Even een mod om een edit vragen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 23:12 schreef NoCigar het volgende:
Mmm, had 'Epje en de steegclowns' moeten zijn. Het zij zo,
Het kan blijkbaar nog erger dan die vrouw die klokkenluiders door de shredder haalde!quote:
Limburgse gastvriheid.quote:Op dinsdag 12 december 2023 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Ga lekker naar huis Dion, je vrouw met je vrienden delen
Die zit bij de verkeerde partij.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:26 schreef svann het volgende:
[..]
En van haar eigen staatssecretaris.
SunakGodquote:Op woensdag 13 december 2023 22:27 schreef monkyyy het volgende:
We moeten ze verspreiden naar Rwanda
Die het bedrijf van zijn vrouw overheidsopdrachten toeschuift.quote:
VOC mentaliteit, businesswoman doing business.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:31 schreef svann het volgende:
[..]
Die het bedrijf van zijn vrouw overheidsopdrachten toeschuift.
In de UK heet dat niet corruptie oid.
Dat kan dus alleen als er gespreid wordt.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Kleinschalig zou betere acceptatie zijn... Ik weet dat zonet niet meer hoor...
Dus bad, bed en brood, een huis zit er niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Moeten we maar bedjes in bedrijfshallen gaan zetten ofzo in alle gemeentes, dan wordt vast een succes
Nee, want eenmaal verspreid dan blijft dat ook... Concentreer het eerst maar.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:33 schreef svann het volgende:
[..]
Dat kan dus alleen als er gespreid wordt.
Wat vind jij van het idee premier Wilders?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:36 schreef Gehrman het volgende:
'boehoehoe de VVD had de PVV moeten uitsluiten'.
Lijkt me een slecht idee. Zie het ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Wat vind jij van het idee premier Wilders?
Getsiequote:Op woensdag 13 december 2023 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Dus die paar gemeenten hebben pech, kunnen de schijt krijgen wat betreft de rest van Nederland.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:37 schreef Bocaj het volgende:
Nee, want eenmaal verspreid dan blijft dat ook... Concentreer het eerst maar.
Niet gemeenten in de maag splitsen!
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Wilders mag van mij, maar Mona zou ik ook wel willen.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lijkt me een slecht idee. Zie het ook niet gebeuren.
Getsiequote:Op woensdag 13 december 2023 22:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Wilders mag van mij, maar Mona zou ik ook wel willen.
Die kunnen ook gewoon nee zeggen want dan komen er weer tenten in weilanden etc.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:40 schreef svann het volgende:
[..]
Dus die paar gemeenten hebben pech, kunnen de schijt krijgen wat betreft de rest van Nederland.
Zijn ze lekker mee.
Doe maar RemkesGod.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Wilders mag van mij, maar Mona zou ik ook wel willen.
Hij wil niet meer gebeld worden!quote:
Dilanquote:
Lillian is te lief voor die rol.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:46 schreef svann het volgende:
Toch Jammer van Marijnissen, vond net dat ze eindelijk de juiste uitstraling had.
Veel te jong in het diepe gegooid.
De SP weet keer op keer hun werk niet te verzilveren.
Ook teveel de uitstraling van een beroepspoliticus. Pa Marijnissen heeft met de poten in de modder gestaan. Dat spreekt meer aan.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:46 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lillian is te lief voor die rol.
Vond ik ook wel een goeie maar ze doet raarrrrrrrrrrrrrrr!quote:
Mona en Geert zijn heel normaal?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vond ik ook wel een goeie maar ze doet raarrrrrrrrrrrrrrr!
Alleen bed, bad, brood in sobere huisvesting is niet erg aantrekkelijk, tenzij je echt in nood zit.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:42 schreef Bocaj het volgende:
Die kunnen ook gewoon nee zeggen want dan komen er weer tenten in weilanden etc.
(Dan weet je zeker dat die tijdelijk zijn.)
Ik ben bang voor permanentheid!
Moontje toch wel?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mona en Geert zijn heel normaal?
Sarah Paling op bezoek bij Trump.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mona en Geert zijn heel normaal?
Mij ook niet gelukkig.quote:
Dan schop ik mijn huurder eruit en ga ik in mijn tweede huis wonen.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:54 schreef svann het volgende:
[..]
Mij ook niet gelukkig.
Maar stel dat je perse moet huren in de vrije sector en je al dan niet tijdelijk weinig inkomsten hebt, dat zou idd tamelijk hopeloos zijn
Wel eens van huurdersbescherming gehoord?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan schop ik mijn huurder eruit en ga ik in mijn tweede huis wonen.
Niet van toepassing.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wel eens van huurdersbescherming gehoord?
Voor een plek op een camping vragen ze ook nog best schokkende bedragen.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Als ik echt dakloos zou worden dan denk ik dat ik op een camping ga staan met een grote tent, waar je ook fatsoenlijk op een stoel kan zitten.
Bij de daklozenopvang moet je wel willen... op een zaaltje.... is dat wat voor jullie @:monkyyy @:svann ?
Vervalt als de eigenaar het voor eigen bewoning nodig heeft.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:56 schreef Bocaj het volgende:
Wel eens van huurdersbescherming gehoord?
Het zal, maar als je wel werkt hebt dan lijkt mij dat wel op te brengen toch?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:59 schreef DIJK het volgende:
[..]
Voor een plek op een camping vragen ze ook nog best schokkende bedragen.
O.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:00 schreef svann het volgende:
[..]
Vervalt als de eigenaar het voor eigen bewoning nodig heeft.
Oef ben je al zo oud.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:00 schreef superniger het volgende:
Gewoon op je 18 inschrijven bij 2-3 woningbouwverenigingen. Kost je 20'30 euro per jaar.
Sta nu in 3 gemeenten op nummer 1 voor sociale huurwoningen.
quote:
https://www.volkshuisvest(...)enkomst-op-te-zeggenquote:Als de verhuurder de woonruimte zelf dringend nodig heeft, kan hij de huur opzeggen en de rechter vragen de huur te beëindigen.
quote:Op woensdag 13 december 2023 23:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
https://www.volkshuisvest(...)enkomst-op-te-zeggen
quote:Ook gaat de rechter na of de huurder wel andere passende woonruimte kan krijgen. De verhuurder moet dit aantonen.
In dit geval heeft kan die persoon nog naar de ouders, waar hij ieder weekend zit overigens.quote:
Deed ik ook. In 1989 op m'n 26e ouderlijkhuis uit. Woon nu nog steeds op dit mooie hofje midden in het centrum voor 330 euro per maand.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:00 schreef superniger het volgende:
Gewoon op je 18 inschrijven bij 2-3 woningbouwverenigingen. Kost je 20-30 euro per jaar.
Sta nu in 3 gemeenten op nummer 1 voor sociale huurwoningen.
gewoon spreiden tot heel nederland er last van heeft en dan nog meer spreiden en nog meer spreiden, het onvermogen spreidenquote:Op donderdag 14 december 2023 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Spreidingswet. Klinkt spannender dan dat het is.
Dilan heeft geen ene zak te vertellen, achter de schermen blijft de Rutte kliek de baasquote:Op donderdag 14 december 2023 22:36 schreef svann het volgende:
Ik vroeg me gisteren (en de laatste weken) al af waar Rutte opeens gebleven is.
Hij is nog steeds premier, niet Dylan die zich als zodanig gedraagt.
Of hij was even Poetin bellen voor instructies.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:41 schreef svann het volgende:
Orban ging in een zijkamertje even zijn miljarden tellen op het cruciale moment.
Geloofde het eerst niet eens.
quote:
Shaun the Sheep?quote:Op donderdag 14 december 2023 23:11 schreef svann het volgende:
[..]
Die met schapen, hoe heet die ook alweer?
Dylan is naast haar hoge hakken gaan lopen na twee maanden bejubeld te zijn als lijsttrekker.quote:
O sorry, we deden maar wat?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Dus als je als tweede kamer een slechte wet naar de eerste kamer stuurt, dan mag je niet zeggen "Jongens, foutje, behandel maar niet"
Dan is dat een fout in het systeem. De tweede kamer moet gewoon fouten terug kunnen halen.
Bijvoorbeeld.quote:
Moet je wel kunnen lezen en schrijven.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:26 schreef monkyyy het volgende:
Opleiding is wel wat overrated trouwens. Daar leer je wel een redelijke basis, maar je echte vaardigheden leer je in de echte wereld
Daar leer je verder, zonder basis(papiertjes) heb je veel minder kansen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:26 schreef monkyyy het volgende:
Opleiding is wel wat overrated trouwens. Daar leer je wel een redelijke basis, maar je echte vaardigheden leer je in de echte wereld
Het gaat er niet alleen om wat het niveau is als iemand de opleiding afrond.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:26 schreef monkyyy het volgende:
Het is niet zo eendimensionaal.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het gaat er niet alleen om wat het niveau is als iemand de opleiding afrond.
Er zullen er genoeg zijn die in 3x de studietijd het ook wel halen. Maar dat betekent ook dat de kans groot is dat iemand de vaardigheden uit de praktijk langzaam oppakt. In vergelijking met iemand die alles snel oppakt en zich ook meer kan doorontwikkelen met praktijkervaring. Ook dat zorgt voor verschil in kwaliteit. Je wilt afgestudeerden die een enorme potentie hebben, niet iemand die veel extra tijd en ervaring nodig heeft om net het basisniveau te halen.
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:41 schreef Dutch_view het volgende:
Nijpels komt zijn gal weer spuwen zeker
Hij is geen echte VVD'er meer. Net als Rutte. (ouwe zeur)quote:
Gaat nog wel komen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:17 schreef svann het volgende:
Allemaal gespeculeer over de mogelijke combinaties, maar nog niemand lijkt zich af te vragen hoe het gratis bier uit de programma's betaald gaat worden.
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Dus als je als tweede kamer een slechte wet naar de eerste kamer stuurt, dan mag je niet zeggen "Jongens, foutje, behandel maar niet"
Dan is dat een fout in het systeem. De tweede kamer moet gewoon fouten terug kunnen halen.
Dilan doet politiek raar.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:55 schreef svann het volgende:
[..]
Dylan is naast haar hoge hakken gaan lopen na twee maanden bejubeld te zijn als lijsttrekker.
Of zit daardoor op haar high horse.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Mijn kad heeft al twee ballen uit de boom gezwiept met zijn staart. Stoute poes!
Te druk met werkquote:Op maandag 18 december 2023 22:18 schreef svann het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je het te druk had met het optuigen van je kerstboom.
Ha! Ik ben 1.70quote:Op maandag 18 december 2023 22:50 schreef NoCigar het volgende:
Voor iedereen langer dan 1,71 cm is het vreselijk.
Wat staat hier?quote:Op maandag 18 december 2023 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Hadden we laatst niet zo'n onderwerp over dat kinderen niet meer konden lezen en schrijven
gmtaquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Vind de onderwerpen zo te lezen en te horen nix dus ik neem meteen maar weer afscheid!
Misschien moeten ze alleen de maandag en de vrijdag laten en de rest weg...
Ik verdenk hem van duistere zaken.quote:Op dinsdag 19 december 2023 23:02 schreef svann het volgende:
Wat een vreselijke engerd is die Bodar ook.
Gewoon kijken bij de Belgquote:
Waarom zoeken ze dan de aandacht.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:41 schreef svann het volgende:
Nou, het OM weet natuurlijk niet de inhoud van de gesprekken van de advocaten, niet overdrijven.
Geen gekke tip na twee verdachte advocaten (waarvan één al veroordeeld) om niet alleen naar Taghi te gaan.
Altijd al geweest. Vieze hypocriet.quote:Op dinsdag 19 december 2023 23:02 schreef svann het volgende:
Wat een vreselijke engerd is die Bodar ook.
Nooit last vanquote:Op woensdag 20 december 2023 22:43 schreef svann het volgende:
Darteritus, daar had ik Google even voor nodig.
Darteritus is een mentaal probleem dat zomaar kan ontstaan. De bron van deze dartziekte is motorische faalangst.
Deze angst zorgt voor een blokkade als de pijl wordt losgelaten en hierdoor wordt de pijl te laat of niet losgelaten.
Meer van teveel tussendoortjes, zou je zeggen.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:36 schreef superniger het volgende:
Anorexia, daar heeft Thomas geen last van.
Ik wel van hem.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:36 schreef superniger het volgende:
Anorexia, daar heeft Thomas geen last van.
Ze vindt Nederland veranderd en hard geworden.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:08 schreef superniger het volgende:
Debbie moet gewoon weer columns schrijven over sex.
Ze hebben geen geld meer, alles uitgeven aan de reis en geld voor de smokkelaars.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Ze kunnen toch gewoon kopen/huren net als ieder ander mens, op funda staan nu 68.817 koopwoningen en 5.672 huurwoningen, keus genoeg lijkt me.
Jaren geleden op Yorin volgens mij. (Docu)quote:Op woensdag 20 december 2023 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Eef Hoos legde ook wat bommetjes, Toetanchamon Incasso incasseerde altijd
Iedere week komen 1300 nieuwe mensen binnen nu.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:10 schreef svann het volgende:
Hier in Leiden zitten ook vluchtelingen in allerlei gebouwen, heeft niemand last van. (Soms zelfs geen weet van.)
Gewoon iedere gemeente naar draagkracht een aantal, dan krijg je ook geen scheve verhoudingen.
Tsja, je kan maar beter gewoon betalenquote:Op donderdag 21 december 2023 12:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jaren geleden op Yorin volgens mij. (Docu)
Als die man ergens langs ging en gruwelijk boos werd dan zat je zelfs thuis voor de televisie te trillen van de angst.
Mazzel.quote:
Ze hebben schijt aan hun kijkers.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:34 schreef Bocaj het volgende:
Waarom begint op1 nu ineens op 22:04?????
Schakel nu pas in.
quote:Op donderdag 21 december 2023 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Niet het belastingsysteem versimpelen, anders heb ik geen werk meer.
Moet je eerst stoute dingen doen terwijl zij het ziet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |