Hier net ook. Icm regen. Was wel ff leuk rijden. G'dumme wat een weerquote:
Waardeloosquote:Op donderdag 21 december 2023 17:00 schreef monkyyy het volgende:
Tennisles gaat niet door@:wereldgozer
Ik had ook al het gevoel dat jouw schuur straks geen dak meer heeft.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het gevoel dat m’n schuur straks geen dak meer heeft.
quote:Op donderdag 21 december 2023 17:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik had ook al het gevoel dat jouw schuur straks geen dak meer heeft.
in Zeeland gaan ze nu wel met het licht aan slapen, de Oosterscheldekering is nu dicht namelijkquote:Op donderdag 21 december 2023 19:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik woon aan de kust en vind het gewoon een doorsnee storm
Jullie binnenlanders zijn niets gewend.
En dat met doodtij.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:17 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
in Zeeland gaan ze nu wel met het licht aan slapen, de Oosterscheldekering is nu dicht namelijk
https://www.omroepzeeland(...)wege-hoge-waterstand
Jullie hebben ook geen bomen (meer) die om kunnen waaienquote:Op donderdag 21 december 2023 19:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik woon aan de kust en vind het gewoon een doorsnee storm
Jullie binnenlanders zijn niets gewend.
autodakschade?quote:Op donderdag 21 december 2023 18:27 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Een énorme hagelbui nu, enorme stenen.
Was heel even van de het badkamer raam (schuin dak) zou sneuvelen.
Gelukkig nu weer minder.
Helemaal nog niet aan gedacht 😱quote:
ja, dat wordt vergoedquote:Op donderdag 21 december 2023 20:20 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Helemaal nog niet aan gedacht 😱
Morgen bij daglicht maar eens kijken.
Zou wel kut zijn want ik heb deze auto nog geen 2 maanden.
Weliswaar oud beestje uit 2006, maar toch.
Wordt dat eigenlijk vergoed met een WA Extra verzekering (of WA Beperkt Casco zoals dat officeel heet)?
Dat zou dan voor het eerst zijn dat ie écht dicht moet of niet?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:27 schreef Tijn het volgende:
Liveblog van Rijkswaterstaat: https://www.rijkswaterstaat.nl/nieuws/archief/2023/12/storm-pia
Binnen een uur verwachten ze te weten of de Maeslantkering gaat sluiten. Zou wel episch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |