Geen uitstekend elftal. Dat van vorig seizoen was toch beter denk ik. Speler als Kökcu mis je welquote:Op woensdag 13 december 2023 22:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Uitstekend elftal, wanstaltige kutcoach.
Stop eens met die act.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Uitstekend elftal, wanstaltige kutcoach.
Even onze grote muil houden. Het is echt heel erg matig op dit moment.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een kutperiode is dit even. Terwijl het er twee maanden terug allemaal nog zo fraai uit zag
Na de winterstop hergroeperen, tweede worden en een goede EL spelen.
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:52 schreef F.M.D. het volgende:
Het is uitgewerkt, tijd voor een nieuwe wind… #SlotOut
Met het niveau wat eerder dit seizoen werd gehaald lieten ze zien dat ze minstens net zo goed zijn als vorig jaar.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen uitstekend elftal. Dat van vorig seizoen was toch beter denk ik. Speler als Kökcu mis je wel
Ja dat dus.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
We verliezen net iets te vaak onnodig.
Dat had vorig jaar ook kunnen gebeuren, maar toen scoorde we elke keer in de laatste minuten. Ja als het even niet loopt en er worden geen punten gehaald, dan is dat allemaal andere koek.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met het niveau wat eerder dit seizoen werd gehaald lieten ze zien dat ze minstens net zo goed zijn als vorig jaar.
Maar mentaal vind ik ze niet sterk ogen de laatste weken
Dit ja. Het is binnen de wedstrijd ook zo wisselvallig. Die aanval voor rust is om je vingers bij af te likken, dat zou je toch vaker moeten kunnen laten zien. En vervolgens zie je dan ook weer de meest simpele ballen verloren worden.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met het niveau wat eerder dit seizoen werd gehaald lieten ze zien dat ze minstens net zo goed zijn als vorig jaar.
Maar mentaal vind ik ze niet sterk ogen de laatste weken
Verwachten dat Gimenez die bal gewoon wegkopt!quote:Op woensdag 13 december 2023 22:58 schreef Netsplitter het volgende:
Die 2-1 gaat nergens over. Hoe die gozer daar zo vrij mag koppen is belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |