Ben weer rustigquote:
Hopelijk wel. Ik heb dat vorige donderdag nog eens gehad en toen was het vaneigens in orde.quote:Op zondag 17 december 2023 09:17 schreef Sumppi het volgende:
Oh jee, gaan ze de verwarming snel maken?
Thanks! Ja heb zelf ook genoeg kunnen rondkijkenquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh... zes uur is vroeg (heb soms van die fases dat het moet van mezelf, dan duurt de dag zo lang. Nu vakantie; negen uur eruit)
En balen van het verkeer... mensen denken soms echt niet na achter het stuur. Gelukkig veilig aangekomen
Veel plezier! Heb je naast de verkoop ook even tijd om zelf rond te kijken? Veel succes
Je precies, die deden we ook wel extra aanprijzen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:59 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Veel plezier!De Schwarzwälder Kirsch past perfect bij de feestdagen.
Geen idee wat er stond maar knuffelquote:Op zondag 17 december 2023 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Edit: zat even hoog.
Nu weer blij
Oh een tekening mag compleet mislukt icm vermoeidheid en een vol hoofd mopperde ik even te hardquote:Op zondag 17 december 2023 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen idee wat er stond maar knuffel
Fijn om te lezen!quote:Op zondag 17 december 2023 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks! Ja heb zelf ook genoeg kunnen rondkijkenen ook lekker gegeten.
[..]
Je precies, die deden we ook wel extra aanprijzen.
quote:Op zondag 17 december 2023 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh een tekening mag compleet mislukt icm vermoeidheid en een vol hoofd mopperde ik even te hard
Super gaaf van je jurk. Zo knap dat jij dat kanquote:Op zondag 17 december 2023 19:16 schreef Brokkel het volgende:
Mijn kerstjurk is af! Nu nog kijken waar ik Kerst ga vieren dit jaar.
Dat mag ook soms tochquote:Op zondag 17 december 2023 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh een tekening mag compleet mislukt icm vermoeidheid en een vol hoofd mopperde ik even te hard
Lekker bezigquote:Op zondag 17 december 2023 19:16 schreef Brokkel het volgende:
Mijn kerstjurk is af! Nu nog kijken waar ik Kerst ga vieren dit jaar.
Ja...quote:Op zondag 17 december 2023 20:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat mag ook soms toch
[..]
Lekker bezig
Ooooh lekker...quote:Op zondag 17 december 2023 20:12 schreef Donna het volgende:
Ik had gisteren een leuke avond met een Baileys teveel. Vandaag dus bankhangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |