Dit ja, zo ziek in zijn hoofd maar leuk vriendengroepje ook zeg, de tering.quote:
Wat dan?quote:
Oh misschien al de nieuwe afleveringquote:
Wel ja hier heb je 10.000 euro...quote:Op maandag 16 juni 2025 21:53 schreef matthijst het volgende:
Haha, die kneuzen die bij Frank beleggen
Geen geld jonge!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:17 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een zaak zeg. Denk dat Frank beter kan verhuizen.
Ah je hebt het op Videoland gezien ? Hier net pauze. Straks belt Thijs met Valerie, maar in ieder geval al wat ik verwacht. Valerie of iemand uit haar omgeving.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:18 schreef matthijst het volgende:
Goeie reacties van die gast.
"Huh wtf"
"wtf"
Haha, ja. Alsof ie eigenlijk een exorcisme nodig heeft. Misschien is hij de dader wel. Anders die jankerd aan de telefoon wel, of die gecensureerde persoon. Wat zou de relatie met haar zijn?quote:Op maandag 23 juni 2025 22:05 schreef Gibson88 het volgende:
Kan ook zijn dat ze de verkeerde aflevering uitgezonden hebben, wat mij namelijk opviel is dat de stem van Thijs met regelmaat vervormd was alsof hij de verdachte was.
Nou die Valerie lulde sowieso dik uit haar nek ( ze was sowieso vet agressief aan de telefoon). Jaren en jaren ervaring met auto's huren en spontaan opeens geen idee hebben, daarna wel weten dat ze een ooit een Opel gehuurd zou hebben. En wie was die persoon waar ze wel even een hartig woordje mee zou praten ?quote:Op maandag 23 juni 2025 23:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Haha, ja. Alsof ie eigenlijk een exorcisme nodig heeft. Misschien is hij de dader wel. Anders die jankerd aan de telefoon wel, of die gecensureerde persoon. Wat zou de relatie met haar zijn?
Nee en normaliter wordt er in de aftiteling wel een weergave gegeven van hoe het nu gaat en wat de stand van zaken is. Was dit keer 0,0 van te zien. Ik ben daarom reuze nieuwsgierig naar hoe het is verlopen c.q. afgelopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:15 schreef NoCigar het volgende:
Ja die onbekende persoon vind ik wel interessant, een deus ex machina waar helemaal niets over vertelt werd, zelfs niet in wat voor relatie die tot V staat.
Die onzin over de grens sloeg helemaal nergens op. NL politie mag gewoon grens over en daar ook arresteren. Al jaren. Beetje nep-sensatie.quote:
Ook leuk voor haar ouders.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fijne smaak in mannen heeft die meid zeg
Het is te hopen voor die meid dat haar huidige vriend geen stalker word.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:01 schreef DefKu het volgende:
Maar nu rest mij de vraag, die David stuurde/stuurt tot op de dag van opnemen nog berichten naar haar? Wordt er nog iets met hem gedaan? Of was alles die Roy? Dat was mij even niet duidelijk.
Want anders is die David ook gewoon een stalker.
Da's een jaar geleden, is dit weer een herhaling? Nee toch?quote:Op maandag 24 november 2025 20:34 schreef Solotovski het volgende:
Dit komt me bekend voor, heb hier eens wat over gelezen
Hier
Geen herhaling volgens mij, komt mij in ieder geval niet bekend voorquote:Op maandag 24 november 2025 20:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's een jaar geleden, is dit weer een herhaling? Nee toch?
Leuke reclame ook om die Syrische tandartsen aan te nemen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:49 schreef coinchantal het volgende:
Zit ook wel in de cultuur van mo, snel gekrenkt zijn.
Wat een sukkel, politie erbij halen dit programma, ellende op haar werk terwijl die gast allang wist wie daar achter zit. Ik had even een stevig woordje gevoerdquote:Op maandag 1 december 2025 21:13 schreef Solotovski het volgende:
Raar dat Verron daar in eerste instantie over heeft gelogen zeg
Die mag ff een tijdje op de bank slapenquote:Op maandag 1 december 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een sukkel, politie erbij halen dit programma, ellende op haar werk terwijl die gast allang wist wie daar achter zit. Ik had even een stevig woordje gevoerd
Ik zou hem niet meer vertrouwen, ook omdat hij zo glashard kan liegen.quote:Op maandag 1 december 2025 21:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die mag ff een tijdje op de bank slapen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |