Dus bad, bed en brood, een huis zit er niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Moeten we maar bedjes in bedrijfshallen gaan zetten ofzo in alle gemeentes, dan wordt vast een succes
Nee, want eenmaal verspreid dan blijft dat ook... Concentreer het eerst maar.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:33 schreef svann het volgende:
[..]
Dat kan dus alleen als er gespreid wordt.
Wat vind jij van het idee premier Wilders?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:36 schreef Gehrman het volgende:
'boehoehoe de VVD had de PVV moeten uitsluiten'.
Lijkt me een slecht idee. Zie het ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Wat vind jij van het idee premier Wilders?
Getsiequote:Op woensdag 13 december 2023 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Dus die paar gemeenten hebben pech, kunnen de schijt krijgen wat betreft de rest van Nederland.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:37 schreef Bocaj het volgende:
Nee, want eenmaal verspreid dan blijft dat ook... Concentreer het eerst maar.
Niet gemeenten in de maag splitsen!
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Wilders mag van mij, maar Mona zou ik ook wel willen.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lijkt me een slecht idee. Zie het ook niet gebeuren.
Getsiequote:Op woensdag 13 december 2023 22:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Wilders mag van mij, maar Mona zou ik ook wel willen.
Die kunnen ook gewoon nee zeggen want dan komen er weer tenten in weilanden etc.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:40 schreef svann het volgende:
[..]
Dus die paar gemeenten hebben pech, kunnen de schijt krijgen wat betreft de rest van Nederland.
Zijn ze lekker mee.
Doe maar RemkesGod.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Wilders mag van mij, maar Mona zou ik ook wel willen.
Hij wil niet meer gebeld worden!quote:
Dilanquote:
Lillian is te lief voor die rol.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:46 schreef svann het volgende:
Toch Jammer van Marijnissen, vond net dat ze eindelijk de juiste uitstraling had.
Veel te jong in het diepe gegooid.
De SP weet keer op keer hun werk niet te verzilveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |