Kolonisten zijn per definitie geen inwoners van Israel.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alsof mensen met dat soort veroordelingen überhaupt een visum zouden kunnen krijgen op dit moment. Een holle motie voor iets wat allang geregeld is, alleen maar om te laten zien hoe erg je Israel en zijn inwoners haat.
Daar heb ik over na zitten denken en wel een idee over ja:quote:Op woensdag 13 december 2023 13:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik snap dat jij de andere kant ziet. Wat zie jij graag als oplossing?
Mijn vraag is of er überhaupt mensen zijn die onder die definitie vallen die wel eens een visum aanvragen voor Nederland, eigenlijk...quote:Op woensdag 13 december 2023 15:36 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
1 van de moties die zometeen ingediend gaan worden, D66 wil selectief mensen uitsluiten. Vraag mij af of dit grondwettelijk kan.
Of je kan stellen dat het geweld van Israel nu buitensporig is en dat kolonisten illegaal andermans land bezetten. Of komt dat niet bij je op?quote:Op woensdag 13 december 2023 15:44 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het geniet natuurlijk ook prio nu, ff stemmen proberen te winnen. Heel het land staat in brand maar D66 wil ff een conflict in het buitenland gebruiken om de Hamas aanhangers hier te paaien.
Een visum voor Nederland is een Schengen visum wat dus ook betekent dat je geen visum in een ander Schengen land krijgt als Nederland je op de zwarte lijst zet.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Mijn vraag is of er überhaupt mensen zijn die onder die definitie vallen die wel eens een visum aanvragen voor Nederland, eigenlijk...
Nog los van het feit dat je met een visum van een ander Schengenland wel gewoon Nederland in komt.
Ik vind het vooral een onzin motie en vooral in deze tijd, er zijn heel wat andere problemen die aangepakt moeten worden nu, en ze snappen niet dat het pro Hamas gedrag de laatste maanden de PVV ook winst heeft opgeleverd. D66 gaat gewoon meteen weer verder met hun onzin politiek wat zoveel mensen al hebben afgestraft.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Mijn vraag is of er überhaupt mensen zijn die onder die definitie vallen die wel eens een visum aanvragen voor Nederland, eigenlijk...
Nog los van het feit dat je met een visum van een ander Schengenland wel gewoon Nederland in komt.
Dus als Nederland niet wil dat bijvoorbeeld een spreker naar Hongarije gaat voor Orban, kan Nederland die spreker op een zwarte lijst zetten en dan komt hij Hongarije niet in? Wat een raar systeem...quote:Op woensdag 13 december 2023 15:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een visum voor Nederland is een Schengen visum wat dus ook betekent dat je geen visum in een ander Schengen land krijgt als Nederland je op de zwarte lijst zet.
Zie David Icke ter illustratie.
Zie David Icke. Nederland heeft hem toegang verboden wat dus inhoud dat hij geen toegang tot alle Schengen landen krijgt. Als hij om een visum voor Hongarije vraagt krijgt hij dat nu niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dus als Nederland niet wil dat bijvoorbeeld een spreker naar Hongarije gaat voor Orban, kan Nederland die spreker op een zwarte lijst zetten en dan komt hij Hongarije niet in? Wat een raar systeem...
Waarom moet dat nu besproken worden? Waarom vandaag? Misschien wat meer aandacht voor de groeiende terrorisme dreiging in Nederland of het feit dat we in een eu land reisadvies geel hebben, lijkt mij heel wat belangrijker dan nu zulke bühne moties in te dienen. Dit is nu dat nutteloze linkse populisme, want wat lost dit eigenlijk op volgens D66 die schreeuwt dat de PVV geen oplossingen heeft? Zouden ze echt stoppen met koloniseren als ze in NL geen visum meer krijgen.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of je kan stellen dat het geweld van Israel nu buitensporig is en dat kolonisten illegaal andermans land bezetten. Of komt dat niet bij je op?
Ik stond er ook van te kijkenquote:Op woensdag 13 december 2023 15:50 schreef Zorro het volgende:
Oh de VVD is winnaar. Fijn dat de SP even deze onthulling doet.
Helemaal ongelijk heeft hij niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:50 schreef Zorro het volgende:
We erkennen Catan sws niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:36 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
1 van de moties die zometeen ingediend gaan worden, D66 wil selectief mensen uitsluiten. Vraag mij af of dit grondwettelijk kan.
Rekenen in winnaars en verliezers is echt de domste fout die je met verkiezingen kunt maken. De 20 zetels van 'winnaar' NSC zijn nog altijd minder zetels dan de 24 van 'verliezer' VVD. Het gaat om je mandaat van nu, niet om het mandaat van de vorige periode.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:50 schreef Zorro het volgende:
Maak ze dat daar maar eens wijs.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Rekenen in winnaars en verliezers is echt de domste fout die je met verkiezingen kunt maken. De 20 zetels van 'winnaar' NSC zijn nog altijd minder zetels dan de 24 van 'verliezer' VVD. Het gaat om je mandaat van nu, niet om het mandaat van de vorige periode.
Maar nogmaals, de VVD is de spil wederom. NSC overigens ook wat dan tegelijk een grote gelijkenis vertoont met de VVD-D66 situatie van de vorige verkiezingen.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Rekenen in winnaars en verliezers is echt de domste fout die je met verkiezingen kunt maken. De 20 zetels van 'winnaar' NSC zijn nog altijd minder zetels dan de 24 van 'verliezer' VVD. Het gaat om je mandaat van nu, niet om het mandaat van de vorige periode.
Had je wat anders verwacht van iemand die een paar dagen geleden nog Hamas leuzen riep?quote:Op woensdag 13 december 2023 15:58 schreef Tekaschi het volgende:
Wat een gelul, mensen stemmen o.a pvv omdat moslims dagelijks Nederlanders belagen, discrimineren, homo's niet accepteren, voorstander zijn van de sharia. Alle cijfers wijzen naar één kant, en nu dat gehuil. Omgekeerde wereld dit, is niet door de PVV dat Joden niet veilig zijn op straat, zijn geen PVV'ers die mensen overhoop schieten of kelen doorsnijden, zijn geen PVV'ers die in gebedshuizen oproepen tot een heilige oorlog.
Nee hoor, maar ik verwacht van partijen zoals GL/PvdA en D66 dat ze alle discriminatie bestrijden en niet alleen de oogkleppen op gericht hebben naar Wilders. Als de PVV'ers zich voor de helft zouden gedragen als vele moslims dagelijks dan hadden ze recht van spreken, maar het huidige racisme debat zit vol racisme door maar met de oogkleppen op naar één kant te kijken.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht van iemand die een paar dagen geleden nog Hamas leuzen riep?
Hele enge man. Bijzonder dat ie vandaag z'n Palestina speldje niet draagt.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:00 schreef HyperViper het volgende:
Wat een leugenachtig eng mannetje dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |