt behaald over de weken die je wel hebt meegedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, helaas. Zet 'm dan onderin. Ben wel benieuwd naar de eventuele punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |