Joh, die hebben al 7 verkiezingen op rij verloren. Zij zitten voorlopig nog wel in de campagne stand, hebben ze nodig.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wellicht een klein deel van de SP, want om eerlijk te zijn vond ik dat ook wel een beetje te dramatisch
Jawel hoor. Zeker de afgelopen 30/40 jaar niet naar de SP geluisterd? Zijn voor verplichte spreiding, verplichte intergratie en een stop/rem op arbeidsmigratie. Hun hele bestaan al.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar over migratie, waar ook een meerderheid voor is, hoor je hem niet.
Wel een leeg hoofd.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:53 schreef Halcon het volgende:
De man die nu spreekt heeft vast geen lege maag.
Helemaal geen kopie zelfs. Azarkan had nog een beetje fatsoen, politiek inzicht, debat capaciteit en kun je gewoon mee praten.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het is een slechte kopie van Azarkan.
Als je jezelf al niet kunt verzorgen dan ben je niet geschikt als volksvertegenwoordiger.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:53 schreef Halcon het volgende:
De man die nu spreekt heeft vast geen lege maag.
Timmermans wordt er keihard uitgeluld.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:55 schreef Ebinas het volgende:
Je lult te veel Timmertje, je zegt te weinig
Eens!quote:Op woensdag 13 december 2023 10:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Helemaal geen kopie zelfs. Azarkan had nog een beetje fatsoen, politiek inzicht, debat capaciteit en kun je gewoon mee praten.
van baarle is simpelweg een schreeuwlelijk.
Veel wol weinig inhoud.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:54 schreef Ebinas het volgende:
En daar gaan we weer een herhaling van zetten.
IJzersterk Timmertje
Vraag is ook hoe lang het duurt voordat hijquote:Op woensdag 13 december 2023 10:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Timmermans wordt er keihard uitgeluld.
Ja. Dit is niks voor hem. Hij is Europa gewend waar iedereen een beetje mee lult. Binnen de kortste keren zal hij daar wel weer een leuke functie krijgen.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vraag is ook hoe lang het duurt voordat hij
Met Azarkan kun je gewoon 'een biertje doen' met een 0,0 voor hem dan.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Eens!
Niet met Denk op zich. Maar viel goed naar te luisteren en was inhoudelijk sterk
Ja en altijd vlijmscherp en de oneliners veelal niet voorbereid volgens mij.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:59 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een held die Wilders. Hij is echt wel een master-debater.
Beetje de Jan Marijnissen van rechtsquote:Op woensdag 13 december 2023 11:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja en altijd vlijmscherp en de oneliners veelal niet voorbereid volgens mij.
Maar gewoon zo uit de mouw schudden en raak
Hij geeft toch antwoord op de vragen? En volgens mij geeft hij ook gewoon aan dat hij zal moeten samenwerken om tot de absolute meerderheid te komen.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit doet Wilders gewoon niet slim. Geef gewoon antwoord op de vragen. En dat zeg ik als iemand die zich best in de PVV kan vinden. Hij moet niet doen alsof hij nu het alleenrecht tot regeren heeft omdat het de grootste partij is geworden. Genoeg mensen die ook niet op hem hebben gestemd inderdaad, ben het zowaar eens met een Timmermans nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |