quote:Op zondag 17 december 2023 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Quiz vind ik altijd wel een leuke voorbereiding op de top 2000 ja.
Ah ja. Nou ja, anders kijk ik hem van de week wel even terug, net zo makkelijk.quote:Op zondag 17 december 2023 21:12 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ach het is best wel onderhoudend. Dit jaar met Thomas van Luyn als presentator, doet het leuk wat mij betreft. Tijdens de Top 2000 heb je dan nog de Top 2000 a gogo, die wordt gepresenteerd door Diederik Ebbinge.
Doen ze iedere week, levert meestal weinig op.quote:Op zondag 17 december 2023 21:16 schreef Felagund het volgende:
Dat hele tijd te vroeg drukken is wel dom.
Nog even geduld mensen. Tis toch altijd wat meer werk dan ik denkquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:36 schreef peaceman het volgende:
Ik zal eens kijken of het me morgen lukt om de fok lijst af te ronden.
Het is nog geen kerstquote:Op zondag 17 december 2023 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nog even geduld mensen. Tis toch altijd wat meer werk dan ik denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Voor de kerst is het zeker af. Ben nog bezig met statistieken en de positie van vorig jaar moet er nog bij (in elk geval bij de top 10). Ff kijken of dat van de week in de avond lukt.quote:
Ik denk niet dat we ergens heen gaan de komende 2 weken, dus alle tijd.quote:Op zondag 17 december 2023 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nog even geduld mensen. Tis toch altijd wat meer werk dan ik denk
Ik heb ze laatst ook allemaal geluisterd. Deze vond ik ook een aangename verrassingquote:Op zondag 17 december 2023 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik had nog nooit van Teddy Swims gehoord maar dat klinkt helemaal niet gek.
Vaker 3FM luisteren allenquote:Op zondag 17 december 2023 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Oké ik vind dit serieus een tof liedjequote:Op zondag 17 december 2023 21:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Paracetamollen verrast me wel. Ik verwachtte een of ander flauwgrappig kutliedje over teveel gezopen hebben maar er zit serieus wel wat achter.
Waar zwemt ie heen dan?quote:Op zondag 17 december 2023 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb dat nummer net geluisterd, maar net toen ie los kwam was het nummer afgelopen.quote:Op zondag 17 december 2023 23:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Geen idee, maar je zou hem toe kunnen voegen aan dat Roger Waters Robert Plant...-plaatje
quote:Op zondag 17 december 2023 21:52 schreef jcdragon het volgende:
Ik vroeg me al af waarom jullie het soms over bloemkool hebben.
Oôs Joôs - Bloemkôle
Ook nog best wel hoog.Positie
Ik ben een kwart West-Fries dus ik ben het helemaal eens met dit nummer en de positie in de lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Radio 2 had zelf ook een periode dat het iedere derde plaat was, net na de zomer.quote:
In mijn gemeente was het het een-na-meest gestemde nummerquote:Op zondag 17 december 2023 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een kwart West-Fries dus ik ben het helemaal eens met dit nummer en de positie in de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |