Wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 14 december 2023 07:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je koppig een punt maar blijft drammen en ieder ‘bewijs’ naar je uiteindelijke conclusie verdraait ben je geen kenner maar gewoon een wappie.
Niet zo bijster veel, eigenlijk. Er zijn een paar oorzaakjes (mindere afstandsschoten, iets andere formatie, zwakke reserveverdedigers, matige vorm Geert, concurrentie die nu wel fatsoenlijk presteert, geen tussentijds WK) maar het belangrijkste is hier zelfvertrouwen uit behaalde resultaten.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?Wat gaat er anders t.o.v. vorig seizoen waar het wel onze kant opviel en volgens meerdere ook minder spel lieten zien.
Het is wel weer eens fijn om al het getier terug te lezen wat ik me hele leven al gewend ben bij Feyenoord. Even wakker worden van de wekker van de droom van een paar jaar.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dat krijg je als je handelingssnelheid mist. Kwalitatief is het gewoon vrij pover en Slot trekt er het maximale uit.
Ik heb alleen de goals gezien, die laatste was inderdaad wel slecht verdedigd maar of dat aan de trainer ligt, denk het niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slot moet het ook gewoon bij zichzelf zoeken, gisteren heb je voorin in principe wel genoeg gecreëerd maar achterin ook veel te veel weggegeven. De winnende goal was schandalig, pupillen-niveau. Daar zou ik ook wel wat meer over willen horen.
Volgens mij draaien we met zn allen toch al een tijdje mee, maar we staan 2e in de competitie achter een ongenaakbaar PSV, hebben 38 miljoen bij de UEFA opgehaald met CL voetbal, overwinteren in Europa, hebben een team waar voor 5 gasten elke wedstrijd scouts uit toppotjes zitten, hebben dit seizoen wedstrijden die ik me zal herinneren als de beste die ik ooit gezien heb van Feyenoord, onze aartsrivaal verslagen en vernederd tot het bot en het is één van de jongste teams waar nog teringveel potentie in zit.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:31 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is wel weer eens fijn om al het getier terug te lezen wat ik me hele leven al gewend ben bij Feyenoord. Even wakker worden van de wekker van de droom van een paar jaar.
quote:Op donderdag 14 december 2023 09:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Volgens mij draaien we met zn allen toch al een tijdje mee, maar we staan 2e in de competitie achter een ongenaakbaar PSV, hebben 38 miljoen bij de UEFA opgehaald met CL voetbal, overwinteren in Europa, hebben een team waar voor 5 gasten elke wedstrijd scouts uit toppotjes zitten, hebben dit seizoen wedstrijden die ik me zal herinneren als de beste die ik ooit gezien heb van Feyenoord, onze aartsrivaal verslagen en vernederd tot het bot en het is één van de jongste teams waar nog teringveel potentie in zit.
Maar we verliezen een kk potje in Glasgow en dit topic staat weer bomvol met 'Arne moet oprotten' of dit belachelijke 'ja we zaten ook wel in een droom'. Wat is dat voor bizarre onzin? Wat een negatieve armoe die echt amper op gebaseerd is, enkel op het moment van de dag.
6 punten in een pretpoule, OH ARNE. CNN opende er vanochtend nog mee.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De miljoenmiljard mensen kijken mee en staan voor ons op de banken volgens Arne, dus het mag wel iets beter!
@:maxi-mus
quote:Op donderdag 14 december 2023 10:04 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn echt achterlijke uitspraken. Heeft een toptrainer als Slot echt niet nodig, dat constant indekken.
quote:Op donderdag 14 december 2023 10:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Laten we eerlijk zijn, dit was een veredelde Europa League groep met Lazio en Celtic. Dan is het resultaat gewoon bedroevend en de tegengoals die we geïncasseerd hebben zouden niet misstaan in een aflevering van Funny Videos. De penalty van Lopez, de penalty van Zerrouki, de eigen goals, de corners.
Vorig jaar werden we bijna uitgeschakeld in een groep met Sturm Graz en FC Mydtjiland of iets dergelijks. In Europa hebben we weinig potten kunnen breken onder Slot. Tenzij je geilt op balbezit percentages.
Mensen zijn echt compleet achterlijk. Ook dat is niets nieuws natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot 2 seizoenen geleden was overwinteren in Europa een zeldzaamheid en nu hebben we een finale gehaald en vorig seizoen kwartfinale EL. Dit seizoen ook weer prima kansen om ver te komen. Ongelofelijk dit opportunisme.
Wow, kwartfinale EL. In de achtste finale speelden we letterlijk tegen een club uit een platgebombardeerd oorlogsgebied.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot 2 seizoenen geleden was overwinteren in Europa een zeldzaamheid en nu hebben we een finale gehaald en vorig seizoen kwartfinale EL. Dit seizoen ook weer prima kansen om ver te komen. Ongelofelijk dit opportunisme.
Ik heb twee heel mooie aanvallen gezien, dus dit is wel een beetje genant ja.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:04 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn echt achterlijke uitspraken. Heeft een toptrainer als Slot echt niet nodig, dat constant indekken.
Dit keer honderd, het is beschamend, inderdaad. Ik weet nog dat ie aan heteind van vorig seizoen misschien weg ging en ik kan nog steeds niet geloven wat voor namen er toen als eventuele opvolgers voorbij kwamen, waaronder Steijn.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Volgens mij draaien we met zn allen toch al een tijdje mee, maar we staan 2e in de competitie achter een ongenaakbaar PSV, hebben 38 miljoen bij de UEFA opgehaald met CL voetbal, overwinteren in Europa, hebben een team waar voor 5 gasten elke wedstrijd scouts uit toppotjes zitten, hebben dit seizoen wedstrijden die ik me zal herinneren als de beste die ik ooit gezien heb van Feyenoord, onze aartsrivaal verslagen en vernederd tot het bot en het is één van de jongste teams waar nog teringveel potentie in zit.
Maar we verliezen een kk potje in Glasgow en dit topic staat weer bomvol met 'Arne moet oprotten' of dit belachelijke 'ja we zaten ook wel in een droom'. Wat is dat voor bizarre onzin? Wat een negatieve armoe die echt amper op gebaseerd is, enkel op het moment van de dag.
Na hoeveel haar niet overwinteren, nu drie jaar achter elkaar?quote:Op donderdag 14 december 2023 10:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Laten we eerlijk zijn, dit was een veredelde Europa League groep met Lazio en Celtic. Dan is het resultaat gewoon bedroevend en de tegengoals die we geïncasseerd hebben zouden niet misstaan in een aflevering van Funny Videos. De penalty van Lopez, de penalty van Zerrouki, de eigen goals, de corners.
Vorig jaar werden we bijna uitgeschakeld in een groep met Sturm Graz en FC Mydtjiland of iets dergelijks. In Europa hebben we weinig potten kunnen breken onder Slot. Tenzij je geilt op balbezit percentages.
Dit begint toch wel een beetje gênant te worden.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:04 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Feijenoord heeft gewoon een heel matige CL-campagne gehad.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:04 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Deze man is doodziek in zijn hoofd en een gigantisch gevaar voor de club. Elke extra dag dat hij er nog is richt hij extra schade aan.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:04 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
En dan halen we een nieuwe trainer, zoals...quote:Op donderdag 14 december 2023 11:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze man is doodziek in zijn hoofd en een gigantisch gevaar voor de club. Elke extra dag dat hij er nog is richt hij extra schade aan.
Ik vond dat "Heel Europa heeft opgemerkt hoe goed Feyenoord in de CL was" nog wat genanter.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit begint toch wel een beetje gênant te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |