Siewert niet, maar de virologen lopen zich vast alvast warm.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:22 schreef michaelmoore het volgende:
Ik hoor het al , Siewert moet weeer komen
siewert , kun jij mondkapjes leveren ??
Deze cijfers worden letterlijk door alle media gebracht. De landelijke verdeling is een extra weetje.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:26 schreef Glazenmaker het volgende:
Voor iemand die hier niet in geloofd heb je een rare obsessie met deze cijfers.
Dan blijf ik maar in Afrika, daar heeft men nergens last van, de mensen hebben goede afweer hier die altijd buiten lopenquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:26 schreef Za het volgende:
[..]
Siewert niet, maar de virologen lopen zich vast alvast warm.
Dan loop ik een halve dag achter dus, hier ook nog hetzelfde. Vannacht nog kunnen opstaan voor een tabletje want die koppijn is flink aanwezig.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik had maandagochtend koorts, s'middags getest en het was corona, ik loop er dus nog steeds mee *hoest hoest snotter snotter*
Oh jee, de "goed" bedoelde adviezen beginnen alweer. Daar komen weer dringende adviezen van en wat dringend is, wordt snel weer dwingend.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:31 schreef Za het volgende:
Corona rukt op, GGD adviseert: ‘Laat kerstborrel desnoods schieten’
https://www.ad.nl/rotterd(...)s-schieten~ac8c1bad/
Maar jij hebt gezopen om je hersenen te vedoven , en dat lukt aardig merk ikquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:36 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dan loop ik een halve dag achter dus, hier ook nog hetzelfde. Vannacht nog kunnen opstaan voor een tabletje want die koppijn is flink aanwezig.
Zal allemaal wel meevallen gezien de cijfers in de ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oh jee, de "goed" bedoelde adviezen beginnen alweer. Daar komen weer dringende adviezen van en wat dringend is, wordt snel weer dwingend.
Kun je nou exact uitleggen waarom je die correlatie niet gelooft? Je beweert van alles maar als om onderbouwing gevraagd wordt geef je niet thuis.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:32 schreef Za het volgende:
[..]
Heb je al een keer inhoudelijk gepost, of alleen maar over mij?
Vermoedelijk.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:39 schreef Halcon het volgende:
Oh jee, de "goed" bedoelde adviezen beginnen alweer. Daar komen weer dringende adviezen van en wat dringend is, wordt snel weer dwingend.
Dus nu geloof je wel weer in het verband met rioolwater en ziekenhuisopnames?quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:21 schreef Za het volgende:
[..]
Vermoedelijk.
In Oostenrijk liggen heden meer dan 1100 covid patiënten in de ziekenhuizen, met 9 miljoen inwoners, ook na de melding hoogste aantal virusdeeltjes in rioolwater ooit.
https://www.fr.de/panoram(...)rus-zr-92728530.html
Vertaalt naar NL, wij zouden toch problemen hebben met 2000 covid opnames.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is er een jaar in je leven geweest waarin de gezondheidsdiensten blij waren als je met klachten ging borrelen?quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een verband is niet hetzelfde als een voorspellende waarde.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:28 schreef koemleit het volgende:
Dus nu geloof je wel weer in het verband met rioolwater en ziekenhuisopnames?
Leg eens uitquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:43 schreef Za het volgende:
[..]
Een verband is niet hetzelfde als een voorspellende waarde.
gezondheidsorganisatie geeft gezondheidsadvies.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Is er een jaar in je leven geweest waarin de gezondheidsdiensten blij waren als je met klachten ging borrelen?
Wil je graag leven in een land leven waarin de GGD zegt: neuk zoveel mogelijk onbeschermd als je een druiper hebt?
Ben je altijd een bange bangerd?
Dit klopt.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:43 schreef Za het volgende:
[..]
Een verband is niet hetzelfde als een voorspellende waarde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typisch gevalletje van lockdown PTSS.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:56 schreef koemleit het volgende:
[..]
Maar zeg het niet, de mensen schieten in de vlekken.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:01 schreef Arizona het volgende:
Krijgen we om 15:15 weer een nieuwe update over de besmettingscijfers?
Die goede oude tijd
En Irma terugquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:01 schreef Arizona het volgende:
Krijgen we om 15:15 weer een nieuwe update over de besmettingscijfers?
Die goede oude tijd
heerlijke tijden.quote:
Mwa, laten we de mensen die nog altijd kampen met longcovid niet onderschatten.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:25 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Toch apart dat corona anno 2023 voor niemand meer een ding is, en juist de wappies van weleer er nog steeds mee bezig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |