En voortdurend benoemen dat ze strijden tegen moslimhaat. Jodenhaat echter...quote:Op donderdag 14 december 2023 11:20 schreef Tekaschi het volgende:
DENK is wel een one issue partij, gaat alleen maar over moslims.
K zou niet weten wie als niet-moslim op ze stemt.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:20 schreef Tekaschi het volgende:
Daar hebben we PVV, SGP voorquote:Op donderdag 14 december 2023 11:21 schreef Tjoent het volgende:
[..]
En voortdurend benoemen dat ze strijden tegen moslimhaat. Jodenhaat echter...
Concentreren ipv uitsmeren.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ben je ons nu in de zeik aan het nemen, of hoe moet ik dit lezen?
In 020 genoeg. Gewone blanke GroenLinks meisjesquote:Op donderdag 14 december 2023 11:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
K zou niet weten wie als niet-moslim op ze stemt.
Nou, niet om het een of ander maar de lijsttrekker is geen moslim. Die is niet eens gelovig.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
K zou niet weten wie als niet-moslim op ze stemt.
Dus dan mogen ze het verder uitzoeken? Dat vind ik een jammerlijke instelling. Dat er daar een AZC mocht komen ontslaat de overheid en de maatschappij niet van hun verantwoordelijkheid om voor genoeg opvanglocaties te zorgen, voor goede doorstroming, voor genoeg medewerkers bij IND.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ter apel heeft er zelf om gevraagd, ze hebben 10 jaar geleden een bid ingediend, toen de overheid de gevangenis wilde sluiten.
Als we een afspiegeling willen van de samenleving dan moeten heel wat hoogopgeleide mensen die kamer uit.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:23 schreef KoningWouter het volgende:
Ah we moeten meer moslims in de tweede kamer. Goed idee!
Bij de afgesproken maximale capaciteit van 2.000 plekken is het probleem dan ook wel te overzien. Maar de doorstroming naar andere locaties is niet goed geregeld.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ter apel heeft er zelf om gevraagd, ze hebben 10 jaar geleden een bid ingediend, toen de overheid de gevangenis wilde sluiten.
Net als de PVV dusquote:Op donderdag 14 december 2023 11:20 schreef Tekaschi het volgende:
Waarom eigenlijk niet? Waarom zou dat een probleem zijn? We hebben ook christelijke fundamentalisten die vrouwen het stemrecht willen afnemen in de 2e kamer zitten, dat lijkt mij erger dan een Azarkanquote:Op donderdag 14 december 2023 11:23 schreef KoningWouter het volgende:
Ah we moeten meer moslims in de tweede kamer. Goed idee!
Niet gezien, ik verhuis.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vraagje: kan het bespreken van het proces vh kiezen ve een Kamervoorzitter niet gewoon in het betreffende topic? Wel zo logisch lijkt me..
Omdat het mij niet echt wenselijk lijkt om een grote groep mensen die de sharia willen invoeren in de tweede kamer willen hebben.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Waarom zou dat een probleem zijn? We hebben ook christelijke fundamentalisten die vrouwen het stemrecht willen afnemen in de 2e kamer zitten, dat lijkt mij erger dan een Azarkan
En een grote groep mensen die de vrijheid van onderwijs wil afschaffen in de kamer is wel ok?quote:Op donderdag 14 december 2023 11:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat het mij niet echt wenselijk lijkt om een grote groep mensen die de sharia willen invoeren in de tweede kamer willen hebben.
Het zelfde geldt voor die christenfundamentalisten. Ophoepelen met die lui.
Dan vraag je om een kiesdrempelquote:Op donderdag 14 december 2023 11:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat het mij niet echt wenselijk lijkt om een grote groep mensen die de sharia willen invoeren in de tweede kamer willen hebben.
Iemand die moslim is wil per definitie de sharia invoeren? Wat een idiote opmerking. De SGP zit met 3 zetels in de 2e Kamer, overigens.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat wel het doel van de Islam.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iemand die moslim is wil per definitie de sharia invoeren? Wat een idiote opmerking. De SGP zit met 3 zetels in de 2e Kamer, overigens.
Dat kan zo de ijskast in.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
En een grote groep mensen die de vrijheid van onderwijs wil afschaffen in de kamer is wel ok?
Wat is daar mis mee? Indoctrinatie op katholieke en moslim scholen.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
En een grote groep mensen die de vrijheid van onderwijs wil afschaffen in de kamer is wel ok?
Die hebben tenminste niet de woke-indoctrinatie dat een kind van 6 eerder weet wat een transgender is dan dat ze kan lezen of schrijven.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Indoctrinatie op katholieke en moslim scholen.
Ik wacht met smart op de FOK! Woke (be)strijder nu, zodra dat woord valt geeft hij meestal binnen 5 minuten act de presencequote:Op donderdag 14 december 2023 11:36 schreef Janneke141 het volgende:
Och jee, is het zo'n topic geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |