Nou woah massale stemactie een reddit post met 6 of 20 duimpjes omhoog.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld: https://www.reddit.com/r/(...)0_deel_en_inspireer/
Met hierin de quote: "Dit jaar extra aandacht voor het volgende nummer:
Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
We hebben een flinke groep verzameld om massaal op dit nummer te stemmen, maar we kunnen elke stem gebruiken, want dit nummer hoort zeker gewoon in de lijst thuis. Dus elke stem is welkom."
En ook: https://www.reddit.com/r/(...)ne_tree_in_top_2000/
Op fb heb ik ook wel eea voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou woah massale stemactie een reddit post met 6 of 20 duimpjes omhoog.
Ik doelde eigenlijk op The National.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld: https://www.reddit.com/r/(...)0_deel_en_inspireer/
Met hierin de quote: "Dit jaar extra aandacht voor het volgende nummer:
Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
We hebben een flinke groep verzameld om massaal op dit nummer te stemmen, maar we kunnen elke stem gebruiken, want dit nummer hoort zeker gewoon in de lijst thuis. Dus elke stem is welkom."
En ook: https://www.reddit.com/r/(...)ne_tree_in_top_2000/
De poster zegt dat die ook een heel legertje stemmers op Facebook had opgetrommeld. Dat konden we ook zien in de facebook-stemlijst-statistiekjes van Bakkiestro.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou woah massale stemactie een reddit post met 6 of 20 duimpjes omhoog.
Er hebben dit jaar wel minder mensen op de Hunekop gestemd dan op Hard Day's Night, Buffalo Soldier of Cheap Trick, dat gelukkig wel.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:17 schreef Buendia het volgende:
"Welke liedjes mogen we nooit vergeten?"
Nederland:
- Hunekop
- Bankzitters
- Engelbewaarder
- Vage b kant van een single van Queen
- Alles van Suzan en Freek
Ik las dat Gretzl ook op Twitter bezig was geweest, maar ik heb geen Twitter meer dus ik weet er het mijne vanquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op The National.
Oops 1 keer, Toxic 2 keerquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:21 schreef MTheBassman het volgende:
Toch gek dat Britney Spears er vgm nog nooit heeft ingestaan. Was toch wel een icoon in de 90s. Was ook verbaasd dat deze zo dicht tegen de lijst aanhikt.
Dit nummer stond er afgelopen 2 jaar in!quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:21 schreef MTheBassman het volgende:
Toch gek dat Britney Spears er vgm nog nooit heeft ingestaan. Was toch wel een icoon in de 90s. Was ook verbaasd dat deze zo dicht tegen de lijst aanhikt.
Wel in 2021 en 2022. En Baby One More Time heeft er in verleden in gestaan.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:21 schreef MTheBassman het volgende:
Of stond deze er wel een paar keer in? Ik weet het niet meer
I stand corrected dan, mijn geheugen is ook niet het beste meerquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit nummer stond er afgelopen 2 jaar in!
En Baby One More Time eenmalig, in 2007. Die zou best terug mogen eigenlijk.
Deze stond er al een paar keer in (vorig jaar nog), Baby one more time stond er ook al een keer in.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:21 schreef MTheBassman het volgende:
Of stond deze er wel een paar keer in? Ik weet het niet meer
Al besprokenquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deze stond er al een paar keer in (vorig jaar nog), Baby one more time stond er ook al een keer in.
Ik ben niet de snelste vanmorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |