Het zijn ook slopende tijden voor je. Gelukkig was het wel gezelligquote:Op donderdag 14 december 2023 22:22 schreef Donna het volgende:
Jaa gezellig weer. Maar merk dan wel dat ik er qua energie en alles echt nog niet ben. Voel me heel leeg nu.
Zo maar eens gaan slapen.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel een bitchIk kan sinds deze week ook bij Picnic bestellen, moet even kijken of het ook op mijn llaptop kan. Vind het via mobiel nooiit iets om te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ideaal toch Picnic
Ik heb wekelijks een tijdslot bij AH maar die bezorgen niet op 2e kerstdag dus ik moest even switchen, maar nu komt AH de 23e en 27e bezorgen. Ook goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee dat kan niet. Alleen via de app!quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan sinds deze week ook bij Picnic bestellen, moet even kijken of het ook op mijn llaptop kan. Vind het via mobiel nooiit iets om te zoeken
Dan ben ik snel uitgewinkeld daar.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Alleen via de app!
Kan volgens mij ook via een tablet (als ik me niet vergis)quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben ik snel uitgewinkeld daar.
Dat kleine gedoe op een mobiel is niets voor mij
Tablet kan wel. Ik vind het wel heel fijn.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben ik snel uitgewinkeld daar.
Dat kleine gedoe op een mobiel is niets voor mij
Dacht gehoord te hebben dat picnic zo goedkoop was?quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan volgens mij ook via een tablet (als ik me niet vergis)
Hier alleen even met de feestdagen Picnic en daarna weer gewoon lekker zelf naar de winkel. Scheelt voor mij enorm in kosten (alleen nu even niet te doen ivm drukte en mijn hoofd)
O die heb ik wel, zal eens even kijken of ik dat fijn vindt. Ik werk het liefst met een muisquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Tablet kan wel. Ik vind het wel heel fijn.
Met nadruk op wasquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht gehoord te hebben dat picnic zo goedkoop was?
Ik zit nu in seizoen 11 en die en die paar daar omheen vind ik niet zo leuk (de eerste keer dat ik alles zag ook al niet). De eerste seizoenen zijn het bestequote:Op vrijdag 15 december 2023 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Dadelijk nog even een gesprek en daarna vrij
Even nog een dingetje haken voor mijn moeder voor onder de boom en wat tekenen en zo
@:Sarabi klinkt erg goed! Van de markt en bad. Van Grey vond ik de eerste seizoenen goed, maar de laatste echt een worsteling om door te komen
O dan laat maar zitten. Ze hebben geen winkel niets, dacht dat ze daarom goedkoper waren.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met nadruk op was
De producten zijn duurder geworden en het minimumbedrag dat je moet uitgeven omhoog.
Met een beetje handig boodschappen doen ben ik in de supermarkt altijd onder de dertig euro uit per week, dat is niet mogelijk met picnic
Picnic gaat net als wat Jumbo deed, onder de standaard prijs zitten van de andere winkels binnen een bepaalde straal (vaak in de hele gemeente). Maar dat is maar 1 of 2 cent.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht gehoord te hebben dat picnic zo goedkoop was?
Zal van de week eens een kijkje nemen, beter kijk ik na de feestdagen. ROnd deze tijd is alles overal duurder lijkt het altijd.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Picnic gaat net als wat Jumbo deed, onder de standaard prijs zitten van de andere winkels binnen een bepaalde straal (vaak in de hele gemeente). Maar dat is maar 1 of 2 cent.
En ze hebben geen echt budgetmerk. Alleen (hun eigen) huismerk en A-merk.
Ik vind het wel fijn, maar de aanbiedingen zijn niet echt geweldig. Dus om te besparen voor de aanbiedingen ga ik gewoon de fysieke winkels af. Maar voor zware dingen en voorraad vind ik het ideaal.
Ik denk dat ik uit verslaving wel het volgende seizoen ga kijken, maar het is niet meer leuk vind ik. Gelukkig geniet jij er wel van. Weet dat het aan mezelf ligtquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zit nu in seizoen 11 en die en die paar daar omheen vind ik niet zo leuk (de eerste keer dat ik alles zag ook al niet). De eerste seizoenen zijn het besteMaar de nieuwe van tegenwoordig vind ik ook best weer vermakelijk.
Klinkt goed allemaal!quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:02 schreef Donna het volgende:
Zo mijn auto is weer terug! Mijn broer had 'm mee voor onderhoud en nieuwe banden.
Zo even lekker rendang met bloemkoolrijst eten en dan heb ik vanavond weer een keertje bingo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |