abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211669898
Deels iets te herkenbaar Shanu :* Fijn dat je zulke lieve buren hebt!
  dinsdag 19 december 2023 @ 15:25:15 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211669958
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 11:15 schreef amaranta het volgende:

[..]
Hij zit heel heel diep. En ziet totaal geen lichtpuntjes.
Hij is hier, en zijn vriend belde net. En die zegt dan iets in de trant van: ik hoop dat de volgende keer dat ik je spreek, je je iets beter voelt.
En dan zou je denken dat hij zegt: dat hoop ik ook. Maar zijn antwoord is dan: dat denk ik niet.
Damn, das niet goed.
Heeft het ook met de tijd van her jaar en je broer te maken denk je?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 19 december 2023 @ 15:27:00 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211669983
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 11:15 schreef amaranta het volgende:

[..]
Hij zit heel heel diep. En ziet totaal geen lichtpuntjes.
Hij is hier, en zijn vriend belde net. En die zegt dan iets in de trant van: ik hoop dat de volgende keer dat ik je spreek, je je iets beter voelt.
En dan zou je denken dat hij zegt: dat hoop ik ook. Maar zijn antwoord is dan: dat denk ik niet.
Nu wel, operatie is goed gegaan, vanavond naar een verpleegafdeling en dan morgen wellicht ontslag naar een revalidatietehuis.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 19 december 2023 @ 16:20:29 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211670530
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:25 schreef Leandra het volgende:

[..]
Damn, das niet goed.
Heeft het ook met de tijd van her jaar en je broer te maken denk je?
Hij zegt van niet. Dat is in het verleden en heeft een plekje.
We denken dat het toch te maken heeft met mijn moeder. Zij is heel ziek geweest (en nog steeds) en dat heeft zich waarschijnlijk opgestapeld bij hem. Net voordat ze op vakantie gingen hebben ze ook een busongeluk gehad. En dat is waarschijnlijk de trigger geweest. Mijn moeder is toen gevallen Bij dat ongeluk. En daar is hij erg van geschrokken.
Mijn moeder wordt natuurlijk nooit meer beter. En hij is heel erg bang om alleen achter te blijven. Het komt er nu uit bij hem.

AnyWay een van mijn beste vriendinnen was vroeger psychiatrisch verpleegkundige. En zij heeft vanmiddag ook met hem gesproken. Een tijdje terug had ze ook met hem gepraat. En zij zag wel dat hij vooruit is gegaan sinds de vorige keer. Dus dat is wel troostend.
We komen hier wel doorheen. Heeft gewoon tijd nodig.
  dinsdag 19 december 2023 @ 16:20:52 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211670536
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:27 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nu wel, operatie is goed gegaan, vanavond naar een verpleegafdeling en dan morgen wellicht ontslag naar een revalidatietehuis.
Fijn dat de operatie goed is gegaan.
  dinsdag 19 december 2023 @ 16:21:37 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211670545
@iedereen. Jullie zijn lief. Fijn dat ik hier m’n hart kan en mag luchten. Al is het maar geschreven. Het voelt erg fijn om hier te kunnen spuien.
pi_211670610
Altijd Amaranta, al geeft het maar een beetje lucht.

En voor iedereen een knuffel die het nu extra kan gebruiken.
  dinsdag 19 december 2023 @ 16:31:06 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211670642
:* @amaranta het is gewoon heel erg pittig als hij in zo'n dal zit en niet ziet of en hoe hij eruit moet komen :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211670796
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 16:20 schreef amaranta het volgende:

[..]
Hij zegt van niet. Dat is in het verleden en heeft een plekje.
We denken dat het toch te maken heeft met mijn moeder. Zij is heel ziek geweest (en nog steeds) en dat heeft zich waarschijnlijk opgestapeld bij hem. Net voordat ze op vakantie gingen hebben ze ook een busongeluk gehad. En dat is waarschijnlijk de trigger geweest. Mijn moeder is toen gevallen Bij dat ongeluk. En daar is hij erg van geschrokken.
Mijn moeder wordt natuurlijk nooit meer beter. En hij is heel erg bang om alleen achter te blijven. Het komt er nu uit bij hem.

AnyWay een van mijn beste vriendinnen was vroeger psychiatrisch verpleegkundige. En zij heeft vanmiddag ook met hem gesproken. Een tijdje terug had ze ook met hem gepraat. En zij zag wel dat hij vooruit is gegaan sinds de vorige keer. Dus dat is wel troostend.
We komen hier wel doorheen. Heeft gewoon tijd nodig.
Wat een moeilijke en pijnlijke situatie is dit. Zo moeilijk ook om je vader te helpen als hij het zelf allemaal zo somber inziet.

Wel heel fijn dat je vriendin met hem praat en dat zij wel vooruitgang ziet, hopelijk zet die vooruitgang voort en geeft jou dat ook wat rust.

Sterkte!
pi_211678282
Morgen maar weer langs de ha. Heb zo'n vermoeden dat ik wéér een blaasontsteking heb :{
Ben dit lichaam zat.

Ben ook een bewoner zat die denkt dat mijn kliko wel gevuld kan worden met zijn troep. Vond een kapotte paraplu in mijn net geleegde kliko :X Eruit gevist en op de klikoplaatst gedumpt. Niet aardig van mij maar geen idee of de kliko wordt geleegd tijdens kerst en anders kan ik mijn eigen zooi niet kwijt. Dus.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 20 december 2023 @ 10:38:58 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211678361
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 10:31 schreef Mushanga71 het volgende:
Morgen maar weer langs de ha. Heb zo'n vermoeden dat ik wéér een blaasontsteking heb :{
Ben dit lichaam zat.

Ben ook een bewoner zat die denkt dat mijn kliko wel gevuld kan worden met zijn troep. Vond een kapotte paraplu in mijn net geleegde kliko :X Eruit gevist en op de klikoplaatst gedumpt. Niet aardig van mij maar geen idee of de kliko wordt geleegd tijdens kerst en anders kan ik mijn eigen zooi niet kwijt. Dus.
Door 1 paraplu?
En het kan geen passant zijn die zijn plu kapotwaaide en dacht 'laat ik hem netjes weggooien'?
pi_211678684
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 10:38 schreef BE het volgende:

[..]
Door 1 paraplu?
En het kan geen passant zijn die zijn plu kapotwaaide en dacht 'laat ik hem netjes weggooien'?
Een grote oninvouwbare plu zonder stof. Daar dacht ik namelijk ook al aan, maar dan had er nog iets van stof aan moeten zitten. En het waaide niet.
Zit ik net in de auto, zeult iemand dat ding naar de reinigingsdienst die het grofvuil vandaag ophaalde. Geen idee of dat de dader was :+
If they say
pi_211678932
Ik heb vanochtend 2 enorm witte kopjes naar school gebracht. B en Juul zijn zo enorm toe aan vakantie. Doodop zijn ze allebei. Het zou me dus niets verbazen als ik ze vanaf morgen allebei thuis heb.

Gisteren niets gewonnen bij de Kerstloterij, een directe collega had 4 x prijs waaronder een iPhone....maar ze had 50 loten gekocht (a 5 Euro) dus ze heeft haar investering er iig uit ;)
Vanmiddag nog een vervelende meeting en daarna weet ik of ik echt echt echt vakantie heb vanaf morgen of dat ik nog aan de bak moet. Eigenlijk zou ik vandaag al vrij zijn, maar ja.
  woensdag 20 december 2023 @ 12:31:01 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_211679597
Hier vanochtend bevestiging gekregen bij de huisarts dat het toch echt weer een nierbekkenontsteking. Wel een nieuwe, op basis van de kweken die in het ziekenhuis gedaan zijn. Neemt niet weg dat na bijna een week antibiotica de pijn weg had moeten zijn en dat er dus een nieuwe kweek gemaakt wordt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211679703
Wat balen Troel!!

Hier zijn we allemaal geveld door een buikvirus. Man is over het hoogtepunt heen, die was vooral maandag ziek. Dinsdag volgenden T., J. en ik. We hebben van 10 tot half 1 met zijn drieën op de bank gezeten gisteravond. Iedere keer als ik ze terug naar bed wilde brengen begon het spugen weer.
  woensdag 20 december 2023 @ 12:52:33 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_211679715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 12:51 schreef Gogo83 het volgende:
Wat balen Troel!!

Hier zijn we allemaal geveld door een buikvirus. Man is over het hoogtepunt heen, die was vooral maandag ziek. Dinsdag volgenden T., J. en ik. We hebben van 10 tot half 1 met zijn drieën op de bank gezeten gisteravond. Iedere keer als ik ze terug naar bed wilde brengen begon het spugen weer.
Ow, dat klinkt ook wel erg kut :(
Ik ben blij dat we dat nu gehad hebben. Ik ben nu nog de enige die echt 'ziek' is. Oudste heeft nog wel echt naweeen van zijn longontsteking.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211680666
Pff klote van de nierbekkenontsteking weer @Troel! En @Mushanga71 ook shit zeg. Ik heb na de vorige nierbekkenontsteking ook alweer een blaasontsteking gehad. Als het nu nog keer gebeurt op korte termijn dan stelde huisarts voor om half jaar preventief antibiotica te gaan slikken 1x per dag.. ik ben sinds de blaasontsteking (begin vd maand) begonnen met D-mannose 500mg bij te slikken, en extra goed opletten met drinken enzo, hopelijk houdt het dat nu tijdje weer buiten de deur.

@amaranta wat zwaar voor jullie allemaal :*
En beterschap aan alle zieken ook!

Ik had een wasvraag :+ mijn 10 jaar oude, ¤285 kostende Zanussi lijkt wel op zn einde te lopen. Laatst rook de was al niet zo fris, daarna op 90 graden met van die wasmachinereiniger gedraaid, maar gisteren weer gewassen en ik loop vanochtend de kamer in waar het te drogen hangt en het ruikt echt beetje viezig. Dus ik zoek een nieuwe. Het liefst in elk geval eentje waarbij ik een korte was (20-30 minuten) kan draaien, die dan wel op 1400/1600 toeren kan centrifugeren. Bij mijn huidige kan dat namelijk dan alleen op 900 toeren en dan moet ik daarna alsnog 20 minuten centrifugeren, dus dat schiet niet op. Maar daar kan ik niet op filteren bij Coolblue :+ . Dus, hebben jullie een wasmachine die dat kan en waar je blij mee bent? Dan hoor ik graag merk en typenummer! Of als je heel blij bent maar hij kan dit niet, wat is dan kortste programmaduur (30 graden) inclusief goed centrifugeren die hij kan? En welk merk/type? En echte afraders hoor ik ook graag!
pi_211680860
Balen Troel! :*

We hadden om 11.45 een controle bij de tandarts voor de kinderen en zijn nu pas terug. Kreeg Kim onderweg vanuit stage naar de tandarts toe vermoedelijk een klapband. Heeft ze haar fiets maar naar de fietsenmaker gebracht bij het station waar ze net langskwam. Zo'n 20 minuten gelopen naar de tandarts, waar Tyler ondertussen maar vast eerst ging. Gelukkig kon er nog 1 patiënt daarna tussendoor en toen was Kim er en kon Kim nog .
Kim bij Tyler achterop de fiets weer terug naar het station gebracht. En gelukkig was het rustig en was de fiets gemaakt. Inderdaad een klapband. Binnen en buitenband aan flarden.
Stage gebeld en het het had weinig zin meer om nog te komen. Nu gaat Kim op zondag de uren inhalen.
Wat een gedoe weer en hoppa weer een sloot geld weg. Maar ja, kan iedereen overkomen.
Nu weer opwarmen met een kopje thee.
  woensdag 20 december 2023 @ 14:47:13 #244
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211681002
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2023 14:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Pff klote van de nierbekkenontsteking weer @:Troel! En @:Mushanga71 ook shit zeg. Ik heb na de vorige nierbekkenontsteking ook alweer een blaasontsteking gehad. Als het nu nog keer gebeurt op korte termijn dan stelde huisarts voor om half jaar preventief antibiotica te gaan slikken 1x per dag.. ik ben sinds de blaasontsteking (begin vd maand) begonnen met D-mannose 500mg bij te slikken, en extra goed opletten met drinken enzo, hopelijk houdt het dat nu tijdje weer buiten de deur.

@:amaranta wat zwaar voor jullie allemaal :*

Ik had een wasvraag :+ mijn 10 jaar oude, ¤285 kostende Zanussi lijkt wel op zn einde te lopen. Laatst rook de was al niet zo fris, daarna op 90 graden met van die wasmachinereiniger gedraaid, maar gisteren weer gewassen en ik loop vanochtend de kamer in waar het te drogen hangt en het ruikt echt beetje viezig. Dus ik zoek een nieuwe. Het liefst in elk geval eentje waarbij ik een korte was (20-30 minuten) kan draaien, die dan wel op 1400/1600 toeren kan centrifugeren. Bij mijn huidige kan dat namelijk dan alleen op 900 toeren en dan moet ik daarna alsnog 20 minuten centrifugeren, dus dat schiet niet op. Maar daar kan ik niet op filteren bij Coolblue :+ . Dus, hebben jullie een wasmachine die dat kan en waar je blij mee bent? Dan hoor ik graag merk en typenummer! Of als je heel blij bent maar hij kan dit niet, wat is dan kortste programmaduur (30 graden) inclusief goed centrifugeren die hij kan? En welk merk/type? En echte afraders hoor ik ook graag!
Ik ben intens tevreden met mijn beko. Voldoet aan al je eisen, was betaalbaar, is zuinig, heeft een super short programma van 14 minuten en een gewoon kort programma van een half uurtje en dan ook nog een 40 minuten 40 graden programma.

Ik moet het type effe voor je opzoeken.

Edit: die van ons wordt niet meer verkocht, maar dit is z'n opvolger: WTV8711BC1

[ Bericht 1% gewijzigd door Tink89 op 20-12-2023 14:53:09 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_211681088
@exode, hopelijk redden ze het nog tot na het kerstdiner!

@Mushanga71, beterschap!

@Gogo83, beterschap. Hopelijk wat aan het opknappen :*

quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2023 12:31 schreef Troel het volgende:
Hier vanochtend bevestiging gekregen bij de huisarts dat het toch echt weer een nierbekkenontsteking. Wel een nieuwe, op basis van de kweken die in het ziekenhuis gedaan zijn. Neemt niet weg dat na bijna een week antibiotica de pijn weg had moeten zijn en dat er dus een nieuwe kweek gemaakt wordt.
Pffff beterschap Troel! Het zit je niet mee. Heb je nu ook andere antibiotica dan weer of moet je langer?

Die longontsteking naweeën kunnen wel even duren wat ik zo begreep. Ik heb mijn oudste nog niet volledig naar school (sinds vorige week weer deels naar school), voor de kerstchaos afgemeld, dus morgen eind van de ochtend heeft ze vakantie (en ik kreeg niet eens moppers van school toen ik dat mailde, ik was enigszins verrast).
En de jongste die houdt wel van de kerstchaos en het kerstontbijt, die sluit het jaar vrijdagochtend af op school.

@VlinDerTjE, wij hebben een Bosch, maar al ouder type die is niet meer te krijgen. Ben er wel tevreden mee, maar echt korte programma's heb ik niet. Kortste geeft hij iets van 40 minuten aan (en die indicatie klopt ook niet altijd, beetje afhankelijk van hoeveel was er in zit ook). Hoogste centrifugetoerental is 1400 toeren bij ons.
Bij coolblue kan je als je via de pc kijkt wel filteren op toerental.
Overigens zie ik daar de meeste wasmachines met 1400 dan nog wat met 1600 en minder dan 1400 toeren zijn er maar een paar wat ik zie en als ik ze selecteer zijn die ook uitverkocht ;) .
Succes met zoeken.

@_Ingrid_ dat werd dus een dagvullend programma zo met die klapband en tandarts... Geniet van je kop thee.
Fake it till you make it...
pi_211681123
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2023 14:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Pff klote van de nierbekkenontsteking weer @:Troel! En @:Mushanga71 ook shit zeg. Ik heb na de vorige nierbekkenontsteking ook alweer een blaasontsteking gehad. Als het nu nog keer gebeurt op korte termijn dan stelde huisarts voor om half jaar preventief antibiotica te gaan slikken 1x per dag.. ik ben sinds de blaasontsteking (begin vd maand) begonnen met D-mannose 500mg bij te slikken, en extra goed opletten met drinken enzo, hopelijk houdt het dat nu tijdje weer buiten de deur.

@:amaranta wat zwaar voor jullie allemaal :*

Boh, een half jaar preventief ab slikken word je ook niet vrolijk van :{
Die D-mannose, daar heb ik voor gekeken maar zag door de bomen het bos niet meer :') De ha vond dat een goed idee maar zei er dus niet bij, wélke :')
Welke heb jij?

Blijf het raar vinden, steeds maar weer blaasontsteking, als dat het bij mij is dan, morgen ff testen. Bedoel, doe niks anders dan anders :?

Ik heb een wasmachine die een 30 minuten kort programma heeft, 40 graden, met 1600 toeren. De miele W3375. Die is nieuw niet meer te krijgen, zag ik net. Maar dit programma was voor mij ook een keiharde eis :D Net zoals een anti kreukprogramma.
Maar kijk goed hoor, want schoonzus kocht een miele en die heeft alleen rare lange programma's. Moet er niet aan denken 😖
Was een eye opener voor me, dat dus niet alle wasmachines een kort programma hebben.
If they say
pi_211681217
Dank @Nijna Hou oudste idd lekker thuis, veel missen ze toch niet deze dagen. En in de vakantie lekker aan sterken en rustig aan doen. Is echt wel nodig na een longontsteking.
If they say
pi_211681636
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2023 15:02 schreef Mushanga71 het volgende:
Dank @:Nijna Hou oudste idd lekker thuis, veel missen ze toch niet deze dagen. En in de vakantie lekker aan sterken en rustig aan doen. Is echt wel nodig na een longontsteking.
Ze heeft ruim een maand les gemist en een toetsweek vlak na de vakantie. Nu eerst maar de focus op een aantal vakken en dan maar zien hoe ze de rest kan inhalen ooit ergens. Beetje jammer dat dit het voorlaatste jaar is, anders was er misschien wel makkelijker iets weg te moffelen ergens ;).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211682108
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 15:40 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ze heeft ruim een maand les gemist en een toetsweek vlak na de vakantie. Nu eerst maar de focus op een aantal vakken en dan maar zien hoe ze de rest kan inhalen ooit ergens. Beetje jammer dat dit het voorlaatste jaar is, anders was er misschien wel makkelijker iets weg te moffelen ergens ;).

Das best klote dat ze zoveel gemist heeft. Is daar geen oplossing voor, samen met school? Bijvoorbeeld de écht belangrijke stof wel maken, desnoods met bijles na school of thuis? Ze had een geldige reden om thuis te blijven dus school zou best wat kunnen meebewegen.
De vakken die minder belangrijk zijn op een lager pitje zetten. Maar ja, school... :')

Je spoiler haal ik weg, maar ik begrijp je helemaal. Ik heb er ook zo een ;)
Voor hem was de lockdowntijd beslist geen straf. Jammer wel, dat er voor kinderen die het op deze manier fijn vinden, geen enkele oplossing is.
Uiteraard wil school dat alle kinderen in hetzelfde hokje passen, lekker makkelijk. Zo werkt het helaas niet.
If they say
pi_211682308
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 16:25 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Das best klote dat ze zoveel gemist heeft. Is daar geen oplossing voor, samen met school? Bijvoorbeeld de écht belangrijke stof wel maken, desnoods met bijles na school of thuis? Ze had een geldige reden om thuis te blijven dus school zou best wat kunnen meebewegen.
De vakken die minder belangrijk zijn op een lager pitje zetten. Maar ja, school... :')

Je spoiler haal ik weg, maar ik begrijp je helemaal. Ik heb er ook zo een ;)
Voor hem was de lockdowntijd beslist geen straf. Jammer wel, dat er voor kinderen die het op deze manier fijn vinden, geen enkele oplossing is.
Uiteraard wil school dat alle kinderen in hetzelfde hokje passen, lekker makkelijk. Zo werkt het helaas niet.
We gaan zien hoe we dit gaan doen, we hebben nu een aantal leer-vakken uitgekozen waarvan we denken dat het haalbaar zou kunnen zijn.
En verder zijn we met onze hulpverlening wel verder aan het kijken, maar dat gaat nog niet zo vlot als ik zou willen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')