Die van Tenille?quote:Op woensdag 13 december 2023 10:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die had zijn neef Captain niet in de vingers.
Die komt nogquote:Op woensdag 13 december 2023 10:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Het is raar om hier geen dikke beat onder te horen.
Erg jammerquote:
Ik ben echt mild teleurgesteld dat Dance the Night het niet gehaald heeftquote:Op woensdag 13 december 2023 10:24 schreef Cassa95 het volgende:
Vooral jammer dat het de enige Dua Lipa is in de T2K.. Alsof het kerstnummer van Elton en Ed de enige notering van Ed Sheeran in de lijst zou zijn. Een schande is het.
Radio2-bestuur tegen de muurquote:Op woensdag 13 december 2023 10:24 schreef Cassa95 het volgende:
Vooral jammer dat het de enige Dua Lipa is in de T2K.. Alsof het kerstnummer van Elton en Ed de enige notering van Ed Sheeran in de lijst zou zijn. Een schande is het.
Meen je die? Een grof schandaal iddquote:Op woensdag 13 december 2023 10:24 schreef Cassa95 het volgende:
Waar zijn die andere nummers gebleven dan? Waar moet ik nu met mijn gifjes heen over twee weken.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:24 schreef Cassa95 het volgende:
Ja, dat is dan wel recent, maar hoort er ook gewoon in. Misschien volgend jaar in de herkansing.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik ben echt mild teleurgesteld dat Dance the Night het niet gehaald heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
De barbiebonus is exclusief toegewezen aan Billie.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik ben echt mild teleurgesteld dat Dance the Night het niet gehaald heeft
Die zal tzt ook op de keuzelijst staan, dan zal 't wel lukken denk ik.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel recent, maar hoort er ook gewoon in. Misschien volgend jaar in de herkansing.
I'm Just Ken had ook in de Top moeten staan potverdikkiequote:Op woensdag 13 december 2023 10:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De barbiebonus is exclusief toegewezen aan Billie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |