Ja, maar die grap is nog niet klaar met deze reeks.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:43 schreef MielMonteur het volgende:
Origineel van
weet je ik ben klaar met die grap
quote:Op woensdag 13 december 2023 10:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Origineel van Dotan/Edward Sharpe & The Magnetic Zeroes
Origineel van Kobi Marimi.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar die grap is nog niet klaar met deze reeks.
[..]
Dat lijkt me ook wat overdreven, maar ik vrees wel dat we op korte termijn naar max 3 noteringen gaanquote:Op woensdag 13 december 2023 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
Hij mag in de komende jaren wel de DAB gaan pakken want anders staat Bob helemaal niet meer in de lijst.
Haar in mm glas natuurlijkquote:Op woensdag 13 december 2023 10:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welk Jiskefet-nummer zou in de lijst moeten?
Hé Lullo… is wel dé grote hit.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er staat al een cover van 'Hemel, ik heb kriebel aan mijn pemel' in de lijst.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Komt er weer ruimte voor een paar dialectplaten.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wat overdreven, maar ik vrees wel dat we op korte termijn naar max 3 noteringen gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |