Uitstekende ruil!quote:Op woensdag 13 december 2023 09:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denis mag er wel uit, dan kunnen Call Me en Atomic erin.
quote:Op woensdag 13 december 2023 09:54 schreef GlennQuagmire het volgende:
Volgende uur voor de verandering eens geen ColdplayNiet mijn uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
quote:Op woensdag 13 december 2023 09:54 schreef GlennQuagmire het volgende:
Volgende uur voor de verandering eens geen ColdplayVerder mwaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Je bedoelt over de top 2000 die in 2021 aan z'n laatste editie toe zou zijn?quote:Op woensdag 13 december 2023 09:55 schreef Tussle266 het volgende:
Oh wauw, de actie van de nummer 1 Top 2000 fan Kicken, P. is nog tot 2252 gekomen dus. Gaat hij vast een kolommetje over schrijven.
Oh wist niet dat er een actie aan vast zat, dan wel jammerquote:Op woensdag 13 december 2023 09:55 schreef Tussle266 het volgende:
Oh wauw, de actie van de nummer 1 Top 2000 fan Kicken, P. is nog tot 2252 gekomen dus. Gaat hij vast een kolommetje over schrijven.
quote:
quote:Op maandag 11 december 2023 11:13 schreef Dagoduck het volgende:
Hoezo heeft Call Me van Blondie nooit in de Top 2000 gestaan...
Als we het over NDW hebben dan eerder een CODO of een Mussolini voor mijquote:
Tötet CoDo:) Heel fijn nummer inderdaad.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:14 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Als we het over NDW hebben dan eerder een CODO of een Mussolini voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |