Keurde hij nu af omdat ze net wat te lang was?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik snapte al niks van de mets, maar hij was heel positief telkens
Lijkt me wel heel bijzonder, die paar cmquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Keurde hij nu af omdat ze net wat te lang was?
Kan ik morgen ook aan de bedden gaan staan dan?quote:
een opleiding. Studeren doe je aan de universiteitquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat is het dan? Levensstijl?
Maar wel stuk dikker. Heb ik alleen geen probleem mee, ziet er leuk uit wel.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ook zo klein als je hond @:sapstengel
Ook een buurtfuif?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:03 schreef DKUp het volgende:
Steven 27
Evenementenorganisator
Heeft het schoolfeest geregeld
Ah die mensen die de UNI helemaal alles vinden...quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een opleiding. Studeren doe je aan de universiteit
Eigenlijk past jouw smaak het beste bij een Bulldog, een Engelsequote:Op vrijdag 15 december 2023 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar wel stuk dikker. Heb ik alleen geen probleem mee, ziet er leuk uit wel.
Lekker inclusiefquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Een cock met een cocker spaniel.
Heeft vast ook een cockring…
Jij moet echt vaker langskomen hoorquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Een cock met een cocker spaniel.
Heeft vast ook een cockring…
Hahah alleen heb niet zoveel met Britse vrouwen. Qua bouw inderdaad wel, of een mopshond.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk past jouw smaak het beste bij een Bulldog, een Engelse
Ik was gisteren nog in Rotterdam…quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij moet echt vaker langskomen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |