Je mag daar collectief iets over vinden en je kunt aan een transitie bouwen. Maar dit komt als onervaren amateuristisch geklungel over.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
[..]
VVD en PVV hebben deze wet nooit gewild. NSC kennelijk ook niet en BBB twijfelt.
Wat moet je dan doen? Rustig verder laten krabbelen, Nederland in de ellende storten ,over 6 maanden de wet weer afschaffen en puin gaan ruimen of quick en dirty aan de noodrem hangen?
Dit is proactieve handelen ipv wachten tot het kalf is verdronken.
Begint om 10.45 maar loopt denk ik uitquote:Op donderdag 14 december 2023 10:12 schreef Tekaschi het volgende:
Hoe laat is de kamervoorzitter stemming vandaag en gewoon live te zien?
Als die aanzuigende werking er wel is, dan lijkt mij dat al die hotels en hotelschepen, die het gevolg zijn van het niet regelen, een grotere aanzuigende werking hebben…quote:Op donderdag 14 december 2023 09:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Niets, de fabeltjes over een zogenaamde aanzuigende werking van goede opvang zijn allang doorgeprikt.
Welnee en dat is ook al vaker tegen je gezegd. Specifiek ook over het onderzoek wat hier laatst over geweest is.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Niets, de fabeltjes over een zogenaamde aanzuigende werking van goede opvang zijn allang doorgeprikt.
Dank u.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Begint om 10.45 maar loopt denk ik uit
Dat is al het geval dus waarom zou de spreidingswet hier wat aan veranderen?quote:Op donderdag 14 december 2023 09:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Veel erger, wat denk je dat er gebeurt als bekend word dat je in Nederland op hotel mag.......
in een dikwijls masculiene cultuur heeft dit behoorlijk wat aantrekkingskracht inderdaad, nog wat tiktok filmpjes van lange buffetten met matig voedsel en de cirkel is rond.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is al het geval dus waarom zou de spreidingswet hier wat aan veranderen?
Oh, en vergeet de cruise schepen niet, als er een ding is wat asielzoekers aantrekt. Toch?
VVD zat in de coalitie die met deze wet is gekomen he onder VVD minister van justitie met VVD staatssecretaris van justitie.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
[..]
VVD en PVV hebben deze wet nooit gewild. NSC kennelijk ook niet en BBB twijfelt.
Wat moet je dan doen? Rustig verder laten krabbelen, Nederland in de ellende storten ,over 6 maanden de wet weer afschaffen en puin gaan ruimen of quick en dirty aan de noodrem hangen?
Gaan ze nu ook andere ''linkse'' wetten terugdraaien?quote:Op donderdag 14 december 2023 10:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
[..]
Je kunt en mag wetten terugdraaien. Geen enkel probleem. Intrekkingswet indienden en klaar. Dat is de koninklijke route. Niet dit.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gaan ze nu ook andere ''linkse'' wetten terugdraaien?
Wat destijds een meerderheid had moet je gewoon respecteren al is het complex.
Gisteren was er iemand die zei: De VVD heeft met een pistool op de kop ingestemd.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VVD zat in de coalitie die met deze wet is gekomen he onder VVD minister van justitie met VVD staatssecretaris van justitie.
En dan zeg jij dat ze het niet willen. Pardon zeg. Alsof de lachwekkende draai van Yesilgoz nu opeens betekent dat ze dit niet willen.
Uiteraardquote:Op donderdag 14 december 2023 10:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zal Denk het verhaaltje van gisteren uitgebreid herhalen?
Natuurlijk, dat wordt weer 15 min PVV bashen. Eens zien wat eruit gaat komen, op beiden is wat aan te merken, hoewel ik die gast van GL niet zo ken en misschien niet neutraal ben in mijn oordeel (pvv stemmer) gun ik het bosma wel. De keren dat hij de voorzitter moest vervangen deed hij dat heel goed, neutraal, met wat humor en gezag. Hij wilt het al zo lang dus ik duim voor hem.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zal Denk het verhaaltje van gisteren uitgebreid herhalen?
Neuzen afhakken. Maar dat mag je niet zeggen want dat is PVV bashen, toch?quote:Op donderdag 14 december 2023 10:45 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat wordt weer 15 min PVV bashen. Eens zien wat eruit gaat komen, op beiden is wat aan te merken, hoewel ik die gast van GL niet zo ken en misschien niet neutraal ben in mijn oordeel (pvv stemmer) gun ik het bosma wel. De keren dat hij de voorzitter moest vervangen deed hij dat heel goed, neutraal, met wat humor en gezag. Hij wilt het al zo lang dus ik duim voor hem.
Die snap ik even niet? Maar zou dat een uitspraak zijn geweest dan geef ik daar minder gewicht aan dan op de hoogte zijn van sexueel misbruik van minderjarigen en er niets mee doen.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Neuzen afhakken. Maar dat mag je niet zeggen want dat is PVV bashen, toch?
Wordt de verliezer dan vice/backup voorzitter? Of werkt dat niet zo?quote:Op donderdag 14 december 2023 10:53 schreef Kwaliteit het volgende:
hoppa daar gaan we!
leuk maar 2 personen, ik zie kansen!
Kan, Bosma is al jaren ondervoorzitter.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:53 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wordt de verliezer dan vice/backup voorzitter? Of werkt dat niet zo?
Kortom, je gaat lopen liegen en tegelijkertijd bagatelliseren en wegkijken? Van der Lee was niet op de hoogte, lees je eigen link gewoon even.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:50 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Die snap ik even niet? Maar zou dat een uitspraak zijn geweest dan geef ik daar minder gewicht aan dan op de hoogte zijn van sexueel misbruik van minderjarigen en er niets mee doen.
Mijn hemel , je meent het wss ook nogquote:Op donderdag 14 december 2023 10:45 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat wordt weer 15 min PVV bashen. Eens zien wat eruit gaat komen, op beiden is wat aan te merken, hoewel ik die gast van GL niet zo ken en misschien niet neutraal ben in mijn oordeel (pvv stemmer) gun ik het bosma wel. De keren dat hij de voorzitter moest vervangen deed hij dat heel goed, neutraal, met wat humor en gezag. Hij wilt het al zo lang dus ik duim voor hem.
Waarom zou je als DENK 15 minuten vragen ipv 6-8?quote:Op donderdag 14 december 2023 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn hemel , je meent het wss ook nog![]()
Dat is dan wel weer grappig
Punt is natuurlijk dat het kalf nu aan het spartelen is. Wachten met maatregelen tot er een nieuw kabinet is, levert gewoon een rottende en stinkende bende op… want dan staat het weer een jaar of twee stil.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
[..]
Ah, nee, dit is daadkracht nieuwe stijl, he?quote:Op donderdag 14 december 2023 10:58 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk dat het kalf nu aan het spartelen is. Wachten met maatregelen tot er een nieuw kabinet is, levert gewoon een rottende en stinkende bende op… want dan staat het weer een jaar of twee stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |