Ben weer rustigquote:
Hopelijk wel. Ik heb dat vorige donderdag nog eens gehad en toen was het vaneigens in orde.quote:Op zondag 17 december 2023 09:17 schreef Sumppi het volgende:
Oh jee, gaan ze de verwarming snel maken?
Thanks! Ja heb zelf ook genoeg kunnen rondkijkenquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh... zes uur is vroeg (heb soms van die fases dat het moet van mezelf, dan duurt de dag zo lang. Nu vakantie; negen uur eruit)
En balen van het verkeer... mensen denken soms echt niet na achter het stuur. Gelukkig veilig aangekomen
Veel plezier! Heb je naast de verkoop ook even tijd om zelf rond te kijken? Veel succes
Je precies, die deden we ook wel extra aanprijzen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:59 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Veel plezier!De Schwarzwälder Kirsch past perfect bij de feestdagen.
Geen idee wat er stond maar knuffelquote:Op zondag 17 december 2023 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Edit: zat even hoog.
Nu weer blij
Oh een tekening mag compleet mislukt icm vermoeidheid en een vol hoofd mopperde ik even te hardquote:Op zondag 17 december 2023 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen idee wat er stond maar knuffel
Fijn om te lezen!quote:Op zondag 17 december 2023 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks! Ja heb zelf ook genoeg kunnen rondkijkenen ook lekker gegeten.
[..]
Je precies, die deden we ook wel extra aanprijzen.
quote:Op zondag 17 december 2023 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh een tekening mag compleet mislukt icm vermoeidheid en een vol hoofd mopperde ik even te hard
Super gaaf van je jurk. Zo knap dat jij dat kanquote:Op zondag 17 december 2023 19:16 schreef Brokkel het volgende:
Mijn kerstjurk is af! Nu nog kijken waar ik Kerst ga vieren dit jaar.
Dat mag ook soms tochquote:Op zondag 17 december 2023 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh een tekening mag compleet mislukt icm vermoeidheid en een vol hoofd mopperde ik even te hard
Lekker bezigquote:Op zondag 17 december 2023 19:16 schreef Brokkel het volgende:
Ja...quote:Op zondag 17 december 2023 20:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat mag ook soms toch
[..]
Lekker bezig
Ooooh lekker...quote:Op zondag 17 december 2023 20:12 schreef Donna het volgende:
Ik had gisteren een leuke avond met een Baileys teveel. Vandaag dus bankhangen.
Oehhh!!quote:Op zondag 17 december 2023 19:16 schreef Brokkel het volgende:
Hier was het ook een zware dag vandaagquote:Op zondag 17 december 2023 20:12 schreef Donna het volgende:
Ik had gisteren een leuke avond met een Baileys teveel. Vandaag dus bankhangen.
Oeh doe je goed!quote:Op zondag 17 december 2023 20:16 schreef Donna het volgende:
Gisteren nog lekker veel verkocht op Vinted.![]()
Lekker extraatje deze maand. Had al voor ¤50 verkocht en nu weer ¤35.
Oh wat vervelend. Dikke knuffelquote:Op zondag 17 december 2023 20:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier was het ook een zware dag vandaag![]()
Zorgt er ook meteen voor dat ik ga hypochonderen, dat is wel wat minder.
Alsnog is het heel erg knap. Niet je kunnen downspelenquote:Op zondag 17 december 2023 21:24 schreef Brokkel het volgende:
Oh en om de verwachtingen iets bij te stellen: het is een 'gewone' jurk, maar die trek ik met Kerst pas voor het eerst aan. Daarna is het alledaagse jurk, voor werk en thuis. Hij heeft geen glitters, glamour of iets anders kerstigs.
Oh... ik heb geen specifieke verwachting erbijquote:Op zondag 17 december 2023 21:32 schreef Brokkel het volgende:
Ik maak zo goed als al mijn kleding zelf. Jurkjes zijn mijn lievelingsdingen om te maken. Soms kies ik voor iets moois en technisch. Deze keer is het iets moois, maar niet zo technisch. Ik voelde enige tijdsdruk en onder tijdsdruk kan ik geen moeilijke dingen maken. Einde van het jaar, altijd druk en zo.
En sowieso ben ik niet zo van de hele speciale dingen, want ik heb geen gelegenheden om bijv galajurken of zo te dragen.
Maar ik dacht, ik zeg het er bij, voordat jullie denken dat ik met Kerst in gala ga en zelf zo'n jurk heb gemaakt. Als iemand tegen mij zegt dat zij haar kerstjurk zelf heeft gemaakt, dan verwacht ik zoiets [ afbeelding ]
(nou, dat heb ik dus niet gemaakt
Stijlvol!quote:Op zondag 17 december 2023 21:41 schreef Brokkel het volgende:
Mijn nieuwe (kerst)jurk is zoiets: Pofmouwen, lekker ruim, maar wel met elastiek in de taille, zodat het daar ook wat ploft. En dan in een mooie wol-achtige stof (heel zacht). Ook in deze lengte. Dat vind ik wat spannend, omdat ik zelf van korter hou.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik wel inderdaadquote:Op zondag 17 december 2023 21:32 schreef Brokkel het volgende:
Ik maak zo goed als al mijn kleding zelf. Jurkjes zijn mijn lievelingsdingen om te maken. Soms kies ik voor iets moois en technisch. Deze keer is het iets moois, maar niet zo technisch. Ik voelde enige tijdsdruk en onder tijdsdruk kan ik geen moeilijke dingen maken. Einde van het jaar, altijd druk en zo.
En sowieso ben ik niet zo van de hele speciale dingen, want ik heb geen gelegenheden om bijv galajurken of zo te dragen.
Maar ik dacht, ik zeg het er bij, voordat jullie denken dat ik met Kerst in gala ga en zelf zo'n jurk heb gemaakt. Als iemand tegen mij zegt dat zij haar kerstjurk zelf heeft gemaakt, dan verwacht ik zoiets [ afbeelding ]
(nou, dat heb ik dus niet gemaakt
Oh wauw! Wat mooi en wat een geduldwerkje!quote:Op maandag 18 december 2023 15:05 schreef Patapon het volgende:
Mijn eerste gehaakte armband is af. [ afbeelding ]
O mooi geworden,quote:Op maandag 18 december 2023 15:05 schreef Patapon het volgende:
Ja en daardoor wat depri gevoelens.quote:Op zondag 17 december 2023 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat vervelend. Dikke knuffelbeetje een katertje?
Wow!quote:Op maandag 18 december 2023 15:05 schreef Patapon het volgende:
Wat een leuke verrassing!quote:Op maandag 18 december 2023 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik heb een kerstpakket gekregen na de borrel
Gelukkig was er de efteling !quote:Op maandag 18 december 2023 17:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja en daardoor wat depri gevoelens.
Maar vandaag weer naar de Efteling geweestdus dat was fijn.
[..]
Wow!
[..]
Wat een leuke verrassing!
Ik dronk er ook gluhwein en toen moest ik aan jou denkenquote:Op maandag 18 december 2023 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig was er de efteling !
En ja! Echt geen kleine ook
Hahaha glüh is altijd goedquote:Op maandag 18 december 2023 18:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik dronk er ook gluhwein en toen moest ik aan jou denken
En leuk! Zaten er ook lekkere hapjes in?
Gaaf! Geniet ervanquote:Op maandag 18 december 2023 18:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha glüh is altijd goed
Ik moet zo ook maar eentje maken, je inspireert mij
Ja! Nachos pakket, verschillende nootjes. Popcorn. Koekjes,snoep en drop. Vier leuke schoteltjes/bakjes voor tapas/hapjes. Echt leuke
En een VVV bon
Vrijwilligers zijn juist erg belangrijkquote:Op maandag 18 december 2023 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik ben maar een vrijwilliger
Ah ja...doe mijn bestquote:Op maandag 18 december 2023 18:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vrijwilligers zijn juist erg belangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |