uiteraard, maar deze is ook best leuk.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Origineel van Ennio is bter
Daarin voegt het wel iets toe idd, maar als je dit weer hoort snap ik wel dat bepaalde lieden spreken over 'het liedje van Dire Straits' zegmaarquote:Op donderdag 14 december 2023 08:53 schreef peaceman het volgende:
tja ik vind deze wel leuk om eens op de radio te horen.
Uur 11-12 wordt mensonterend, dus haast je niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:55 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben even twee uurtjes de oude heer van A naar B naar C en weer terug naar A slepen. Ik hoor alles wel, maar vul even naar eigen goeddunken de hoezee's en och mannen in.
Ik vraag even of mijn meeting verplaatst kan worden.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Uur 11-12 wordt mensonterend, dus haast je niet.
dat ze herkenbaar zijn, is op zich niet erg toch? hetzelfde riedeltje kan je opvoeren voor menig andere (en vaak mindere ) band. Dan liever Dire Straits wmb.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarin voegt het wel iets toe idd, maar als je dit weer hoort snap ik wel dat bepaalde lieden spreken over 'het liedje van Dire Straits' zegmaar
Naar 10 over 11 dan.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag even of mijn meeting verplaatst kan worden.
Ik heb dan een meeting. Komt vast goed uitquote:Op donderdag 14 december 2023 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat de lijstsamensteller zelf dan een meeting heeft.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag even of mijn meeting verplaatst kan worden.
dan ga je verlangen naar Dire Straits?quote:Op donderdag 14 december 2023 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze metafoor voor masturberen kende ik nog niet, meer veel plezierquote:Op donderdag 14 december 2023 08:55 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben even twee uurtjes de oude heer van A naar B naar C en weer terug naar A slepen. Ik hoor alles wel, maar vul even naar eigen goeddunken de hoezee's en och mannen in.
Ik vond dit prima hoor. Mij hoorde je toch niet klagen?quote:Op donderdag 14 december 2023 08:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan ga je verlangen naar Dire Straits?
nee, ik bedoelde "je" meer algemeen gesprokenquote:Op donderdag 14 december 2023 08:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond dit prima hoor. Mij hoorde je toch niet klagen?
Mijn godquote:Op donderdag 14 december 2023 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Checkt uurlijstjequote:Op donderdag 14 december 2023 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |