Leuke reclame ook om die Syrische tandartsen aan te nemen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:49 schreef coinchantal het volgende:
Zit ook wel in de cultuur van mo, snel gekrenkt zijn.
Wat een sukkel, politie erbij halen dit programma, ellende op haar werk terwijl die gast allang wist wie daar achter zit. Ik had even een stevig woordje gevoerdquote:Op maandag 1 december 2025 21:13 schreef Solotovski het volgende:
Raar dat Verron daar in eerste instantie over heeft gelogen zeg
Die mag ff een tijdje op de bank slapenquote:Op maandag 1 december 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een sukkel, politie erbij halen dit programma, ellende op haar werk terwijl die gast allang wist wie daar achter zit. Ik had even een stevig woordje gevoerd
Ik zou hem niet meer vertrouwen, ook omdat hij zo glashard kan liegen.quote:Op maandag 1 december 2025 21:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die mag ff een tijdje op de bank slapen
Ik denk dat heel het verhaal verzonnen is en dat Thijs er gewoon een showtje van maakt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:07 schreef coinchantal het volgende:
Ik vind die Verron ook wel schuldig. Hij blijkt veel te liegen. Had eerst geen relatie en zeker geen seksuele relatie met die Danielle gehad. In dezelfde zin heeft hij wel met haar gezoend en naakt foto's gedeeld. Ik geloof hem niet zo en denk dat hij van 2 walletjes eet.
Hij gebruikt een ICT systeem genaamd Kruimel, wat de wijk en straat achter een mailadres kan vinden. Dat lijkt me serieuze bullshit, of echt heel vergaand voor een particulier recherchebureau.quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:02 schreef leolinedance het volgende:
Matige aflevering weer. Komt er opeens weer een Daniëlle in beeld met een wazig verhaal, die Verran die de boel bij elkaar heeft gelogen, wijnvlek met zijn gare IT valletjes. Duurde veel te lang dit. Hopelijk volgende week weer eens een goeie.
Hij schilderde zijn huidige vriendin ook af als "iets casuals" dat zou ik ook niet echt relaxed vinden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:07 schreef coinchantal het volgende:
Ik vind die Verron ook wel schuldig. Hij blijkt veel te liegen. Had eerst geen relatie en zeker geen seksuele relatie met die Danielle gehad. In dezelfde zin heeft hij wel met haar gezoend en naakt foto's gedeeld. Ik geloof hem niet zo en denk dat hij van 2 walletjes eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |