Er schijnt er een over bloemkool te komen. Die houd ik even in reserve tot dan.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Noem een slechter nummer dan deze uit alle 2500
Waardeer die keuze. Die staat ook in mijn top 5 ergerlijke nummers.quote:
Vluchtstrook is tenminste nog een hit geweest. Dit kent geen hond, is muzikaal en zangtechnisch waaedeloos, en er is vorig jaar alleen op gestemd 'om Queen van de nummer 1-positie te houden'.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:21 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Vluchtstrook gisteren was ook wel heel slecht
Ja echt hè.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Jezus christus dat Engels accent
Die durf ik ook niet nu alvast voor de lol op te zetten.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er schijnt er een over bloemkool te komen. Die houd ik even in reserve tot dan.
Muzikaal is 't 13-in-een-dozijn-brocountry. Het Engelse accent is alsof je Rutte hoort, maar dan met nog meer Steenkolenengels.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn grootste probleem is de zang
Zeker. Dit is echt pure lijstvervuiling, bij Vluchtstrook kun je nog zeggen dat het een kwestie is van verschillende smaken.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vluchtstrook is tenminste nog een hit geweest. Dit kent geen hond, is muzikaal en zangtechnisch waaedeloos, en er is vorig jaar alleen op gestemd 'om Queen van de nummer 1-positie te houden'.
Permissie om gasbranders en soldeerbouten mee te nemen en je gang te gaanquote:Op donderdag 14 december 2023 11:24 schreef Berkery het volgende:
Ik ga zaterdag naar Friesland, ik zal eens vragen: 'What the hell?'
Ik heb mijn zwangere cavia nog naar 'm vernoemd, en nog reageert ie niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:24 schreef Tussle266 het volgende:
Waar is Syb als je hem nodig hebt.
Slimme Schemerquote:Op donderdag 14 december 2023 11:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb mijn zwangere cavia nog naar 'm vernoemd, en nog reageert ie niet.
Gewoon full New Kids Nitro op Friesland gaan.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Permissie om gasbranders en soldeerbouten mee te nemen en je gang te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |