Er schijnt er een over bloemkool te komen. Die houd ik even in reserve tot dan.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Noem een slechter nummer dan deze uit alle 2500
Waardeer die keuze. Die staat ook in mijn top 5 ergerlijke nummers.quote:
Vluchtstrook is tenminste nog een hit geweest. Dit kent geen hond, is muzikaal en zangtechnisch waaedeloos, en er is vorig jaar alleen op gestemd 'om Queen van de nummer 1-positie te houden'.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:21 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Vluchtstrook gisteren was ook wel heel slecht
Ja echt hè.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Jezus christus dat Engels accent
Die durf ik ook niet nu alvast voor de lol op te zetten.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er schijnt er een over bloemkool te komen. Die houd ik even in reserve tot dan.
Muzikaal is 't 13-in-een-dozijn-brocountry. Het Engelse accent is alsof je Rutte hoort, maar dan met nog meer Steenkolenengels.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn grootste probleem is de zang
Zeker. Dit is echt pure lijstvervuiling, bij Vluchtstrook kun je nog zeggen dat het een kwestie is van verschillende smaken.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vluchtstrook is tenminste nog een hit geweest. Dit kent geen hond, is muzikaal en zangtechnisch waaedeloos, en er is vorig jaar alleen op gestemd 'om Queen van de nummer 1-positie te houden'.
Permissie om gasbranders en soldeerbouten mee te nemen en je gang te gaanquote:Op donderdag 14 december 2023 11:24 schreef Berkery het volgende:
Ik ga zaterdag naar Friesland, ik zal eens vragen: 'What the hell?'
Ik heb mijn zwangere cavia nog naar 'm vernoemd, en nog reageert ie niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:24 schreef Tussle266 het volgende:
Waar is Syb als je hem nodig hebt.
Slimme Schemerquote:Op donderdag 14 december 2023 11:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb mijn zwangere cavia nog naar 'm vernoemd, en nog reageert ie niet.
Gewoon full New Kids Nitro op Friesland gaan.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Permissie om gasbranders en soldeerbouten mee te nemen en je gang te gaan
quote:
Vluchtstrook en deze zijn wel de twee allerergsten, misschien dat Bloemkole nog idd. Vluchtstrook voornamelijk vanwege de zeer debiele tekst en het stemmetje van die vrouw, dit vind ik muzikaal dan gewoon 13 in een dozijn maar dat gedoe met die schijtlollige stemmetjes en dat slechte accent tsjaquote:Op donderdag 14 december 2023 11:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. Dit is echt pure lijstvervuiling, bij Vluchtstrook kun je nog zeggen dat het een kwestie is van verschillende smaken.
Nee, het leuke van Acda en De Munnik gaat ook al een jaar of 25 volledig langs me heen.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:26 schreef Tussle266 het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat andere mensen hier iets in horen wat ik niet hoor.
Bedoel je deze van ACDC en de Munnik, of bedoel je de Hunekop?quote:Op donderdag 14 december 2023 11:26 schreef Tussle266 het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat andere mensen hier iets in horen wat ik niet hoor.
Nouja ze hebben best leuke nummers, dit is daar niet 1 van.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, het leuke van Acda en De Munnik gaat ook al een jaar of 25 volledig langs me heen.
De eerste, het hunebed maak ik geen woorden aan vuil.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedoel je deze van ACDC en de Munnik, of bedoel je de Hunekop?
quote:Op donderdag 14 december 2023 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedoel je deze van ACDC en de Munnik, of bedoel je de Hunekop?
Friesland!quote:Op donderdag 14 december 2023 11:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Acda en de Munnik waren laatst nog bij ons in het dorp (Feanwalden) maar waarvoor weet ik ook niet.
Dat was het.
De Herman-trilogie is wel tof wmbquote:Op donderdag 14 december 2023 11:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, het leuke van Acda en De Munnik gaat ook al een jaar of 25 volledig langs me heen.
Ik denkt dat Paul goed naar de Jayhawks heeft geluisterd ter inspiratiequote:Op donderdag 14 december 2023 11:28 schreef BillDauterive het volgende:
"als je bij me weggaat mag ik dan met je mee" is best mooi gevonden.
Dat denk ik wel, ik kom vaak in Burgum waar die clip is opgenomen en volgens mij woont Oele Plop daar ook.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Friesland!
Vast ook veel Oele Plop-fans in je dorp.
[img]https%3A%2F%2Fi.redd.it%2Fquad2kvfit061.png[/img]quote:Op donderdag 14 december 2023 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou wel een bijzondere samenwerking zijn
Toch vind ik zijn broer Kabouter beter.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, ik kom vaak in Burgum waar die clip is opgenomen en volgens mij woont Oele Plop daar ook.
Ja, dat vind ik best leuk, maar ook wel vooral leuk in die tijd. Net als Veldhuis en Kemper of Vlieg Met Me Mee hoeven we dat voor mij niet mee te nemen naar nu.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De Herman-trilogie is wel tof wmb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |