jij vindt het niks?quote:
Vooral bij Now and Then vind ik een positie boven de 800 erg overdreven ja. Zeker als je vergelijkt met de positie van beter materiaal van de band.quote:
op grond van de plek weet jij precies in welk uur ze gedraaid gaan worden?quote:Op donderdag 14 december 2023 08:44 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/(...)npo-radio-2-top-2000
Momentumquote:Op donderdag 14 december 2023 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral bij Now and Then vind ik een positie boven de 800 erg overdreven ja. Zeker als je vergelijkt met de positie van beter materiaal van de band.
Vorig jaar kwam die notering van Sweet Sounds tussen 3 en 4 's nachts voorbij. Dat schuift vast iets, maar niet veelquote:Op donderdag 14 december 2023 08:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
op grond van de plek weet jij precies in welk uur ze gedraaid gaan worden?
Ik snap hoe het werkt, maar ja, tsja, nouja.quote:
Dit is niet heel lastig te bepalen toch? Je zit er niet veel meer dan een uurtje naast.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
op grond van de plek weet jij precies in welk uur ze gedraaid gaan worden?
persoonlijk mee oneens.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral bij Now and Then vind ik een positie boven de 800 erg overdreven ja. Zeker als je vergelijkt met de positie van beter materiaal van de band.
Wat Mex zegt. Ik hou van de Biebels maar ik zou de positie van NaT onmiddelijk inruilen voor elk Beatleplaatje in de Extra 500.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel écht jammer dat Help en Yesterday inmiddels de enige 'vroege Beatleplaten' zijn. En dan weet ik de volgorde met Rubber Soul dingen (die ik al iets anders inschat) niet eens zekerquote:Op donderdag 14 december 2023 08:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wat Mex zegt. Ik hou van de Biebels maar ik zou de positie van NaT onmiddelijk inruilen voor elk Beatleplaatje in de Extra 500.
oh sorry ik denk niet bij bijv. nummer 430 oh die wordt dan en dan gedraaid en ga het ook niet opzoeken. But maybe that's me...quote:Op donderdag 14 december 2023 08:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is niet heel lastig te bepalen toch? Je zit er niet veel meer dan een uurtje naast.
430 was eerst altijd in de hele vroege ochtend meen ik, maar dat was voorafgaand aan dat ze het 8 uur oprekten.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh sorry ik denk niet bij bijv. nummer 430 oh die wordt dan en dan gedraaid en ga het ook niet opzoeken. But maybe that's me...
Het is best simpel: het zijn altijd 2000 nummers en het is altijd 168 uur. Dat maakt de kans dat nummer 400 het ene jaar om 3 uur 's middags en het andere jaar om 2 uur 's nachts is niet heel groot, om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh sorry ik denk niet bij bijv. nummer 430 oh die wordt dan en dan gedraaid en ga het ook niet opzoeken. But maybe that's me...
We kunnen ook gewoon Blackbird eruit gooien. Vreselijk nummer vind ik dat, maar ja dat is bijna niemand met me eens.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wat Mex zegt. Ik hou van de Biebels maar ik zou de positie van NaT onmiddelijk inruilen voor elk Beatleplaatje in de Extra 500.
Dat heb ik met Yesterday.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon Blackbird eruit gooien. Vreselijk nummer vind ik dat, maar ja dat is bijna niemand met me eens.
Ik geloof best dat het simpel is als je van plan bent om dat te onthoudenquote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is best simpel: het zijn altijd 2000 nummers en het is altijd 168 uur. Dat maakt de kans dat nummer 400 het ene jaar om 3 uur 's middags en het andere jaar om 2 uur 's nachts is niet heel groot, om maar wat te noemen.
uiteraard, maar deze is ook best leuk.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Origineel van Ennio is bter
Daarin voegt het wel iets toe idd, maar als je dit weer hoort snap ik wel dat bepaalde lieden spreken over 'het liedje van Dire Straits' zegmaarquote:Op donderdag 14 december 2023 08:53 schreef peaceman het volgende:
tja ik vind deze wel leuk om eens op de radio te horen.
Uur 11-12 wordt mensonterend, dus haast je niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:55 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben even twee uurtjes de oude heer van A naar B naar C en weer terug naar A slepen. Ik hoor alles wel, maar vul even naar eigen goeddunken de hoezee's en och mannen in.
Ik vraag even of mijn meeting verplaatst kan worden.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Uur 11-12 wordt mensonterend, dus haast je niet.
dat ze herkenbaar zijn, is op zich niet erg toch? hetzelfde riedeltje kan je opvoeren voor menig andere (en vaak mindere ) band. Dan liever Dire Straits wmb.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarin voegt het wel iets toe idd, maar als je dit weer hoort snap ik wel dat bepaalde lieden spreken over 'het liedje van Dire Straits' zegmaar
Naar 10 over 11 dan.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag even of mijn meeting verplaatst kan worden.
Ik heb dan een meeting. Komt vast goed uitquote:Op donderdag 14 december 2023 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat de lijstsamensteller zelf dan een meeting heeft.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag even of mijn meeting verplaatst kan worden.
dan ga je verlangen naar Dire Straits?quote:Op donderdag 14 december 2023 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze metafoor voor masturberen kende ik nog niet, meer veel plezierquote:Op donderdag 14 december 2023 08:55 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben even twee uurtjes de oude heer van A naar B naar C en weer terug naar A slepen. Ik hoor alles wel, maar vul even naar eigen goeddunken de hoezee's en och mannen in.
Ik vond dit prima hoor. Mij hoorde je toch niet klagen?quote:Op donderdag 14 december 2023 08:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan ga je verlangen naar Dire Straits?
nee, ik bedoelde "je" meer algemeen gesprokenquote:Op donderdag 14 december 2023 08:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond dit prima hoor. Mij hoorde je toch niet klagen?
Mijn godquote:Op donderdag 14 december 2023 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Checkt uurlijstjequote:Op donderdag 14 december 2023 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |