Nee, dat snap ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die allemaal niet gespeeld, maar wel Divinity Origial Sin 2, en het is in die trant, maar dan D&D
En nog groter en mooier.
Icewind Dale en Planescape:Tormentquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Originele BGs niet gespeeld. NVN wel maar toen was ik 15 ofzo dus daar weet ik niks meer van. Wat zijn IWD en P: T?
Nope. Ook al speel ik heel veel Final Fantasy en spin-offs, deze kreeg zulke slechte recensies dat ik er niet aan begonnen ben.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar staat me iets van bij dat iemand van hier die gespeeld had en er met moeite doorheen kwam @:Ang3l?
Ik wist niet dat er een Icewind Dale spel wasquote:Op woensdag 3 januari 2024 06:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Icewind Dale en Planescape:Torment
Uitgekomen rond zelfde tijd toen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een Icewind Dale spel was(ken t van Rhyme of the Frostmaiden, DND).
Ik wist van Baldur's Gate en Neverwinter nights, maar deze kende ik nog niet.
Ik ben pas into DND gekomen na deze spellen, en dus ook BG1 en 2 nooit gespeeldquote:Op woensdag 3 januari 2024 08:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitgekomen rond zelfde tijd toen.
Ook geremastered op de ps4.
Misschien een idee voor je om te spelen als je klaar bent straks.quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben pas into DND gekomen na deze spellen, en dus ook BG1 en 2 nooit gespeeld
Maar van vrienden die t wel gespeeld hebben krijg ik gelukkig te horen "die en die is van toen!!!!".
Mja, zat er aan te denken. Maar of dat nog leuk gaat zijn NA deel 3, en met de graphics...? (de enhanced)quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien een idee voor je om te spelen als je klaar bent straks.
Ja voor de graphics moet je het niet doen. Alles is gedateerd. Van de kleuren tot de pixelart. En voor jou, de dnd regels. Jij bent bekend met 5e, bg, nwn pt en iwd zijn 3.5 (nwn2) 3 (nwn) en ik geloof 2 voor iwd.quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, zat er aan te denken. Maar of dat nog leuk gaat zijn NA deel 3, en met de graphics...? (de enhanced)
Hmm. Ja dan denk dat ik t bij een samenvatting houquote:Op woensdag 3 januari 2024 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja voor de graphics moet je het niet doen. Alles is gedateerd. Van de kleuren tot de pixelart. En voor jou, de dnd regels. Jij bent bekend met 5e, bg, nwn pt en iwd zijn 3.5 (nwn2) 3 (nwn) en ik geloof 2 voor iwd.
Die melding krijgen mensen al sinds augustus vorig jaar.quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:03 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die ook een xdoos hebben, ik kreeg een melding dat Baldur's Gate 1 en 2 vop game pass staan.
Heldquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Even zijn twitter checken, zie ik dit.
[ afbeelding ]
K.O.
Zoooo vermoeiend, mensen die altijd en overal ergens racisme in zienquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
K.O.
Gewoon een domme take die het reageren niet waard is, maar Japanse devs kunnen ragen als de beste.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoooo vermoeiend, mensen die altijd en overal ergens racisme in zien
Die mensen moeten zich eens afvragen wie nou de werkelijke racist is als je altijd en alleen maar gefocust bent op huidskleur 🤔
Wat een manquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
K.O.
Gast is zo tof. Zat ooit een roundtable met hem (en dus wat andere 'pers') en als iemand dan een vraag had die je gewoon al had kunnen weten meldt hij het ook op duidelijke wijzequote:Op donderdag 4 januari 2024 19:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat een man
Eddy in Season Pass Year 1![]()
En terecht ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gast is zo tof. Zat ooit een roundtable met hem (en dus wat andere 'pers') en als iemand dan een vraag had die je gewoon al had kunnen weten meldt hij het ook op duidelijke wijze
Heb nog een potje Tekken tegen hem gespeeld na een interview op gamescom. Zo is ie dan ook wel weer. Zijn tolk is trouwens beter uit ervaringquote:
Maakt niet uit. Iedereen maakt wel eens fouten.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Tekken.... nooit leuk gevonden t.o.v. MK en SF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |