Zonder betaalmuur: https://archive.ph/zoXDTquote:Op dinsdag 19 december 2023 12:13 schreef Nemrut het volgende:
Gemeenten zijn de fratsen van selfmade man Peter Gillis nu eindelijk zat
https://www.trouw.nl/verd(...)delijk-zat~b4b4e5e1/
Kan niet lezen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:13 schreef Nemrut het volgende:
Gemeenten zijn de fratsen van selfmade man Peter Gillis nu eindelijk zat
https://www.trouw.nl/verd(...)delijk-zat~b4b4e5e1/
Dat probleem hebben veel meer van zijn fans.quote:
Ha ha ha. Ik ben geen fan van hem. Ik haat alles wat-ie vertegenwoordigd in een mens. Daarom fan van het programma. En van de briljante voice over.quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:56 schreef densmee het volgende:
[..]
Dat probleem hebben veel meer van zijn fans.
Volgens mij verdient zon knakker nog best goed ook.quote:
quote:In de eindejaarspodcast van Powned zegt Gillis dat hij in gesprek is met Talpa over een nieuw seizoen van zijn real-lifesoap soap op de tv-zender SBS6. Volgens de ondernemer heeft de beroering over zijn zakelijke handelswijze, onder andere over het inmiddels gesloten park Prinsenmeer, geen invloed of Massa is Kassa wel of niet doorgaat. Wel liet hij doorschemeren dat hij vooral over de financiële beloning hiervoor met Talpa wil praten.
Slaafje Mark ook even aan het werk gezet... Is ie trouwens nu de bodyguard van Peter met dat pak aan..quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:53 schreef Dutch_view het volgende:
Peter Gillis wil meer geld van Talpa voor een nieuw seizoen
[..]
Het leek meer op een zwarte blouse waarbij de knoopjes op springen stondenquote:Op zondag 7 januari 2024 14:02 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Slaafje Mark ook even aan het werk gezet... Is ie trouwens nu de bodyguard van Peter met dat pak aan..
Plus strafzaken en etc. de Mol heeft er schijt aanquote:Op donderdag 11 januari 2024 11:39 schreef Soldier2000 het volgende:
Gaat financieel lekker met Peter zijn parken. Samengevat, zoals ik het lees, zijn de schulden hoger dan de bezittingen. Ik ben wel benieuwd wat voor structuur Peter heeft opgezet om zoveel vermogen uit de parken zijn kant op te krijgen. Als deze cijfers kloppen, is het ook wel logisch waarom Peter geen lening bij banken kan krijgen.
https://www.quotenet.nl/z(...)renhoge-schuld-fiod/
Gaat lekkerrrrrrquote:Twee chalets van vakantiepark van Peter Gillis in Baarlo branden volledig uit
Baarlo - Twee chalets van vakantiepark De Berckt in Baarlo van Oostappenbaas Peter Gillis zijn in de nacht van zondag op maandag volledig uitgebrand. Dat meldt de brandweer op sociale media.
De eerste meldingen van het incident op de Napoleonsbaan Noord kwamen rond half drie binnen, waarna de brandweer snel ter plekke kwam en binnen anderhalf uur het sein brandmeester kon geven. Er waren geen personen in de chalets aanwezig.
Het is vooralsnog onbekend hoe de huisjes in brand hebben kunnen vliegen. De politie doet daar onderzoek naar. De twee chalets worden als verloren beschouwd.
quote:Op maandag 15 januari 2024 12:35 schreef tong80 het volgende:
BAARLO - Twee chalets van vakantiepark De Berckt in Baarlo van Oostappenbaas Peter Gillis zijn in de nacht van zondag op maandag volledig uitgebrand. Dat meldt de brandweer op sociale media.
De eerste meldingen van het incident op de Napoleonsbaan Noord kwamen rond half drie binnen, waarna de brandweer snel ter plekke kwam en binnen anderhalf uur het sein brandmeester kon geven. Er waren geen personen in de chalets aanwezig.
Het is vooralsnog onbekend hoe de huisjes in brand hebben kunnen vliegen. De politie doet daar onderzoek naar. De twee chalets worden als verloren beschouwd.
https://www.telegraaf.nl/(...)branden-volledig-uit
Zou dan wel van SBS moeten komen, Gilles heeft de serie nu des te harder nodig de parken uit het slob te trekken.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk niet dat er een nieuw seizoen komt, zeker niet met hoe de vorige afsloot en alle schandalen in de media
Ja daar heb je idd wel gelijk in. Dom van mequote:Op maandag 15 januari 2024 20:15 schreef Remco het volgende:
[..]
Zou dan wel van SBS moeten komen, Gilles heeft de serie nu des te harder nodig de parken uit het slob te trekken.
Misschien moet ik de volgende keer zelf ook eerst even goed kijkenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Stond er al:
GereDathan in RLS / [SBS6] Familie Gillis #17 Het is pas koud als de ijsberen….
Ik denk dat die serie meer slechts dan goeds heeft gedaan voor zijn imperiumquote:Op maandag 15 januari 2024 20:15 schreef Remco het volgende:
[..]
Zou dan wel van SBS moeten komen, Gilles heeft de serie nu des te harder nodig de parken uit het slob te trekken.
Hoge bomen vangen veel wind of hoogmoed komt voor de valquote:Op maandag 15 januari 2024 20:31 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik denk dat die serie meer slechts dan goeds heeft gedaan voor zijn imperium
Welke video?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Besloten is dat het nieuwe seizoen van het programma waarin Peter Gillis, die vorige maand zijn kinderen heeft ontslagen (zie video), centraal staat niet meer op dinsdag maar op vrijdag op de buis te zien is.
Staat in de link…quote:
Nu wel. Toen ik het vroeg nog geen link er naartoe.quote:
Bericht 11% gewijzigd door ikweethetookniet op 26-01-2024 17:53:10quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:21 schreef golfer het volgende:
Nu wel. Toen ik het vroeg nog geen link er naartoe.
https://www.instagram.com/p/C24ojnurY0e/quote:Boos en vooral verdrietig dat iemand het in zijn hoofd haalt om het graf van mijn moeder te vernielen. Wat doet dit mij pijn, dit is een rustplaats en daar moet je altijd met respect mee omgaan. Niet alleen op het graf gekalkt, maar ook delfts blauwe vaas met 200 rozen verdwenen en bordjes vernield. Enorm triest wat doet dit pijn…
Lager bestaat niet als je zoiets doet...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C24ojnurY0e/
Ik SPUUG op dit soort volk. Walgelijke klootzakken!
Prima als je het niet eens bent met Peter, maar wees dan een vent en ga naar hem toe.
De band met zijn vader was niet zo goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:57 schreef praadje het volgende:
Triest. Maar wat me ineens opvalt is dat hij het altijd heeft over 'het graf van mijn moeder' en nooit het graf van mijn ouders. Terwijl zo te zien zijn vader daar ook ligt.
Dat vermoeden had ik inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:01 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
De band met zijn vader was niet zo goed.
Thanksquote:Op zondag 4 februari 2024 00:06 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
https://panorama.nl/artik(...)ader-was-een-kutvent
Dat is toch allang bekend? Komt binnenkort op TV. Vorig seizoen waren er al amper gasten, nu is een deel van de parken dicht en de goede parken zoals Zeeland laten ze zo min mogelijk zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wacht. Lees ik her artikel goed? Nog een seizoen in de maakmaar van wat dan? Alles is toch geklapt
Het zal best wel langer bekend zijn, ik volg niet alles op de voet. Dus nu was het mijn moment voor verbazing.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is toch allang bekend? Komt binnenkort op TV. Vorig seizoen waren er al amper gasten, nu is een deel van de parken dicht en de goede parken zoals Zeeland laten ze zo min mogelijk zien.
Het zal wel een seizoen worden met veel kotswaardige uitspraken richting actrice Wendy, veel gegeil op een standbeeld wat op alles lijkt behalve Peter en gezever over een kasteel en brommertjes. Voorzien van hilarisch commentaar van koning Lammers en dus zeer vermakelijk!
Peter die elke aflevering weer in z’n eigen boek aan het lezen is. Steeds vaker t-shirts aan trekt met hatseflats erop voor reclame, de winkel van Wendy gaat geweldig en ik denk dat ‘te dik? Bel Dick!’ weer z’n intreden doet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het zal wel een seizoen worden met veel kotswaardige uitspraken richting actrice Wendy, veel gegeil op een standbeeld wat op alles lijkt behalve Peter en gezever over een kasteel en brommertjes. Voorzien van hilarisch commentaar van koning Lammers en dus zeer vermakelijk!
Je vergeet, een paar keer naar het graf gaan, kookboek promoten, kasteel bekijken, Mark en vul maar in gaan een biefstuk bakken, paar rondes over het park, bomen snoeien, zonvakantie tripje en daar 2 euro af te bietsen van een zonnebril en een special van een verjaardag waarbij de foute ouders zijn uitgenodigd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 05:11 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Peter die elke aflevering weer in z’n eigen boek aan het lezen is. Steeds vaker t-shirts aan trekt met hatseflats erop voor reclame, de winkel van Wendy gaat geweldig en ik denk dat ‘te dik? Bel Dick!’ weer z’n intreden doet.
Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieterquote:
Paywalquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:38 schreef RipCity het volgende:
Arma Samir![]()
https://www.ed.nl/asten/t(...)hem-tegoed~a7ce2841/
#TeamSamir
Van de vriendschap tussen Peter Gillis en zijn horecamanager Samir is niets meer over. Dat is woensdag duidelijk geworden in de rechtbank van Eindhoven waar de twee lijnrecht tegenover elkaar stonden: inzet 180.000 euro.quote:
In seizoen 1 heeft hij min of meer al gezegd het staat te koop voor de juiste prijs en later zit hij aan de keukentafel bij de schoonfamilie daar zegt hij opnieuw er binnen twee jaar vanaf te willen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:36 schreef monkyyy het volgende:
Verkopen vanuit een positie van zwakte = je krijgt er niet een goede prijs voor. Catastrofe?
Hij verkoopt alleen de ontroerende goederen niet de grond, slimme man.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:36 schreef monkyyy het volgende:
Verkopen vanuit een positie van zwakte = je krijgt er niet een goede prijs voor. Catastrofe?
Heel erg onTroerend is dat.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:04 schreef TjjWester het volgende:
Hij verkoopt alleen de ontroerende goederen niet de grond, slimme man.
Inderdaad, slimme zet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij verkoopt alleen de ontroerende goederen niet de grond, slimme man.
Op 1 aprilquote:Op dinsdag 2 april 2024 00:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog een slimme zet
https://www.shownieuws.nl(...)n-wendy-gaan-trouwen
Boel veilig stellen voor een faillissement
Hoge bomen vangen veel windquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:37 schreef RipCity het volgende:
Toch vind ik het soms ietswat zielig voor ze dat alles zo uiteen valt.
Maar echt hè. Je ziet m kijken naar de regie assistente of die t goed doet zo.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:44 schreef ISVV het volgende:
Vriendje van Peter moest mop over cafavans in de woestijn overduidelijk voorlezen
Typisch Nederlands om mensen die zichzelf omhoog hebben gewerkt en dat laten zien met een mooie auto en huis compleet kapot te procederen, hoogstwaarschijnlijk uit pure jaloezie.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:37 schreef RipCity het volgende:
Toch vind ik het soms ietswat zielig voor ze dat alles zo uiteen valt.
Lekker subtiel.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Voorzichtig gesponsorde maaltijden van Dick
Ik heb gelijk wat minifrikandellen in de friteuse gegooid.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:30 schreef Kreator het volgende:
Die golddigger dan vier frikandellen... Ook handig, lekker mee eten met je dikke pad.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Typisch Nederlands om mensen die zichzelf omhoog hebben gewerkt en dat laten zien met een mooie auto en huis compleet kapot te procederen, hoogstwaarschijnlijk uit pure jaloezie.
die zal wel gek zijn, keihard werken voor weinig, daarnaast is hij werk onbekwaam en wilt hij een flinke uitkering van gillis.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:13 schreef Dutch_view het volgende:
Kan Samir ook weer terugkomen in de snackbar
het alternatief is failliet laten gaan.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:25 schreef tong80 het volgende:
'In het belang van de klanten en medewerkers.'
Het valt me nog mee dat het niet weer over Dick’s magnetronmaaltijden gaat.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens mij weten ze echt niet meer hoe ze het programma moeten vullen
JP weet mensen te raken. Vond het wel aan de lange kant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toneelstukjes worden slechter en slechterquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens mij weten ze echt niet meer hoe ze het programma moeten vullen
Die André is wel een zeldzame slijmbal hè.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:53 schreef Blues het volgende:
[..]
De toneelstukjes worden slechter en slechter
Had ie ze allemaal een week all-inclusive naar Ibiza moeten sturen dan?quote:Op maandag 15 april 2024 19:10 schreef havanagila het volgende:
In een Bentley rondrijden en dan je schoffelaars een worstenbroodje geven als afscheid.
Die koppen ook.
Afdingen bij arme Afrikaantjes.quote:Op maandag 15 april 2024 19:10 schreef havanagila het volgende:
In een Bentley rondrijden en dan je schoffelaars een worstenbroodje geven als afscheid.
Die koppen ook.
Probleem zijn de caravans. Een fatsoenlijk mens gaat daar niet 2 weken inzitten, hartje zomer.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:14 schreef GereDathan het volgende:
Iemand een idee hoe die pacht constructie straks werkt? Wordt enkel de grond en de naam gepacht of ook alles wat erop staat? Want in dat geval zal je toch nooit een constructie krijgen die los staat van Petertje? Dan moeten ze voor elk schroefje wat er nodig is met Petertje gaan bellen voor toestemming?
Sowieso wel benieuwd wat er gaat gebeuren. Los van het management en tokkie volk op de NL parken zijn het verder wel aardige parken qua lokatie en voorzieningen. Grote zwembaden, mooie meren, bosrijke omgevingen. Daar is echt wel iets van te maken met het juiste management lijkt mij. Caravans een beetje verplaatsen om het wat gezelliger te maken en wat extra groen erin en dan ben je echt al een heel eind.
Ik zie in het buitenland hele bergen van deze caravans, meestal model O’Hara, en die zitten wekenlang vol voor duizenden euro’s per week. Dus daar zal geen probleem zitten op wat schoonmaak, reparatie en wat nieuw interieur (matras, tv, koffiemachine e.d.) na.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:48 schreef Drass het volgende:
[..]
Probleem zijn de caravans. Een fatsoenlijk mens gaat daar niet 2 weken inzitten, hartje zomer.
Of al die dingen eruit en nieuw spul, maar dan ook Centerparcs kwaliteit en de prijs keer 2, zodat het pleps hier niet naar toe gaat en alles wat langer heel blijft..
Petertje kan elk momentje een hartaanval krijgen, snap niet dat hij niet de hele rotzooi verkoopt aan een Landal, Centerparcs of een Roompot en voor de rest van z'n leven gaat genieten.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:14 schreef GereDathan het volgende:
Iemand een idee hoe die pacht constructie straks werkt? Wordt enkel de grond en de naam gepacht of ook alles wat erop staat? Want in dat geval zal je toch nooit een constructie krijgen die los staat van Petertje? Dan moeten ze voor elk schroefje wat er nodig is met Petertje gaan bellen voor toestemming?
Sowieso wel benieuwd wat er gaat gebeuren. Los van het management en tokkie volk op de NL parken zijn het verder wel aardige parken qua lokatie en voorzieningen. Grote zwembaden, mooie meren, bosrijke omgevingen. Daar is echt wel iets van te maken met het juiste management lijkt mij. Caravans een beetje verplaatsen om het wat gezelliger te maken en wat extra groen erin en dan ben je echt al een heel eind.
Pardonquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Petertje kan elk momentje een hartaanval krijgen, snap niet dat hij niet de hele rotzooi verkoopt aan een Landal, Centerparcs of een Roompot en voor de rest van z'n leven gaat genieten.
Netjes. Vrijdag 20:30 uur + het feit dat slecht nieuws verkoopt zal ook wel helpen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:06 schreef Dutch_view het volgende:
Na een week de definitieve kijkcijfers, een dikke 1.2 miljoen!![]()
Dus incl uitgesteld, online etc
Dat wordt Hatseflatsen
Deze stagiaire is in topvormquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:16 schreef Kreator het volgende:
Maar ja. Het blijft wel echt briljant in elkaar geknipt met die geluidjes en de edits, alsmede de voiceover.
En de afzuigkap op een plek helemaal opzij van de friteuses.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:23 schreef Dutch_view het volgende:
Mieke en Johnny![]()
Lekker de plank vol met instant soep poeder
Hoef je ze tenminste ook niet zo vaak schoon te makenquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
En de afzuigkap op een plek helemaal opzij van de friteuses.
Ik denk dat hun altijd voor een zeer laag zzp salaris voor die bolle gewerkt hebben, en daarom nu proberen hun potje een beetje aan te vullen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:51 schreef derLudolf het volgende:
Ook wel een kleine frituur voor zo'n grote tent. En gingen snacks en patat nou in hetzelfde vet?
Zijn die lui trouwens niet al lang pensioengerechtigd?
Het is al een tijdje 1 grote herhaling, Hij op een frikandellen-dieet, wat stacaravans bekijken, en dan heb je het wel zo ongeveer.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:02 schreef Dutch_view het volgende:
Gister slechts 434.000 kijkers. Catastrofe!!![]()
![]()
Misschien komen er komende week nog wat bij, uitgesteld kijken etc
Kan je je op die leeftijd nog helemaal de tering werken. Zo'n eigen kroeg (of hoe je het ook wil noemen) is echt pittig. Zou niet graag met ze willen ruilen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:47 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Ik denk dat hun altijd voor een zeer laag zzp salaris voor die bolle gewerkt hebben, en daarom nu proberen hun potje een beetje aan te vullen.
Ook vond ik het gewoon zielig om te zien hoe die vrouw op de opmerkingen van die bolle reageert.
Ben wel blij dat ze nu Sjonnie en Mieke weer gevonden lijken te hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is al een tijdje 1 grote herhaling, Hij op een frikandellen-dieet, wat stacaravans bekijken, en dan heb je het wel zo ongeveer.
Enigste originele ontwikkelingen zijn hun buikomvangen.
Betaalt. Tja, weet niet wat je verwacht van een cafetaria in Spanje, gerund door special needs mensen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens hebben ze wel goed naar Peter gekeken qua "servering" het oogt nogal kaal voor wat je er voor betaald![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij de FEBO betaal je ¤3,- voor een kale kroket/frikandel dus 3,50 vind ik niet eens overdreven.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens hebben ze wel goed naar Peter gekeken qua "servering" het oogt nogal kaal voor wat je er voor betaald![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet eigk zelf ook niet wat ik er van moet verwachten, maar voor 3,50 vind ik t er wat kaal uit zienquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Betaalt. Tja, weet niet wat je verwacht van een cafetaria in Spanje, gerund door special needs mensen.
Ik mis alleen het zakje mosterd. Verder zou ik niet weten wat je nog meer bij een broodje kroket zou moeten willen. Je kan er wel wat blaadjes sla omheen gooien, maar geen sterveling die dat eet, dus dat is extra omzet met verlies.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:17 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Weet eigk zelf ook niet wat ik er van moet verwachten, maar voor 3,50 vind ik t er wat kaal uit zien
quote:Nieuwe exploitant van Gillis-parken bekend: ‘Dit stinkt aan alle kanten'
donderdag om 19:00 • Aangepast vrijdag om 14:19
NL
Peter Gillis (Foto: ANP)
Peter Gillis (Foto: ANP)
De 41-jarige Matthijs Stevens uit Den Bosch gaat de exploitatie van de Nederlandse parken van Peter Gillis overnemen. Dat heeft Omroep Brabant ontdekt. Stevens is oud-medewerker van Snijders Advocaten in Den Bosch, het advocatenkantoor dat Gillis bijstaat in de rechtszaak tussen hem en zijn ex-vriendin Nicol Kremers. De man heeft dus een overduidelijke link met Gillis, dit kan voor een nieuwe vergunning problematisch zijn.
Profielfoto van Wim Heesterbeek
Geschreven door
Wim Heesterbeek
Stevens ziet hier zelf geen probleem in zo laat hij weten. Bestuurskundige Albertjan Tollenaar is kritischer: “Dit is heel opmerkelijk en de suggestie is: Gillis trekt gewoon nog aan de touwtjes.”
Vorige week meldde Peter Gillis dat zijn Nederlandse parken overgenomen worden door een nieuwe exploitant. Reden: Gillis krijgt geen vergunningen meer nu steeds meer gemeenten een Bibob-toets eisen. Uit zo’n toets bleek eerder dat het risico bestaat dat Gillis zijn parken gebruikt voor criminele activiteiten.
Om een nieuwe Bibob-toets te doorstaan mag een nieuwe exploitant geen banden met Gillis hebben, zo vertelde bestuurskundige Tollenaar eerder aan Omroep Brabant.
Rechtszaak Nicol
Op woensdag 10 april werd er een nieuw bedrijf bij de Kamer van Koophandel vastgelegd, op hetzelfde adres als het hoofdkantoor van de Oostappen Groep. Dat was één dag voor de bekendmaking dat de Nederlandse Gillis-parken een nieuwe exploitant krijgen.
Het gaat om ‘Exploitatiemaatschappij Vakantieparken BV’. Dit bedrijf staat op naam van Matthijs Stevens. Volgens zijn pagina op LinkedIn werkte hij tot februari van dit jaar bij Snijders Advocaten in Den Bosch. Dat kantoor staat Peter Gillis bij in de rechtszaak tussen hem en zijn ex-vriendin Nicol Kremers.
De link met Gillis is dus wel duidelijk. Daarnaast valt op dat Stevens geen ervaring heeft met vakantieparken. Eerder werkte hij bij een koelbedrijf en een tapijtfabrikant.
Gillis met Danny Snijders, oud-werkgever van zijn nieuwe expoitant (Foto: ANP).
Gillis met Danny Snijders, oud-werkgever van zijn nieuwe expoitant (Foto: ANP).
“Dit stinkt aan alle kanten”, is de eerste reactie van bestuurskundige Tollenaar. Hij spreekt van ‘een bizarre constructie’ en denkt dat Gillis gewoon de grote baas blijft. “De suggestie is dat Gillis gewoon nog aan de touwtjes trekt. Dit lijkt me een stroman-constructie."
Maar het is toch bekend dat een link tussen Gillis en de nieuwe exploitant niet verstandig is? In de laatste aflevering van Massa is Kassa zien we het Peter nota bene nog uitleggen aan zijn personeel. “Het is wel duidelijk dat hij zich niet met de beste adviseurs omringt”, zo verklaart de bestuurskundige het.
’Kwam hem tegen op kantoor’
Stevens ziet dat anders. Hij laat aan Omroep Brabant weten dat hij de parken echt zelf gaat runnen. Hij ziet het als 'een mooie uitdaging' en is blij dat de negen campings open kunnen blijven voor alle toeristen en seizoensgasten.
De link met Gillis ontkent hij niet: "Ik kwam hem tegen op het advocatenkantoor, toen is het balletje gaan rollen." Maar volgens hem vormt die link geen enkel probleem. "Ik ben brandschoon en heb in het verleden nooit iets met Gillis te maken gehad."
Geen nieuwe Peter Gillis
Hebben we nu een nieuwe Peter Gillis? Wat Stevens betreft niet. Hij is wars van media-aandacht en heeft geen ambities om beroemd te worden. "Na dit gesprek ga ik weer terug in de luwte, want het draait niet om mij." Hij zegt nog nooit naar de soap van Gillis en zijn familie, 'Massa is Kassa' te hebben gekeken.
Wanneer de parken weer open kunnen is niet bekend. Er zouden de afgelopen tijd al gesprekken met twee gemeenten geweest zijn, deze waren volgens Stevens heel positief. Hij ziet de Bibob-toets dan ook met vertrouwen tegemoet. "En zo niet dan niet, dan houdt het avontuur helaas op."
Peter Gillis laat weten niet op de hoogte te zijn van de exacte constructie: “Ik weet het niet, wij bemoeien ons er niet mee. Het is van de pachter”, zo laat hij weten.
Omdat vooral Ruud deugt. Wel een "bietje" gestoord.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap: Gilles en Mark worden altijd afgezeken en Inge plus Ruud uit de wind gehouden..?
Ons Inge en Ruud lopen ook niet zo naast hun schoenen. Echt normaal wil ik Ruud niet noemen maar lijkt me best een geschikte kerel. Daarnaast lijkt het erop dat deze 2 ook daadwerkelijk dingen uitvoeren op de parken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap: Gilles en Mark worden altijd afgezeken en Inge plus Ruud uit de wind gehouden..?
Ze kwam ook "normaal" over met de confrontatie in Radar. Niet agressief. Netjes en beleefd. Zonder nep-excuses.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:03 schreef GereDathan het volgende:
Inge en haar man Eric zijn hele aardige mensen, ook in het echte leven. Een oom van mij kent Eric en daar is echt niets mis mee.
De inschrijving op hetzelfde adres lijkt mij logisch. Ik heb begrepen dat het alle vakantieparken én het hoofdkantoor is wat Gilles moet afstoten. Kan mij voorstellen dat een nieuwe ondernemer eerst het huidige hoofdkantoor gebruikt en daarna eventueel verder kijkt, als hij of zij dat nodig vindt.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:17 schreef spapaars het volgende:
SP wil opheldering over Oostappen Vakantieparken in Arnhem: is Peter Gillis wel écht weg als grote baas?
Vakantieparken. Gillis kondigde eerder deze maand aan een stapje terug te doen, maar de nieuwe exploitant - Vakantieparken B.V. - staat op exact hetzelfde adres ingeschreven als dat van Oostappen.
https://www.ad.nl/arnhem/(...)grote-baas~ade98a36/
Het keukenmes afdrogen aan het vaatdoekje en dan lekker kaas ermee snijdenquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Mieke en Johnny scoren geen 100 punten
Lekker voor mevrouw plak plaatjequote:Op vrijdag 26 april 2024 20:50 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het keukenmes afdrogen aan het vaatdoekje en dan lekker kaas ermee snijden
Rob de Geus zou er niet vrolijk van worden
Het mes ook aan de scherpe kant afdrogen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:50 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het keukenmes afdrogen aan het vaatdoekje en dan lekker kaas ermee snijden
Rob de Geus zou er niet vrolijk van worden
Die blikken van Ruud ook, die denkt ook: "flauwe grappen zijn toch mijn ding in deze serie..."quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:41 schreef RipCity het volgende:
Degene die die flauwe moppentapper heeft bedacht moet ontslagen worden
Pakken zoveel te klein kopen 🤣🤣🤣quote:
Zou het pech zijn? Of ook het gevolg van lompheid en extreem slecht voor je lichaam zorgen (aangevuld met een beetje pech)?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Mark heeft wel pech met zijn been zeg, dit is toch al de tweede breuk in korte tijd?
Ja helemaal mee eensquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
Relatief veel Inge dit seizoen. En man wat heb ik een medelijden met die Ruud.
Eerst mentaal gesloopt door Peter en nu lekker voor lul gezet door Peter en Parkie Markie..
Geef haar ongelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:45 schreef lily het volgende:
Die relatie is zo nep heh.
Zo moet niks van hem hebben. Wijst hem steeds af en dat bed was naast hem niet beslapen. Volledig ingehuurd toneelstuk.
Plus dat ze hem steeds meer aanspreekt alsof het een kind van haar is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:45 schreef lily het volgende:
Zo moet niks van hem hebben. Wijst hem steeds af en dat bed was naast hem niet beslapen. Volledig ingehuurd toneelstuk.
Sfeer en beleving.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat een vreselijk onaantrekkelijk lichaam heeft Peter toch. Gadverdamme.
Ja, dat ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus dat ze hem steeds meer aanspreekt alsof het een kind van haar is.
Met die wrat onder die tietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat een vreselijk onaantrekkelijk lichaam heeft Peter toch. Gadverdamme.
Nou daar werd ik ook even niet lekker van. Hoe zij ook die tiet zo optilde, dat je dat zo wil laten zien op tv.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:45 schreef lily het volgende:
Hoeft niemand iemand voor in te huren. Peter is hartstikke simpel joh. Die geeft niks om relaties, of oprechte interesse. Al haat een vrouw hem. Als ze er maar "lekker" uit ziet en hij haar op camera op de billen mag slaan zodat "mensen denken dat vrouwen me tof vinden" oid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:36 schreef lily het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat haar ‘acte de présence’ puur zakelijk is. Ingehuurd voor deze rls.
Ja, dat snap ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:20 schreef havanagila het volgende:
[..]
[..]
Hoeft niemand iemand voor in te huren. Peter is hartstikke simpel joh. Die geeft niks om relaties, of oprechte interesse. Al haat een vrouw hem. Als ze er maar "lekker" uit ziet en hij haar op camera op de billen mag slaan zodat "mensen denken dat vrouwen me tof vinden" oid.
Zelfde met dat hatseflatsen.....
Zeker weten dat dit niet gemeend is vanuit haar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:45 schreef lily het volgende:
Denk dat het niet veel scheeltquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:57 schreef Dutch_view het volgende:
Je zou bijna zeggen dat Peters schoonvader bijna even oud is als Peter zelf
Dit was de camping in Belgie toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:10 schreef TjjWester het volgende:
Is het niet raar om alles aan te passen? terwijl het maar zeer de vraag is of de eigenaar door de Bibob komt.
Doet me denken aan mijn moederquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:36 schreef golfer het volgende:
Peter heeft een nieuw woordje geleerd: branding.
Dat moet dus elke zin gebruikt worden.
Misschien hebben ze het zelf niet eens door en denken ze echt dat ze beroemdheden zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap niet dat ze zich zo als debiel laten wegzetten
Tja... misschien... misschien heb ik een te hoopvol beeld van de gemiddelde mensquote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:25 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het zelf niet eens door en denken ze echt dat ze beroemdheden zijn![]()
Ze zullen wat geld van SBS6 hebben gekregen om dat restaurantje in die Spaanse getto van de grond te krijgen.
Iedereen blij.
Of niequote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:36 schreef golfer het volgende:
Peter heeft een nieuw woordje geleerd: branding.
Dat moet dus elke zin gebruikt worden.
Mee eens, net als die klootzakken die aan het graf komen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo'n brand vind ik echt sneu. Ja Gilles is een crimineel in mijn ogen, alleen brandstichting en vandalisme zijn nooit goed te praten
Ze zijn geen haar beter die mensen die dat doenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Mee eens, net als die klootzakken die aan het graf komen.
Prima dat je Peter een kwal vindt, maar gedraag je. Paupervolk.
In België bestaat de wet Bibob niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:10 schreef TjjWester het volgende:
Is het niet raar om alles aan te passen? terwijl het maar zeer de vraag is of de eigenaar door de Bibob komt.
Opgemaakt en al én met passende tshirts aanquote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:54 schreef spapaars het volgende:
Wakker worden met een camerateam aan de voet van je bed, wat spontaan weer.
Het is wel duidelijk dat Peter en typ heeft: kattigquote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Opgemaakt en al én met passende tshirts aan
Wat een gezeik over haar haar dat ze niet nat mag worden, in het begin vond ze alles leuk aan patjepetertje en kirrrrde ze erop los, je ziet nu al flinke barsten in wat ze leuk vind.
Markie dacht net andersomquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:05 schreef Dutch_view het volgende:
Als ik die meid was had ik de mayo zo vol in zn gezicht gespoten
Behalve de vrouwelijke Gilles, Inge, volgens mij de enige normale uit die familiequote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Elke interactie van een Gillis met een vrouw is ongemakkelijk
Ruud vind ik ook soort van normaalquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Behalve de vrouwelijke Gilles, Inge, volgens mij de enige normale uit die familie
Jaaaaa... zoals je van psychiatrisch patiënten zegt dat ze normaal overkomen, maar toch net nietquote:
Jaaa die man...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:18 schreef Dutch_view het volgende:
Die Thomas is ook iemand waar niemand naast wil zitten, met z'n tranentrekkende moppen
Hij scoort idd geen 100 punten, maar i.v.m. Peter en Mark komt hij best wel normaal sympathiek over.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa... zoals je van psychiatrisch patiënten zegt dat ze normaal overkomen, maar toch net niet
Ja dat dus! Ik vind Mark normaler dan Ruudquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij scoort idd geen 100 punten, maar i.v.m. Peter en Mark komt hij best wel normaal sympathiek over.
Wel eens, maar ik zou van Ruud helemaal gek worden. Met zijn ADHD, continu die saaie woordgrapjes en twee keer per zin de naam van zjjn gesprekspartner benoemen. En iedere zin eindigen met "weetjewel / wittewel". Mark kan ook vervelend zijn, maar als hij je "baas" is kan je hem denk nog wel redelijk makkelijk pleasen / afbluffen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat dus! Ik vind Mark normaler dan Ruud
Alleen Mark vind ik eigenlijk niet zo sympathiek
Ruud lijkt me oprecht een aardige gast
Daarom is hij ook heteroquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:24 schreef Dutch_view het volgende:
Jammer dat Petertje niet in die kast past
Allemaal categorie 'net niet'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |