SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het sporten is ook begonnen.
Die billenchick en Randy proberen een vuurtje te maken.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:54:18 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:54:27 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danny en Ariane zijn nu op en dekken de tafel.
Ze eten k(wark) met peren en brood met pindakaas
[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:54:37 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lenie ook weer op, hij bestudeert the wall
[ Bericht 37% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:54:44 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8:25
De lichten in het huis en de slaapkamers gaan aan, en de bewoners moeten hun batterijen wisselen. En staan dus ook op.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:54:55 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:17:10 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karen: "Jullie hebben allemaal veel schmink bij, ik heb dat allemaal niet bij."
9:55
Alle badjassen moeten uit van BB. Het is hier geen Wellness centrum.
[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:17:24 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:17:34 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12.06
Tyron vertelt nu aan Danny en Randy dat Lenie op Alice en Karen wil stemmen
[ Bericht 41% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:17:46 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:18:19 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
[ Bericht 32% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:18:58 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15:45
Nu gedoe om het feit dat Ashley en Ariana 2 kistjes hebben gepakt. Er volgt een groepsgesprek rond de eettafel. Tom geeft aan ook wel een kistje te willen pakken, maar nu hebben zij er al 2 gepakt. Ook omdat Ashley eerder tegen hem had gezegd dat er waarschijnlijk toch geen vrijstelling in zou zitten.
Ashley geeft aan dat de doosjes er al de hele dag staan en iedereen ze had kunnen pakken. Er zijn geen regels voor, en nu hebben zij twee de doosjes gepakt. "Het is hard, maar dit is het spel."
Ariana geeft aan zich zeer onzeker over haar positie te voelen omdat ze stottert.
[ Bericht 24% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:19:15 ]
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:19:27 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
en pindakaasquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Weekly basics deze week
Kip
Pasta
Paprika
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : spapaars)
14:00
Danny en Tyron worden naar de gameroom geroepen. Ze gaan het duel om de Power of Nomination spelen. Na een dik half uur zijn ze terug en blijkt dat Danny heeft gewonnen.
15:30
Danny wordt naar de DBK geroepen en krijgt van BB te horen dat hij vanavond moet nomineren.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:19:41 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10:30
Er worden wat handwasjes gedaan. Alice klaagt dat de bak naar Tyron's zweet ruikt.
10.50
Danny in de kapperstoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie mannen kijken toe bij Karen, die verdient bonuspuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lenie bemoeit zich overal mee. Trekt nu een haar uit het oor van Danny
11.10
Lenie krijgt ook een nieuwe coupe
11.20
Het sneeuwt in Amsterdam
[ Bericht 20% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:59:48 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
11.30
Rondje door de tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 09:00:06 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
12.30
Vrouwen kletsen wat in de tuin over lekker eten en wat ze thuis doen
Mannen spelen een zelfbedacht spelletje binnen
Ariane blijft ook binnen
12.45
Nu speelt de hele club binnen. Veel kabaal.
13.00
Alice en Randy maken pannenkoeken voor de lunch
13.40
Niks boeiends
13.50
Alice heeft haar vingers aan de olie verbrandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Batterijwissel
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:20:21 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
14.05 Nominatie
Danny dekt zich al even in:
ik wil even wat zeggen wie ik ook gekozen heb maar we blijven altijd vriendenI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
14:00
De bewoners worden naar de huiskamer geroepen. BB gaat de nominaties voor deze week bekend maken.
Naast de 2 die al genomineerd waren, Sonja en Tom, heeft Danny ook nog Ashley genomineerd.
Danny voor BB begint : 'Wie ik ook gekozen heb, we blijven nog altijd goede vrienden he... hoop ik. Sorry voor die ene, maar ik hoop dat die erin blijft'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ashley neemt het goed op, ze snapt dat Danny haar heeft gekozen als sterke speler. Ze is strijdbaar zegt ze.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:20:51 ]![]()
14.50
Danny naar de DBK. Vooralsnog geen drama. Andere bewoners zitten wat in de zon. Ariane is het meest aan het woord, "ze ziet dingen gebeuren". Randy is relaxed. De aangeschafte doosjes blijven gesloten.
Ze praten over de hottub die vies is. Ze hadden er water bijgedaan en dat was niet de bedoeling. En en het mag maar eens in de zoveel dagen ververst worden volgens een bepaalde regel van BB.
Dat weerhoudt anderen niet ervan om met pannenkoek en al de hottub in te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:21:02 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
16.15
Anderen nemen ook maar een maskertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:21:13 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
16.50
De kip was al bijna op en het restje halal kip dat er nog was is bedorven.
De bloem is ook zo goed als op
Ze eten vanavond dus pasta met paprika, en brood uit de oven met paprika
En harde perenI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
19:30
BB: “Bewoners, het is tijd voor een batterijwissel”
Als de eerste in de voorraadkamer arriveert klinkt er gejuich. Er staat voor alle bewoners een fles klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Foto via @Hoempah)
[ Bericht 28% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:21:26 ]![]()
07:45
Ashley en Arrianne zijn als eerste wakker, en niet veel later volgt Danny. Al snel gaat het gesprek over het eten. Danny geeft aan dat die het lastig heeft ermee. Vandaag is er voorlopig alleen nog kwark en paprika. Door de camerabeelden zien we ook dat er nog peren zijn, en sinaasappels.
08:30
Het licht gaat in de slaapkamers ook aan.
08:46
Lenie en Randy kopen een kistje uit de wall, 5 coins.
09:02
Danny en Tyron kopen ook een kistje. (Volgens mij voor 1 coin)
[ Bericht 7% gewijzigd door TheLuckyman op 19-01-2024 09:03:12 ]![]()
10:00
BB schotelt een vrij lange SL voor. Deze begon tijdens het ontbijt van de bewoners. Het is onduidelijk wat de reden is, en wat er nu gebeurt.
10:05
Na een half uur is er weer beeld. Het ontbijt is voorbij, de dames zijn in de badkamer aan het stylen. De mannen zijn in de huiskamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10:20
De precieze actie is niet helemaal duidelijk, maar het lijkt erop dat de pin van Tom als grap is gevonden ergens door Lenie, omdat Tom 'm liet slingeren. Daarna is die pin weer van Lenie afgepakt door Sonja. De dames hebben lol en willen de pin verstoppen in de roze slaapkamer onder het kussen van Tom.
Lenie heeft door dat Sonja hierachter zit, en schaduwt haar de hele tijd. Sonja geeft de pin ongezien af aan Ariana die aan het vervolg van de missie begint. Terwijl Lenie nog steeds achter Sonja aanloopt, verstopt Ariana de pin onder het kussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11:10
En Tom loopt weer rond met z'n speld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Li0nHeart op 20-01-2024 15:57:01 ]![]()
18:00
Ariana denkt dat iemand haar leuk vindt. Het lijkt erop dat ze Tom bedoelt. Ze vertelt aan Ashley dat ze denkt dat die iemand avances richting haar heeft gemaakt toen ze deze week even samen onder een dekentje lagen. Ze wil binnenkort samen met diegene een maskertje gaan doen.
De conclusie vanuit de CoS lijkt meer te zijn dat Ariana Tom wellicht leuk vindt, maar dat Tom gewoon aardig is tegen iedereen.
23:00
Op het eind van de avond zit/ligt een groep al op de slaapkamer. En een groepje zit in de woonkamer. Hieronder Tom, Karen en Danny.
Het kan uiteraard wishful thinking zijn, maar Karen en Tom lijken het wel gezellig te hebben samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : odie22)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image: Jockari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Li0nHeart op 20-01-2024 15:57:42 ]![]()
zaterdag 15:00
Het is rustig in het huis. De heren zitten in de chillroom en kletsen wat, bijvoorbeeld over dat het raar zal zijn Basiri straks weer te zien nadat hij zolang weg is geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dames zitten het eethoekgedeelte en praten vooral over wat ze vanavond aan zullen doen, en wie wiens makeup zal doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15:35
BB meldt dat de voorraadkamer open is, en de koffers staan in de voorraadkamer. Behalve Tom, hij krijgt alleen 2 tasjes, omdat hij z'n spullen nog niet had gekregen. Hij hoeft alleen een badjas en een fles in te pakken.
Sonja en Ashley hebben wel hun koffer, maar de koffer van Sonja is op slot, en ze heeft geen sleutel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Li0nHeart op 21-01-2024 16:15:24 ]![]()
16:45
Ashley wil nog even een 1-op-1 met Danny. Ze gaan buiten zitten samen. Ashley is emotioneel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ashley : Ik heb begrepen dat je je best rot zou voelen als ik zou gaan, en ik wil dat je je daar geen seconde druk om maakt. Ik wil dat je echt gaat vlammen, en dat je echt voor de winst gaat.
Ashley : Ik wist eigenlijk al bijna zeker dat ik er zou staan. Ik had zelf niet anders gedaan. Ik vond het wel moeilijk dat jij er zo veel moeite mee had.
Danny : Ik kan Tom en Sonja ook heel graag, 2 mensen uit de duizend. Zij hebben het lot door het spel meegemaakt. Daar kan niemand iets aan doen. Maar ik moet wel iemand nomineren, iemand die hetzelfde doel heeft als ik, zover mogelijk mogen.
Danny : En BB vroeg ook, waarom zij, en ik zei, omdat ik weet: zij denkt hetzelfde als mij. Zij gaat gaan zoals ik. Ze zal door het vuur gaan, door de muur gaan. Als zij erin blijft, heb ik gezegd, als ik een ander koppel moet vormen, dan mag je mij gerust met haar zetten. Dat is de persoon die hetzelfde denkt als ik. Ze is hier voor het spel, niet voor de vriendschap.
[..]
Danny : Ty wou iemand anders. Uiteindelijk heb ik dan gekozen, zoals BB [dat] wou. BB zei, Danny, jij moet kiezen. En dan heb ik echt mijn ding gedaan.
[ Bericht 6% gewijzigd door Li0nHeart op 21-01-2024 16:15:06 ]![]()
20:00
De liveshow begint. In het huis leefde het idee dat deze pas om 20.30 begon, dus bij de schakeling naar het huis komen er nog een paar snel aanrennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er wordt ook geschakeld met de mirrorroom, waar de 3 bewoners ook klaar zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20:30
We krijgen een overzicht van de coins te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20:45
Tom wordt al eerste vrijgesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna vertelt Big Brother dat dit jaar de 2 laatsten nu al afscheid nemen en door de draaideur mogen. Na de uitslag zal er 1 definitief vertrekken en de ander zal terugkeren.
[ Bericht 25% gewijzigd door Li0nHeart op 21-01-2024 16:14:58 ]![]()
21:00
En de eerste die het BB huis moet verlaten is : AshleySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De komende week heeft als thema : 'Fucked-up week'
21:50
Sonja is nog steeds niet terug, de bewoners weten niet precies wat er aan de hand is en ze gaan maar weer door met de normale dingen.
Ariana is over de zeik tegen Karen omdat iemand haar onjuist behandeld zou hebben, en gelogen zou hebben. Het gaat waarschijnlijk over Tom : 'Hij negeert me gewoon. Hij kijkt me niet aan.'
21:53
Via de draaideur komt Sonja terug.
Sonja : Ik mag niks zeggen ... maar hell, in 1 woord.
Tegelijkertijd heeft Ariana een breakdown omdat Ashley weg is, en om redenen....
Sonja blijft emotioneel.
Sonja : Ik mag er niets over zeggen, maar het is echt iets mentaal heel zwaar. Als jullie dat ooit gaan terug zien. Jullie weten wat het ergste voor mij is...
[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 21-01-2024 16:13:49 ]![]()
23:45
De bewoners worden door BB naar de woonkamer geroepen.
Alice wordt uit bed getrommeld
BB tegen de bewoners:
De eerste week in huis zit er op
Ik hoop dat jullie al wat hebbben kunnen wennen aan het leven in mijn huis, aan het opgesloten en afgesloten zitten.
Tijdens de week die komt zullen jullie een tandje bij moeten steken
Het is komende week is het fucked up week![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Image: Jockari
23.50
Sonja is afwezig bij de mededeling. Ze was eerder nog erg overstuur van iets dat ze tijdens haar afwezigheid gedaan of gezien heeft. en ineens was ze weg
00.16
Lenie gaat in een bed voor de nieuwe bewoner liggen. Randy zegt hier iets van.
Lenie: ik heb toch geen schurft??
00.35
Ariana claimt voorspellende gaven, maar heel globaal. De anderen zijn sceptisch.
00.55
Ze gaan slapen. Sonja lijkt echt verdwenen te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Image: FreshFruit
[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:22:19 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
08:30
Danny en Ariane zijn al op, maar nee we houden de slaapstreams aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste SL van de dag is ook een feit
20 minuten op beide streams
8.54
Er is weer beeld. Ze staan in de badkamer
9;03
Karen en Alice mogen naar de gameroom zei Big Brother
En weer Streamlock
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:23:12 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
10.56
SL nu pas voorbij
de 3 bewoners van de Mirror-room zijn in het huis. + twee nieuwe bewoners Jimmy en Doriana
Jimmy is een drag queen, en Doriana een content creatorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe duo's zijn bekend:
Groen
Danny
Sonja
Geel
Alice
Lenie
Blauw
Ariana
Randy
Lichtroze
Dilano
Jimmy
Oranje
Basiri
Karen
Donkerroze
Ronahi
Tom
Lichtblauw
Doriana
Tyron
[ Bericht 35% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:23:25 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
12.00 u
Bericht van Sonja: ze is naar huis. Ze vond het te zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:23:37 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
13:00
Er is vanochtend een spel gespeeld in de gameroom door de bewoners, waarbij de spiegelboxen ge-hershuffeld zijn. Sommige duo's hebben er nu zelfs 3. [info vanuit de CoS].
15:50
Terwijl de bewoners in de gameroom zijn, loopt Ashley via de DBK of wellicht eerder al de draaideur het huis weer binnen. Ze is terug! Maar heeft al wel vast een nominatie te pakken voor aankomende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaat richting de gameroom om te wachten op dingen ... SLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image: ledn81)
[ Bericht 11% gewijzigd door Li0nHeart op 22-01-2024 10:47:29 ]![]()
16:40
De bewoners zijn terug uit de gameroom, samen met Ashley. Er is een spel met de spiegelkistjes geweest en daarmee is een nominatie uitgedeeld. Ronahi en Tom zijn genomineerd.
16:55
En Ariana gaat het maskertje doen bij Tom waar ze het al zo lang over heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : engine)
[ Bericht 28% gewijzigd door Li0nHeart op 22-01-2024 10:47:09 ]![]()
18.00
Deze week eten ze spruiten, couscous en spekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Image: Ebinas
18.45
Tyron: "Ik voel dat ik bots met Ariana omdat ik haar niet kan peilen. Af en toe kijkt ze me heel raar aan" Randy adviseert om haar apart te nemen en een gesprek aan te gaan.
19.00
De nieuw slaapverdelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Image:Rinardo
Tyron, Tom en Lenie hebben nog steeds geen koffer. De nieuwste bewoners hebben wel hun koffer.
[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:24:05 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
19.44
Basiri vertelt dat zijn ouders weinig tijd hadden voor hem toen hij een baby was. Ze waren allebei veel aan het werk.
Ze gaven basiri als baby een dekentje die naar de moeder rook. Basiri dacht dan dat hij bij haar was maar dat was niet zo. Basiri zei dat z’n moeder niet veel tijd had om hem altijd lang te troosten of te wiegen. Hij slaapt nu nog steeds met dat dekentje in bed.
19.54
Jimmy: ik heb makkelijker seks met iemand dan dat ik met iemand naar de bioscoop ga. Soms heeft hij als drag queen seks
21.15
Ariana doet een geleide meditatie
21.20
Ariana wil van Jimmie weten of ze aardig overkomt op tv.. Ashley wil graag weten waar LHBTIQ+ voor staat.
21.55
Tyron geeft aan morgen met Ariana te praten over zijn ergernis richting haar. Wil ook even geen drukte en zit daarom op de slaapkamer. Randy geeft aan dat Ariana echt wel oké is
22.38
Danny en Lenie gaan brood bakken voor de volgende ochtend.
22:51
De coins en de kistjes zijn vanmiddag in de game room herverdeeld. Ashley zegt, dat ze nu 14 coins heeft. Karen 23.
23.25
Doriana zegt, dat ze thuis alle afleveringen tot nu toe gezien heeft. Ook de livestream als ze niet hoefde te werken, maar die vond ze saai.
Doriana: je hebt echt mensen die geobsedeerd zijn. Op de livestream zie je alles, he? Je hebt creeps die dat doen......
Doriana zegt, dat geen relatie heeft. Die is ze nog niet tegengekomen. Ze is bijna 26, op 16 februari.
Ashley en Randy zeggen, dat ze zonder schotje, niet naast iemand van een ander geslacht zouden slapen.
[ Bericht 8% gewijzigd door Hunter op 22-01-2024 06:46:50 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
23.41
Ronahi en Tom hebben een geheime missie. Ze moeten een aantal dingen in huis benoemen die niet kloppen. De poster met de som is er al een van. Ze hadden het net over nog wat andere dingen die ze waren opgevallen.
23.50
De meesten gaan slapen. Op de achtergrond zijn nog wakker mensen te horen, maar niet te zien op de streams
1.10
Danny gaat ook maar naar bed, Rohani is hem al voor.
3.15
Ariana ging eventjes buiten kijken om te luisteren naar de storm, en zat daar voor zich uit te staren
[ Bericht 10% gewijzigd door Hunter op 22-01-2024 07:03:16 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
6.45
Lenie is al weer op, doet de afwas en zet het brood klaar
[ Bericht 23% gewijzigd door Hunter op 22-01-2024 07:10:49 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
09:00
De bewoners zijn vroeg vandaag met ontbijten. Er is besloten om vanaf morgen om 09:00 te ontbijten. Vandaag werd er ontbeten zonder Randy en Alice. Deze namen de tijd om zich klaar te maken eerst.
Er is koffie en thee in de wall geplaatst! Alleen kost 1 cupje maar liefst 12 coins.
[ Bericht 0% gewijzigd door TheLuckyman op 22-01-2024 10:00:20 ]![]()
9:45
Ariana vraagt aan Karen om Tom uit te horen, of hij haar leuk vindt. Ze denkt van wel, omdat hij haar 'de beeldschone Ariana' heeft genoemd tijdens het weerwolven.
Ariana : 'Dat doet ie bij anderen niet.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10:10
Geluidje, en BB vertelt dat de bewoners vandaag een spel gaan spelen voor een vrijstelling. Tom en Ronahi spelen niet mee als duo. Ashley wel, maar alleen haar partner Danny kan een vrijstelling winnen. Eerst wordt de volgorde bepaald.
Ariana meldt dat ze eindelijk geland is, omdat ze het spel mag spelen met Randy.
Ondertussen meldt BB dat ze nieuwe shirts krijgen, omdat er ook nieuwe koppels zijn. De oude moeten ingeleverd worden.
10:55
We hebben beeld. De bewoners, 1 van elk duo, moeten iets zoeken in het huis Het lijkt om rode ogen te gaan.. Ze rennen rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image: KinkiJan)
Sommigen vinden er 2 of 3. Tijdens het spel roept BB ook om wanneer er koppels uit het spel liggen. Randy en Ariana en Lenie en Alice liggen er al vlot uit.
Tyron, Danny en Basiri zijn het langst bezig met zoeken. De laatste ogen zijn moeilijk te vinden. Dan liggen Tyron en Doriana er ook uit.
11:15
Het spel is afgelopen. Uit de gesprekken lijkt het alsof je via de ogen duo's moest wegspelen. Dilano is bozig, omdat ze als eerste op hem en Johnny gingen.
Dilano : "Er is van te voren al bedacht, we gaan op die..."
Basiri en Karen hebben de vrijstelling verdiend.
11:50
Het spel heeft toch wat veroorzaakt. Dilano is nog steeds niet blij. Ook Alice heeft het erover.
Alice : Ik vond het een naar, raar spel, het was om reuring in de groep te veroorzaken. Ik mag het niet zeggen, maar dit is tv. Leen zei, onthouden wie op ons gaat. Maar dat heb ik niet gedaan... [ het is niet persoonlijk]
[ Bericht 15% gewijzigd door Li0nHeart op 23-01-2024 15:11:29 ]![]()
16:00
Even een beeld zo tussendoor. Tijdens verstoppertje duurt het even voor Tom gevonden wordt. Hierop het volgende tafereel. Ariana zit rechts aan de tafel, en kijkt niet blij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna zit er nog een grote groep aan tafel, terwijl Lenie buiten aan het vegen is. Lenie heeft vanochtend gezegd dat iedereen om 9.00 uur aan tafel moet zitten voor het ontbijt. Zonder Lenie aanwezig zegt Ashley nu dat ze dat niet gaat doen, om 9.00 uur al klaarzitten. De meesten vallen haar bij.
16:30
Jimmy en Dilano zijn even in de chillroom gaat zitten voor gametalk. Ze zijn samen een duo en willen even overleggen. Ze luisteren goed naar elkaar en hebben een leuk gesprek. Ook Ronahi komt er even bijzetten, en gaat later weer weg. Dan kunnen ze iets meer de diepte in qua gametalk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Ebinas)
Jimmy : Ik heb gedacht: ik ga het hele avontuur op charme gewoon doormaken, maar zo gaat het dus niet. Maar ik wil me ook niet verliezen in het spel-gedeelte. Want ik vind het sociale gedeelte ook heel belangrijk. Het spel is ook leuk, maar je bent een rijker persoon als je hieruit loopt met meer vriendschappen.
Dilano probeert rustig te vragen met wie Jimmy al een klik heeft, en met wie hij wellicht in de finale zou zitten, maar dat is nog veel te vroeg voor Jimmy zegt hij. Hij is er nog maar net. Begint eindelijk een beetje zichzelf te voelen. Morgen gaan we de echte Jimmy zien, vrolijk, sociaal, veel lachen.
Dilano zelf hoopt dat er een twist komt in de fucked-up week en dat ze een genomineerde mogen redden. Hij wil graag Ronahi van de nominatie afhalen.
[ Bericht 25% gewijzigd door Li0nHeart op 23-01-2024 15:11:10 ]![]()
De Bewoners zijn net begonnen aan de geleide meditatie van Ariana.
BB komt tussendoor
Bewoners sommige van jullie missen nog iets essentieels daar kan verandering in komen, is dat het waard, druk dan binnen de tijd op de knop. Maar jullie kunnen maar 1 iemand blij maken
Via de draaideur verschijnt een rode knop met een bordje er bij koffer terug 2500 euro uit de jackpot.
Ze beslissen om deze kans voorbij te laten gaan.![]()
22:00
Jimmy trekt zich terug op de slaapkamer om te gaan slapen, hij voelt zich nog steeds niet helemaal zichzelf. Ashley komt even kijken hoe het met hem gaat en Alice komt toevallig binnenlopen. Wat volgt is een mooi gesprek tussen deze drie, en later tussen Jimmy en Ashley.
Over het huis, je plek er vinden. Over het leven, over gay, drag, over de zoon van Ashley die uit de kast is gekomen. Hoe trots Ashley op hem is. Over de jeugd van Jimmy, en hoe goed hij het vindt hoe Ashley daarmee omgaat. En nog veel meer. Als je een uurtje overhebt, hier het filmpje van @ledn81SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Li0nHeart op 23-01-2024 15:11:42 ]![]()
9:00
Gisteren heeft Lenie gezegd dat er om 9:00 uur met z'n allen ontbeten moest worden, iedereen aan tafel. Toen Lenie even buiten was 's middags was er wat tegengesputter, maar iedereen is op tijd wakker vandaag.
Alleen was Lenie er zelf pas om 7:45 uit, en is het brood nog niet klaar. Het ontbijt moet dus een half uur later.
9:30
Er wordt ontbeten. Alleen Randy en Alice zijn nog in de badkamer bezig. Daar is verder geen discussie over.
10:25
BB vertelt dat er een spel voor 2 vrijstellingen gespeeld gaat worden. De genomineerden spelen niet mee. Degenen die al vrijgesteld ook niet.
Duo spel : 1 voor brute kracht, 1 voor ruimtelijk inzicht.
12:10
Het spel is nog steeds bezig, per duo zijn ze minimaal een half uur bezig, waarvan 20 minuten uitleg. Lenie en Alice snapten niks van de uitleg, en hebben de oplossing niet gevonden.
Van KinkiJan uit de CoS:
Lenie: "Nu weten we het, wij weten nu de oplossing"
Ronahi: "Oh neeheeee, nee dan baalt ge nog erger"
Tom: "Ah, dus je hebt de oplossing niet gehaald maar je weet nu de oplossing"
Lenie: "Ik weet nou de oplossing"
Alice: "Hij had dat inzicht toen nog niet, en hij moet dat aan mij doorgeven en als hij het niet aan mij door kan geven dan sta ik daar ook en en..."
Tom: "Dus jullie hebben de vrijstelling dan niet"
Lenie en Alice: "Nee"
[ Bericht 18% gewijzigd door Li0nHeart op 23-01-2024 12:14:49 ]![]()
12.25
Karen en Tom in gesprek over Ariana. Tom: ik heb nooit geflirt, ze is niet mijn type. Karen: in haar ogen wel, je moet zeggen dat het alleen vriendschap is. Tom : ik heb geen prikkels gehad van gevoelens of zo.
12.32
Tom moet weg en Ariana komt binnen. Ariana denkt weer dat ze weg moet en gaat zo haar koffer vast inpakken.
Karen vertelt dat voor Tom alleen vriendschappelijk is.
Ariana: Zoals hij met jou is, is hij niet met mij. Tom mag mij niet. Karen: Gisteren zei je iets heel anders
12.38
Ariana gaat er geen aandacht meer aan schenken! Karen: Je bent nu niet meer verliefderig. Ariana: Ja nee nee
12.44
Ariana: Dagen praat je niet tegen mij. En dan wil je een maskertje doen
Hij heeft echt nooit iets aan mij gevraagd
Hij vraagt nooit wat
Nooit
[ Bericht 19% gewijzigd door Hunter op 23-01-2024 14:03:02 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
13:25
Karen vertelt aan Tom dat ze tegen Ariana heeft gezegd dat het gewoon vriendschappelijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13:55
En Ariana gaat weer lopen met Karen om het weer over Tom te hebben. Ze wil weten wat hij gezegd heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Jockari)
Karen krijgt nieuwe instructies wat te zeggen tegen Tom. Ariana denkt nog steeds dat Tom haar niet mag.
14:25
Danny en Ashley hebben het spel als laatste gespeeld en hebben het als enige tot nu toe gehaald. Ze maken dus nog kans op de vrijstelling.
[ Bericht 19% gewijzigd door Li0nHeart op 24-01-2024 22:34:12 ]![]()
Nu Ariana hoort van Karen dat Tom enkel vriendschap ziet, moet Karen terug naar Tom met de woorden, Ariana was alleen maar nieuwsgierig wat ze van je vind, want je praat nooit met haar en kijkt haar nooit aan , en ze is wel mijn maatje hier .Tevens zegt Ariana, ik wil namelijk niet dat dit rond gaat dat ik verliefd ben op hem, want als iedereen het weet wil ik een woonkamer gesprek met iedereen.
(quote Rinardo)
[ Bericht 17% gewijzigd door Hunter op 23-01-2024 15:55:21 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
17:10
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen door BB. De dames zaten net in de hottub, dus er wordt wat gemopperd.
De uitslag van het spel. De vrijstelling is gewonnen door Jimmy en Dilano.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image: Ebinas)
18:45
Alice en Tom hebben even een onderonsje over het spel, over het nomineren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alice zegt dat ze meer zal stemmen op gevoel, empathie, met wie ze wel en niet een klik heeft. Niet zozeer op sterke/zwakke speler.
Tom zegt dat hij het liefst speelt tegen de sterkste spelers. Hij houdt van strijd.
[ Bericht 20% gewijzigd door Li0nHeart op 24-01-2024 22:34:01 ]![]()
19.40
Tom is in de dbk geweest, ze hebben volgens BB nog 1 ding niet genoemd (van hun geheime missie, iets met kleuren , licht donker). Mogelijk kunnen ze daarmee hun nominatie ongedaan kunnen maken.
De draaideur gaat open. Voor 6200 euro kunnen ze alle resterende koffers krijgen.
Lenie drukt op de knop! Hij heeft alle koffers gekocht. Zegt dan dan hij het verkeerd begrepen heeft en ze weg wilde drukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ashly: is gisteren uitgelegd. Lenie: dat wist ik niet poes.
Lenie: ik wist het niet, nou is het erg? Dan draai ik het terug, wanneer ik het terug kan draaien, dan draai ik het terug, haal mijn koffer er maar vanaf, maar ik denk: " ik druk op de knop dan is het klaar, we lopen gvd hier drie weken in dezelfde kleding,"
Ashley loopt kwaad weg. Ze hadden juist afgesproken om het niet te doen.
Ashley ontkent dat ze kwaad wegliep maar Tyron vindt van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ashley huilen, ze denkt dat Lenie een toneelstukje speelt en het expres deed, en boos op Tyron omdat ze er niet van mocht zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Image: Hoempah
Lenie: Wat kan mij die koffer schelen, wanneer het kan, dan draai ik het zo terug. Maar goed, dankzij mij hebben jullie nu je koffer,
Tyron: Maar je ziet, nu komt haar ware aard naar boven.
Lenie: Er zijn er meer hoor.
Basirie: Een vergissing kan gebeuren hoor, maar het zijn nu wel toevallig alle koffers,
Alice: ben niet boos, vindt het alleen heel bijzonder
Jimmy en Dilano staan aan de kant van Ashley
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:25:56 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
8.07
De eerste bewoners waren pas om half 8 wakker deze ochtend, later dan anders, misschien is de reden omdat veel bewoners tot half 2 spelletjes hebben gedaan. Dit was erg leuk om naar te kijken .
Ariana en Ashley ziijn als 1e wakker Ariana dekt de tafel en verwarmt water voor het wassen, ondertussen kleed Ashley zich aan. Even later zie ik Lenie ook staan met een tandenborstel in zijn mond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:26:13 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
8.12
Big brother doet het licht aan in de slaapkamers en zegt dat het tijd is voor een batterijwissel, Het plankje tussen Rohani en Tom was naar beneden vannacht, denk dat dat fijner slaapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:26:42 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
De dag begint lekker voor RonahiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen gaat het gesprek aan de ontbijttafel over parenclubs en seks-speeltjes.
Ashley haar man heeft ook een hele donkere kant en is ook erg jaloers.
De wall ligt vol met aardappels, 1 per deurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:26:57 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
11.50
Ronahi en Tom moeten naar de Dagboekkamer, even later roept BB de uitslag om van de secret mission.
Secret mission is mislukt, antwoorden waren,
* Som op schilderij 7+2=51
* 1 afwijkende eetkamerstoel
* Afwijkende kleur zeeppompje in de badkamer
* Achter eettafel 3 plantjes; 1 is echt, 2 zijn nep
* In de barbieruimte wijkt 1 kussen af van de rest.
Tom en Rohani hadden andere foute dingen gevonden
* In de woonkamer kast waren de boeken over nederland en er stond een eifeltoren op, boeken van NL en eifeltoren niet.
* In de gang wees alles naar 1 land behalve 1 ding verwees naar Marokko?
De genomineerden zijn dus nu Tom, Ronahi en AshleyLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
16.00
Randy heeft de vrijstelling gewonnen, voor hem en Ariana.
Er was een spel dat er maar 1 persoon van een duo mocht spelen, ze moesten kiezen, dus Randy heeft het spel alleen gespeeld.
Het was een spel waarbij iedereen misselijk terugkwam, niet fijn dus.
Hoe staan de zaken er nu voor?
Genomineerden : Ashley, Ronahi & Tom
Vrijgesteld : Basiri, Karen, Randy, Ariana, Danny, Dilano & Jimmy
Nog niets : Alice, Lenie, Tyron, DorianaLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
19:25
BB roept de bewoners naar de woonkamer. Het is de bekendmaking van de genomineerden. De bewoners schrikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna komt er een vraagteken over de gezichten heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al deze 7 bewoners krijgen een nominatiepin uitgereikt door BB.
Eindelijk vindt HET gesprek plaats tussen Tom en Ariana. Tom ontspannen, Ariana lijkt heel gespannen.
De mini-samenvatting vanuit de CoS door @greysbones:quote:"Ik wil even benadrukken dat ik je een leuke jongen vind, niets meer en dat ik af en toe schat zeg, dat doen we in NL allemaal."
Tevens zei ze 30x : "Dat jij mij niet leuk vind, vind ik oke , dat mag ook."
En dan zei Tom: "Je bent oke hoor."
[ Bericht 41% gewijzigd door Li0nHeart op 26-01-2024 00:04:53 ]![]()
8.15
De bewoners worden wakker gemaakt
Vandaag liggen er diverse groentes in the wallSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:27:19 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
9:50
Lenie en Danny mopperen over de zooi in de doucheruimte. Lenie zegt dat hij zijn handdoek en washandje in zijn kast legt en er geen last meer van heeft. Handdoeken en zooi in de doucheruimte die los liggen gooit hij in een hoek en ze zoeken het maar uit. En voegt er aan toe: ik had gisteren 2 coins kunnen innen. Vooral Ashley maakt er een zooi van. (tekst @Rhosyn)
BB : Iedereen met nominatie naar de Gameroom.
11:45
BB roept de bewoners die niet in de Gameroom zijn naar de huiskamer.
De genomineerden zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Fritsie1960)
Tyron : We moesten om een tafel zitten. Daar lagen 4 vrijstellingen op, en we moesten gewoon pakken en zeggen : wie krijgt 'm, wie krijgt 'm
Mediteren met Ariana. Tijdens de meditatie wordt er ook zacht gesnurkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image: Jockari)
[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 26-01-2024 11:53:21 ]![]()
21:10
Badkamer. Ariana tegen Ronahi. Ze vindt Tom nu weer wel leuk. Ze heeft een nieuw slachtoffer gevonden om tegen aan te kunnen praten over Tom. (tekst van @rinardo uit de CoS)![]()
1:00
Vanuit de CoS weer, ditmaal van @marky, een incident van vannacht:
Tom was met Karen en Ashley in de groep aan het smoezen en dat viel Tyron op.
Die zei vervolgens : "He, jullie zijn aan het smoezen."
Toen wilde Ashley Tyron er ook bij hebben, dat weigerde Tyron. Het bleek dus dat Tom met de dames de stemming van de middag aan het bespreken was en dat het volgens hem niet helemaal klopte omdat het een gelijk spel was. Daar hadden Tom, Tyron en Lenie het in de middag al over gehad en ze zouden het laten rusten. Dus Tyron vond het vervelend dat het nu ten opzichte van van Doriana opnieuw werd opgerakeld.
Het was van zowel Tom als Tyron niet zo handig. Tom moet dingen laten rusten soms en Tyron moet wat minder heftig zijn. Lenie en Basiri hebben het overigens redelijk afgekoeld gister.
11:45
De ochtend wordt besteed aan in duo's buiten wandelen, Karin kapt Tom. En er worden vooral spruitjes afgehaald, omdat deze in gevroren moeten worden.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 09:01:40 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
9.10
Ze zijn wakker
Ariana komt er achter dat anderen heel laat naar bed zijn gegaan
iedereen heeft zin in een nieuwe dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond op tv, dus allemaal schminkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:27:45 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
10.15
Ontbijt
Danny heeft een goed gevoel over vandaag, het gaat goedkomen
10.40
Schoonmaken
Jimmy gebruikt de verkeerde knop en krijgt een plens water over zich heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11.00
ZonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:28:01 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
11.15
Ook Doriana en Rohanie bespreken nu de Tom-situatie op de luchtplaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gif: Puzzie
11.40
Zonder woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gif: ledn81
[ Bericht 50% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:28:21 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
11.40
Lenie wil een liedje opnemen met rapper Donnie
12.00
Ashley past een topje aan van Ariana. Ariana zeg:t Oh My God die kanonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gif: ledn81
[ Bericht 45% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:28:30 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
12.15
Stop de persen! Ariana wast haar haren / pruik in de voorraadkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft nog een andere pruik mee, deze doet ze na een maand op
12.45
Lenie bemoeit zich weer ergens mee
Lenie: "Jij ken ook niks hebben he?"
Dilano: "Nee, dat klopt" dan weer tegen Danny: "Dus nou moet ik wat rustiger aan doen"
Tyron lachend tegen Lenie: "Zo vervelend, je kan niks zeggen gewoon dan zit jij weer heuj altijd erbij"
Lenie: "Ja jij ja.. Nee Dilano weet wel hoe ik ben"
Tyron: "Ja iedereen!"
Dilano: "Ik weet wie het zegt"
Lenie: "Alleen Tom nog niet"
Tom zat erbij, niks gehoord: "Huh wat?"
(KinkiJan)
[ Bericht 20% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:28:41 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
12.55
Ashley en Tom kruipen bij elkaar op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Image: SpapaarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ariana denkt er het hare vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:28:59 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
13.30
Lunch, met applaus voor de pannenkoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:29:11 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
13.45
Lenie zegt dat hij nog lang niet klaar daar is
Lenie is pissed op Tom omdat hij de pin aan Tom heeft gegeven en Tom niet aan hem terug. "Ik geef jou die pin, en JIJ geeft hem aan Alice?? Wtf jongen??"I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
17.45SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:29:20 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
De live uitzending is begonnen. Big Brother:
"Bewoners, liveshow 2 gaat nu van start. Daarmee komt een einde aan deze fuck-up week, een week waarin alles anders liep dan dat je het zou verwachten. Maak jullie klaar voor een emotionele avond, want straks is het huis een bewoner armer. Maar wie vertrek er? Is dat Alice? Is dat Ashley? Of is dat Lenie? Dat beslist, zoals elke week, de kijker. Sterkte en succes vanavond." (tekst : KinKiJan)
De bewoners worden daarna bevraagd door de studio. Uiteraard wordt Lenie nogmaals de vraag gesteld of het drukken voor de koffers nu expres was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zegt wederom dat het echt per ongeluk was.
20:45
Als eerste wordt Alice vrijgesteld. Ze heeft de meeste stemmen gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20:55
En het is Lenie die als 2e het huis moet verlaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kijkers krijgen we het nieuwe thema al te zien. Komende week is het 'King and Queen' week, met een omgebouwd geheim huis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Li0nHeart op 28-01-2024 19:03:59 ]![]()
21:20
De draaideur gaat gloeien en de bewoners zijn erg benieuwd wie er terug komt. Een aantal van de mannen begint al te zingen :'Wat hebben wij te klagen'.
Maar, er zit niemand in de draaideur. De bewoners zijn in verwarring en snappen er niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21:40
BB : "Er zijn net 2 bewoners vertrokken. En er zijn geen bewoners teruggekomen. Daarom zijn er twee bewoners die geen duo meer vormen: Danny en Alice. Ik verklaar jullie daarom hierbij tot nieuw duo."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21:55
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen door Big Brother.
Big Brother : "Niets is wat het lijkt, en alles is onvoorspelbaar. Deze week leg ik jullie lot in handen van een king en een queen. Tegen hen zullen jullie strijden, om je verblijf in het huis veilig te stellen. Deze week is het King and Queen week."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Image : Hunter)
[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 28-01-2024 19:03:32 ]![]()
22:15
En beeld vanuit de king and queen room, met onder andere zaken voor in de wall:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Schakeltopia)
En Ashley komt binnen in de kamer. Ze vindt het maar creepy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother : Welkom in het Big Brother kasteel. Je hebt tot nu toe 2 keer een nominatie overleefd. Daarom kroon ik je nu tot queen. Het mooie is, queen Ashley, de king is onderweg.
Ashley : Heeft hij ook een naam?
BB : KingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : KinKiJan)
[ Bericht 25% gewijzigd door Li0nHeart op 28-01-2024 19:03:12 ]![]()
22:30
En de king komt binnen. Glen, een Vlaming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother : "Hallo Glenn, welkom in het Big Brother kasteel. Jullie zijn de king en queen. Zolang jullie hier in het kasteel zijn, zijn jullie veilig. Kunnen jullie niet genomineerd worden. Maar jullie zullen jullie kroon en troon moeten verdedigen."
Ze krijgen van BB de opdracht om te bepalen wat er in de wall komt, en de prijs ervan. Zij verdienen de coins van alles wat gekocht wordt, welke ze later weer nodig gaan hebben als duo in het huis.
[ Bericht 26% gewijzigd door Li0nHeart op 28-01-2024 19:02:54 ]![]()
22:32
BB: Ashley en Glenn jullie bepalen vanuit hier het kasteel de producten in the wall en de prijs.
De prijs is belangrijk, als een product wordt gekocht krijgen jullie die coins.
Die jullie als duo in het huis kunnen gebruiken .![]()
1:40
Achter een SL hebben de bewoners ergens een keuze over moeten maken. Terug in het huis blijkt dat Tom het niet eens is met die keuze. Karen, Ariana en Danny zeggen dat hij niet altijd zijn zin kan krijgen en dat het een groeps beslissing is. Het lijkt erop dat de meerderheid heeft gekozen voor een diner. En Tom was hier niet akkoord mee.![]()
Complicatie van @marky over vannacht
Waar het op lijkt is dat de duo's per stuk een keuze moesten maken tussen 5 coins voor iedereen, een vrijstelling voor iemand volgende week of een etentje voor de hele groep. Een aantal duo's koos voor coins. Danny en Alice voor een vrijstelling (dacht ik) en Dilano en Jimmy voor het etentje. Omdat ze niet allemaal het zelfde kozen moest er achteraf overlegd worden wat ze wilde. Ze kozen uiteindelijk voor het etentje maar daar was Tom niet blij mee en schijnt boos te zijn weggelopen. Dat vond de rest van de groep niet zo leuk. Ze gaan daar in de groep met Tom nog over praten.
Opvallend was dat ondanks Tom zijn boosheid de groep heel anders was gisteravond en je echt merkt dat het vertrek van Lenie en Ashley een positieve uitwerking had op de dynamiek. Zoals Jimmy het eerder op de avond al zei is er veel meer lucht in de groep.
Wat ik verder uit de nacht cos haal
Om 2.30
Ze merken dat het half 3 is en de meeste bewoners zoeken hun bed op.
Op een of andere manier is de deurklink van de blauwe slaapkamer eraf gevallen.
Danny, Ronahi Ariana en Karen zitten nog te kletsen , en het Brood afmaken.
Die 4 gaan om 3.28 ook op bed
In de kasteelkamer is het rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:29:38 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Het weekmenu deze week is courgette, rijst en vis.
11:10
De bewoners worden naar de gameroom geroepen door BB. Hij heeft een verrassing voor ze. Ze mogen rustig de gameroom betreden en nergens aanzitten. En er volgt een SL.
Wanneer ze weer terug zijn valt alleen op te maken dat ze Ashley en Glenn hebben gezien. En ze weten dat ze moeten strijden met de king en queen om een vrijstelling.
11:35
BB in het kasteel vertelt. De king en queen moeten een grondwet bepalen in het huis. Ze moeten er 1 kiezen, en die zal BB voorlezen in het huis.
Ze kiezen: als het alarm afgaat moet het huis bewaakt worden tot het weer afgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : odie22)
BB vertelt de bewoners dat ze het huis moeten bewaken en toont de grondwet regel op de tv. Dit doen ze buiten bij de voordeur, in duo's, wanneer het alarm afgaat.
12:40
Randy koopt kaas vanuit de Wall. Dat betekent dus ook coins voor Ashley en Glenn.
13:45
Randy koopt koffie voor Ariana. Ze zijn een duo samen, dus uiteindelijk zijn het hun gezamenlijke coins.
[ Bericht 37% gewijzigd door Li0nHeart op 29-01-2024 16:40:52 ]![]()
15:00
BB kondigt aan dat het eerste spel gespeeld gaat worden om de King en Queen te challengen. Per duo in de gameroom. Ondertussen mogen Ashley en Glenn via het tv scherm gedeeltes meekijken hoe de anderen het doen, en hebben dus voorinformatie. Zij mogen als laatste proberen hun positie te behouden.
Ze moeten een soort puzzel oplossen door een balletje door een doolhof te rollen. De schijf moeten ze bedienen met touwen die ze vasthouden en wat ze aan moeten rekken of laten vieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image: Puzzie)
18:20
Als laatste hebben Ashley en Glenn het spel gespeeld. Ze zijn hyped wanneer ze weer terug in hun kamer komen. Ze hebben het goed gedaan denken ze.
Even later brengt BB goed nieuws. Ze hebben alle andere duo's verslagen en ze blijven King en Queen. Ze hebben het in minder dan 5 minuten gedaan. De nummer 2 was beduidend minder snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om het te vieren zullen ze vanavond een koninklijk maal krijgen.
18:36
Ook in het huis wordt de uitslag gedeeld. BB vertelt hier wel de hele uitslag.
Tyron - Doriana en Randy - Ariana hebben het niet gehaald.
Karen - Basiri : 14m58
Danny - Alice : 10m11
Jimmy - Dilano : 8m52
Tom - Ronahi : 7m31
Maar allen niet zo snel als de huidige king en queen die in het kasteel blijven.
[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 29-01-2024 16:40:37 ]![]()
20:50
Randy bespreekt met Tyron en Basiri zijn frustraties over Ariana. Tijdens het spel was er frustratie. Ze wilde niet luisteren naar de instructies van BB of hem.
Hij wil dit graag met haar bespreken. Hij dacht tijdens het spel aan opgeven, omdat die er geen zin in had meer door haar.
Randy gaat met Ariana naar de Barbie kamer. Randy geeft aan een struggel te hebben. Dat die niet zelf beslissing kan nemen, maar dit moet doen met een partner. Hij geeft aan dat hij zelf niet goed communiceert.
Ariana geeft aan dat ze zelf hysterisch was tijdens het spel. En Randy zag hoe het moest, maar zei niks. Ariana geeft aan dat zij zelf ook niet goed luisterde naar BB. Ze maken afspraken om de volgende keer beter voor de dag te komen.
[ Bericht 43% gewijzigd door TheLuckyman op 28-01-2024 21:08:14 ]![]()
21:20
Alarm gaat af
Tom en Rohani gaan voor de buitendeur zitten. Binnen houden ze het in de gaten. Iets later, als blijkt dat er niks gebeurd, gaan de meeste toch richting bed.
22:26
Het alarm gaat weer. Er is buiten verder niks bijzonders voor gevallen.
23:30
In een mooi gesprek tussen Ronahi en Tyron gaat het over hun privéleven. Tyron heeft een zus, die later de keuze heeft gemaakt om als een man te leven. Voor Tyron was dit heel normaal, omdat haar/hem altijd al als een broer zag door zijn gedrag.
Ronahi praat over thuis. Over haar ouders, die alles samen deden en ook fijn voelde. Toch heeft ze op een latere leeftijd een keuze moeten maken om te breken met haar vader, door verleidingen waarin hij verkeerde keuzes heeft gemaakt. Ze omschrijft het als ‘Rouwen om iemand die nog leeft’.
Ook Tyron praat over het uit elkaar gaan van zijn ouders, en hoe die het als kind mee heeft gemaakt. De twee praten verder erg lang over dit onderwerp.
Filmpje van dit gesprek te vinden via: ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024 (Met dank aan @ledn81)
[ Bericht 20% gewijzigd door TheLuckyman op 29-01-2024 10:03:49 ]![]()
9:18
Het alarm gaat deze dag voor de 1e keer af. Karen en Tom rennen naar buiten om op de stoelen plaats te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest begint de dag rustig in het huis en in het kasteel. Ashley begint verkouden/ziekig te worden. Ze hebben wel weer een luxe ontbijt.
Glenn probeert in het kasteel een paar eieren te breken, maar er blijkt een gat in de maatbeker te zitten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9:30
BB vertelt de king en queen dat ze ook vandaag weer mogen kiezen welke 3 producten er in de Wall komen. Hij vertelt ze ook dat ze 3 coins hebben verdiend, omdat de koffie en kaas zijn gekocht. Ze kiezen een zak caramel popcorn, een zak bolognese chips voor 1 coin en een pot aardbeienjam van 450g voor 1 coin.
En waar 'ze' staat, is het vooral Ashley die haar zin krijgt.
Alarmfase is voorbij.
10:15
BB vertelt het kasteel dat het tijd is om een regel aan de grondwet toe te voegen. De huidige regel blijft bestaan. Ze kiezen, vooral op voorspraak van Ashley, voor het gezamenlijk tandenpoetsen 's ochtends en 's avonds.
Dit wordt even later meegedeeld aan de bewoners in het huis.
[ Bericht 24% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:30:18 ]![]()
11:00
Er komt een boek door de draaideur met de volgende aanwijzing van BB:
"Lees en bestudeer dit boek heel erg goed en verlies geen tijd'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in het kasteel ontvangen ze dit boek en dezelfde aanwijzing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:30:36 ]![]()
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Er komt een boek door de draaideur met de volgende aanwijzing van BB:
"Lees en bestudeer dit boek heel erg goed en verlies geen tijd'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in het kasteel ontvangen ze dit boek en dezelfde aanwijzing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:31:12 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
14:30
BB : 'Bewoners, vandaag krijgen jullie opnieuw de kans om de king en queen van de troon te stoten. En dat wil je als duo maar al te graag. De king en queen leven in ongekende luxe in het kasteel en ze kunnen niet genomineerd worden. Jullie spelen als duo. De een moet een goede conditie hebben. En de ander moet goed kunnen omgaan met enige tijd in beperkte bewegingsvrijheid te verkeren. [..] Warme sportkleding. Dit is ook het moment om even naar het toilet te gaan."
In Kleine Ruimte Zitten / Rennen (tekst : BB-King):
Karen / Basiri
Doriana / Tyron
Jimmy / Dilano
Ariana / Randy
Ronahi / Tom
Danny / Alice
Karen en Basiri mogen als eerste. Alle andere mogen wachten in de blauwe slaapkamer. In het kasteel hebben ze dit keer geen voordeel, behalve dat ze langer de tijd hebben om te studeren.
[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 29-01-2024 15:58:09 ]![]()
16.40
De meeste dus's zijn geweest en die wachten in de andere slaapkamer tot dat iedereen klaar is.
We horen een aantal vragen die ze hebben gehad
Welk land heeft Langste volkslied
Welk land heeft meeste rood in de vlag
Welk land is het verst van BB
Welk land meeste echtscheidingen
Welk land meeste telefoongebruik
Welk land dichst bij evenaar
Ronahi / Tom
Danny / Alice
Glenn en Ashley moeten nog op dit moment
[ Bericht 7% gewijzigd door rinardo op 29-01-2024 17:24:24 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
18:00
Inmiddels zijn alle duo's geweest, maar wachten we nog op de uitslag.
Het spel had inderdaad met het boek te maken. De ene persoon zat in een kooi. De andere moest rennen met zakjes zand en het antwoord geven. Op een scherm zag deze persoon dan een vraag met de multiple choice antwoorden.
Tijdens het spel is Dilano uitgegleden over zand wat uit de zakjes stroomde tijdens het rennen. Hij heeft z'n hand opengehaald en het bloedde best veel zei hij.
18:40
De uitslag is bekend gemaakt en Tom en Ronahi hebben gewonnen. Zij zijn de nieuwe King en Queen. Ze zijn bij en in shock.
Basiri laat luidruchtig weten dat hij het er niet mee eens is, het klopt niet volgens hem en dat hij denkt dat er gesjoemeld is met de uitslag.
Hij krijgt bijval van een aantal anderen, Jimmy, Doriana, Tyron en Dilano en ineens denkt de helft dat het niet eerlijk gegaan is.
Bij Ashley en Glenn is er een beetje teleurstelling, maar gunnen ze het Tom en Ronahi wel.
[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 29-01-2024 18:58:44 ]![]()
De nieuwe King en Queen Tom en Ronahi
De uitslag werd bekend gemaakt, Basari was niet blij , die denkt dat er vals gespeelt is, hij dacht dat hun de winnaars waren.
Glenn en Ashley gingen snel hun koffer inpakken in de paleiskamer, en Ashley zei, ik douw er nog snel ff een banaan in.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:31:25 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
8:30
De dag is begonnen in het BB huis en het kasteel. Tom en Ronahi hebben geslapen, waarbij Ronahi het doorzakbed van Glenn heeft geerfd. Tom wordt wakker met een smaak in z'n mond alsof hij 3 pakjes sigaretten heeft gerookt, vertelt hij.
In het huis hebben Glenn en Ashley de 'wacht' gehouden bij de banken, wachtend op een alarm dat niet is afgegaan. Glenn heeft slecht geslapen, was om 3:00 uur wakker. Hij vertelde gister dat hij 13 jaar in de nachtdienst heeft gewerkt, en nu grote moeite heeft om z'n slaapritme weer om te wisselen.
Ashley werd ook wakker rond die tijd, want ze had krampen in haar been, doordat Jimmy haar slippers heeft gedragen, en ze daardoor wijder zijn geworden. Glenn vertelt dat ze daardoor nu meer kracht moet zetten met haar ene been of zoiets.
9:45
Ook Tom en Ronahi mogen een extra regel kiezen uit het lijstje. Ze kiezen '10 push-ups na het ontbijt.' BB vertelt er ook bij dat er een boete van 500 euro uit de pot is voor het niet naleven van de regels.
[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 30-01-2024 10:05:23 ]![]()
14.32
Ronahi & Tom... Jullie zijn op dit moment het koningspaar...
Vandaag is de laatste keer dat er kan worden gestreden voor de troon... Als jullie dit winnen, zitten jullie voor de hele week safe...
Maar omdat het de laatste keer is is er ook iets bijzonders... Jullie zullen snel merken of het volk jullie het koningsschap gunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:31:39 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
16:30
Na een hele lange SL is er weer beeld. Het is nog niet helemaal duidelijk wat er precies gebeurd is. Doriana is aangedaan. Het is een mentaal zwaar spel geweest, en er is iets aan de hand tussen Doriana en een zij.
In het kasteel pakken Tom en Ronahi hun koffers, zij zijn dus niet meer de king en queen. In het huis zegt Dilano dat hij dankbaar is dat zij de meerderheid van stemmen hebben gekregen. Het lijkt er dus op dat Jimmy en Dilano de nieuwe king en queen zijn.
Vanuit de CoS lijkt het alsof Doriana een fittie heeft met Ashley. De reden lijkt dit te zijn (tekst Puzzie) : Doriana gunde het alleen zichzelf terwijl de rest allemaal het een ander gunde.
Doriana heeft gezegd dat ze het zo zwaar heeft gehad. Dat triggerde Ashley : 'Ze heeft een vrijstelling gehad afgelopen week!'
Ashley loopt na enige tijd naar Doriana toe om het uit te praten.quote:Ashley : Jij promote jezelf, maar je kiest niemand.
Doriana : Ik heb Alice en Danny gekozen.
Ashley : Dan is dat mijn fout, dan heb ik dat niet goed opgevangen, of niet goed naar gekeken.
Doriana : In de laatste ronde mochten wij niet kiezen, omdat het ging tussen Dilano/Jimmy en ons.
Ashley : Dan is het mijn fout, sorry, dat is mijn fout. Dat heb ik niet goed gezien.
Ashley : Dan is dit gewoon vals, mijn fout, sorry dan.
Doriana : Aanvaard. Ik was er even heel fel van geshockeerd. Ik wil helemaal niks met drama te maken hebben.
[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 30-01-2024 16:47:20 ]![]()
Dilano en Jimmy zijn de nieuwe King en Queen .
Er is een spel gespeeld, wat voor spel , weten we nog niet.
Jimmy zegt dat hij hoopt dat er een Jurk voor hem is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:31:49 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
17:15
De troonswisseling heeft plaatsgevonden. Jimmy had er buitengewoon veel zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Tom en Ronahi zijn, na een klein beetje technisch malheur, weer terug in het huis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:32:01 ]![]()
Tekst @KinKiJan
18.00
Gesprek tussen Jimmy en Dilano over nomineren en Favorieten
Jimmy wil Ashley er niet op zetten. Glenn ook nog niet, die moet een kans krijgen, maar volgende week prima. Ook Doriana wil hij er nog niet opzetten, hij heeft er niks mee, maar dat begint juist te komen.
Alice kan hij niet zo goed peilen, hij vindt haar een einzelgänger, maar vindt haar wel lief. Dilano denkt dat ze 'de oude groep' liever houdt dan Jimmy en Dilano. Jimmy denkt dat zij wel iemand is die hun zou kunnen nomineren. Bas vertrouwt hij niet zo, Jimmy is het daar mee eens vanwege de switch die Basimero gemaakt heeft.
Stel je maakt een bank met Alice, Bas en ....., zegt Jimmy. Karen is ook sterk vindt Dilano. Jimmy: "nee". Tyron in plaats van Karen lijkt 'm beter. Dat zou een hele sterke bank zijn zegt Dilano. Jimmy weet dat Tyron er niet uit gaat want die is veel te populair. Dan gaat Bas dus naar huis, concludeert Dilano.
Jimmy: "Ja, bye bye!"Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
19.15
Dilano en Jimmy krijgen een koningsmaal, Big brother had Dilano hier 12 x per dag over gehoord dus de keuze was niet moeilijk, Roti.
Tijdens het eten moesten ze 3 producten uitkiezen voor de wall
Speculoos 1 coin
12 stroopwafels 1 coin
Hagelslag 1 coin
1 coin hadden ze afgesproken voor ze vertrokken, beloofd dus aan de andere bewoners.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:32:12 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
20.00
Ashley probeert een steenpuist uit te knjpen en Ronahi kan niet poepen
20.45
Ariana had het in de keuken over iemand die aan haar zat
Nu voor de 2de keer (Ronahi heeft per ongeluk 1 x in dr tiet geknepen). Ariana beschouwt het als ongewenste intimiteit
Rohani denkt dat Ariana jaloers is op haar, vanwege tom. Ariana heeft haar al de hele dag genegeerd en ook geen proficiat gewenst toen ze queen werd, en tom wel
20.55SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21.30
Alarm gaat weer af. Ze begrijpen niet waarom ze het huis moeten bewaker zoals hun zeggen "er komt toch niemand binnen".
[ Bericht 13% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:32:28 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Goedemorgen
Happy birthday Glenn 33 jaar!!
Danny heeft al brood gebakken, tafel gedekt , fruitsap geperst en afgewassen . Vandaag nog een power of Nomination game ? de vrijstelling is er al voor Jimmy en Dilano, we zullen zien wat vandaag brengt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:32:38 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
De nieuwe grondwet, gekozen door King en Queen Jimmy en DilanoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:32:46 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
11.15
Tekst @KinKiJan
BB: "Doriana, hoor je mij? Ik praat even tegen jou. Ik praat hier even met jou in de keuken zodat Glenn jou niet kan horen en mij ook niet, Glenn zit nu bij mij in de DBK en hij is natuurlijk vandaag jarig dus ik wil dat jullie het huis versieren. Maak er iets moois van, doe dat allemaal samen want jullie hebben weinig tijd. Als Glenn zo uit de DBK komt wil ik dat het hele huis versierd is. Alles ligt in de voorraadkamer. Verstop jullie daarna in de woonkamer en de keuken als hij uit de DBK komt, springen jullie tevoorschijn en zingen jullie voor hem een lied."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:32:57 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Het nominatie alarm gaat af, en er moet genomineerd worden. BB betrekt dat ze dit per koppel moeten doen. Alle koppels gaan snel overleggen onderling, en voor sommigen is het een moeilijke keuze. Maar ze komen allemaal wel tot overeenkomst over een koppel om te nomineren.
Wanneer Randy en Ariana terugkomen uit de DBK zij ze geschokt.
Ariana: ik ben helemaal dizzy.
Het blijkt dat ze 2 duo's moesten nomineren in plaats van 1,en daar lijkt niemand rekening mee gehouden te hebben.![]()
17.00
Big Brother heeft de bewoners net gevraagd zich feestelijk en mooi aan te kleden, voor het groepsdiner wat ze hebben gewonnen (uit de wensput). Dilano en Jimmy mogen zich ook omkleden, en zullen na het diner weer terug gaan naar het kasteel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:33:07 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
8:45
De dag begint met gedoe in het huis. Ariana lijkt een probleem met Randy te hebben, en iedereen weet dat, behalve Randy. Tyron bemoedigt Randy met deze situatie en zegt dat het aan Ariana ligt. Karen vangt dit op en loopt gelijk naar Ariana om dit door te vertellen. Daarna loopt Ariana naar Randy toe om te zeggen : 'Dit wil ik niet!'
Tyron loopt inmiddels naar buiten in z'n eentje, en Randy en Ariana praten soort van op de slaapkamer.Randy vlucht ook naar buiten.quote:Ariana : Ik hoor links en rechts dingen over mijn duopartner, dan schrik ik daar heel erg van. Ik ben alleen maar continu positief over jou. En dat mag, maar dan had je naar mij toe moeten komen. Maar ik wil dit niet, ik vind dit niet fijn.
Randy : Ok, maar wat ik jammer vind is...
Ariana : Nee, nu gaan we weer het gesprek aan, en dat wil ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buiten praten Tyron en Randy nog even na:(tekst : Grawlix)quote:Tyron: Ik hoop dat ze naar huis gaat en betrek het niet op jezelf, het ligt zwaar niet aan jou. Jje hebt gewoon ongeluk met je duo partner. Je doet er alles aan en zij doet er niks aan. Naar alles wat jij in zo'n korte tijd voor haar hebt gedaan, je vangt haar steeds op en hebt goede gesprekken en dan dit door iets. Waarschijnlijk misverstand en zij wil er niet over praten.
Randy zegt alleen: ja, tuurlijk , ja
Als ik het goed begrijp, heeft Basiri het aan Karen vertelt, en is Karen daarop naar Ariana gelopen om te zeggen dat ze met Randy moet gaan praten. Tyron en Randy zijn nu geirriteerd met Karen, omdat ze het heeft doorverteld.
Karen zegt dat ze dit nooit meer gaat doen, en Ariana doet het voorkomen alsof ze met Randy _moest_ gaan praten van Karen.
Basiri is vandaag jarig, dus BB bezorgt taart via de draaideur en er klinkt party muziek.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : KinKiJan
13:50
De ochtend kabbelt voort. Er wordt buiten in de zon gezeten, er wordt taart gegeten.
Maar net onder het oppervlak zijn er kleine irritaties en spanninkjes tussen bewoners. Daar wordt vooral met anderen over gesproken en niet tussen de personen waar het om gaat. Het is ook bijna te veel om bij te houden wie met wie, dus laten we het er op houden dat pais en vree lijkt, maar niet 100% is.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:33:56 ]![]()
Danny had een moeilijk momentje en was even emotioneel.
Ruzie met vrouw gehad voordat hij erin ging omdat zij het niet leuk vond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:34:06 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
14:20
BB roept in het huis om dat Basiri naar buiten moet gaan en naar de hemel moet kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaan naar buiten en turen naar de hemel. Maar ze zien nog geen vliegtuigje, wellicht hebben ze 'm gemist. Wij krijgen een SL te zien. Waarschijnlijk vliegt er een vliegtuigje over voor Basiri, met een boodschap. Volgens de Flightradars van deze wereld, vliegt het vliegtuigje een rondje tijdens de SL, en even later is er beeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Basiri is ontroerd.
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen door BB. De nominaties gaan bekend gemaakt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ariana + Randy en Doriana + Tyron
15:55
Dilano en Jimmy zijn weer terug in het huis.
16:15
Big Brother meldt het volgende in het huis:quote:Bewoners, de King en King hebben zich terug onder het volk gemengd. Dit betekent ook dat alle grondwetten die deze week zijn ingevoerd komen te vervallen. Later horen jullie of jullie alle grondwetten goed hebben opgevolgd. En dan weten jullie ook of er een boete komt, of een mooie beloning.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:34:45 ]![]()
16:50
Uit een gesprek tussen Ronahi en Dilano lijkt het volgende naar voren te komen. Randy en Ariana hadden de meeste stemmen, maar de rest stond merendeel gelijk. Vanuit de CoS (tekst Ace90ace):
Dilano, zegt de stemming was 2, 2, 2, 4, 1 en 1.
Alice/Danny en Basiri/Karen 1 stem.
Ronahi/Tom 2 stemmen.
Ariana/Randy 4 stemmen.
Doriana/Tyron 2 stemmen.
Ashley/Glenn 2 stemmen.
Dilano en Jimmy hebben daarna Asley/Glenn en Ronahi/Tom er afgehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:34:57 ]![]()
9:15
De dag begint met een wandelclub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een fluisterende Ariana in de keuken.
Ariana fluisterend : 'Danny zei gister aan tafel. Ze hebben allemaal op jou gestemd. Alleen op _jou_
Karen : Dat is niet schoon dat hij dat zegt.
Karen : Want dat is niet zo..
Ariana : Maar hij zegt van wel.
Karen : Laat je de kop niet zot maken.
Ariana : Ik zeg toch ook niet tegen hem, jouw eigen partner is niet ok dat jij hier zit, en toch ga je. Dat is pas egoistisch, dat zeg ik toch ook niet. Ik ben niet zo, maar dat kan ik toch ook zeggen.
Ariana : Hoe kan je hier dan happy zijn, als je partner daar niet achter staat.
10:05
Glenn en Ashley bespreken Ariana op de slaapkamer. Gisteravond heeft Ariana Glenn aangesproken toen hij van de WC kwam dat haar intuitie haar vertelde dat Glenn op haar had gestemd. Glenn heeft daar ja op gezegd. Ashley zegt dat dat ook geen geheim is.
Hierna vertelt Ashley dat ze 's nachts naar de WC ging, en dat het licht volop aan stond. En ze ziet Ariana haar hele kast in een vuilniszak stoppen. Ze zag het er in ieder geval uit. Dus Ashley vraagt aan Ariana : 'Ben je nog wakker'. Maar Ariana negeerde haar, net zoals bij Randy en Ronahi.
Ashley : Dus ik zeg, is er iets? En dan loopt ze me voorbij, en zegt ze .. focus je lekker op je eigen Ashley. Maar ze heeft hier lopen lullen en smoezen en smoezen. Als je wilt lullen, doe dat dan ergens anders, maar niet in mijn slaapkamer. Maar weet je wat het punt is, ze neemt hun [Dilano en Jimmy] daarin mee dan.Ashley poest even haar tanden, en gaat dan richting de woonkamer om Ariana aan te spreken.quote:Glenn : Misschien moet je even met haar babbelen.
Ashley : Ik ga helemaal niet met haar babbelen! Ben je besodemieterd, wat moet ik haar zeggen, ik heb haar niks te vertellen. Ik heb alle recht om op iedereen te stemmen ... al wil ik het hele huis leegstemmen. Ik knal ze er allemaal uit als ik dat wil. Ik ben niemand verantwoording verschuldigd.
Ashley : Dan zit ze in het verkeerde spel. Dan moet ze mee doen met Goede Tijden Slechte Tijden, niet met Big Brother.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ashley : Ga jij nog vertellen wat je probleem is richting mij, of ga je bij iedereen lopen konkelen? Hetzelfde doen wat je bij Randy hebt gedaan, en Ronahi?
Ariana : Bij Randy?
Ashley : Ja, wat je de hele week al toepast, dat accepteer ik niet.
Ashley : Als je geen stemmen kunt accepteren, dan moet je hier niet zijn.
Ariana : Er is helemaal niks aan de hand.
Ashley : Er is wel degelijk iets aan de hand, en geen toneelstukjes spelen, want ik heb het gisteravond toch gekregen van je!
Ariana : Totaal niet, totaal niet
Ashley : Jij bent gevaarlijk. Je bent gevaarlijk met je ouwehoeren.
Ashley : Met mij geen toneelstukjes hoor.
Ariana : Maar er is helemaal niks aan de hand.
Ashley : Nee nee nee nee nee, dat geroddel.
Ashley : Als je op visite wilt komen bij ons op de slaapkamer moet je stoppen met lullen. Dan moet je respect hebben.
Ariana : Waar heb je het over?
Ashley : Engerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:35:20 ]![]()
De bewoners worden naar de gameroom geroepen. BB heeft hier een fitness ruimte gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jimmy : "Dames en heren welkom in mijn nachtmerrie"
(image en tekst : ledn81)
[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:35:33 ]![]()
17:40
Ronahi is met Glenn, Doriana en Danny dat balspel aan het doen als Tom vanuit de badkamer naar de keuken gaat.
Tom: "Ronahi!? <versta er geen zak van Danny blaat erover heen> afwassen?"
Ronahi: "Ja Tom, ik heb daarnet ook al afgewassen he?"
Danny: "Ze gaat toch niet blijven moeten afwassen?"
Ronahi: "Ik ga niet blijven afwassen"
Er staat blijkbaar wat afwas van het koken. Glenn zegt dat dat niet van de lunch is, dat is al gedaan.
Ronahi zegt dat ze na de lunch afgewassen heeft, maar ja "Ik zal het wel doen dalijk". Danny biedt aan om te helpen. Er wordt wat verder gespeeld. Tot Glenn vraagt van wie dat water is wat er staat. Danny vraagt of het van Tom is.
Tom klinkt ver weg en nauwelijks te verstaan, iets met afwassen
Ronahi: "Maar ik heb toch niets verkeerds gezegd Tom?"
Tom: "Ja precies wel hoor!"
Ronahi: "Maar wat heb ik nu verkeerd gezegd?"
Tom loopt mompelend weg, iets met "toon" en "afwas", meer kan ik er niet van maken, de rest kijkt 'm na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronahi: "Als je zo lichtgeraakt bent, wat heb ik verkeerd gezegd? Helemaal niks! Ik heb geen zin in een drama te geraken"
Danny: "Trek het u niet aan meiske, we gaan u helpen"
Ronahi: "Daar gaat het niet eens om"
Ze vat samen wat ze vandaag aan afwas gedaan heeft, ze heeft toch de avondafwas, dus wat zou het uitmaken als ze wat er nu staat daarbij meepakt, zegt ze.
Danny: "Dat gaat over, kom op"
Ronahi: 'Maar het is altijd, ik moet altijd op de tippen van m'n tenen lopen met hem praten, daar heb ik gewoon geen zin meer in"
Danny: "Maar dat moet u niet doen, u moet gewoon sterk zijn voor uw eigen"
Ronahi: "Dat doe ik, maar dan is het van dat ik op m'n toon letten terwijl ik niks heb gezegd. Hij ziet nooit zijn eigen fout in, dat kan toch niet?"
Danny: "Rustig blijven schattie, niets van aantrekken."
Ronahi is aan het afwassen, Doriana vindt dat ze dat niet nu moet doen omdat Tom dat zegt.
Wat overleg over wat waar moet staan.
Danny: "Nee kom op, we zijn er toch voor elkaar!"
Ronahi: "Ja Danny, maar kom op, ik weet niet waarom er zo'n drama van wordt gemaakt."
Danny: "Ik begrijp ook niet waarom dat ie altijd zo reageert, er is niks aan de hand!"
[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:35:46 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
~18:56
Kort na de batterijwissel, vlak voor het eten nam Tom Ashely even apart in de slaapkamer
Tom: "Ik heb het gevoel dat ze echt anders doet tegen mij, snap te? Juist was ze buiten aan het praten en was ze precies aan het zeggen dat wij hun hadden genomineerd. En de vorige keer had ze het ook al blijkbaar genaamd"
Ashley: "Wie?"
Tom: "Ro over Ty maar nu ging zij ook naar Ariana en zo. Misschien ben ik mij dingen aan het maken he, maar zij kan niet met mij praten, ik heb dat gevoel he"
Ashley: Ja lastig, soms zien je dingen die er niet zijn he of interpreteer je dingen anders"
Tom: "Misschien moet ik dat los laten"
Ashley: "zou ik wel doen Tom hoor"
Tom: "maar als zei dat effectief is gaan zeggen, om haar eigen goed te praten, zegt dat genoeg he. Zij hangt heel erg aan hen he?
"Ashley: "Ja? Nou ja, misschien ben je nog maar heel kort partner, en dan was dit gewoon niet zo'n goeie match."
Tom: "Ja ik vond het raar dat Danny daar zo uit zichzelf over begon gisteren."
Eten lijkt klaar. Ze gaan de kamer uit in elk geval“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
22.00
in de avondstreams is Ariana opvallend afwezig
00.20
Basiri en Doriana praten op de bank. Basiri vertelt dat Karen vond dat hij dominant was. Basiri vindt nog steeds van niet. Hij stelt dat het door Karen's verleden komt dat ze zo boos was.
Basiri: ik ben niet dominant
Mijn vriendin vindt mij niet dominant
Ze vindt het fijn dat ik dominant bent
Dat ik de beslissingen neem
00.35
In de Woonkamer zijn nog Doriana, Basiri, Tyron en Rohani.
Basiri vindt het team met Karen wel top.
02.05
De laatsten gaan slapen
[ Bericht 6% gewijzigd door Hunter op 03-02-2024 11:06:19 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
8.53
De lichten zijn aan. Iedereen op staan
8.57
Ariana heeft weer iets gehoord wat ze niet leuk vindt, vertelt ze tegen Karen.
Karen: "Dan moet je dat tegen die persoon zelf zeggen."
Karen draait zich om en loopt weg uit de badkamer.
9.40
Ariana weet voor 1000 dat de winnaar van de nominaties al bekend is en dat het een beetje gestuurd wordt
11.00
Na het ontbijt krijgen de genomineerden hun koffers en kunnen inpakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ariana vraagt of Tom nog even met haar wil wandelen. 'De laatste' grapt ze.
Ze loopt terug naar Randy in de keuken en begint meteen weer: "Heeel raaaar, hij zei 'ja, ja, is goed'"
Randy: "Ok, vrolijk"
Ariana: "Ingewikkeld allemaal, ingewikkeld hoor"
Randy: "Mannen zijn soms ingewikkeld"
Ariana: "Wat is dat nou voor een houding?!"
Randy: "Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak wel antwoord heb op bepaalde dingen, maar sorry ik kan je ..."
Ariana: "Nee snap ik ook, en iedereen is ook weer anders iedereen gaat anders met gevoel om, maar je ziet wel dat hij niet.."
Randy: "Bij hem kan je duidelijk zien dat er wat is"
Ariana: "Ik denk echt dat dat komt omdat ik dat zei.. Zijn gezicht meteen weer anders"quote:[url=https://forum.fok.nl/topic/2701724/4/50#p212273481 zaterdag 3 februari 2024 11:29[/url] schreef KinKiJan het volgende:
Ariana: "Ik zei toch elke keer 'ik ben heel saai om naar te kijken'? Nu denk ik nou volgens mij valt dat ook best mee"
Randy: "Ja dat heb je gezegd ja, maar er gebeurt toch wel veel om jou, om je heen zeg maar"
Ariana: "Dus dat! Er gebeurt heel veel om mij heen, ik creėer zoveel drama my goodn.. Dus het valt wel mee hoe saai ik volgens mij ben."
Randy zoekt naar woorden: Ja... Dat ..eh.. Denk ik ook, dus eh.. daarom als jij zegt van...
Ariana herhaalt erover heen: "Nee ik denk dat het wel meevalt hoe saai ik ben"
[ Bericht 19% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:38:23 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
~13:09, Stream 1
Dilano en Ronahi praten bij in de barbiekamer. Dilano heeft in het kasteel nagedacht over onder andere Basiri.
Dilonao: "Ik vind het wel kut van Bas, ik kan er niet zo goed tegen dat hij zegt 'i've got your back' en dan onder aan de streep hij bij jou niks probeert te doen, en hij stemt dan op Ty, voor king en queen. Niet dat ik het Ty niet gun, maar dan denk ik 'jij doet iets anders dan je zegt'. Daar kan ik niet zo goed tegen daar ga ik dan over nadenken en dan ook de beslissing die wij moesten maken. Dan denk ik, ja fuck had ik dan toch maar naar mezelf geluisterd want mijn eerste was toch anders, nou ja, jij weet de switch. Maar ja, die van Jimmy niet, maar ja je bent een duo en je moet er samen uitkomen en ik stond er dan toen uiteindelijk wel achter. Maar dan zie je nu dingen en dan denk ik
Ronahi: "..Had ik beter niet gedaan, maar ja daar kun je toch niets aan doen"
Dilano: "Ja nee dat is ook, maar dan denk ik toch is er niet iets wat ik al niet eerder had kunnen zien, dan baal ik daar gewoon van en dan ga ik er verder over nadenken en dan denk ik jij zit met Tom..."
Ronahi: "Gisteren weer he!"
Ze vertelt het verhaal dat ik gisteren in streamverslagen had gezet. Kennelijk had Tom een koude douche genomen omdat hij dacht dat het warme water voor de afwas was, maar dat dat water en de afwas er nog stond toen hij uit de douche kwam. Ronahi zegt dat ze de afwas, die van het koken was, wilde meenemen in de after-diner-afwas en daar was Tom het niet mee eens.
Dilano: "Maar dat zijn ook dingen waar ik over nadenk, want ik gun het jou ook om in een leuk duo te zitten. Voor mij was het ook moeilijk om jouw te saven want wat ik het liefst wil is jou erin, hij eruit. Maar die optie had ik niet snap je?"
Ronahi: "Daarom hebben Doriana en Tyron ook niet gestemd op mij en voel ik me ook heel slecht. Die hebben hun goedheid aan mij laten zien maar ik kon dat niet, ik kon mijn partner niet overtuigen. Ik heb het nog een kans gegeven, ik kan dat niet meer."
Dilano: "Ja, ik zie het allemaal en dat is best kut."
Ronahi: "Maar weet.. Bas.. Ik weet dat ook he, het is niet dat ik dom ben en niet meer met hem praat ofzo, maar hij heeft mij daar ook niks over tegen mij gezegd he, ik weet dat via via. Snap je wat ik wil zeggen? Dat Tyron tegen mij heeft gezegd dat Bas voor ons is gegaan, awel puur voor Tom, dat heeft hij wel gezegd. Tyron wou dat ook doen, gewoon om Tom erop te zetten."
Dilano: "Maar Bas is ook lekker makkelijk, ik kan daar ook niet tegen. Bas zei zelf dat jij wel een goed duo zou zijn met Tom en nu zegt hij ja jij wilde met Tom."
Ronahi: "Boeien, mij maakt dat niet uit"
Ze gaat verder: "Hij heeft gezegd dat hij niet zichzelf is, Tom, hij zegt 'ik weet niet welke jongen dat dat nu is'."
Dilano: "Ik denk dat hij het moeilijk heeft,
Ronahi: "Maar dat mag"
Dilano: "Thuis"
Ronahi nog eens: "Maar dat mag, maar niet zo snel op de tenen getrapt zijn voor elk klein ding waar niks mee is"
Dilano: "Ik denk dat het dan te veel wordt voor hem"
Ronahi: "Hij wil altijd dat het gaat op zijn manier"
Dilano: "Ik kan er ook niet tegen"
Ronahi: "Maar dat is echt zo"
Dilano: "Ik weet het, ik kan er ook niet tegen"
Ronahi: "We zeiden dat over Lenie, maar hij is ook zo."
Dilano knikt instemmend
Ronahi: "Maar Lenie vond ik nog ok, hij was heel aanwezig, dat ben ik ook, dat weet ik ook"
Dilano: "Ja maar jij wil niet per se op jouw manier"
Ronahi: "Maar wie ben ik om tegen jou te zeggen 'ga nu de afwas doen;"
Dilano: "Ik merkte het ook toen jullie weg waren die ene dag als king en queen. De sfeer hier was zo veel beter! Niet door jou. Mensen kwam naar mij toe met de vraag of het slaapschema veranderd was. Toen heb ik iedereen bij elkaar gezet, en gezegd 'laten we gewoon gaan stemmen, want het vorige is bepaald door 1 iemand, maar wat wil iedereen nou echt?'. En toen hebben we het omgedraaid en toen vond iedereen het superchill"
Ronahi: "Maar hij bepaald de sfeer hier echt."
Dilano: "Maar hetzelfde geldt voor Ash, waarom zijn die 2 ineens bff's? Zij is ook helemaal veranderd, ik ging eerst ook goed met haar"
Ronahi: "Ik snap er helemaal niks van"
Dilano: "Maar ik moet die dingen eens loslaten"
Ronahi: "Dat moet je ook doen, jij bent veel te tactisch bezig, je moet daar mee stoppen"
Dilano: "Ik kan dat niet, ik zie gewoon alles"
Gaat nog even over en weer over tactisch spelen en dat anderen dat misschien op gaat vallen. Karen zou er ook al over begonnen zijn tegen Ronahi. Ronahi zegt nog dat ze Dilano heel dankbaar is.
[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 03-02-2024 13:57:04 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
~15:30, stream 1.
Tom sprak met Danny in de barbiekamer over de nominaties en Ronahi.
Tom is slecht/niet te verstaan, microfoon lijkt onder z'n trui te zitten ofzo, vandaar af en toe de <..>.
Tom: "..en dan van de week dat we er wel aan moeten werken om aan dezelfde golflengte te zitten he, en als er nog eens nominaties zijn <..> gij kiest die, gij kiest dat, allebei gekozen maar bij het doorgeven in de dagboekkamer moest ze wenen en dan moest ik dat daar gaan zeggen, <..> komt op de tv wel nu af alsof ik dat heb moeten zeggen he? Terwijl we allebei een keuze hebben gemaakt, dus ja"
Danny: "Het is soms niet gemakkelijk he, iedereen heeft zo zijn eigen principes"
Tom: "Mij gaat het er gewoon om, dat gezegd is 'we zeggen het niet', dat is niet van mij uitgekomen he, das van haar uit. Maar blijkbaar eh, na ja"
Danny: "Tegen sommigen zal ze dat wel zeggen"
Tom: "Ah ja <..>, d'r is maar 1 iemand die dat echt weet en dat is den <..>, dat is gewoon omdat ze erbij zaten en die hadden het erover en toen viel het gewoon keihard op"
BB: "Tom, controleer je microfoon" (Komt ie nu mee)
Tom: "Voor hetzelfde geld zitten we morgen in een andere duo he? Plus ik ben hier voor m'n eigen he, allez het spel word in duo's gespeeld, maar goed. Als die gelukkig is om niet met mij te zijn dan is dat zo he?"
Danny: "Nee is ook zo, Alice is ook een meiske dat heel erg op haar eigen is"
Tom: "Ah maar zij hangt heel erg aan die anderen he"
Tom vertelt nog over de nacht dat Ronahi haar deken kwam halen om bij de anderen op de bank te slapen. Ze zouden eigenlijk met elkaar in gesprek gaan en Ronahi had gezegd dat ze er zo aan kwam. Toen ze 2 uur later haar deken kwam halen zei ze dat ze dacht dat ze al sliepen (in de slaapkamer waar Tom was).
Verder speculeren ze wat over het verdere spelverloop tot Ashley met een belangrijke mededeling kwam: "ze had gepoept".... Tegen 2 vlamingen
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
20:15
De liveshow is begonnen. Uiteraard met recaps en praatjes met de bewoners. Een van de dingen die de presentatrices mogen vertellen, is dat de grondwet opdrachten zijn geslaagd en dat er daarom 1000 euro bij de pot komt. De pot staat nu op 94.800 euro.
20:40
Ondertussen laat Randy tijdens de liveshow even zien dat hij een boxer met z'n vriendin/vrouw erop aanheeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En worden de eerste 2 bewoners vrijgesteld. Het zijn Randy en Tyron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20:55
Vanavond komen er nog 2 nieuwe bewoners in. Een Vlaamse (r) en een Nederlandse (l), Nouschka en Sabeau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer ze het huis in gaan, mogen ze flessen champagne meenemen.
Hierna wordt bekend welke bewoner naar huis mag. Het is Ariana.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het thema van de nieuwe week is Safe or Solo.
Omdat er een oneven aantal bewoners is, is er altijd iemand die niet onderdeel is van een duo. Diegene moet gaan strijden vanuit het solo house om er voor te zorgen dat hij toch onderdeel wordt van een duo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:39:12 ]![]()
22:00
Achter een SL is de bewoners ook verteld wat het thema van de nieuwe week is: 'Safe or Solo'. Ze speculeren er lustig op los wat dat zal gaan betekenen. Ze vermoeden dat er wellicht nieuwe bewoners komen, maar ze weten het niet zeker. En sommigen denken juist van niet.
Via de draaideur komen de nieuwe pins voor deze week binnen. Randy is solo, en moet z'n koffer gaan pakken. Hij zal naar het solohuis gaan, maar hij mag er niks over vertellen. Hij verdwijnt door de draaideur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22:25
Tom en Ronahi gaan buiten even praten. Tom begint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tom : mensen praten hier he. Je vraagt dan zelf om dat niet te zeggen. Ik heb heel erg het gevoel gekregen dat je wel hebt gezegd op wie we hebben gestemd.
Ronahi : Ik ben niks aan het zeggen.
Tom : Nee, nee, ik beschuldig u daar niet van, maar dat komt op mij zo over. U voelt u slecht dat we die stem hebben gegeven. Ik merk dat ook. Maar, ik voel gewoon aan, dat er nooit meer iets is wat ik met u kan bespreken.
Tom : Het zijn uw vrienden he, ik ga u niet zeggen wat u moet doen he. U zit hier voor u eigen, u zit hier niet voor mij.
Voor de rest praten ze vooral heel veel allebei.
[ Bericht 20% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:39:35 ]![]()
23:20
En via de draaideur komen de 2 nieuwe bewoonsters binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Randy mag ondertussen meekijken naar de entree van deze 2 bewoners, die samen een nieuw duo zijn. Hij mag hen ook uitdagen. In het huis blijkt Ashley Sabeau te kennen.
[ Bericht 18% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:39:45 ]![]()
De groepsfoto is ook al gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:39:55 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
9.40
Randy is aan sporten,
BB : Goedemorgen Randy, goed geslapen? bevalt het solo house ?
Ik geef je de kans om de nieuwe bewoners beter te leren kennen.
Daarna krijgt hij 2 videotjes te zien waarin de nieuwe bewoners zich voorstellen
BB zegt dat hij deze info maar even op zich moet laten inwerken.
Randy mag van BB verder gaan met zn workout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:40:13 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
10.45
Bewoners, kom naar de woonkamer.
Ik weet dat jullie van spellen houden, ik ook.
Voor 1 iemand heb ik een bijzondere rol, wie heeft het lef om in het onbekende te springen. Ik zoek een durfal. Iedereen doet sportkleding aan en ik voorzie nog iets extra, dat komt zo meteen via de draaideur. Het spel een plakker op de rug bij iemand plakken
sticker tikkertje, 15 coins te verdienen een token met klittenband op de rug van het hesje bij iemand plakken
Gaat de token af (Minuten/Bom) ben je af
Als het spel klaar is heeft Jimmy als laatste de token, hun duo krijgt niets, de andere duo's krijgen 15 coins
Ashley is de DurfalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:40:24 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Jimmy heeft met de nieuwe dames mee 50 rondes in de tuin gerend. Vermakelijk om te zien hoe de groep daarop reageerde. Daarna was het tijd voor een koude douche. Want de dames zeiden dat dat moest.
Karin(dacht ik) heeft last van haar enkel en wordt door de anderen rondgetild.
Ondertussen bakken Alice en tyron pannenkoeken en is er een mystieke box verschenen in de groene kamer.![]()
14.40
Weekly basics
Wraps (Niet genoeg voor hele week)
Rijst voor de rest van de week
Rode kool
kipfilet 7 stuks per dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:40:36 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
15.30
Het 'Safe or Solo' spel..
Randy moet een duo kiezen voor een spel, hij kiest het duo Tom en Rohani .
Een van die twee zal het spel moeten spelen tegen Randy
de verliezer is tijdelijk genomineerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:41:04 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
16:05
De bewoners worden naar de huiskamer geroepen door Big Brother. Tom, Nouchka en Glenn zitten in de hottub en slaan snel een badjas om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BB : Bewoners, graag jullie aandacht voor het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Randy daagt Tom en/of Ronahi uit. De bewoners zelf hebben niet echt een idee wat er nu gaat gebeuren.
Na enige tijd zien we dat Tom een BB koffertje aan het inpakken is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even later doet Tom z'n verhaal tegen de groep.
Tom : Ik ben besloten dat ik ga battlen. Als ik de plek van Randy inneem, ben ik gelijk genomineerd voor zaterdag.
Hierna een discussie of de nominatie dan definitief is. Dat weten ze niet helemaal zeker, ze denken dat Tom 'm weer kan verliezen door zelf te battlen.
19:40
Tom is inmiddels bij Randy in het solo huis. Ze zullen morgen gaan battlen, dus eerst nog een nachtje samen daar doorbrengen.
In het huis worden de bewoners naar de woonkamer geroepen door BB, ze krijgen een weekopdracht.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:42 schreef Lillibet het volgende:
bb jullie hebben allemaal gezien dat er een vreemd object in de groene ruimte staat
dat geheime object is een zandloper
maar dan op water
de opdracht vergt wel organisatie
jullie moeten zorgen dat de waterloper blijft lopen en nooit leeg loopt dit doen jullie door het water aan de onderkant aan de boven kant erbij te gieten
en ik kan jullie zeggen dit gaat lang duren
dag en nacht
als jullie het volhouden en goed doen
worden jullie financieel beloont
dan komt er 1000 euro bij de jackpot
maar lukt dit niet dan gaat er 2000 euro uit de jackpot
ze mogen nu kort overleggen welk duo gaat startenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:42:08 ]![]()
23:00
De eerste uren met de waterloper zitten erop.
Er is tot nu toe maar af een toe water niet in de bekertjes terecht gekomen.
Ook probeert men het water wat in de bak eronder valt terug te scheppen.
Het schema voor zover lijkt te zijn
Glenn en nouchka
Alice en Danny
Tyron en Basiri
Ronahi en Doriana
Blijven nog over
Dilano en Sabeau
Ashley en Karen
Jimmy![]()
8:00
De hele nacht is er doorgeschept, sommigen met meer zin dan anderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image: Freshfruit)
Dilano en Sabeau hebben een shift gepakt. Dilano vertelde gisteravond dat hij Sabeau wel leuk vindt, maar wel wat jong. Maar hij gaat haar proberen te leren kennen in het huis, en dan ziet hij wel. Sabeau vertelde hem dat ze zijn insta al gechecked had voordat ze het huis in ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dilano en Sabeau blijven wakker omdat ze de opvolgers, Ashley en Karen, niet helemaal vertrouwen, die staan er in het begin best slaapdronken bij. De shift na A+K zou Ronahi pakken, maar zij voelt zich niet goed, en blijft liggen. Dilano pakt nog maar een shift.
11:25
Tom is terug. Hij heeft de battle van Randy gewonnen. Ze hebben soort Tetris gespeeld, 3D kubus maken.
Ze hebben afgesproken om niks te vertellen, maar Tom vertelt al best wel wat.
Het spel was Tetris blokjes op een weegschaal zetten. Wanneer de weegschaal omviel, was je af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige tijd later vertelt Ronahi dit verhaal (tekst : KinKiJan)#spreadkindnessquote:Ronahi: "Maar ik ben super blij voor Tom he, hij is supergelukkig, het is sowieso fijn om een spel te winnen. Hij wil gewoon team roze blijven"
Dilano: "Maar denk dat het om meer gaat, dan jou... Helaas"
Ronahi: "Ja, 100%, hallo, dat weet ik ook he, het gaat niet om mij he, hij wil gewoon team roze blijven, wie dat er ook bij komt. Maar dat is gewoon omdat Sonja in team roze zat, snap je wat ik wil zeggen?"
Ronahi: "Maar dan moet ie niet zo enthousiast naar mij toe lopen en mij oppaken, snap je wat ik wil zeggen? Dat is ook een beetje too much voor mij, dat heb ik niet nodig. Maar wat moest ik dan doen,[..] ja doei, uit respect naar Randy wil ik dat echt niet hoor. "
Dilano: "Nee, pfoeh. Ik ben benieuwd wat ie gaat doen"
Ronahi: "Maar ja, ben gewoon blij voor hem aan het eind van de lijn"
Dilano: "Maar kut voor Randy, en inderdaad wie gaat hij nu kiezen" .....
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:42:39 ]![]()
14:15
Big Brother komt weer even kletsen met Randy. (tekst KinKiJan)Na even nadenken en bevragen door BB, kiest Randy voor het duo Nouchka en Sabeau.quote:BB: "Het is dan ook al level 3, Randy"
Randy negeert het
BB: "Het is dan ook al level 3, Randy"
Randy: "Ja, haha, ik speel nu een ander spel ipv tetris"
BB: "Dat is?"
Randy: "Dit is, volgens mij ben je een ruimteschip en dan moet je op anderen ruimteschepen schieten"
BB: "Zo is dat, vrede op aarde, maar niet in de ruimte"
Randy: "Haha nee precies"
BB: "Over spellen gesproken, en over duels gesproken Randy, ik ga je opnieuw een cryptische omschrijving laten zien van jouw volgende duel, dus kijk er goed naar"
Randy: "Ah, dus niet hetzelfde"
BB : Vooruitdenken - inzicht - concentratie
BB deelt dit nu ook mee in het huis. Nouchka is degene die gaat strijden tegen Randy. Het is niet helemaal duidelijk hoe ze dit hebben besloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:42:52 ]![]()
~22:18 stream 2
Jimmy denkt niet dat Nouchka hun zal kiezen. Tom zegt dat ze dat niet kunnen weten en ze heeft veel van iedereen kunnen zien.
Jimmy: "Ja want zij heeft ons ook gezien in de kasteelkamer. Ze weet van mijn eh.. dat is uitgezonden, van mijn eh slechte ochtend."
Dilano: "Ja?"
Jimmy: "Ja"
Tom gaat richting keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jimmy: "<onverstaanbaar> nog gevaarlijk"
Dilano: "Maar zij weet dat niet" (bij zij knikte hij richting Sabeau in de keuken)
Jimmy: "Zij zegt dat ze het niet weet, maar ze heeft al een paar dingen laten vallen. Maar jij kijkt door een roze bril"
Dilano: "Beoordeel jij dat naderhand dan maar. Ik heb het gevoel dat ze dat niet weet"
Jimmy: "Nee ik wel, tuurlijk weet ze dat wel. Maar ze mag het helemaal niet zeggen, dus <onverstaanbaar> prima. Die krijgt ze nog wel van mij"
Dilano: "Maar dan nog, boeit het me niet"
Jimmy: "Nee maar zij kan op je bord schijten, dat interesseert je geen ene reet."
Dilano: "Nee.. maar we hebben toch.... iets goeds gedaan"
Jimmy: "Ja we hebben zeker iets goed gedaan"
Heb het idee dat het over het redden van T/R en A/G ging, maar weet het niet zeker
[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:43:05 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Spannende dag, want, vandaag word de battle gespeeld tussen Randy & Nouchka
Komt Nouchka genomineerd in de Solo kamer? Of wint Nouchka, als Nouchka wint, blijft ze in duo met Sabeau. Wint Randy dan mag hij terug het huis in als duo met Sabeau, en blijft Nouchka genomineerd achter in de solo kamer! We gaan het zien!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:43:15 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
10:20
Nouchka heeft de battle gewonnen en is terug in het huis.
(tekst oa Lilibet)quote:het spel:
4 verschillende palen en gekleurde blokken in de nrs 1/5. Blokken stonden op 3 palen, en 1 paal was leeg om te kunnen wisselen. Het doel was om zo snel mogelijk de genummerde blokken gerangschikt op de paal te zetten van 1/5 en bij de goede kleur.
Nouchka zag het niet en opeens zag ze het en ging het heel eenvoudig.
Het spel duurde maar 5 minuten, heel snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BB : Hoe gaat het?
Randy : Veel aan het nadenken nu..
BB : Wat denk je?
Randy : Of ik nog tactischer moet nadenken .... Maar je weet niet wie er gaat komen.
BB vertelt aan Randy dat hij morgen de 3e ronde zal spelen. Als hij die wint, is hij terug in het huis, niet meer genomineerd, en heeft hij zelfs een vrijstelling.
13:07
In de barbiekamer is het water schappen nog steeds bezig. Er verdwijnt wel steeds meer water uit de bovenste bak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14:00
Randy speelt maar een spelletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BB komt weer in de lucht om Randy een cryptische omschrijving van het spel van morgen te geven:
Conditie, Patronen, PrecisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : spapaars)
Na lang wikken en wegen besluit Randy dat hij het duo Danny en Alice wil uitdagen. En daarna toch weer twijfels.
En na twijfel, twijfel kiest hij toch voor Doriana en Tyron.
[ Bericht 40% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:43:41 ]![]()
15:15
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen door BB. Ook hier laat BB zien dat Tyron en Doriana door Randy zijn uitgekozen om de strijd aan te binden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tyron gaat naar de solo room om morgen te strijden met Randy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:44:01 ]![]()
De bewoners moeten allemaal naar de woonkamer.
BB meldt dat de wateropdracht na 1 dag, 23 uur en 37 minuten afgelopen is en dat de opdracht geslaagd is. Er is 1000 euro bij gekomen in de pot.
De bewoners krijgen nog wel opdracht van BB dat ze even alle zooi moeten opruimen, water door de plee moeten spoelen en de lege installatie in de voorraadkamer moeten neerzetten.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Spannend, vandaag het duel tussen Randy en Tyron... Wie zal het halen? Wie blijft genomineerd achter? is er een PON Game? Wie gaat genomineerd worden ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:44:11 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Randy is terug in het huis. Hij heeft de battle van Tyron gewonnen. Dit betekent dus dat Randy een vrijstelling heeft en dat Tyron genomineerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Randy vertelt dat hij het spel op 1 seconde gewonnen heeft van Tyron.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:44:19 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ 11:05, stream 2
BB: "Tyron, terug in het solohouse."
Tyron: "Ja"
BB: "Hoe gaat het?"
Tyron: "Wel goed, ik baal wel dat ik heb verloren, op echt op 1 seconde ook, maar goed het is niet anders. Ik ben blij voor Randy dat hij hier weg is, hij heeft hier lang genoeg gezeten."
BB: "Er hangt een boksbal, mocht je frustraties hebben, kun je ze van je afslaan.En je hebt natuurlijk van je vriend Randy het ultieme recept gekregen."
Tyron: "Ja, pannenkoeken"
BB noemt het recept nog eens
BB: "Zet 'm op hier hou je goed en geniet ook van de rust"
Tyron: "Ja, komt goed, dank je wel"
BB: "Is ook een van de weinige momenten dat je niet met 14 mensen en al hun energie om je heen tijd voor jezelf hebt"
Tyron: "Ja ik denk ook dat het wel lekker is, heel eventjes. Ik ga ervan genieten, dank je wel"
BB: "En je hebt videospelletjes. Niet per ongeluk resetten. Want dat deed Randy toen hij bij level 9 was."
Tyron: "Oh! Ja! Thanks voor de tip!"
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:44:31 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
~12:10, stream 1
Danny: "Ik weet niet hoe Tyron daarover denkt. Of dat hij altijd vol op Tom zal gaan in de toekomst of niet"
Ashley: "Nu weet ik het niet"
Danny: "Nu niet? En jij zou voor de nieuwe gaan?"
Ashley: "<zegt iets, maar Danny praat meteen verder en erover heen>"
Danny: "En als er een tweede bij komt?"
Ashley: "Als het een duo is is het natuurlijk heel makkelijk, ze zijn bij elkaar he?"
Danny: "En als je 2 duo's moet noemen?"
Ashley: "Dat geloof ik niet"
Danny: "Ik ga ook met Alice praten en zien wat ze denkt, wie.. Maar sowieso 2 duo's. Als het 1 duo is ok, dan weten we het, maar met 2 duo's moeten we ook rekening houden he. De vorige keer stonden we daar en hadden we niks voorbereid."
Ashley: "Je weet niet hoe die nieuwe erin zitten he?
Danny: "Die hebben wel alles gezien he?'
Ashley: "Die hebben alles gezien, dat is wel link zeg maar. En je weet nog niet hoe sterk ze zijn"
Ze hadden van Randy begrepen dat Nouchka wel sterk en snel is. Dan wordt het voor Danny gevaarlijk zegt hij, want hij is ook een Belg. Hij zegt dat Ashley daar ook rekening mee moet houden, of het NL/BE is bij het nomineren.
Danny: "Maareh... We beginnen met de nieuwe"
Ashley: "Ja, denk het wel"
Danny: "Wat zegt Tom?"
Ashley: "Zelfde"
Danny: "Karen"
Ashley: "Ja, zelfde. Tom geloof ik ook, weet het effe niet 100% zeker meer, maar zal het even toetsen. Maareh... Basiri geloof ik ook."“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
~ 12:24, Stream 1
Danny en Alice
Danny: "Want ik ga je zeggen he.. Je kent me he, je weet ik speel sowieso mijn eigen gevoel. Maar Ik ga u dat ook zeggen, dus Ashley en Karen denk dat ik altijd met hun mee zal gaan.
Ja weet ik
Ja die denken dat. Maar ik ga gewoon mee gewoon puur omdat ik hun de indruk wil geven dat ik hun volg. Maar ik kan dat niet doen, ik doe dat niet.
Alice geeft aan dat ze een gesprek met Ashley heeft gehad. Ashley zegt altijd tegen Alice dat je niemand kunt vertrouwen waarop Alice gezegd zou hebben dat ze haar ook niet kan vertrouwen, ze een sterke speler is en dat ze een gevaar voor Alice zou kunnen zijn. Ashley was verbaasd maar Alice gaf aan dat ze haar recht in de ogen aan kan kijken wetende dat Ashley ooit op Alice zou kunnen stemmen.
Ashley zou toen dat ze niet op Ashley en Danny gestemd had.
Alice: "Maar toen heb ik natuurlijk niet gezegd....."
Danny: "Dat we ..."
Alice vervolgt haar verhaal dat Ashley gezegd zou hebben dat ze een ongeschreven regel met Danny heeft dat ze niet op elkaar zou gaan. Misschien later in het spel. Maar nu zouden ze dat niet doen.
Alice: "Toen heb ik natuurlijk niks gezegd, want ze wil dat niet weten, maar klopt. Dat denkt ze wel"
Glenn vindt ze een leuke jongen maar heeft er eigenlijk in verhouding met andere niks mee.
Alice: "Dus dan denk ik dat zij dan nog steeds eventueel wel"
Danny: "Wie zou jij op 1 plaatsen jij?"
Alice: "Om te nomineren bedoel je? Dilano en Jimmy denk ik dan"
Danny: "Dilano is een slimme tactische speler en beide Nederlanders"
Alice: "Daarom, en jij?"
Danny:" Tom en Ronahi, speltactisch gezien he. Dat zijn dan 2 Belgen, Tyron staat er ook bij, dan staan er 2 Belgen naast en dan gaat er 1 Belg uit. Ik kijk niet naar wie ik de finale wil spelen, dat maakt me niet uit. Ik heb Tom graag als persoon, maar ik vertrouw hem niet. Hij had met Lenie en Tyron een afspraak gemaakt en toen heeft Tom uiteindelijk gezegd ik speel mijn eigen spel, terwijl dat zijn goeie maten waren. Ik denk dat Tom ook tactisch speelt. Ronahi hetzelfde, op gebied van het spel speelt die ook heel tactisch. Dus als ik er een 2e duo bij zou mogen zetten, zouden hun dat voor mij zijn."
Ze vinden het lastig want voor hetzelfde geldt zijn de koppels volgende week weer anders en weten niet of ze nou voor een week moeten kijken of voor de lange termijn. Wie weten zitten ze straks zelf bij Jimmy of Dilano, of Tom en Ronahi, zegt Danny.
Alice: "Maar je hebt al eens eerder op Ashley willen stemmen en ze is terug, je vindt dat ze er hetzelfde in staat als jij en tactische speler is, maar zou je haar er opnieuw opzetten?"
Danny: "Ja, maar het ding is, ze neemt wel iedereen mee in haar beslissing mee nu. Dus dan vind ik haar niet echt tactisch spelen, want dan begin je bondjes te maken."
Danny vertelt nog over het gesprek dat hij met Ashley gehad heeft (zie streamverslag hierboven). Danny en Alice zeggen dat ze zich beiden zo min mogelijk willen laten beļnvloeden door anderen in hun beslissing.
Ashley komt erbij zitten. Alice gaat pannenkoeken bakken.
[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 07-02-2024 13:09:59 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
~17:50, stream 2
BB: "Hallo Tyron, hoe gaat het?"
Tyron: "Ja wel goed"
BB: "Dat is goed om te horen. Je zit hier nu alleen, er is zojuist genomineerd in het huis"
Tyron: "Dat dacht ik al ja"
BB: "Hoezo dacht je dat?"
Tyron: "Nou ik hoorde het alarm af gaan en toen moest elk duo apart naar de dagboekkamer komen"
BB: "Ja dat is wel een goeie indicatie ja. Ik kan je daarmee ook vertellen dat je hier nu nog alleen zit, maar dat morgen de andere genomineerden hier ook naar toe komen. Dus ik zou zeggen geniet nog even van je rust, dat is morgen voorbij."
Tyron: "Ja? OK! Gezellig! Enneh, krijg ik morgen weten pas te weten wie dat zijn, of krijg ik dat zo hier al te zien?"
BB: "Niets is leuker dan een verrassing"
Tyron: "Dat is waar, ik ben benieuwd"“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
20:15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men wil in de hottub, maar er zijn wat twijfels over de waterkwaliteit. Er is een bruine vlek, die door Doriana eerst als strontvlek wordt beoordeeld, maar daarna denkt men dat het wellicht zand is.
En de hottub stinkt vindt men. Als Danny er probeert in te gaan, vindt ie hem ook nog eens erg heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen maakt Basiri een buikschuifbaan(tje).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21:35
Voor Tyron gaat het licht vroeg uit. Hij ligt dan ook al in bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij probeert BB aan het verstand te brengen dat er een box is die stoort en een irritant geluid geeft. Tyron gaat er niet van slapen zegt hij.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:45:01 ]![]()
22:45
Nog even het moment van de avond. Doriana draagt een nachtbeugel. Deze heeft ze omdat ze vorig jaar veel geld heeft uitgegeven om haar tanden weer recht te krijgen. Ze is erg zuinig op haar tanden nu, dus draagt heel trouw elke nacht de nachtbeugel. Nu moet deze elke dag ook schoongemaakt worden in lauwwarm water.
Voor deze laatste taak vroeg Doriana wat water wat Alice heeft gekookt voor het douchen. Ze doet haar beugel hierin. Even later komt ze er achter dat kokend heet water niet ideaal is voor een plastic nachtbeugel. Deze is helemaal vervormd.
Doriana is in paniek, want ze is bang dat haar tanden nu gaan scheef groeien. Sabeau zegt dat ze gelijk op de BB knop moet drukken en dat ze het moeten regelen.
Even later komt Ronahi erbij die eigenlijk gewoon Doriana uitlacht, en zegt 'Hoe dom kun je zijn'.
Doriana is erg boos op zichzelf.
![]()
9:00
De dag begint sportief voor een aantal bewoners in beide huizen. Ze zijn allen in afwachting van de bekendmaking van de nominaties later vandaag. Tot die tijd proberen ze de tijd door te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Randy vertelde dat hij slecht geslapen heeft vannacht omdat hij aan Tyron moest denken, die in het solo house zit, en volgens Randy mede door zijn toedoen.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:45:13 ]![]()
Vandaag bekendmaking van de nominaties
Welke genomineerden gaan vandaag ook naar de Safe or Solo room?
Gelukkig heeft Tyron dan wat gezelschap. Hoe gaan ze het oplossen met de bedden? Er zijn er maar 2.
Dus ik verwacht nog wel wat spanning en sensatie vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:45:27 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
‼️Nominaties zijn bekend ‼️
Tyron, Ashley en Nouchka zijn genomineerd
Wie mag blijven?
Stemmen kan
BE : https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
NL: https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Ashley is in gesprek met Karen in de cocoon room.
Ashley: Er zitten echt een paar slangen hier hoor ... en dat geeft ook niet, want dat ben ik zelf ook..
Ashley : onderschat Sabeau ook niet
Ashley : Als Ty en ik dit overleven, dan gaan we echt hele rare moves maken volgende week. Daar heb ik nu al zin in.
Ashley : Weet je wie ook gevaarlijk wordt? Randy .. die gaat steeds meer z'n eigen padje volgen.
13:30
BB : Aan alle genomineerden, in de voorraadkamer staat een kleine koffer voor jullie, jullie slapen vanavond nog in het solo house. Neem zeker 1 setje mooie kleding mee. Ook voor Tyron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15:30
Gesprekje op de bank tussen Doriana en Ronahi.
Doriana : Danny denkt dat Ashley er als favoriet uit gaat komen.
Ronahi : Als dat zo is, kunnen we beter allemaal onze koffer pakken.
Ronahi : Ik denk echt dat Ashley naar huis zal gaan, en dat Nouchka en Tyron blijven.
16:00
JImmy, Sabeau en Dilano:
Sabeau : Jij [Jimmy] kwam toch net naar ons toe in de badkamer van, wij zijn eten eten, kom er ook bij, want jullie zijn wel heel veel met z'n 2en. Toen heb ik het er met Dilano over gehad [..] , en geven we er een fuck om? Gaan we een soort van minder met elkaar omgaan, omdat mensen dat denken? Voor het spel? Nee, not my cup of tea. Ik ga niet die connectie uit de weg voor geld uiteindelijk.
Dilano (grappend): Ik voel me heel speciaal als je dat zo zegt, heel speciaal.
Sabeau lacht en zegt : Nee, we voelen elkaar gewoon speciaal naar elkander. We hebben allemaal een speciaal plekje in elkaars hart. Maar ik ga niet hem ontwijken, of minder met hem chillen, of minder naar hem kijken, ammehoela.
[ Bericht 32% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:45:54 ]![]()
17.00
Bewoners moeten het laatste avondmaal maken voor de genomineerden. Het eten wordt opgediend in de gameroom en ingrediėnten liggen in de voorraadkamer.
Thom ka kai soep, biefstuk in champignonroomsaus en als toetje chocolade mousse met aardbeien
Ze het mogen brengen in de gameroom maar niet daar blijvenen gelijk weer weg.....
Ondertussen krijgen Ashley Tyron en Nouchka te horen dat ze over 60 minuten een avondmaal krijgen in de gameroom.
Ashley heeft veel noten op haar zang, ze wil de kachel aan in de gameroom, ze wil een paraplu , want het regent buiten, ze wil make up remover omdat ze zich wil opfrissen.
Tyron en Anouchka denken dat er dan ook een bed word bijgeplaatst in de soloroom, als ze aan het eten zijn in de gameroom, maar Ashley is er 100% van overtuigd dat er 1 van hun daar niet slaapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:46:07 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
18:33
En met enige vertraging is het diner geserveerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.19:30
Na afloop van het diner klinkt de stem van Big Brotherquote:Bewoners, ik hoop dat jullie heerlijk gegeten hebben. Jullie brengen de nacht door in het solo house. Morgen gaan jullie terug het huis in.
[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:46:25 ]![]()
Nog wat foto's van de ambiance,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:46:40 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
19:36
Terug in het solo house staan er nu 3 bedden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:46:48 ]![]()
11:30
Na een ochtend waarbij de bewoners laat wakker worden, en rustig hun ochtendroutine doen of buiten wandelen, is het brood ook pas om 11:00 klaar om te eten en wordt er dus laat ontbeten. In het solo house worden de koffers weer ingepakt en mogen de 3 genomineerden weer terug naar het BB huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:47:01 ]![]()
~ 11:45 - Stream 1 - Afwas met Tom en Ronahi
Tom: <onverstaanbaar, kippenhok>
Ronahi: "Ja.. Maar Tom, echt..."
Tom: "Ja, zeg maar"
Ronahi: Laat het los, want ik denk dat je het te persoonlijk neemt, maar ik weet het zelf ook niet eerlijk gezegd, je moet het echt loslaten"
Tom: "Ja op d'n duur begin je ook zo mee te denken, met die dinge das hetzelfde he, met dit en dat en dan zo"
Ronahi: "Ik weet er helemaal niks van, maar ik wil me er ook buiten houden snapte, dat is gewoon het beste, gewoon m'n eigen ding doen, gewoon m'n eigen spel, en gewoon alles. En zolang we duo spelen, kun je met je duogenoot alles bespreken en that's it. Jimmy zegt het zelf het is echt <?>, want we snapte d'r niks van, maar ik wil het gewoon niet weten."
Ze vervolgt: "Maare, mijn stemming wist ook niemand iets van dus dat wil ik dan echt meegeven."
Tom: "Doriana en zo?"
Ronahi: "Nee ook niet, nee ik weet zelfs niet wat zij hebben gedaan."
-
Ronahi: "Het ding is gewoon, hier is elke week anders, wie kun je vertrouwen en wie niet, dat weet je toch niet. Daarom, gewoon bij jezelf blijven, dat is het belangrijkste"
Tom: "Ja ja"
<streamwissel>“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
~ 13:07 Stream 1
Streamwissel naar Ronahi en Doriana
Doriana: "Wat bedoelt ie daarmee, 2 'zwakken' op de bank zetten. Zo wie dan? Dat is gemeen om te zeggen, ik voelde me ook al direct aangevallen. Ik vind dat niet leuk als ie daar zo over praat, over populariteit, of wie is sterk en wie is zwak. Als ie daarover begint voel ik me heel slecht. Gewoon omdat je aan jezelf begint te twijfelen zo van 'oei, hoor ik dan bij die zwakken'?"
Ronahi: "Ja is ook zo. Das niet fijn zo'n gesprekken, ik was gisteren echt zo van 'huh? maar over wie hebben jullie het dan?' want ik zie alleen Danny in mijn hoofd omdat mijn duogenoot direct op Danny is gegaan snapte? Maar dan denk ik dan klopt het nog niet hoe hij het uitlegt"
Doriana: "Ik weet helemaal van niks. Ik dacht dat Tom erop ging staan"
Ronahi: "Ik dacht dat ook"
Doriana: "Want blijkbaar... zijn wij.... mis."
Ronahi: "Ja"
Doriana: "En wat zegt Sabeau dan?"
Ronahi: "Ja Sabeau heeft Tom ook door, zij zegt van je moet gewoon doen alsof je hem niet door hebt"
Doriana: "Amai, die is hier pas een week"
Ronahi: "Ja maar zij observeert ook heel goed en hoort ook heel veel dus dat is goed, ook al is die met d'r eigen ding bezig"
Sabeau, Jimmy en Nouchka komen erbij.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Na een streamlock, zien we de bewoners ineens sporten, Ashley ligt op bed die heeft buikpijn, Doriana en Ronahi doen later ook mee.
De afbeeldingen komen uit de COSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:47:13 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
20.00
Ashley heeft bij haar duo partner Glenn lopen slijmen (goed bedoeld) en heeft het voor elkaar gekregen, Ze zei, stel ik ga weg, dan is dit mn afscheidsbeloning, ze wil chocola en chips uit de wall van hun gezamelijke coins. na even doorzeuren, kreeg ze haar zin. De chocolade viel tegen, maar de chips eten ze heerlijk samen op .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:47:22 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
22:20
Sabeau is druk aan de schoonmaak in de badkamer, maar dat blijkt ze te doen om de groep te ontwijken. De exacte reden is (nog) niet duidelijk. Jimmy komt buurten.
Jimmy : Kom gewoon gezellig..
Sabeau : Hebben ze dat aangegeven?
Jimmy : Nee, dat zeg ik helemaal uit mezelf.
Sabeau : Ja, dat wil ik ook, maar weet je wat het is. Ik doe nu langzamer met schoonmaken omdat na die opmerking voel ik het niet meer fijn om daar te zitten.
Jimmy : Oh, ok.
Sabeau : En die opmerking hoeft niet naar mij gegooid te worden.
Sabeau : Ik wil heel graag bij die groep zitten, maar ik ben ongesteld voor het eerst in lange tijd. En ik heb darmen die al 4 dagen niet naar de WC kunnen. En het gaat niet om excuses. En ik wil het heel graag, niet normaal, bij de groep zitten, maar ik probeer deze badkamer al een paar keer vandaag schoon te maken. Na het middageten, na het avondeten, maar elke keer is er een knipsessie, of dit of dat. Sorry ... ik moet dit er even uitgooien.
Jimmy : Kom maar, is er nog meer?
*knuffel*
22:30
Alice is verdrietig. Bij het bedden verschonen is haar pyjama/nachtpon zoekgeraakt. Wellicht is deze per ongeluk meegegaan met de waszakken. Ze is er verdrietig van.
Alice : En dan heb ik het al moeilijk. En het is een klein ding, maar voor mij is het iets groots. En het niet erg, het is maar een fucking shirt.
Sabeau : Maar het is een shirt met liefde.
Alice : Ja dat, het voelt gewoon fijn dat ik dat vam hem heb. En ik heb al zo fucking weinig van hem, ik heb ook geen bevestiging of niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen zoomt de Febo in op de wasmachine in de voorraadkamer. We zien de trui van Tom, maar wellicht zit het shirt er ook in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:47:39 ]![]()
23.15 Fok Forum
Sabeau en Noucka gaan de badkamer schoonmaken , ze komen tot hun grote schrik tot de ontdekking dat de putjes nog NOOIT schoongemaakt zijn .
Ze vragen aan de camera om in te zoomen, ze halen een plastic zakje en willen voor de camera laten zien hoe erg het is, maar EERST moet de voltallige woonkamer komen kijken
Sabeau zegt,
Kunnen jullie allemaal even in de douche komen kijken
niks ergs
niks om op je vingers te tikken
niks ergs
echt niks ergs
iedereen heeft het gezien en geroken , en ze druipen weer af.
Hierna moet de camera er aan gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:47:56 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Zaterdag, altijd een spannende dag in het BigBrotherhuis
Wie blijft vanavond? Wie komt er als favoriet uit de bus?
Wat trekken de dames aan vanavond, hoe lang staan ze voor de spiegel?
Heeft BB nog een switch , we gaan het zien.
Nog niet gestemd?
De bewoners hebben zo gestemd (uit de uitzending gehaald en gesprekken opde stream)
Nouchka en Sabeau: Basiri & Tom
Tom en Ronahi: Danny & Ashley
Danny en Alice: Nouchka & Dilano
Basiri en Karen: Sabeau & Nouchka
Randy en Doriana: Tom & Ashley
Jimmy en Dilano: Ashley & Alice
Ashley en Glenn: Nouchka & Sabeau
Nederland https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Belgiė https://www.goplay.be/big-brother/stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:48:13 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Het is een typische BB zaterdag. Er worden koffers gepakt, er worden wat spelletjes gespeeld, en verder gebeurt er niet zo veel . Tom en Glenn schrijven een briefje voor Ashley voor het geval ze moet vertrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dotteke op 13-02-2024 08:48:30 ]![]()
21:52
In de uitzending zien weer de gebruikelijke week terugblik.
Tyron is als eerste safe
Noucka en Ashely gaan de draaideur in.
Ashley wint het van Noucka en keert terug
Haar terugkomst is een emotioneel weerzien.
Er worden over een weer nog wat mooie woorden gewisseld.
De aankondiging.
Beste Bewoners,
Deze week wordt een heerlijke week, een week bestaande uit liefde en verassingen , deze week is het love and suprise week
22:40
Bewoners het is love en suprise week en vanavond staat jullie eerste suprise te wachten.
Pak jullie duopin, coins en dan zie ik jullie zo in de gameroom.
Geen badjassen aan, maar netjes in kleding.
We mogen meekijken in de gameroom, Big Brother kondigt de scheiding van de duo's aan.
Jullie gaan verder als singles. Zoals het een goede scheiding betaamt, moeten ook de coins verdeeld worden.
Basiri 17
Karen 18
Dilano 2
Jimmy 2
Alice 16
Danny 15
Ronahi 12
Tom 11
Doriana 13
Randy 12
Ashley 6
Glenn 6
Sabeau 13
Tyron 13
Bewoners jullie zijn nu allemaal officieel geschieden en als singles moeten jullie direct een groepsbeslissing nemen.
Zoals jullie kunnen zien is er een gouden enveloppe en die is voor 1 van jullie. Deze persoon krijgt een belangrijke rol deze week. Jullie moeten er samen uitkomen.
Na een rondje stemmen gaat het tussen Randy en Basiri. Basiri kiest er voor hem aan Randy te gunnen. Wat er in de enveloppe zit blijft geheim. BB zal hem dat later vertellen.
Bewoners jullie zijn nu gescheiden en single. Dat moet natuurlijk gevierd worden met een single party. Bij terugkomst uit de gameroom hangen er individuele coinhouders. Ook liggen er feest attributen, versnaperingen. De wall dient als bar.
[ Bericht 8% gewijzigd door Kodiak100 op 10-02-2024 23:38:41 ]![]()
00.00 u
Er kan drank uit de wall gekocht worden, en het wordt ook bijgevuld. De coins worden opeens goed gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.00.10
Limbo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.00.15
De rum-cola smaakt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Hunter op 12-02-2024 22:08:09 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
00.35
De wall is nu gevuld met snacksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.00.40
Het begint al ten einde te lopen. Er wordt afgewassen en Sabo gaat douchen
Ze draaien hun lievelingsplaatjes. Die ze waarschijnlijk hebben opgegeven
Jimmy, Dilano, Ronahi spreken af dat ze in een bondje blijven zitten.
Er is sprake van een beddenwissel: Karen wil naast Tom slapen
00.45
Karen gaat uit haar dakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Hunter op 12-02-2024 22:07:14 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
00.56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Image: PuzzieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.00.58
Lampen gaan aan, feestje afgelopen
De wall is leeg. op op alles is op
[ Bericht 25% gewijzigd door Hunter op 12-02-2024 22:06:35 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
1.06
Er zijn vraagtekens bij de verhuizing van bedden
Jimmy en Dilano zijn bang dat ze door de drukte van Karen en Ashley niet kunnen slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Image:Puzzie
Basiri staat te schreeuwen dat Sabeau nu naast hem ligt. Ze staat af te wassen en krijgt het medegedeeld. Randy zei al meteen 'ok, dat is dus bepaald'. Daarna komt Basiri - wederom op afstand schreeuwend - pas vragen of ze het ok vindt.
1.23
Ronahi ligt bij Doriana
Tyron naast Randy
Alice naast Danny
Basiri naast Sabeau
1.29
Basiri denkt dat ze deze week single zijn en dan met Valentijn nieuwe duo's moeten gaan vormen.
1.31SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Image: Puzzie
[ Bericht 26% gewijzigd door Hunter op 12-02-2024 22:05:47 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
quote:
02.00
Er wordt nog wat nagekeet en over condoomgebruik en duimpjes gepraat (Karen en Tyron).
Dan gaat alles slapen
[ Bericht 5% gewijzigd door Hunter op 11-02-2024 07:28:57 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
14.00 Fok Forum
De Nieuwe weekly basics zijn; spinazie, chorizo en pasta(orzo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door rinardo op 12-02-2024 22:05:03 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
16.00 Fok Forum
Bewoners worden naar woonkamer geroepen
Krijgen allemaal hun foto op het tv scherm te zien... ze moesten hun nummer (volgorde dat ze op scherm kwamen is door randy de game master gekozen) onthouden dat zouden ze nodig hebben bij de keuze die ze moeten maken in de game room . Voor wat ze spelen is niet gekend .
Volgorde gekozen door Randy:
1. Rohani
2. Tyron
3. Sabeau
4. Jimmy
5. Doriana
6. Alice
7. Randy
8. Basiri
9. Ashley
10. Tom
11. Karen
12. Danny
13. Glenn
14. Dilano
Als ze terug komen uit de gameroom, zijn er weer duo's
Rohani - Tyron
Sabeau - Dilano
Jimmy - Tom
Doriana - Randy
Alice - Karen
Basiri - Ashley
Glenn - Danny
[ Bericht 8% gewijzigd door rinardo op 11-02-2024 16:21:47 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
~ 19:30 Direct na streamlock op S2.
Jimmy is terug uit de DBK en praat met Tom in de slaapkamer
Jimmy: "....ga ik me voorbereiden en dan doe ik m'n act morgenmiddag hier in huis, en jij mag met mij mee"
Tom: "Nee, heeft ie dat gezegd?"
Jimmy: "Ja, morgen gaan we door de draaideur"
Tom: "Wij 2?"
Jimmy: "Ja, jij gaat met mij mee. En ik ga make-uppen, ja jij niet hoor, jij hoeft niet"
Tom: "En ik mag ook eh..." <maakt gebaren naar z'n gezicht>
Jimmy: "Dat denk ik niet, weet niet of dat lukt, maar je mag gewoon met mij mee het hele proces doorlopen"
Tom: "Nee! Iedereen mag zoiets doen?"
Jimmy: "Ja weet ik niet, maar ik ga als Heisa morgenmiddag"
Tom: "Ah ik ben blij voor u"
Jimmy: "Cool he? Niks zeggen, is geheim"“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
19:00
Tom zet zijn beker op tafel, waar Ronahi een beetje van schrikt, en daarna rare bekken trekt om de gek met Tom aan te steken. Tom zegt : 'Als ik al niet eens meer mijn beker op tafel kan zetten?'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(filmpje : ledn81)
Tom loopt naar de slaapkamer, en Doriana roept hem nog na.
Doriana : Tom is boos denk ik.
Ronahi : Maar ik heb toch niks gezegd? Ik deed dat toch puur voor het lachen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronahi : Niks had ie..
Karen komt even babbelen bij Tom. Tom vertelt dat hij het beu is : 'Ze is me steeds belachelijk aan het maken.'
Tom : ..Continu viseren, dat valt gewoon heel hard op, en ik ben blij dat ik ervan af ben, en dat ik nu met Jimmy in een duo zit
Karen : Was het zo erg dan?
Tom : Nee, maar snapte, ik ga alleen maar zitten, er is niks gebeurd, maar 'ik verschrok me rot'. Parasiet..
Tom : Ik kom gewoon hier aan tafel zitten, dat is gewoon zo'n opmerking om mij belachelijk te maken voor haar kliekje.
Tom : Ik zeg, moet je altijd iets stoms zeggen als ik gewoon aan tafel kom zitten.
Tom : Ze zegt, ik verschrik me rot. Ge ziet me aankomen, en ge ziet me gewoon op de stoel gaan zitten, ik doe niks verkeerd he. Dus ik zeg 'moet je altijd zo'n opmerking maken'. Zegt ze : 'ik ga zwijgen'
Tom : Ik voel met gewoon al irritant door deze [buik] en dat dit er nog bij.
[ Bericht 16% gewijzigd door Li0nHeart op 13-02-2024 22:19:57 ]![]()
8.00 Fok Forum
De bewoners worden wakker en zien dat er in de wall een mogelijkheid is om een brief van huis te kopen voor 3 coins. Doriana rent naar de coins en Ashley zegt tegen Basiri, doen, misschien geeft het je een boost.
Basiri haalt de 3 coins uit de wall, maar bedenkt zich en zegt, we moeten ook niet te hebzuchtig zijn, misschien komen er nog andere dingen, die belangrijker zijn. de overige bewoners die al uit bed zijn, zeggen resoluut nee.
Jimmy wil iedereen spreken, Tom heeft in de barbie room geslapen, omdat zn bed vol troep lag, Jimmy wil dit niet meer hebben, het is mijn duo partner en ik wil dat niet, dit moet stoppen. Karen zegt ja hij is er zelf mee begonnen he bedden vol spullen te gooien , dan kan hij het ook terug verwachten. Tom zegt, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten , dus ik zit er niet mee, hij zegt dat er schors en siaasappelschillen in lagen.
Alice pakt ook wat uit de wall,
Het was een klein kaartje, iets wat Alice heeeeel graag wilde hebben en waar ze zeer emotioneel over deed. ze stopte het in haar kast. Ashley en Jimmy praten Basiri om, om toch de brief te pakken,Ashley zegt, ik heb zelf ook kinderen, maar ik zie hoe jij er voor staat, hij twijfelt heel erg, want misschien komt er ook nog Familie en daar geef ik liever coins aan uit. Tyron en Ronahi gaan daarna met hem praten, als je het wilt moet je het doen bla bla bla , uiteindelijk wil hij er nog even over na denken en loopt naar de badkamer om zich te wassen.
10 minuten later loopt Basiri naar de wall en koopt de Brief van thuis.
Ook Randy haalt een kaartje uit de wall waaarop staat ''Brief van thuis"
Ashley loopt naar buiten en huilt, ze is verdrietig omdat niemand aan haar denkt, niemand komt naar haar om te vragen wil jij de brief, niemand kijkt mij aan , bla bla , ik voel me net als op school, het laatste meisje dat wordt gekozen bij gym.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door rinardo op 12-02-2024 22:15:09 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
15.00 Fok Forum
Bewoners, deze week is het Love & Surprise week, Deze week is het ook Valentijn. Tijd om de liefde in mijn huis te halen. Jullie komen dadelijk om en om per duo naar de GameRoom, al de rest wacht in de Roze slaapkamer... Sabeau & Dilano mogen als eerste..
Als Dilano en Sabeau terugkomen huilt Sabeau heel hard onophoudelijk, ze gaat maar door, maar van geluk, zegt ze wel 10 x
ze kunnen de kaartjes krijgen in ruil voor geld (500 euro) uit de pot.
Uiteindelijk heeft niemand het aanbod aan genomen, maar veel voelen zich na afloop wel heel ondankbaar naar de Fans, vooral Jimmy en Ashley .
Ashley denkt dat BB nog met een totaal aanbod gaat komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door rinardo op 13-02-2024 08:41:07 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
~ 16:15 Stream 1
Ashley: "Ik heb wel het een beetje het idee dat Ro wel wordt gevoed door haar." <haar = Doriana>
Karen: "Echt? Waarom? Hoe dat?"
Ashley: "Ik schat in dat Ro niet iemand van nature is die.... Ja ik schat haar niet per se als stiekem in ofzo. Ook omdat ik vind... Ze kwam wel rechtstreeks naar mij toe van eh.. joh is er iets ofzo? Ze ging wel eerst naar Alice ofzo, maar ze kwam we meteen naar me toe, dat deed ze ook bij jou. Daar kan ik wel waardering voor hebben."
Karen: "Maar het moet niet zo blijven gaan" <maak cirkel beweging>
Ashley: "Dat is waar, maar dat vind ik niet per se stiekem"
Karen: "Dat is nog voordat iedereen het weet, en dat vind ik niet ok"
Ashley: "nee dat is niet ok nee, maar vind ik dus niet stiekem. Stiekem vind ik 'hahaha' maar ondertussen messen in je rug douwen. Daar hou ik niet van, daar ben ik echt allergisch van"
Karen: "Zouden die daar ook zoveel over babbelen zoals wij doen?"
Ashley: "Of wij leuk doen naar haar?"
Karen: "Nee zouden die ook zoveel babbelen over ons, zoals wij doen?"
Ashley: "Tuurlijk! En als ze het niet doet, dan denkt ze het wel."
Ashley: "Ik denk niet dat die met mij weg loopt hoor, dat die mij zo leuk vindt, het voelt zo niet echt"
Karen: "Als Dan dat dan al zegt"
Ashley: "Het voelt niet oprecht, ik heb het echt wel geprobeerd, maar het voelt gewoon niet oprecht. Het is een beetje zo van het moet maar. Ik denk niet per se dat het aan mij persoonlijk ligt, zij is gewoon iemand die gewoon liever alleen met jongens is. Ja en dan komen wij met onze schreeuwbek aanzetten daar zit zij niet op te wachten"
Karen: "Misschien gewoon een hele andere mentaliteit"“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
16.50 Fok forum
De draaideur maakt lawaai
BB zegt dat Tom En Jimmy moeten komen, ze doen beide heel verbaasd, want niemand mag iets weten natuurlijk.
Tom en Jimmy komen in de Paleiskamer/Spiegelkamer die is omgebouwd tot kledingruimte, met allemaal jurken , pruiken , make up en een grote spiegel
Jimmy is overdonderd... Heel de kamer is ingericht met zijn spullen, tot foto's van Heisa Jinx aan de muur toe...
Er is ook een fles bubbels voor Tom & Jimmy en deze avond wordt er ook eten voor hen voorzien.
Jimmy mag zich omtoveren tot zn alter ego Heisa Jinx
Jimmy vraagt waar het optreden is,
BB: "Het optreden is in de gameroom. De Ziggo Dome bleek volgeboekt"
Er is wel een fles bubbels, maar kaviaar was te duur.
Jimmy denkt zo'n 3 uurtjes nodig te hebben voor de voorbereiding
Tom: "Wat is dit?" <pakt iets uit de la>
Jimmy: "Dat zijn m'n borsten"
Tom: "Ah, dat zijn uw borsten"
Het optreden vanavond is met dit nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door rinardo op 13-02-2024 08:40:38 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
18:45
In het huis zitten de bewoners aan de maaltijd, en vragen zich af op welke wijze Tom en Jimmie zijn uitgekozen. Wellicht door de kijker, maar de duo's zijn nog maar gister gevormd, dus hoe kan dat al zo snel? Ze weten het niet, en eten maar verder.
In de Heisa Jynx room is Jimmy nog druk bezig met zijn metamorfose. BB komt in de lucht en roept dat de voorraadkamer voor hen open is. Tom is verbaasd dat het al zo donker buiten is, en haalt 2 borden paella uit het luik en cola voor hen beiden. Ze smullen ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tom : Stel, BB had gevraagd, dit of je fanmail ...
Jimmy : Dit....
Jimmy : Ik heb gezegd, ik denk dat het tijd is voor de bewoners om Heisa te ontmoeten, en zo voel ik dat ook echt.
19:20
Jimmy/Heisa gaat geduldig verder met opmaken. Het is een hele klus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.19:45
En weer een aantal stappen verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20:25
Bijna klaar (image : Puzzie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 13-02-2024 22:03:54 ]![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door rinardo op 13-02-2024 08:42:43 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
20:55
BB : Ik zal eerst alle bewoners naar de Gameroom sturen. Daar zullen ze op stoelen gaan zitten rond de catwalk. Dan komen jullie binnen. Ik stel voor dat eerst Tom naar binnen gaat, en dan Heisa. Er gaat dan eerst nog geen muziek aan. Dan kun je jezelf aankondigen Heisa. Dan gaat de muziek aan. Aan het eind gaat de uitverkochte zaal van de Gameroom natuurlijk 'we want more' roepen. En dat komt goed uit, want dat start ik het nummer nogmaals. Dit herhaalt zich tot het morgenochtend is.
(geparafraseerd)
En in het huis:
BB : Bewoners, het is love en surprise week. In het kader van zowel de love als de surprise, kom allemaal naar de GameRoom.
21:10
DJ Tom mag Heisa aankondigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan komt Heisa op en mag haar nummer doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(filmpjes : Puzzie)
Het optreden is een doorslaand succes, en de bewoners vinden het geweldig. Na 2 nummers wordt iedereen, behalve Heisa, weer teruggestuurd naar het huis. Heisa mag zich gaan afschminken.
Jimmy, als Heisa, bedankt BB voor deze middag en zegt dat hij het enorm waardeert en zich heel veilig heeft gevoeld.
BB : Dan mag je je nu weer langzaam terug transformeren naar Jimmy. En dan een meet and greet doen in het huis.
Jimmy vertelt ook dat hij z'n wenkbrauwen kwijtraken gaat bij het afhalen. Hij hoopt dat Alice ze kan tekenen bij hem. BB vraag hoe lang het duurt voordat ze teruggroeien.
Jimmy : 6 weken.
BB : Als ik dan goed reken, heb je bij de finale weer wenkbrauwen.
[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 13-02-2024 22:03:31 ]![]()
16.35
Bewoners, deze koppels spelen komende week de Power of Nomination
Randy heeft de koppels mogen maken.
Alice - Karen
Glenn - Danny
Tyron - Ronahi
Randy - Doriana
Dilano - Sabeau
Deze duo's mogen geen PON game spelen
Ashley -Basiri
Jimmy - TomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door rinardo op 13-02-2024 22:09:16 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
20:40
Dilano in gesprek buiten met Ronahi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dilano : Hij is bang dat hij er op komt, omdat hij een duo is met Tom, en denkt dat de groep nog op Tom gaat.
Ronahi : Het eerste doel is Ash
Ronahi : Ik heb gewoon het gevoel dat Tom hem[Jimmy] opfokt.
Ronahi : Maar ik vertrouw Tom echt niet ... ik kan het niet uitleggen.
Ronahi : Je moet echt je best gaan doen he, want anders worden wij een target...
Ronahi : Als Ashley er uit gaat, komt de groep weer bijeen. Zij is eigenlijk de grote rol hierin......
Dilano : Hij [Jimmy] wou mij weer gaan kiezen, maar ik zei, dat is niet verstandig, dan worden we misschien een target. Niet voor jullie [groep Ro], maar voor de anderen.
Dilano : Ik ben nu ook gevaarlijk bezig. Ik ga ook met Ashley zitten om te horen wat zij te vertellen heeft, en wat zij gaat doen. Ik ben dubbelagent hier ineens, what the fuck...
Ronahi : Zij [Ashley] moet er echt uit.
Ronahi : En het feit dat ze steeds met kliekjes gaat samen zitten. De hele tijd dat gefluister. Dat ben ik gewoon kotsbeu.
Dilano : Jullie doen dat ook wel een beetje..
Ronahi : Ja... NU .. omdat hun zo doen.
Dilano : Snap ik ook, ik ben het eens he, ik sta achter jullie. Maar ik wil m'n kaarten nog niet te veel laten zien. Daarom speel ik ook nog even mee met de andere kant.
[ Bericht 5% gewijzigd door Li0nHeart op 14-02-2024 19:39:44 ]![]()
~ 10:20 Stream 1
Ashley en Jimmy hebben het even over ondergoed bij de act van Jimmy
Basiri: "En wat doet dat dan?"
Jimmy: "Die is dubbel gevoerd, Dan duw ik 'het' zo naar achter en trek ik het weer op"
Ze hebben het over de kleur
Basiri: "Maar stel, u doet 'dat' zo naar achter, uw ding verdwijnt gewoon?"
Jimmy: "Ja maar normaal voor dit soort dingen, dan tape ik het"
Basis: "Aah, en zou je dat ooit met een operatie doen?"
Jimmy: "NEEE JOH!"
Ashley: "Nee het is geen transgender!"
Jimmy: "Nee joh ik ben geen vrouw he"
Basiri: "Ah maar ja doet dat toch omdat je een vrouw wil zijn?"
Jimmy: "Nee het is theater"
Basiri: "Het is geen shemale ofzo"
Jimmy: "Nee, nee joh"
Basiri: "Ik dacht misschien om je travestiet zijt, dat je dan ook vrouw wou worden"
Jimmy: "Nee dat is heel anders, die zijn er wel, maar dat is bij mij niet zo, ik ben gewoon een jongen"
Basiri: "Je bent gewoon blij om een jongen te zijn"
Jimmy: "Ja ben ik blij om, soms vind ik het gewoon leuk om te doen en ik verdien er gewoon m'n centjes mee. Het is mijn ode aan de vrouwelijkheid. Ja, zo noem ik het."“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
12.50
De duo's spelen een spel met een gun factor .Op het eind van het spel lag de beslissing van het spel bij sabeau en dilano .
uitslag PON spel
Doriana en Randy winnen de PON!
[ Bericht 47% gewijzigd door rinardo op 14-02-2024 13:10:01 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
~ 17:40 Stream 1 - Glenn & Sabeau in gesprek in de slaapkamer
Glenn: "Als een ander zegt je moet op die en die, pffft, daar begin ik niet aan"
Sabeau: "Nooit doen, alsjeblieft niet, kijk op een gegeven moment misschien met je duopartner is anders"
Glenn: "Met Danny ben ik goed"
Sabeau: "Maar beslissen jullie ook goed samen"
Glenn: "Ja, we babbelen goed"
Sabeau: "Ja dat is belangrijk en is goed"
Glenn: "Zoals vandaag die beslissing dat was niet moeilijk, was gewoon zo zo zo, ok dan gaan we op die"
Sabeau: "Oh ja, en jullie hadden op eh.. jullie hadden op Jimmy en Tom gedaan"
Glenn: "Ja"
Sabeau: "En.. Vanwaar hun?
Glenn: "Ja ik kan gewoon goed met Tom, we zijn ook zo'n beetje van dezelfde buurt, die vrienden ken ik ook van hem"
Glen: "Gisteren hoorde ik ook weer iets van Bas, dat was raar"
Sabeau: "Van Bas? Over Tom?"
Glenn: "Nee, hoor ik iets wat Bas gezegd moest hebben tegen Dilano"
Ze werden onderbroken door Tom en Ronahi die even langs kwamen
Sabeau: "Maar hoe heet 't? Dat Bas iets had gezegd tegen Dilano?"
Glenn: "Bas moet gisteren tegen Dilano hebben gezegd dat het misschien wel slimmer moest zijn om op Danny en Glenn te gaan om te stemmen"
Sabeau: "Dat Bas dat had gezegd?"
Glenn: "Ja"
Sabeau begint aan een reactie, maar helaas, streamwissel“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
~ 18:10 stream 1
Ashley: "Mien had weer trek"
Tom reageert niet.
Ashley: "Ze was al 3x naar die schaal gelopen"
Tom: "Hoe?"
Ashley: "Naar die schaal gelopen.. Drie keer"
Tom brabbelt wat overstaanbaar
Ashley: "Honger honger honger, pfffft"
Tom: " <onverstaanbaar> ... in de wall chocolat gaan halen"
Ashley: "Ja, dan gooi je er nog maar wat munten in"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ashley: "Uiteindelijk was het geen honger, 'maar ik heb trek'. Gisteren zat ze met d'r handen in de schaal terwijl er dingen in de over stonden. Vond ik zo asociaal, is niet normaal"
Tom: "Ze was van het koken he? De eerste week, maar daarna nooit meer gezien"
Ashley maakt instemmend geluid: "So be it, vind het alleen niet zo hygiėnisch"
Tom: "Ja, maar he... <onverstaanbaar> maar veel heeft ze nog niet gedaan he?"
Ashley: "Nee"
Tom: "Hahahahaha"
Ashley: "Echt zo"
Tom lacht nog even door.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
~19:00, stream 1
Doriana: "Ik hoop wel, wij gaan sowieso Ashley en Karen uit elkaar halen. Want Alice gaat winnen, en Basiri ook. Dus die halen wij uit elkaar"
Randy: "Ook goed. Maar morgen ga ik wel effe met Alice zitten"
Doriana: "Ja ik ook, zeker weten"
Randy: "Als het bekend is"“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Eerder op de dag, 16:45
Doriana is na het nomineren terug uit de DBK. Ze loopt naar de badkamer waar Tyron en Ronahi zijn.
Doriana : Ik mag niks zeggen. Ik ga ook niks zeggen, anders ben ik gediskwalificeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20:30
Er hangt een lamlendige sfeer in het huis. Vrijwel iedereen hangt een beetje, verveelt zich, slaapt half en willen snel naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Li0nHeart op 17-02-2024 21:52:48 ]![]()
~ 11:55 stream 1, Tyron in gesprek met Ronahi en Doriana na de nominatie bekendmaking
Ronahi: "Besef even, de beslissingen worden alleen maar moeilijker en moeilijker"
Tyron: "Ja en nee"
Doriana: "Ik vond het .. eigenlijk, uiteindelijk was het niet zo moeilijk"
Ronahi: "Nee nee, niet de keuze, dat is fout geredeneerd, maar mensen vatten het echt persoonlijk kop"
Tyron: "Ja maar uiteindelijk als je nog met een paar mensen overblijft waarvan je weet dat het goed zit. Je moet gewoon... Kijk als jij uiteindelijk op mij moet stemmen dan gaat dat zo gewoon"
Ronahi: "Ja dat is zo"
Tyron: "Maar nu, het is nu gewoon dat degene die het hardst schreeuwt dat ze het niet persoonlijk op zou vatten, het wel persoonlijk opvat en daar iedereen er bij in betrekt"
Doriana: "Hadden jullie hetzelfde gedaan als jullie moesten nomineren?"
Ronahi en Tyron: "Ja"
Tyron: "En Dilano en Sabeau ook, ik vroeg aan Dilano of die hetzelfde gedaan hadden, hij zei ja.
Ronahi: "Ja, hij vond het wel kak dat het duo's waren"“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
‼️Nominaties zijn bekend ‼️
Wie mag blijven?
1: Alice
2: Ashley
3: Karen
4: Basiri
NL https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Bel https://www.goplay.be/big-brother/stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door rinardo op 15-02-2024 22:25:54 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Vliegtuigje van tom om 14.30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 18-02-2024 13:32:09 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
De bewoners mogen voor niets, 15 minuten Fanmail kijken, ze besluiten om iedereen 1 minuut te doen, er was op het eind nog 50 seconden over, die benutten een paar bewoners nog om een snoepje uit hun kistje te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 18-02-2024 13:32:21 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
~ 16:35 - Stream 2
Doriana na haar gesprek met Ashley in de keuken waar Tyron en Ronahi bezig zijn
Ronahi: "En? Ze wilde weten waarom?"
Doriana knikt: "Ik zeg straks wel"
Ronahi: "Ok"
Doriana: "Het was heftig wel hoor, heel heftig"
Tyron: "Watte?"
Ronahi: "Zij kan er echt niet tegen he? Dat ze er nog eens op staat"
Tyron: "Wie?"
Ronahi: "Ashley is naar haar toegegaan"
Tyron: "Weeral?"
Ronahi: "En die is ook al naar mij toe gekomen"
Tyron: "Hoezo naar jou?"
Ronahi: "Om te vragen waarom zij de target is"
Doriana: "En wat heb jij gezegd?"
Ronahi: "Ik zei dat ze dat moest vragen aan Randy en Doriana"
Doriana: "Ja ik ben gewoon eerlijk geweest"
Tyron: "Wat heb je gezegd?"
Doriana: "We bespreken dat straks wel, maare... Er is een mol"
Tyron: "Een mol? Wat dan? Bij ons?"
Doriana knikt: "Zogezegd, hebben wij 'een lijst' "
Tyron: "Huh? We hebben geen lijst!"
Ronahi gniffelt
Doriana: "Jahaa!"
Ronahi: "Die wil gewoon iets uit u halen"
Doriana: "Ja! Er is geen lijst"
Ronahi: "Die doet dat gewoon om u gek te maken"
Basiri komt erbij, ze gaan verder over eten.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
~ 10:11 Stream 1
Ashley: "Hij werd niet door iedereen gewaardeerd he?" <de generaal muts...>
Karen: "Ja nee, duh, wat denk je zelf? Dat je die draagt nog zelfs!"
Ashley: "Misschien was het het moment niet. Ik heb daar niet zo bij stil gestaan, in eerste instantie"
Karen: "Wat denk je nu zelf?"
Ashley: "Nou ja, als stond er Super Mario op, was het ook niet goed"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Glenn komt erbij
Ashley opzichtig: "Ik vind hem wel hilarisch eigenlijk!"
Glenn: "Welk?"
Ashley: "M'n muts! Is toch leuheuk?"
Glenn: "De generaal? Heb je dat gisteren geknipt?"
Karen: "Ja ikke niet he, zij! Had jij dat zien aankomen?"
Glenn loopt weg: "Ashley zit vol verrassingen"
Ashley: "Ja maar die denkt natuurlijk dat ik dat doe om haar, omdat zij zei dat ik de leider van de groep ben. Maar de grap was eerder deze week al gemaakt."
Karen: "Maar je hebt dat deze week toch ook al verteld?"
Ashley: "Weet ik niet, ik hoef het ook niet uit te leggen, hoef het ook niet te verklaren, misschien denkt die wel van eh"
Karen: "Die gaat dat sowieso denken, allez"
Ashley: "Ja"“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
10.45 Draaideurmomentje
BB: Doriana, speciaal voor jou heb ik een spandoek opgehangen,
Doriana huilt, dat is papa, dat zijn mijn zussen, amber, lisa, esher, dit is gaja en dit is mijn afscheidsfeest toen ik naar Thaliland ging,
Rona: U heb gewoon mensen die achter u staan,
Doriana: Ik voel de liefde gewoon, maar nu moet ik mijn make-up doen, maar letterlijk alle belangrijke mensen staan er op, dit is Amber,
Rona: Dit is gewoon uw papa,
Doriana: Ja lief he,
Doriana: Thema voor vandaag is glitter en glamour, trek vandaag je glitterkleding aan, wanneer je dit niet hebt dan je meest fleurige kleding en vanavond na het avond eten een catwalk show, je trekt de kleding van je duo-partner aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door rinardo op 18-02-2024 08:26:53 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
17.00
"Om deze Love & Surprise week mooi af te sluiten heb ik voor jullie een valentijnsmenu. Jullie moeten het wel zelf klaarmaken, geniet ervan!"
Doriana haar droom komt uit, ze mag pasta maken op haar verjaardag, ze maakt gevulde ravioli met een botersausje.
ingrediėnten die ze kregen
Peper en zout
Ravioli
Basilicum
bieslook
Peterselie
Buisjes kruiden
Knoflook
Uien
Parmesaanse kaas
Tomaten (Geroosterde tomatensoep met basilicum)
pasta
Ricotta
3 blokken boter
Creme fraice
eieren
soep
Chocoladefontein inclusief Spekjes, aardbeien, Bananen, lange vingersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door rinardo op 18-02-2024 08:26:36 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
om 21.30 beginnen ze eindelijk aan de chocoladefonteins
de witte loopt goed, maar de bruine zit verkeerd in elkaar en alles spuit in het rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door rinardo op 18-02-2024 08:26:19 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
~ 09:50 - Stream 1
Karen: "Echt raar dat hij <wijst naar Glenn> daar was, hij kent ook mensen die ik ken"
Basiri: "Ik heb dat gehad in Antwerpen, bij de casting dat we gehad hebben, dat eerste gesprek dat we uitgenodigd werden. Doriana had mij gezien en daarna moesten we papieren invullen in de kleine kamer"
BB: "Zendercheck!"
Basiri: "FUCK!"
Basiri twijfelt even, gaat toch verder in sneltreinvaart: "...dus ik kreeg die papieren met een naam erop!"
Ronahi: "Van u?"
Basiri nog steeds in sneltreinvaart: "Nee iemand zijn naam, het was ingevuld!"
BB: "Basiri, zendercheck!"
Karen: "Dus ik heb iemand gezien, en hij heeft mij <onverstaanbaar>, grappig eigenlijk"
Ronahi: "Wie heb jij gezien?"
Karen: "Nousch, Nousch heb ik gezien. Die heeft zelfs tegen mij gepraat"
Ashley: "Dat had ik met Sabeau he?"
Basiri: "Had jij dat met Sabeau ge...."
BB: "Karen, zendercheck!"
Basiri: "Heeej! Nu Ashley nog!"
Karen: "Zeg jij ook iets?"
Ashley: "Met een P"
Ronahi: "Ik wil ook een zendercheck"
Ashley: "We willen allemaal een zendercheck, tegelijk"
Karen: "3..2...1... zendercheck!"
BB: "Alle bewoners, zendercheck!"
Groep juicht en lacht
[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 17-02-2024 10:17:37 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
~ 11:51 - Stream 2
Terwijl sommigen nog aan het eten zijn lopen Ashley en Karen naar buiten
Ashley: "Naaaaah, zeg je dit?!"
"Nee ik zag het niet nee, wat?"
"Ik ga echt van verbazing hier"
"Wat?"
Ashley: "Ik val echt in de ene verbazing in de anderen hier!"
Karen: "Nee ik zie het niet"
Ashley: "Zij zijn zo verpletterd dat deze week zo in tweedeling zijn gegaan, zij zijn daar helemaal niet blij mee, Zij staan nu heel negatief door alle keuzes die zijn gemaakt. Zij zijn verantwoordelijk voor het feit dat er wij in tweedeling zijn gekomen."
Karen: "En daarom gaan ze nu switchen van plaatsen"
Ashley: "Exact! Zij voelen dat ze in de minderheid zijn, snap je? En daarom zie je nu .."
Karen: "...maar Tom doet dat ook he?"
Ashley: "Exact!"
Karen: "Maar ik vind dat eigenlijk niet schoon van Tom"
Ashley: "Nee, is ook! Ik ook"
Karen: "Ik had het daar gister al moeilijk mee"
Ashley: "Ik heb het eerder al gehad met Tom, van hey, je praat de hele tijd over dat je op de nieuwe gaat weet je nog? Op Nousch en Sabeau, en wat gebeurt er? Hij maakt in zijn eentje een heel andere keuze! Maar goed dat is dan gebeurd, nu zie je dat hij aan het verspreiden is met iedereen en intussen dan wel met ons al de hele week, maar goed"
Karen: "Ja maar ik vind dat ook niet mooi, hij komt wel de hele tijd bij ons zeggen 'van dih en dih en dah' en van die twee enzo. En gisteren ook van die chocola dat ik alleen de schuld kreeg. Hij voelde ook echt dat ik hem meed"
Ashley: "Ik heb ook niks meer tegen hem gezegd, maar goed dat is dan nog terzijde, dat is eigenlijk niet eens waar ik mee komen wil:"
Ashley: "Tyron die voelt dat ie nu in de minderheid is want zijn groepje is verantwoordelijk voor... Dus trekken aan Glenn, trekken aan Danny en snap je? Het valt zo hard op?"
Karen: "Ik dacht ook in ene keer wat zit die nu aan het doen, maar dat vind ik van Tom ook!"
Ashley: "Wat gaan we nu krijgen in een keer. Gisteren kwam ie naar me toe om te praten en dat vond ik heel mooi, maar het krijg nu helemaal van dat ik denk van eh.. ben ik nu achterlijk of eh.."
Karen: "En eigenlijk goed dat Basiri dat zo zei en dat ik heb geantwoord dat jullie dat ook wel eens zullen voelen" <het gevoel van op de bank zitten>
Ashley: "Maar het probleem is dat ik er ook niet meer met Glenn over kan praten want Glenn is zo van 'ja ja ik wil het gezellig hebben' en dit en dat. Tuurlijk we willen het allemaal gezellig hebben, maar dat staat er los van"
Ashley: "Maar dit is echt zo opvallend. Al die mensen zonder ruggengraat die er dan in meegaan <spottend met tong uit haar mond> 'hahaha'. Hou toch op! Ben ik nou zo negatief? Ben ik hier in m'n eentje het spel aan het spelen ofzo?"
Karen: "Ja maar ik van dat van Tom ook heel erg opvallend"
Ashley: "Heeeeel erg opvalt. Het is echt ik wil spreiden om te zorgen dat ik weer in evenwicht ben"
Karen: "Hij komt dan met alles bij ons, maar doet die dat van ons dan ook bij hun? het is begonnen met dat hij aan de andere tafel .. Het valt te hard op..."
Ashley: "Ja, ja, ja, dat is echt zo"“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
~ 12:45 - Stream 1 - Randy en Sabeau in gesprek terwijl ze speelkaarten maken aan de bar
Sabeau: "Mag ik iets met je delen?"
Randy maakt instemmend geluid
Sabeau: "Ik ben mezelf gisteren niet kwijt geraakt, dat totaal niet, ik heb mezelf juist gevonden. Een stuk meer dan dat ik heb gedaan. Ik had gister een gesprek met Ash. En dat is niet om te roddelen, maar gewoon even mijn gevoel te delen omdat Dilano daar al in toevertrouw, en ik jou daarin toevertrouw, voor mij is het daarna basta snap je?"
Randy: "Jajaja"
Sabeau: "Maar ik wil het er met iemand een beetje over hebben, want ik zei gisteren op 'hoe gaat het', wel goed, maar met een kleine kink nog in de kabel, snap je?"
Randy: "Jajaja precies"
Sabeau: "Dat is omdat ik heel erg die low heb gevoeld, ik heb heel erg met mezelf gestruggeld omdat ik bij mezelf heb willen blijven.
Sabeau: "Gisteren ben ik eigenlijk de Sabeau tegengekomen zoals Sabeau is. Dat gebeurde eigenlijk met hele botte eerlijkheid eigenlijk. Dat heeft mij wel heel veel rust gebracht. Ashley stelde me wel bepaalde vragen van 'waarom ik hier was', en ik wilde er niet echt op antwoorden want ik zei dat had ik je toch al verteld? Maar toen zag ik in haar ogen dat ze loog want ze zei dat ze dat niet wist en later gaf ze dan ook toe dat ze het toch wel wist."
<als ik nu letterlijk blijf citeren wat ze zegt, wordt het door vele herhalingen, terugspringen in een zin om 3 woorden toe te voegen en nog eens hetzelfde te zeggen een onnavolgbaar verhaal, dus voor de leesbaarheid probeer ik het op de inhoud te houden>
Sabeau: "Maar toen bleef ze die vraag stellen terwijl het duidelijk was dat ik er geen antwoord op wilde geven. Toen we een batterijwissel kregen vroeg ze het in de voorraadkamer nog een keer, toen zei ik 'dat komt nog wel'. Daarna gingen we in de zetel zitten waarbij ik hoopte dat we een ander onderwerp zouden bespreken, maar ze ging er nog een keer over door waarop ik zei dat ik het om persoonlijke redenen niet met haar wilde delen. Ik weet hoe haar tactiek is, ik ben er later ingekomen en dat brengt een stereotype beeld met zich mee, maar haar tactiek is anders dan die van mij. En ook anders dan die van anderen en dat gaf ik eerlijk aan."
Sabeau: "Ik heb gezegd dat ze echt een mooi persoon is, maar wat het spel betref wil ik mezelf beschermen door niet alles met haar te delen."
Randy: "Doe je heel goed"
Sabeau: "Dat nam ze wel anders op. Want ik heb 1 woord in m'n mond genomen die niet goed was en ik ook direct terug namen en dat was dat ik denk dat ze mijn emoties tegen mij kan gebruiken, daarmee kan manipuleren. Ze zegt dat ze dat niet doet, maar ik heb het wel gezien. Ze gebruikt het niet, maar ze zet het wel in haar voordeel in, dat heb ik wel ervaren en gezien bij mensen"
Randy: "Jij observeert veel"
Sabeau: "Ja, ik heb de afgelopen twee weken veel geobserveerd, ik was rustiger maar daardoor heb ik wel veel kunnen opnemen. Daarnaast ben ik er later ingekomen, ik heb niet alle afleveren gezien, maar mijn oma wel, mama wel en mijn vrienden ook, die hebben de livestreams ook gezien en die hebben gezegd dat ik heel erg moet uitkijken voor Ash. Omdat zij een hele andere tactiek heeft die gebaseerd is op manipulatie. Daar is ook een video van waarin ze dat zelf zegt 'mensen moeten echt voor mij uitkijken blablabla' "
Randy: "Heeft ze dat gezegd?"
Sabeau: "Ja dat is een beeldopname, dat heeft ze gezegd, dat was bij de spoilers" <ze doelt op het introfilmpje van Ash>
Randy: "Had ik het dan mis al die tijd?"
Sabeau: "Wat?"
Randy: "Over hoe mijn keuzes waren afgelopen week?
Sabeau: "Nee man, ik heb achter jouw keuzes gestaan, wanneer ik zeg 'I've got your back' dan zeg ik 'I've got your back for a reason'. Omdat ik jou als persoon zie, bij jou gaan mijn haren niet rechtop staan en krijg ik geen rare gevoelens."
Randy: "Is wel een soort van bevestiging. Kijk ik heb zulke dingen niet gezien, maar als jij dat nu zo vertelt, is dat voor mij een bevestiging van hoe ze zich hier beweegt man."
Sabeau: "Ik dacht dat iedereen dat wel wist, maar ik heb natuurlijk die spoilers gezien. En nou weet ik het is wel TV, en ze zegt het misschien wel met een lachertje maar ze zegt wel dat het haar tactiek is en ik heb er een screenshot van gemaakt. Het is nu weggehaald, maar er stond iets van in de trant van 'dat ze het geen probleem vond om te manipuleren'"
Ze zegt dat ze nog heeft gezegd dat ze snapt dat het maar een fragment was en daarom haar woordkeuze 'manipulatie' terug had genomen.
Sabeau: "Ze zei dat ze 'nooit met iemands gevoelens zou spelen, dat zou ze nooit doen!'. Maar ik heb daar andere gevoelens bij en dat communiceerde ik met haar. Maar dat was niet heel slim want dat is een tactische zet. Het enige waar ik spijt van had is dat Dilano daarbij zat. Gelukkig heeft hij verder niks gezegd want ik wil hem niet in een bepaalde positie plaatsen. Danny zat er ook bij, maar zei eigenlijk niet veel. Glenn ook, die liep weg want hij zag wat ik wilde zeggen en Ashley wilde niet dat hij erin mee ging."
Sabeau: "Ik ben heel erg gevoelig en ik heb tegen haar gezegd dat ik mezelf daarom wil beschermen tegen haar. Maar dat nam zij ook een beetje persoonlijk omdat ik misschien de verkeerde woorden heb gebruikt"
Randy: "Misschien heb je juist de goede woorden gebruikt"
Sabeau: "Misschien wel, er is een bepaalde dynamiek, er zijn twee kampen, maar die worden ook gevoed, die worden geleid. Ze zegt bijvoorbeeld dat ze de generaal is en wie zal haar opvolger worden. Dat is een simpel voorbeeld maar ik merk dat ze daarmee wel dingen plant bij mensen."
Sabeau: "Daar kan ik tot op zekere hoogte wel mee communiceren, maar wanneer je zoiets zegt.... Maar ja ik had mijn mond moeten houden, dat zegt Dilano ook. Ik had ook kunnen zeggen dit is het en punt. Maar ze ging door door door. Dat geeft ook niet, want ik ben eerlijk dus ik ga het niet uit de weg of verbloemen om haar tevreden te stellen. Dat is niet Sabeau, dat ben ik niet. Dus misschien ben ik dan te eerlijk. Ik heb ook weer m'n lesjes geleerd. Meerdere mensen hebben die gevoelens naar haar, 10 van de 14 mensen willen haar weg, maar ik kan er niet omheen draaien. Ik heb gezegd dat ik haar als persoon wel waardeer. Ik wil haar ook nog niet zo zeer zien gaan vandaag. Maar ik heb haar tactiek door."
Ze twijfelt of de switch die Ashley maakte toen ze weer terugkwam na haar eerste exit wel puur was. Niet dat het uitmaakt want dat is een spel zegt ze.
Sabeau: "Voordat ik 6000 dingen weer door elkaar ga halen want dat kan ik heel goed. maar ja dat weet je, je volgt mij altijd best goed nog, daarom vind ik het lekker met je te praten, jij kan mijn spinnenweb volgen."
Randy lacht wat instemmend: "Jajaja"
Sabeau: "Ze probeerde me ook een vervelend gevoel te geven, toen met die fanmail zei ze 'je ziet hier pas 2 weken of anderhalve week en je huilt het hardste, waarom doe je dat?'. Dan brengt ze het zo dat ze niet speelt met je gevoel maar dan wel een vervelend gevoel probeert te geven"
Randy: "Dat gaat echt wel opvallen he"
Sabeau: "Iemand met goeie voelsprieten, met mensenkennis, die voelt dat wel. Niet omdat ze een slecht mens is, maar alleen om de tactiek te achterhalen.
Randy: "Als ik nu kijk naar volgende week, en ik weet niet wat er vandaag gaat gebeuren, maar mocht ze blijven, ik blijf gewoon relaxt. Ik ga niet denken aan kampen dit dat, ik blijf gewoon mezelf en ik chill waar ik kan chillen"
Sabeau: "As it should en dat ik ook wat ik wilde doen"
Randy: "VOlgens mij ben ik met iedereen nog even goed en ja er zijn soms hier en daar nog wat spanningen maar ik laat het voor wat het is. En wat je nu zegt is echt een bevestiging. Dus ik zal altijd wel mijn oog scherp houden, maar ik heb er eigenlijk ook geen trek meer in."
Sabeau: "Nee ik ook niet en daarom ben ik ook eerlijk geweest."
Randy: "Het spel moet ook gespeeld worden he? Het was ook gewoon afwachten tot de bom zou ontploffen, totdat iemand een bepaalde move zou maken, totdat iemand z'n masker liet vallen. Er moest gewoon iets gebeuren en dat is nu gebeurd en we zijn nu gewoon wakker geschud. Dat gevoel heb ik nu."
Het lijkt erop dat ze het gesprek afsluiten met nog wat herhalende woorden van Sabeau voor een streamwissel naar de tuin waar Danny en Alice wandelen thank God
[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 17-02-2024 18:29:13 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
~ 17:40 - Stream 2, wandeling Dilano en Sabeau
Dilano: "Ik ben echt benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren. Het heeft best veel invloed namelijk op volgende week, de uitslag van vanavond"
Sabeau: "Jij hoopt dat Ash nu vertrekt?"
Dilano: "Dat zou inderdaad de beste uitkomst zijn"
Sabeau: "Ja, wellicht wel ja"
Dilano: "Voor nu, denk ik"
Sabeau: "Denk het ook"
Dilano: "Denk dat zij de enige is die een target op ons zou kunnen hebben. Maar tegelijkertijd, Glenn en Danny kunnen ook een target op ons kunnen hebben, maar voorlopig niet, die gaan eerst de Belgen eruit stemmen. Dat is Danny's tactiek at least. Maar ook weer niet, hij wil ook weer Ashley eruit hebben. Maar dat is meer om de impact die ze heeft op de groep, niet eens om tactische redenen."
Sabeau: "Ja dat is wel waar. Heel spannend. Maar we ook nog niet eens of het 1 of 2 gaan zijn"
Dilano: "Zou ook nog kunnen ja. Maar ja, fucking stupid ook, ze had gewoon al eerder thuis kunnen zijn, als mensen zouden denken.."
Sabeau: "Ja, maar niet iedereen denkt tactisch, zoals jij denkt"
Dilano: "Vorige week had ze al naar huis gekund, als mensen het slim hadden aangepakt. Maar ja...."
Sabeau: "Maar da was nie"“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
21:43
Het was me het avondje wel in het BB huis. Tijdens de live werd duidelijk dat Basiri naar huis moest van de kijkers. Na de uitzending is er echt een grafstemming in het huis, een aantal bewoners zijn geschokt door de gebeurtenissen van vanavond.
Even later mag Karen via de draaideur terug het huis in. Ashley, die tot tranen toe zenuwachtig was tot dat moment, kan haar geluk niet op dat Karen terug is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Puzzie)
Doriana echter is er compleet ontdaan van, en geeft zichzelf de schuld ervan dat Basiri nu weg is, omdat hij een maatje van haar in het huis was. Ook Dilano loopt enigszins verdwaasd rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn