Nee, dat hadden we deze BB niet Had je in de COS al antwoord gegeven trouwens.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:28 schreef Paul het volgende:
Hadden we niet bij vorige BB's afgesproken om titels spoilervrij te houden? Ook van COS?
Anders volg je het op tv en zie je toch nog een COS langskomen met een dikke vette spoiler
Zou het in ieder geval als idee meenemen![]()
Uiteraard kan je in het topic zelf los gaan met spoilers
Mijn antwoord was al gegeven zie post boven jouquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:19 schreef Ireth het volgende:
Ik kan ne herinneren dat dat bij vorige edities wel zo was idd, maar dit seizoen hebben er al vaker spoilers in de titels gestaan.
Ja dat weet ik, haakte ook op jou inquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn antwoord was al gegeven zie post boven jou
Je hoeft het niet te zien als een aanval, denk er eens over na, ik denk dat het geen slecht idee is om de TT spoilervrij te houden, zodat iedereen in het BB forum kan scrollen zonder spoilers te zienquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn antwoord was al gegeven zie post boven jou
Ik zie het ook niet als een aanvalquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te zien als een aanval, denk er eens over na, ik denk dat het geen slecht idee is om de TT spoilervrij te houden, zodat iedereen in het BB forum kan scrollen zonder spoilers te zien
ok ik geef het op dan maarquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als een aanval![]()
Bij TV houden we er rekening mee bij de COS niet
We hebben zelfs een apart topic gemaakt voor de videoland kijkers omdat die voor liep op TV
Maar de streamers hoeven niet overal op te passen wat ze zeggen of wat voor TT ze maken
De COS is voor de streamers.
quote:
Klopt dat is altijd zo geweest. Geen spoilers in de TT van de cos. Ik ben iemand (en vast meer) die de cos terug leest (scrolled). Dan is het niet zo leuk als er in de TT al iets staat wat je nog niet wist.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:19 schreef Ireth het volgende:
Ik kan ne herinneren dat dat bij vorige edities wel zo was idd, maar dit seizoen hebben er al vaker spoilers in de titels gestaan.
Iedereen kan iedereen blokeren in dmquote:Op zondag 7 april 2024 17:58 schreef Verida het volgende:
mag ik hier even melden dat ik er geen prijs op stel om in dm benaderd te worden door een user die het niet met mijn reacties eens is ?
Dus : Mangalie, blijf maar uit mijn dm
Dankjewel voor de tip, ik heb het gelijk even gedaan.quote:Op zondag 7 april 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen kan iedereen blokeren in dm
Links onder aan de dm van de persoon die je wil blokeren op dit rode rondje klikken
[ afbeelding ]
Beetje raar dat dat nodig isquote:Op zondag 7 april 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen kan iedereen blokeren in dm
Links onder aan de dm van de persoon die je wil blokeren op dit rode rondje met de rode streep klikken
[ afbeelding ]
Ja, is het ook. Het gaat nergens over en is erg kinderachtig.quote:
Ik snap dat echt niet. Als je iemand niet leuk vind dan ga je toch niet in DM lopen schelden? Dan ben je toch wel heel erg de weg kwijt.quote:Op zondag 7 april 2024 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Het gaat nergens over en is erg kinderachtig.
Alleen wordt er niet op gemod omdat het niet na te gaan is wij kunnen niet in DM kijken.
Vandaar de optie als men er niet van gediend is iemand te blokeren.
quote:
gewoon in ere in ontvangst nemen haha doe ik ook, ben er weer 1 gestegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |