Maar daarna komt er weer een volgende lichting 12-16 jarigen, die weer als kuddedieren op een ander populair Youtube-gezelschap gaan stemmen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien wel echt vooral de groep onder de 16 jaar die erop stemmen. Wel leuk dat die groep ook betrokken is bij de Top 2000. Misschien dat ze over een tijdje er wel overeen groeien, als ze zelf ook meer hun muzieksmaak ontwikkelen.
+2quote:Op donderdag 14 december 2023 16:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik hou echt van jouw statistiekjes, het mag eens gezegd worden![]()
@MaJoquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bron van fan-gepush?
Er zijn echt heel veel jaren waarin juist Rebellion Lies stemacties waren, was hier ook iemand die daar altijd aan meedeed (ik stemde er ook altijd op maar vanwege mijn favo nummer). Uit betrouwbare bron wel eens vernomen dat Rebellion Lies daardoor altijd geweerd is. Sinds AF er in staat is Rebellion Lies een beetje opgegeven helaas.
Mja. Ik troost me maar met de gedachte dat er in de alleroudste lijsten ook genoeg onzin stond. Busje Komt Zo en dat soort spul.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:48 schreef Piebe het volgende:
[..]
Maar daarna komt er weer een volgende lichting 12-16 jarigen, die weer als kuddedieren op een ander populair Youtube-gezelschap gaan stemmen.
Het is een fenomeen op zich en ik vrees dat het in ieder geval niet minder gaat worden?
Als de afgelopen 25 lijsten iets hebben duidelijk hebben gemaakt, dan is het wel dat in kudde stemmen niet alleen aan de kinderen is voorbehouden.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:48 schreef Piebe het volgende:
Maar daarna komt er weer een volgende lichting 12-16 jarigen, die weer als kuddedieren op een ander populair Youtube-gezelschap gaan stemmen.
De leukste fun factsquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:16 schreef Tussle266 het volgende:
Het beste nieuws van gisteren was toch wel dat Nine Million Bicycles voor het 19e jaar op rij lager staat dan het jaar ervoor. Dat blijft toch wel één van mijn favoriete lijststatistiekjes. Aangezien Caroline van der Leeuw aan haar tiende en laatste jaar van daling bezig is, heeft Katie voorlopig ook geen concurrentie meer.
Het is zeker een fenomeen, en tuurlijk mijn ongezouten mening is dat als we de lijst puur als graadmeter van de beste muziek ooit gebruiken dat het geen plek heeft in de lijst.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:48 schreef Piebe het volgende:
[..]
Het is een fenomeen op zich en ik vrees dat het in ieder geval niet minder gaat worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Taylor Swift - Cardigan
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:48 schreef Piebe het volgende:
[..]
Har > lang niets > Ed. Waar ik het wel mee eens ben is dat het wat veel is en er inmiddels het nodige in staat wat eigenlijk alleen maar in de weg staat. Maar het mag bekend zijn dat dat vrijwel van elke band/artiest die voorbij de 5 noteringen gaat vind.quote:Op zondag 17 december 2023 21:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Die nieuwe nummers van Harry Styles vind ik alvast vlees noch vis. Toen Sign Of The Times net uitkwam vond ik hem als solo-artiest nog wel veelbelovend, nu vind ik hem eerder een discountversie van Ed Sheeran. Probeert heel veel stijlen na te doen maar het klinkt allemaal vreselijk nep.
Deed niet echt zijn best nee.quote:Op zondag 17 december 2023 21:06 schreef Martinello het volgende:
Brusselmans heeft er echt zin in #top2000quiz
Is die quiz een beetje leuk trouwens? Is het de moeite waard om mijn luistersessie te onderbreken?quote:Op zondag 17 december 2023 21:06 schreef Martinello het volgende:
Brusselmans heeft er echt zin in #top2000quiz
Quiz vind ik altijd wel een leuke voorbereiding op de top 2000 ja.quote:Op zondag 17 december 2023 21:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is die quiz een beetje leuk trouwens? Is het de moeite waard om mijn luistersessie te onderbreken?
Heb het vroeger wel gekeken maar laatste jaren niet meer.
Ach het is best wel onderhoudend. Dit jaar met Thomas van Luyn als presentator, doet het leuk wat mij betreft. Tijdens de Top 2000 heb je dan nog de Top 2000 a gogo, die wordt gepresenteerd door Diederik Ebbinge.quote:Op zondag 17 december 2023 21:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is die quiz een beetje leuk trouwens? Is het de moeite waard om mijn luistersessie te onderbreken?
Heb het vroeger wel gekeken maar laatste jaren niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |