Dat kan @GGMM uitstekend.quote:Op maandag 18 december 2023 18:24 schreef vrijgevochten het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het genot van soep met een broodje is?
Heerlijk toch. Beetje dopen en dan dat soppige brood naar binnen slurpenquote:Op maandag 18 december 2023 18:24 schreef vrijgevochten het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het genot van soep met een broodje is?
quote:Blue Band 'Roombeter' wint prijs voor meest misleidende product
Blue Band Roombeter is gekozen als meest misleidende voedselproduct van 2023. Actie-organisatie Foodwatch heeft de jaarlijkse prijs Het Gouden Windei vandaag overhandigd aan producent Upfield.
Consumenten vinden de naam 'Roombeter' een misleidende variant van 'roomboter'. De boter van Blue Band is een plantaardig alternatief, maar dit valt consumenten nauwelijks op door de naam en door de verpakking. Het product is namelijk verpakt in de kenmerkende gouden wikkel van het merk.
@Oriente @onlogischquote:Op de tweede plaats eindigt eiwitreep Hero B'tween Protein met 19 procent van de stemmen. Consumenten vinden de reep onzinnig omdat de meeste Nederlanders al genoeg eiwitten binnenkrijgen op een dag. Daarnaast zou de reep veel minder groot zijn dan de verpakking doet denken.
Was echt een leuke bezigheid toen ik 14 was inderdaadquote:Op maandag 18 december 2023 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Beetje dopen en dan dat soppige brood naar binnen slurpen
quote:
HALLO.quote:Op dinsdag 19 december 2023 08:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voetbalvrienden. Hallo goedemorgen
Ik heb alleen gezegd dat ik moe word van dat constante "FOK is dood" gezeur.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
@:ggmm heeft tong hier weggepest
ik ben tegen pesten
@charquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd dat ik moe word van dat constante "FOK is dood" gezeur.
Iedereen is hier wat mij betreft welkom
Je hoeft niet zo bescheiden te zijn en je mag gewoon de complimenten in ontvangst nemen!quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd dat ik moe word van dat constante "FOK is dood" gezeur.
Iedereen is hier wat mij betreft welkom
Er staat een foutje in de TT.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed nieuws maat
NWS / Bende die gewelddadige woningovervallen pleegde veroordeelt
Wat heb je?quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:20 schreef Coco het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar we gingen lunchen.
GGMM is er dus WEL voor de VBL-user.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
ik ben tegen pesten
Hopelijk elders steun bij de medische perikelenquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
ik ben tegen pesten
Wowquote:Op dinsdag 19 december 2023 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ik zie al dat er in VBL nu een topic HOOLS is waar boomers hun ziektes kunnen bespreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |