Even een mod om een edit vragen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 23:12 schreef NoCigar het volgende:
Mmm, had 'Epje en de steegclowns' moeten zijn. Het zij zo,
Het kan blijkbaar nog erger dan die vrouw die klokkenluiders door de shredder haalde!quote:
Limburgse gastvriheid.quote:Op dinsdag 12 december 2023 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Ga lekker naar huis Dion, je vrouw met je vrienden delen
Die zit bij de verkeerde partij.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:26 schreef svann het volgende:
[..]
En van haar eigen staatssecretaris.
SunakGodquote:Op woensdag 13 december 2023 22:27 schreef monkyyy het volgende:
We moeten ze verspreiden naar Rwanda
Die het bedrijf van zijn vrouw overheidsopdrachten toeschuift.quote:
VOC mentaliteit, businesswoman doing business.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:31 schreef svann het volgende:
[..]
Die het bedrijf van zijn vrouw overheidsopdrachten toeschuift.
In de UK heet dat niet corruptie oid.
Dat kan dus alleen als er gespreid wordt.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Kleinschalig zou betere acceptatie zijn... Ik weet dat zonet niet meer hoor...
Dus bad, bed en brood, een huis zit er niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Moeten we maar bedjes in bedrijfshallen gaan zetten ofzo in alle gemeentes, dan wordt vast een succes
Nee, want eenmaal verspreid dan blijft dat ook... Concentreer het eerst maar.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:33 schreef svann het volgende:
[..]
Dat kan dus alleen als er gespreid wordt.
Wat vind jij van het idee premier Wilders?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:36 schreef Gehrman het volgende:
'boehoehoe de VVD had de PVV moeten uitsluiten'.
Lijkt me een slecht idee. Zie het ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Wat vind jij van het idee premier Wilders?
Getsiequote:Op woensdag 13 december 2023 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Dus die paar gemeenten hebben pech, kunnen de schijt krijgen wat betreft de rest van Nederland.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:37 schreef Bocaj het volgende:
Nee, want eenmaal verspreid dan blijft dat ook... Concentreer het eerst maar.
Niet gemeenten in de maag splitsen!
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Wilders mag van mij, maar Mona zou ik ook wel willen.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lijkt me een slecht idee. Zie het ook niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |