abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211606802
Wat een gelul, mensen stemmen o.a pvv omdat moslims dagelijks Nederlanders belagen, discrimineren, homo's niet accepteren, voorstander zijn van de sharia. Alle cijfers wijzen naar één kant, en nu dat gehuil. Omgekeerde wereld dit, is niet door de PVV dat Joden niet veilig zijn op straat, zijn geen PVV'ers die mensen overhoop schieten of kelen doorsnijden, zijn geen PVV'ers die in gebedshuizen oproepen tot een heilige oorlog en het komt niet door de PVV dat we op dreigingsniveau 4 zitten, en het zijn ook niet de PVV'ers die de laatste maanden door de straten marcheren oproepen tot genocide en borden bij zich dragen met "one solution".
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  FOK!Fotograaf woensdag 13 december 2023 @ 15:59:06 #242
842 Zorro
Z
pi_211606811
Van Baarle voert campagne voor de PVV _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_211606812
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 15:56 schreef Hanca het volgende:

[..]
Rekenen in winnaars en verliezers is echt de domste fout die je met verkiezingen kunt maken. De 20 zetels van 'winnaar' NSC zijn nog altijd minder zetels dan de 24 van 'verliezer' VVD. Het gaat om je mandaat van nu, niet om het mandaat van de vorige periode.
Maar nogmaals, de VVD is de spil wederom. NSC overigens ook wat dan tegelijk een grote gelijkenis vertoont met de VVD-D66 situatie van de vorige verkiezingen.
pi_211606820
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 15:58 schreef Tekaschi het volgende:
Wat een gelul, mensen stemmen o.a pvv omdat moslims dagelijks Nederlanders belagen, discrimineren, homo's niet accepteren, voorstander zijn van de sharia. Alle cijfers wijzen naar één kant, en nu dat gehuil. Omgekeerde wereld dit, is niet door de PVV dat Joden niet veilig zijn op straat, zijn geen PVV'ers die mensen overhoop schieten of kelen doorsnijden, zijn geen PVV'ers die in gebedshuizen oproepen tot een heilige oorlog.
Had je wat anders verwacht van iemand die een paar dagen geleden nog Hamas leuzen riep?
pi_211606825
quote:
6s.gif Op woensdag 13 december 2023 15:59 schreef Zorro het volgende:
Ja, je schrijft het ik dacht het.
Dit helpt niet, in tegendeel
  woensdag 13 december 2023 @ 16:00:47 #246
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_211606839
quote:
6s.gif Op woensdag 13 december 2023 15:59 schreef Zorro het volgende:
Van Baarle is net zo erg als Wilders
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211606840
Wat een leugenachtig eng mannetje dit.
pi_211606855
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2023 15:59 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Had je wat anders verwacht van iemand die een paar dagen geleden nog Hamas leuzen riep?
Nee hoor, maar ik verwacht van partijen zoals GL/PvdA en D66 dat ze alle discriminatie bestrijden en niet alleen de oogkleppen op gericht hebben naar Wilders. Als de PVV'ers zich voor de helft zouden gedragen als vele moslims dagelijks dan hadden ze recht van spreken, maar het huidige racisme debat zit vol racisme door maar met de oogkleppen op naar één kant te kijken.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211606857
quote:
4s.gif Op woensdag 13 december 2023 16:00 schreef HyperViper het volgende:
Wat een leugenachtig eng mannetje dit.
Hele enge man. Bijzonder dat ie vandaag z'n Palestina speldje niet draagt.
pi_211606864
De achterban die Van Baarle denkt aan te spreken, kijkt hier toch nooit naar. Als ze het al verstaan.
De mensen die wel kijken, zullen waarschijnlijk in meerderheid denken, hier nooit op te gaan stemmen
Klasse gedaan Van Baarle ^O^
pi_211606866
Wat had ik graag in die kamer gezeten nu, had die raciale moslim zo op zijn nummer gezet.
pi_211606872
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 16:02 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nee hoor, maar ik verwacht van partijen zoals GL/PvdA en D66 dat ze alle discriminatie bestrijden en niet alleen de oogkleppen op gericht hebben naar Wilders. Als de PVV'ers zich voor de helft zouden gedragen als vele moslims dagelijks dan hadden ze recht van spreken, maar het huidige racisme debat zit vol racisme door maar met de oogkleppen op naar één kant te kijken.
Die oogkleppen zijn precies de reden waarom ze flink hebben moeten inleveren. Helaas ontbreekt het totaal aan zelfreflectie.
pi_211606883
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 16:03 schreef Tekaschi het volgende:
Wat had ik graag in die kamer gezeten nu, had die raciale moslim zo op zijn nummer gezet.
Natuurlijk, joh, je weet blijkbaar niet eens dat hij geen moslim is.
pi_211606886
Je zal maar achter elkaar naar van Baarle, Ouwehand en Baudet moeten luisteren.
graag op anoniem
pi_211606889
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Baudet... popcorn tijd!
pi_211606891
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ach, het is wel afwisselend, lijkt mij. Never a dull moment.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2023 16:06:56 ]
  FOK!Fotograaf woensdag 13 december 2023 @ 16:06:37 #257
842 Zorro
Z
pi_211606896
quote:
Komt Thierry dadelijk ja?

ik pak de popcorn vast *O*
pi_211606899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 15:36 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]

1 van de moties die zometeen ingediend gaan worden, D66 wil selectief mensen uitsluiten. Vraag mij af of dit grondwettelijk kan.
So let me get this straight: Dé partij die Wilders er constant van beticht mensen uit te sluiten en geen interruptie laat schieten om dat erin te wrijven.....wil nu zélf mensen gaan uitsluiten?! Wát een GRAP dit, hoe kunnen zulke mensen zichzelf überhaupt nog in de spiegel aankijken _O- _O-!!
pi_211606900
quote:
Je zult als Kamermedewerker deze teksten maar letterlijk moeten vastleggen in het verslag :')
  woensdag 13 december 2023 @ 16:07:03 #260
3542 Gia
User under construction
pi_211606905
Denk wil 2,3 miljoen Nederlanders aan de kant schuiven.

Wat DENKt hij dat er gebeurt als Wilders nu niet in een coalitie komt?
  FOK!Fotograaf woensdag 13 december 2023 @ 16:07:46 #261
842 Zorro
Z
pi_211606912
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 16:07 schreef Gia het volgende:

Dan stemmen ze allemaal op DENK.

Tenminste, dat schijnt hij te geloven.
pi_211606914
quote:
Geeft je tijd om je mail bij te werken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211606919
Dat gehuil over de democratische rechtstaat, Nederlanders worden belaagd, lastig gevallen, beroofd, mishandeld en de politie kan en doet niks. Sta met een fakkel voor het huis van Kaag en je zit een half jaar vast, zing een liedje over sylvana en je krijgt een taakstraf.

Die hele "gelijkheid" en democratische rechtsstaat is een farce. De democratische rechtstaat is er alleen om de elite te dienen, daarom stemmen ook veel mensen PVV.
pi_211606924
Is het partijprogramma van de PVDD uit te voeren zonder vele grove schendingen van de rechtstaat en de Grondwet?
graag op anoniem
pi_211606927
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 16:07 schreef Gia het volgende:

Dan gebeurt er helemaal niets want het is mij zojuist verteld dat alleen moslims zich misdragen als ze hun zin niet krijgen. Toch?
pi_211606938
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 16:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is het partijprogramma van de PVDD uit te voeren zonder vele grove schendingen van de rechtstaat en de Grondwet?
Ik ken hun programma niet maar wat lijkt jou strijdig?
pi_211606948
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 15:36 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]

1 van de moties die zometeen ingediend gaan worden, D66 wil selectief mensen uitsluiten. Vraag mij af of dit grondwettelijk kan.
Lekker belangrijk wat andere landen doen.
En waarom zo gericht op kolonisten?

Wij zouden helemaal geen visum moeten geven aan mensen die geweld plegen of verheerlijken.
pi_211606951
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 16:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als de PVDD aan de macht komt krijg jij een permaban vanwege je usernaam.
  FOK!Fotograaf woensdag 13 december 2023 @ 16:11:42 #269
842 Zorro
Z
pi_211606961
Dieren moeten kunnen leven naar hun aard.

Fuck die schapen, de wolven moeten kunnen doen wat ze willen.
pi_211606964
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2023 16:10 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Lekker belangrijk wat andere landen doen.
En waarom zo gericht op kolonisten?

Wij zouden helemaal geen visum moeten geven aan mensen die geweld plegen of verheerlijken.
Dat is al het geval vziw. De motie is een signaal maar lijkt mij overbodig en nauwelijks relevant. En ik ben een D66 lid en stemmer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')