Maar nogmaals, de VVD is de spil wederom. NSC overigens ook wat dan tegelijk een grote gelijkenis vertoont met de VVD-D66 situatie van de vorige verkiezingen.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Rekenen in winnaars en verliezers is echt de domste fout die je met verkiezingen kunt maken. De 20 zetels van 'winnaar' NSC zijn nog altijd minder zetels dan de 24 van 'verliezer' VVD. Het gaat om je mandaat van nu, niet om het mandaat van de vorige periode.
Had je wat anders verwacht van iemand die een paar dagen geleden nog Hamas leuzen riep?quote:Op woensdag 13 december 2023 15:58 schreef Tekaschi het volgende:
Wat een gelul, mensen stemmen o.a pvv omdat moslims dagelijks Nederlanders belagen, discrimineren, homo's niet accepteren, voorstander zijn van de sharia. Alle cijfers wijzen naar één kant, en nu dat gehuil. Omgekeerde wereld dit, is niet door de PVV dat Joden niet veilig zijn op straat, zijn geen PVV'ers die mensen overhoop schieten of kelen doorsnijden, zijn geen PVV'ers die in gebedshuizen oproepen tot een heilige oorlog.
Nee hoor, maar ik verwacht van partijen zoals GL/PvdA en D66 dat ze alle discriminatie bestrijden en niet alleen de oogkleppen op gericht hebben naar Wilders. Als de PVV'ers zich voor de helft zouden gedragen als vele moslims dagelijks dan hadden ze recht van spreken, maar het huidige racisme debat zit vol racisme door maar met de oogkleppen op naar één kant te kijken.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht van iemand die een paar dagen geleden nog Hamas leuzen riep?
Hele enge man. Bijzonder dat ie vandaag z'n Palestina speldje niet draagt.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:00 schreef HyperViper het volgende:
Wat een leugenachtig eng mannetje dit.
Die oogkleppen zijn precies de reden waarom ze flink hebben moeten inleveren. Helaas ontbreekt het totaal aan zelfreflectie.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:02 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik verwacht van partijen zoals GL/PvdA en D66 dat ze alle discriminatie bestrijden en niet alleen de oogkleppen op gericht hebben naar Wilders. Als de PVV'ers zich voor de helft zouden gedragen als vele moslims dagelijks dan hadden ze recht van spreken, maar het huidige racisme debat zit vol racisme door maar met de oogkleppen op naar één kant te kijken.
Natuurlijk, joh, je weet blijkbaar niet eens dat hij geen moslim is.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:03 schreef Tekaschi het volgende:
Wat had ik graag in die kamer gezeten nu, had die raciale moslim zo op zijn nummer gezet.
Baudet... popcorn tijd!quote:Op woensdag 13 december 2023 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je zal maar achter elkaar naar van Baarle, Ouwehand en Baudet moeten luisteren.
Ach, het is wel afwisselend, lijkt mij. Never a dull moment.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Komt Thierry dadelijk ja?quote:Op woensdag 13 december 2023 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
So let me get this straight: Dé partij die Wilders er constant van beticht mensen uit te sluiten en geen interruptie laat schieten om dat erin te wrijven.....wil nu zélf mensen gaan uitsluiten?! Wát een GRAP dit, hoe kunnen zulke mensen zichzelf überhaupt nog in de spiegel aankijkenquote:Op woensdag 13 december 2023 15:36 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
1 van de moties die zometeen ingediend gaan worden, D66 wil selectief mensen uitsluiten. Vraag mij af of dit grondwettelijk kan.
Je zult als Kamermedewerker deze teksten maar letterlijk moeten vastleggen in het verslagquote:Op woensdag 13 december 2023 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dan stemmen ze allemaal op DENK.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:07 schreef Gia het volgende:
Denk wil 2,3 miljoen Nederlanders aan de kant schuiven.
Wat DENKt hij dat er gebeurt als Wilders nu niet in een coalitie komt?
Geeft je tijd om je mail bij te werken.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dan gebeurt er helemaal niets want het is mij zojuist verteld dat alleen moslims zich misdragen als ze hun zin niet krijgen. Toch?quote:Op woensdag 13 december 2023 16:07 schreef Gia het volgende:
Denk wil 2,3 miljoen Nederlanders aan de kant schuiven.
Wat DENKt hij dat er gebeurt als Wilders nu niet in een coalitie komt?
Ik ken hun programma niet maar wat lijkt jou strijdig?quote:Op woensdag 13 december 2023 16:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is het partijprogramma van de PVDD uit te voeren zonder vele grove schendingen van de rechtstaat en de Grondwet?
Lekker belangrijk wat andere landen doen.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:36 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
1 van de moties die zometeen ingediend gaan worden, D66 wil selectief mensen uitsluiten. Vraag mij af of dit grondwettelijk kan.
Als de PVDD aan de macht komt krijg jij een permaban vanwege je usernaam.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is het partijprogramma van de PVDD uit te voeren zonder vele grove schendingen van de rechtstaat en de Grondwet?
Dat is al het geval vziw. De motie is een signaal maar lijkt mij overbodig en nauwelijks relevant. En ik ben een D66 lid en stemmer.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat andere landen doen.
En waarom zo gericht op kolonisten?
Wij zouden helemaal geen visum moeten geven aan mensen die geweld plegen of verheerlijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |