vrolijk?quote:Op maandag 18 december 2023 20:31 schreef dick_laurent het volgende:
De werfst gaat gewoon vrolijk verder zo te zien.
Nou, hier vanmorgen een flink koude 2 graden! Zal aan de grond zelfs een graadje gevroren hebben denk ik. Kouder dan bij jullie! (in de ochtend danquote:Op maandag 18 december 2023 21:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
vrolijk?vanaf morgen gaat de kansloze treurnis weer op standje maximaal.
sinds de 2e week van oktober niet meer weggeweest. nog kleine 4 maanden te gaan
Dat zal je leren! Wel onbewolkt zeker?quote:Op dinsdag 19 december 2023 08:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, hier vanmorgen een flink koude 2 graden! Zal aan de grond zelfs een graadje gevroren hebben denk ik. Kouder dan bij jullie! (in de ochtend dan)
Ja valt mij ook op... Niet voor niets 'de donkere dagen voor kerst.'quote:
Vergeet de donkere dagen na kerst niet. Duurt ook nog wel een maandjequote:Op dinsdag 19 december 2023 10:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja valt mij ook op... Niet voor niets 'de donkere dagen voor kerst.'
Als je nu nog niet depressief bent, dan wordt je het wel als je naar buiten kijkt... regen ook weer present!
Ik ga maar even voor mijn lichtbak zitten!
[ afbeelding ]
Blue Mondayquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vergeet de donkere dagen na kerst niet. Duurt ook nog wel een maandje
Kun je nagaan, zelfs je panelen liggen depressief van het pokkeweer op je dak!quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:45 schreef Dutch_view het volgende:
Voor mijn zonnepanelen is het huilen met de pet op![]()
Op zulke dagen kom ik met moeite op 0,2 kwh per dag
Ha, welkomquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:19 schreef YourCaptor het volgende:
Volle bak zon hier, dat is even wennen. Strakblauwe lucht. Wel frisjes in de ochtend, graad of 5 en loopt pas in de dubbele cijfers rond de middag.
Sevilla.
Hier wordt ook niks em niemand beter of vrolijk van.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:33 schreef Evangelion het volgende:
FEEL THE RAIN ON YOUR SKIN
NO ONE ELSE CAN FEEL IT FOR YOU
ONLY YOU CAN LET IT IN
NO ONE ELSE NO ONE ELSE
[ afbeelding ]
Is december ook meteen te nat. Mooi passend einde voor dit weertechnische baggerjaar.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier wordt ook niks em niemand beter of vrolijk van.
Die neerslag verwachting voor de komende 10 dagen ziet er bijzonder nat uit. West Europa gauw 100-200 mm
100 euro per stukquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja valt mij ook op... Niet voor niets 'de donkere dagen voor kerst.'
Als je nu nog niet depressief bent, dan wordt je het wel als je naar buiten kijkt... regen ook weer present!
Ik ga maar even voor mijn lichtbak zitten!
[ afbeelding ]
dat is beter dan dit depri weer.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Hopelijk in januari en februari nog vorst en zonnig weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |