abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219339359
Zit ook wel in de cultuur van mo, snel gekrenkt zijn.
pi_219342595
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 09:49 schreef coinchantal het volgende:
Zit ook wel in de cultuur van mo, snel gekrenkt zijn.
Leuke reclame ook om die Syrische tandartsen aan te nemen.
pi_219345323
Grappig hoe ze heel erg hun best deden om de plaats waar dit alles zich voordeed te verhullen en de naam van de Burgemeester te blurren, maar wel gewoon een kaartje toonden van het ziekenhuis en ik als Nijmegenaar het direct herkende. Ze hadden het kaartje nog wel gespiegeld maar helaas....sloppy job.

Wel raar overigens dat die Mondzorginstelling toch echt wel 500 meter van het ziekenhuis afzit en niet 15 zoals gezegd. Enige verklaring kan dan zijn dat ze mogelijk recentelijk verhuisd zijn?

[ Bericht 7% gewijzigd door ThijsTH op 26-11-2025 03:26:18 ]
pi_219389687
Apart verhaal deze keer. Na iets meer dan een half uur nog geen flauw idee wie het zou kunnen zijn
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_219389720
Raar dat Verron daar in eerste instantie over heeft gelogen zeg
pi_219389755
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2025 21:13 schreef Solotovski het volgende:
Raar dat Verron daar in eerste instantie over heeft gelogen zeg
Wat een sukkel, politie erbij halen dit programma, ellende op haar werk terwijl die gast allang wist wie daar achter zit. Ik had even een stevig woordje gevoerd
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219389802
quote:
11s.gif Op maandag 1 december 2025 21:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat een sukkel, politie erbij halen dit programma, ellende op haar werk terwijl die gast allang wist wie daar achter zit. Ik had even een stevig woordje gevoerd
Die mag ff een tijdje op de bank slapen
pi_219389838
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2025 21:29 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Die mag ff een tijdje op de bank slapen
Ik zou hem niet meer vertrouwen, ook omdat hij zo glashard kan liegen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator / Miss SHO maandag 1 december 2025 @ 21:36:11 #285
22592 crew  Ole
pi_219389853
Val net binnen..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 1 december 2025 @ 21:37:13 #286
22592 crew  Ole
pi_219389863
Traumabinden. Ok :X
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_219389905
Wel laf hoor, die Daniëlle
pi_219389909
Wat een Tokkie is dat mens zeg.
pi_219390004
Vind het sneu voor Debbie
  maandag 1 december 2025 @ 23:26:25 #290
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219390525
Mooie aflevering wel. Iets zegt me dat die gozer ook niet te vertrouwen is.
pi_219390806
Wat nog het meest zieke is is dat ze het belangrijkste over het hoofd zien, die foto's.
Dan ga je je toch ook afvragen naar wie die allemaal verstuurd zijn. Hoeveel mensen kunnen dat weten.
Ik vond ze op die parenclub statements ook een beetje ontwijkend antwoord geven.

Plus, hoe kan het zo zijn dat je als stalker zo krom Nederlands kan schrijven?

Zij lijkt me zeker niet laagopgeleid, want ze heeft heel duidelijk door hoe psychologische druk werkt.
Verron die een speciaal mailadres gebruikt maar alles gewist heeft.
En het verhaal klopt sowieso niet, want "de stalker" had de naam van Danielle al bekend gemaakt.
Los van het feit dat Verron de boel "gevoed" heeft is wat zij deed, een onbekende lastig vallen niet strafbaar?
Die werkgever is geen partij in de privésituatie en kan dus nog wel er iets mee?

En niet te vergeten die Danielle die hem zwart maakt als leugenaar, maar wel met hem blijft communiceren.
Als zij vindt dat hij niet oke is, dan laat ze hem toch los?

Kennelijk wil ze hem terug hebben?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_219391198
Ging ze nou wel of niet na de parenclubs? Ik kon er niet uitkomen of at er verspreid werd enige waarheid had.
  dinsdag 2 december 2025 @ 12:02:34 #293
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_219393250
Matige aflevering weer. Komt er opeens weer een Daniëlle in beeld met een wazig verhaal, die Verran die de boel bij elkaar heeft gelogen, wijnvlek met zijn gare IT valletjes. Duurde veel te lang dit. Hopelijk volgende week weer eens een goeie.
pi_219393642
Ik vind die Verron ook wel schuldig. Hij blijkt veel te liegen. Had eerst geen relatie en zeker geen seksuele relatie met die Danielle gehad. In dezelfde zin heeft hij wel met haar gezoend en naakt foto's gedeeld. Ik geloof hem niet zo en denk dat hij van 2 walletjes eet.
  dinsdag 2 december 2025 @ 13:11:51 #295
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_219393692
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:07 schreef coinchantal het volgende:
Ik vind die Verron ook wel schuldig. Hij blijkt veel te liegen. Had eerst geen relatie en zeker geen seksuele relatie met die Danielle gehad. In dezelfde zin heeft hij wel met haar gezoend en naakt foto's gedeeld. Ik geloof hem niet zo en denk dat hij van 2 walletjes eet.
Ik denk dat heel het verhaal verzonnen is en dat Thijs er gewoon een showtje van maakt.
pi_219393710
Verron had tot de dag van de confrontatie intensief contact met Daniëlle (tientallen mails volgens Thijs).
Terwijl Verron allang wist dat Daniëlle de stalker was. (1 en 1 was echt heel makkelijk 2 in deze).

Dus waarom dat contact? Je vrouw wodt zo hard geraakt hierdoor. Dat kap je dan toch af? Sowieso deed hij er super stiekem over. En is hij sowieso niet eerlijk naar z'n vriendin geweest de hele tijd, zelfs niet nadat ie "zogenaamd met de billen bloot" ging bij Zeeman.

Ook nog Sander beschuldigen, terwijl je weet dat het niet zo is.
Allemaal om maar te hopen dat er nog een uitvlucht is om je contact met Danielle te verzwijgen.
pi_219393724
Dit was echt weer eens een bizarre aflevering :o
  dinsdag 2 december 2025 @ 13:23:19 #298
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219393804
Wat een ratje, die Verron.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_219395435
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:02 schreef leolinedance het volgende:
Matige aflevering weer. Komt er opeens weer een Daniëlle in beeld met een wazig verhaal, die Verran die de boel bij elkaar heeft gelogen, wijnvlek met zijn gare IT valletjes. Duurde veel te lang dit. Hopelijk volgende week weer eens een goeie.
Hij gebruikt een ICT systeem genaamd Kruimel, wat de wijk en straat achter een mailadres kan vinden. Dat lijkt me serieuze bullshit, of echt heel vergaand voor een particulier recherchebureau.
pi_219395438
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:07 schreef coinchantal het volgende:
Hij schilderde zijn huidige vriendin ook af als "iets casuals" dat zou ik ook niet echt relaxed vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')