Wat staat hier?quote:Op maandag 18 december 2023 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Hadden we laatst niet zo'n onderwerp over dat kinderen niet meer konden lezen en schrijven
gmtaquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Vind de onderwerpen zo te lezen en te horen nix dus ik neem meteen maar weer afscheid!
Misschien moeten ze alleen de maandag en de vrijdag laten en de rest weg...
Ik verdenk hem van duistere zaken.quote:Op dinsdag 19 december 2023 23:02 schreef svann het volgende:
Wat een vreselijke engerd is die Bodar ook.
Gewoon kijken bij de Belgquote:
Waarom zoeken ze dan de aandacht.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:41 schreef svann het volgende:
Nou, het OM weet natuurlijk niet de inhoud van de gesprekken van de advocaten, niet overdrijven.
Geen gekke tip na twee verdachte advocaten (waarvan één al veroordeeld) om niet alleen naar Taghi te gaan.
Altijd al geweest. Vieze hypocriet.quote:Op dinsdag 19 december 2023 23:02 schreef svann het volgende:
Wat een vreselijke engerd is die Bodar ook.
Nooit last vanquote:Op woensdag 20 december 2023 22:43 schreef svann het volgende:
Darteritus, daar had ik Google even voor nodig.
Darteritus is een mentaal probleem dat zomaar kan ontstaan. De bron van deze dartziekte is motorische faalangst.
Deze angst zorgt voor een blokkade als de pijl wordt losgelaten en hierdoor wordt de pijl te laat of niet losgelaten.
Meer van teveel tussendoortjes, zou je zeggen.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:36 schreef superniger het volgende:
Anorexia, daar heeft Thomas geen last van.
Ik wel van hem.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:36 schreef superniger het volgende:
Anorexia, daar heeft Thomas geen last van.
Ze vindt Nederland veranderd en hard geworden.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:08 schreef superniger het volgende:
Debbie moet gewoon weer columns schrijven over sex.
Ze hebben geen geld meer, alles uitgeven aan de reis en geld voor de smokkelaars.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Ze kunnen toch gewoon kopen/huren net als ieder ander mens, op funda staan nu 68.817 koopwoningen en 5.672 huurwoningen, keus genoeg lijkt me.
Jaren geleden op Yorin volgens mij. (Docu)quote:Op woensdag 20 december 2023 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Eef Hoos legde ook wat bommetjes, Toetanchamon Incasso incasseerde altijd
Iedere week komen 1300 nieuwe mensen binnen nu.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:10 schreef svann het volgende:
Hier in Leiden zitten ook vluchtelingen in allerlei gebouwen, heeft niemand last van. (Soms zelfs geen weet van.)
Gewoon iedere gemeente naar draagkracht een aantal, dan krijg je ook geen scheve verhoudingen.
Tsja, je kan maar beter gewoon betalenquote:Op donderdag 21 december 2023 12:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jaren geleden op Yorin volgens mij. (Docu)
Als die man ergens langs ging en gruwelijk boos werd dan zat je zelfs thuis voor de televisie te trillen van de angst.
Mazzel.quote:
Ze hebben schijt aan hun kijkers.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:34 schreef Bocaj het volgende:
Waarom begint op1 nu ineens op 22:04?????
Schakel nu pas in.
quote:Op donderdag 21 december 2023 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Niet het belastingsysteem versimpelen, anders heb ik geen werk meer.
Moet je eerst stoute dingen doen terwijl zij het ziet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |