...zei niemand ooitquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:56 schreef monkyyy het volgende:
Prachtige Amsterdamse tongval @:zipportal
Mute.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:56 schreef monkyyy het volgende:
Prachtige Amsterdamse tongval @:zipportal
Wel voor onze basisschoolleraar.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
40 : 0,8 is toch niet zo moeilijk?
Floeipapierquote:Op donderdag 21 december 2023 20:09 schreef Ace1 het volgende:
Jezus die jongedame met de bril kan echt niet spellen..
Wellicht al eens gepost, maar 25 jaar geleden heeft (de toen nog onbekende) Herman ook eens meegedaan als kandidaat:quote:Op oudejaarsavond is Herman van der Zandt voor de laatste keer quizmaster in het café van Met het Mes op Tafel. Drie koppels van prominenten spelen het bekende kennis- en blufspel. Aan tafel zitten: Maarten van Rossem & Philip Freriks, Astrid Kersseboom & Simone Weimans en Plien van Bennekom & Jörgen Tjon A Fong. En extra leuk: Klaas en Mylou krijgen deze avond muzikale ondersteuning van Niki Jacobs en Brigitte Kaandorp.
Hanrie Schutquote:Op maandag 1 januari 2024 07:34 schreef Raw85 het volgende:
Bestaan er televisielui die nóg nietszeggender zijn dan Sjoerd van Ramshorst?
Ik moest opzoeken wie hij was, ik herkende hem wel ergens van maar ik ben hem nu alweer vergeten.quote:Op maandag 1 januari 2024 07:34 schreef Raw85 het volgende:
Sjoerd is een prima gast en kan best uitgroeien tot een waardige opvolgerquote:Op maandag 1 januari 2024 07:34 schreef Raw85 het volgende:
Dat is volgens mij gewoon verteld, toch??quote:Op maandag 12 februari 2024 20:06 schreef BobW het volgende:
Ik wil weten waar de kandidaten vandaan komen
Het ging gelijk over de beroepenquote:Op maandag 12 februari 2024 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is volgens mij gewoon verteld, toch??
Nog wat onwennig, maar hij deed het prima inderdaad.quote:
Nee, ook bij de rooms-katholieken. Ik heb het zelf dus ook gehad....quote:Op maandag 12 februari 2024 20:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is bij de coxen toch?
Ik had verkrachting opgeschreven
Inderdaad, zo’n simpele som. Sjoerd bevalt prima tot nu toe!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:59 schreef Szura het volgende:
Zoals altijd weer een belabberd rekenniveau
Ja, Ik blijf me daar telkens weer over verbazen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:59 schreef Szura het volgende:
Zoals altijd weer een belabberd rekenniveau
Eentje snapte het verschil tussen keer en gedeeld door niet eens.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:36 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, Ik blijf me daar telkens weer over verbazen.
Vandaag ook weer n absurd makkelijke som die kennelijk voor 2 van de 3 te hoog gegrepen was.
En hij was dit keer wel heel eenvoudigquote:Op maandag 19 februari 2024 20:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ze kunnen die rekenvragen er net zo goed uit laten, die heeft toch nooit iemand goed
Het is allemaal basisschoolwerk.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:28 schreef Mrmime het volgende:
[..]
En hij was dit keer wel heel eenvoudig
Dat is het hem juist denk ik. Bij deze moest ik ook echt weer even heel goed nadenken hoe je dat ook alweer moest doen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is allemaal basisschoolwerk.
Sowieso raar mens dat al direct begon met passen toen ze maar een tientje hoeven bij te leggenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef Remco het volgende:
Mevrouw 1 was door direct te passen gewoon doorgegaan.
Dit blijft maar kloppenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ze kunnen die rekenvragen er net zo goed uit laten, die heeft toch nooit iemand goed
Dit hoefde ik niet eens uit te rekenen, dat wist ik uit mijn hoofd. Maar wederom: 12x12=144 mag best basiskennis zijn.quote:
Ze moeten er juist meer rekenvragen in stoppen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ik mis nog altijd het prehistorische tv-spel 'Cijfers & Letters'.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze moeten er juist meer rekenvragen in stoppen.
In Frankrijk doen ze dat nog, elke werkdag rond een uur of vier. Maar het onderdeel letters is daar voor mij wel te hoog gegrepen en Français. Ik zoek de bizarre woorden wel altijd even in een woordenboek op. En daar staan ze lang niet altijd in.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik mis nog altijd het prehistorische tv-spel 'Cijfers & Letters'.
Ook in Engeland, met bekende(?) Britten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik mis nog altijd het prehistorische tv-spel 'Cijfers & Letters'.
Die is onterecht door iddquote:Op maandag 26 februari 2024 20:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
Geen sterke spelers, zeker die dame niet.
Daarom krijg je toch ook een schort voor?quote:Op maandag 26 februari 2024 20:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
Acryl? Op scholen? Als het droog is wordt het plastic, krijg je nooit meer uit je kleren.
Mokerdom gepast ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
Terecht er als eerste uit, zat er geheel onterecht, slechtste deelnemer maandag.
Ik heb dat zelf ook thuis en dacht hetzelfde als jij.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hebben die een naam? Dat zijn de randen van de gipsplaten.
Dat was een hele vervelende act.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef Rianne84 het volgende:
Mevrouw is lichtelijk irritant met haar geldsmijterij
Wakker-schud-quootjequote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:57 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dankjewel! Dit seizoen vloog voorbij.
Maar de bissectrice is nooit de basis van de driehoek.quote:Op maandag 15 april 2024 20:19 schreef Janneke141 het volgende:
Gewonnen op de bissectrice. Zo zien we maar weer, wiskunde is toch de basis van alles.
En daarna zeggen dat je gerekend hebt op de derde hand. Als de eerste hand gepraat had dan was hij gewoon weg geweest.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:10 schreef Remco het volgende:
Stom om niet te passen met 2 goed op de eerste hand.
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
IJsland
Goede schrijver overigens, heb nog een boek van hem hier liggen, ongelezen
Ik vind Klaas en Milou in ieder genre een geweldige combinatie eigenlijkquote:Op woensdag 24 april 2024 20:02 schreef Felagund het volgende:
Klaas en Milou en rap is geen goede combinatie.
Dat klopt wel, maar bij rap is het wel uitzonderlijk matig.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik vind Klaas en Milou in ieder genre een geweldige combinatie eigenlijk
Ze vloeien niet zoals Osdorp Posse het zou zeggenquote:Op woensdag 24 april 2024 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar bij rap is het wel uitzonderlijk matig.
Dat wel, ze passen goed bij elkaar! Het voelt alleen altijd alsof je ongemakkelijke oom en tante op je huwelijk een leuk liedje willen zingen.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ze vloeien niet zoals Osdorp Posse het zou zeggen
Maar toch zijn ze fantastisch samen
Ah, okeequote:Op woensdag 24 april 2024 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wel, ze passen goed bij elkaar! Het voelt alleen altijd alsof je ongemakkelijke oom en tante op je huwelijk een leuk liedje willen zingen.
Heb jij het gelezen? Ik ben nooit verder dan pagina 5 gekomen. En iedereen maar zeggen dat je het écht moest lezen.quote:
Nee, niet gelezen maar het stond een tijd op mijn reserveerlijstje voor de biebquote:Op woensdag 24 april 2024 20:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Heb jij het gelezen? Ik ben nooit verder dan pagina 5 gekomen. En iedereen maar zeggen dat je het écht moest lezen.
‘t Is al een wonder dat één persoon het goed had, rekenvragen zijn altijd een drama.quote:Op maandag 29 april 2024 19:59 schreef Janneke141 het volgende:
Het daalt in waarde, dus laten we een hoger bedrag opschrijven dan waar we mee begonnen!
Echt bizarquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
Er moet weer eens gerekend worden
25 : 0,25 =
A 40
B 1
C 5000
D geen van deze, ze kunnen zoals gewoonlijk niet rekenen en de antwoorden zijn bizar.
Ah, ja je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je loopt een paar minuten achter?
Waren dat de gegeven antwoorden? Want ik kan mij niet voorstellen dat iemand denkt dat X * 1 iets anders is dan X.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
Er moet weer eens gerekend worden
25 : 0,25 =
A 40
B 1
C 5000
D geen van deze, ze kunnen zoals gewoonlijk niet rekenen en de antwoorden zijn bizar.
kansloze actie jaquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Mevrouw in het midden snapte het spel niet echt geloof ik, of ze was heel zenuwachtig. In de laatste ronde passen terwijl je achter staat.
Oost Macedonie bestaat niet eensquote:Op maandag 23 september 2024 19:59 schreef Janneke141 het volgende:
2 landen in voormalig Joegoslavië op de plek van Moldavië leggen
Op zich wel, maar niet daarquote:Op maandag 23 september 2024 20:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oost Macedonie bestaat niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |