Ik zei het van de week en nog diezelfde dag begonnen de trubbelsquote:
Maak er van wat je wil, ik zeg enkel dat het niet onmogelijk was om water bij de wijn te doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was niet verplicht, dus iedereen heeft denk ik het recht om zijn eigen keuze te willen nomineren
dat er mensen zijn die water bij de wijn doen is ook een eigen keuze.
Maar het kan niet zo zijn dat, omdat jantje of pietje, wel water bij de wijn doen, dat dan iedereen dit moet doen.
Ja die is ook liever lui dan moe, wat dat betreft past ze goed bij Ashley...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ariana en randy ochtendafwas iedereen ruimt af maar zij blijft zitten ja Tom staat nog niet op he
A/R hadden de pech dat die als eerste moesten en verrast werden met de dubbele nominatie, maar kwamen er uiteindelijk wel samen uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk nu dat er maar drie duo's niet goed op een lijn zaten en dat is Ariana en Randy en Tom en Don wat pas nu bekent is en Karen en Basiri. Voor die tijd was er niks aan de hand dacht ik. De rest heeft misschien wel ff getwijfeld maar kwamen echt als duo's eruit.
Ze snijden het te warm ze moeten het langer laten afkoelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:40 schreef spapaars het volgende:
Zie je buitenkant zeg je, nou ziet er best goed uit.
Tot ze gaan snijden.
[ afbeelding ]
Toen ze de DBK uitkwamen niet, maar nadat iedereen was geweest toch wel ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
A/R hadden de pech dat die als eerste moesten en verrast werden met de dubbele nominatie, maar kwamen er uiteindelijk wel samen uit.
Overigens zei BB duidelijk dat ze het er niet over mochten hebben, dat was dus mislukt
Ja, de meeste. Maar kunnen het totaal niet vinden als Duo's.....praten niet dezelfde taal en Randy wordt totaal door haar ondergesneeuwd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
A/R hadden de pech dat die als eerste moesten en verrast werden met de dubbele nominatie, maar kwamen er uiteindelijk wel samen uit.
Overigens zei BB duidelijk dat ze het er niet over mochten hebben, dat was dus mislukt
Klopt, maar al snel wisten de meesten dat ze 2 duo's ipv 1 moesten nomineren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toen ze de DBK uitkwamen niet, maar nadat iedereen was geweest toch wel ?
Ja precies dat en het mes het werk laten doen..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ze snijden het te warm ze moeten het langer laten afkoelen.
Zeker weten......daar is helemaal niks mis mee en zou het nog ver kunnen schoppen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:07 schreef lojanda het volgende:
Glen is ok wel echt een lieve vriendelijke rustige gast moet ik zeggen. Ook voor iedereen interesse..
Moest ook lachen dat Ariana zei dat ze zich niet onder druk liet zeggen om nu meteen een naam te noemenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daarom vind ik juist dat ze moet blijven. Er zit ook aan haar een scherpe kant. En volgens mij is ze heel goed in staat dingen naar haar hand te zetten. Dat is ook een kant van haar persoonlijkheid. Daarom vind ik haar nu nog interessant. Ariana kennen we eigenlijk al. Ja ze zorgt voor irritaties maar een onprettige irritatie.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alice is gewoon een lief meisje die iedereen wil helpen en daar zit totaal geen kwaad in maar is echt super saai en daarom ook niet leuk om te volgen. Ze sport bakt pannenkoeken lig van 10.30 tot 12.00 buiten te slapen en ligt daarna al om 21.30 in haar bed.. niets aan dus. Doriana vind ik echt een heel stiekeme vrouw. Zij piept altijd achteraf en roddelt achter ieders rug. Ze doet heel beschaafd en zelfs gedraagt ze zich wat onderdanig en een tikje verlegen. Allemaal voor het spel! Ik verwacht ook dat zij thuis het tegenovergestelde is en daar zelfs bazig en dominant is. Imo is zij echt de meest neppen persoon daar in het huis. Ik hoop ook echt dat zij vanavond uitgezwaaid wordt
Alsof zij de dienst uit kan maken in plaats van BBquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moest ook lachen dat Ariana zei dat ze zich niet onder druk liet zeggen om nu meteen een naam te noemen
Eensquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:10 schreef lojanda het volgende:
Toch heb ik het idee dat Ariana wel wat is afgevallen..
Natuurlijk wordt er geroddeld en iedereen heeft zo zijn maatje en kan met de één beter en met de ander niet.. maar van stiekeme mensen houdt ik echt niet. Ik gun het haar gewoon nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:10 schreef marky het volgende:
[..]
Daarom vind ik juist dat ze moet blijven. Er zit ook aan haar een scheroe kant. En volgens mij is ze heel goed in staat dingen naar hasr hand te zetten. Dat is ook een kant van haar persoonlijkheid. Daarom vind ik hasr nu nog interessant. Ariana kennen we eigenlijk al. Ja ze zorgt voor irritaties maar een onprettige irritatie.
Ja snijden is snijden en niet ergens doorheen duwen. Heeft die paar jaar kokschool toch nog wat opgeleverd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat en het mes het werk laten doen..
BB reageerde ook heel kort en zei ik wil nu een naam horenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alsof zij de dienst uit kan maken in plaats van BB![]()
Tom wilden ook de keuze van Rohani niet dus wat is nou het probleemquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is koffiedik kijken.
Danny en Randy bleken anders gewoon in staat water bij de wijn te doen toen hun partners aangaven iemand niet te willen nomineren, zij kozen toen gezamenlijk een ander duo. Keuze zat.
En toen moest ze bijna kotsenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
BB reageerde ook heel kort en zei ik wil nu een naam horen
Juist..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ja snijden is snijden en niet ergens doorheen duwen. Heeft die paar jaar kokschool toch nog wat opgeleverd.
Is ze echt zo stiekem? Ze laat niet echt het achterste van de tong zien ze is een soort van gereserveerd. Ik hoop dat ze zich een beetje ontpopt tot de vlaamse versie van Ashley. En van de nu aanwezige vlaamse vrouwen zie ik er niet een die het echt kan winnen. Ik vermoed dat BB echt een vrouwelijke winnaar wil dit jaar. Karen heeft het ook echt niet en die heeft een beetje achterbakse kant. Daar heb ik momenteel meer moeite mee.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er geroddeld en iedereen heeft zo zijn maatje en kan met de één beter en met de ander niet.. maar van stiekeme mensen houdt ik echt niet. Ik gun het haar gewoon niet
Gaat ze op de knieen voor Tomquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:19 schreef ledn81 het volgende:
Ariana wil met Tom naar buiten![]()
Ariana : "Mijn laatste wandeling"
Tom : "Ja is goed"![]()
[ afbeelding ]
Heel veel spannender gaat het ook niet worden tot een uurtje of 20 denk ikquote:
Dat is het probleem.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:13 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Tom wilden ook de keuze van Rohani niet dus wat is nou het probleem
Ja, hij moet wenen en dat doet hij niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:19 schreef humpty het volgende:
En weer over Tom dat hij ergens mee zit
ze gaat het straks aan hem vragen
Nu weten we waarom Tom later aan de ontbijttafel zat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:19 schreef humpty het volgende:
En weer over Tom dat hij ergens mee zit
ze gaat het straks aan hem vragen
Hij denkt praat maar met haar mee. Die is er vanavond toch niet meer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:22 schreef humpty het volgende:
Eerst dacht ze dat ze te saai zou zijn voor TV maar nu denkt ze daar anders over
ze kunnen ons ook niet uit elkaar halen toch zegt ze
en Randy lult met haar mee
Echt die Ariane heeft 'n los contactje in d'r bovenkamer.....of die pruik zit te strak (zuurstofgebrek)quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ariana vraagt of Tom nog even met haar wil wandelen. 'De laatste' grapt ze.
Ze loopt terug naar Randy in de keuken en begint meteen weer: "Heeel raaaar, hij zei 'ja, ja, is goed'"
Randy: "Ok, vrolijk"
Ariana: "Ingewikkeld allemaal, ingewikkeld hoor"
Randy: "mannen zijn soms ingewikkeld"
Ariana: "wat is dat nou voor een houding?!"
Randy: "ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak wel antwoord heb op bepaalde dingen, maar sorry ik kan je ..."
Ariana: "nee snap ik ook, en iedereen is ook weer anders iedereen gaat anders met gevoel om, maar je ziet wel dat hij niet.."
Randy: "Bij hem kan je duidelijk zien dat er wat is"
Ariana: "Ik denk echt dat dat komt omdat ik dat zei.. Zijn gezicht meteen weer anders"
Tom zit zo diep in de kont van Ashley dat hij nu weer koud doet tegen Ariana.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ariana vraagt of Tom nog even met haar wil wandelen. 'De laatste' grapt ze.
Ze loopt terug naar Randy in de keuken en begint meteen weer: "Heeel raaaar, hij zei 'ja, ja, is goed'"
Randy: "Ok, vrolijk"
Ariana: "Ingewikkeld allemaal, ingewikkeld hoor"
Randy: "mannen zijn soms ingewikkeld"
Ariana: "wat is dat nou voor een houding?!"
Randy: "ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak wel antwoord heb op bepaalde dingen, maar sorry ik kan je ..."
Ariana: "nee snap ik ook, en iedereen is ook weer anders iedereen gaat anders met gevoel om, maar je ziet wel dat hij niet.."
Randy: "Bij hem kan je duidelijk zien dat er wat is"
Ariana: "Ik denk echt dat dat komt omdat ik dat zei.. Zijn gezicht meteen weer anders"
Goeimoarn.quote:
OMGquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:19 schreef ledn81 het volgende:
Ariana wil met Tom naar buiten![]()
Ariana : "Mijn laatste wandeling"
Tom : "Ja is goed"![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |