Zonder betaalmuur: https://archive.ph/zoXDTquote:Op dinsdag 19 december 2023 12:13 schreef Nemrut het volgende:
Gemeenten zijn de fratsen van selfmade man Peter Gillis nu eindelijk zat
https://www.trouw.nl/verd(...)delijk-zat~b4b4e5e1/
Kan niet lezen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:13 schreef Nemrut het volgende:
Gemeenten zijn de fratsen van selfmade man Peter Gillis nu eindelijk zat
https://www.trouw.nl/verd(...)delijk-zat~b4b4e5e1/
Dat probleem hebben veel meer van zijn fans.quote:
Ha ha ha. Ik ben geen fan van hem. Ik haat alles wat-ie vertegenwoordigd in een mens. Daarom fan van het programma. En van de briljante voice over.quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:56 schreef densmee het volgende:
[..]
Dat probleem hebben veel meer van zijn fans.
Volgens mij verdient zon knakker nog best goed ook.quote:
quote:In de eindejaarspodcast van Powned zegt Gillis dat hij in gesprek is met Talpa over een nieuw seizoen van zijn real-lifesoap soap op de tv-zender SBS6. Volgens de ondernemer heeft de beroering over zijn zakelijke handelswijze, onder andere over het inmiddels gesloten park Prinsenmeer, geen invloed of Massa is Kassa wel of niet doorgaat. Wel liet hij doorschemeren dat hij vooral over de financiėle beloning hiervoor met Talpa wil praten.
Slaafje Mark ook even aan het werk gezet... Is ie trouwens nu de bodyguard van Peter met dat pak aan..quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:53 schreef Dutch_view het volgende:
Peter Gillis wil meer geld van Talpa voor een nieuw seizoen
[..]
Het leek meer op een zwarte blouse waarbij de knoopjes op springen stondenquote:Op zondag 7 januari 2024 14:02 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Slaafje Mark ook even aan het werk gezet... Is ie trouwens nu de bodyguard van Peter met dat pak aan..
Plus strafzaken en etc. de Mol heeft er schijt aanquote:Op donderdag 11 januari 2024 11:39 schreef Soldier2000 het volgende:
Gaat financieel lekker met Peter zijn parken. Samengevat, zoals ik het lees, zijn de schulden hoger dan de bezittingen. Ik ben wel benieuwd wat voor structuur Peter heeft opgezet om zoveel vermogen uit de parken zijn kant op te krijgen. Als deze cijfers kloppen, is het ook wel logisch waarom Peter geen lening bij banken kan krijgen.
https://www.quotenet.nl/z(...)renhoge-schuld-fiod/
Gaat lekkerrrrrrquote:Twee chalets van vakantiepark van Peter Gillis in Baarlo branden volledig uit
Baarlo - Twee chalets van vakantiepark De Berckt in Baarlo van Oostappenbaas Peter Gillis zijn in de nacht van zondag op maandag volledig uitgebrand. Dat meldt de brandweer op sociale media.
De eerste meldingen van het incident op de Napoleonsbaan Noord kwamen rond half drie binnen, waarna de brandweer snel ter plekke kwam en binnen anderhalf uur het sein brandmeester kon geven. Er waren geen personen in de chalets aanwezig.
Het is vooralsnog onbekend hoe de huisjes in brand hebben kunnen vliegen. De politie doet daar onderzoek naar. De twee chalets worden als verloren beschouwd.
quote:Op maandag 15 januari 2024 12:35 schreef tong80 het volgende:
BAARLO - Twee chalets van vakantiepark De Berckt in Baarlo van Oostappenbaas Peter Gillis zijn in de nacht van zondag op maandag volledig uitgebrand. Dat meldt de brandweer op sociale media.
De eerste meldingen van het incident op de Napoleonsbaan Noord kwamen rond half drie binnen, waarna de brandweer snel ter plekke kwam en binnen anderhalf uur het sein brandmeester kon geven. Er waren geen personen in de chalets aanwezig.
Het is vooralsnog onbekend hoe de huisjes in brand hebben kunnen vliegen. De politie doet daar onderzoek naar. De twee chalets worden als verloren beschouwd.
https://www.telegraaf.nl/(...)branden-volledig-uit
Zou dan wel van SBS moeten komen, Gilles heeft de serie nu des te harder nodig de parken uit het slob te trekken.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk niet dat er een nieuw seizoen komt, zeker niet met hoe de vorige afsloot en alle schandalen in de media
Ja daar heb je idd wel gelijk in. Dom van mequote:Op maandag 15 januari 2024 20:15 schreef Remco het volgende:
[..]
Zou dan wel van SBS moeten komen, Gilles heeft de serie nu des te harder nodig de parken uit het slob te trekken.
Misschien moet ik de volgende keer zelf ook eerst even goed kijkenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Stond er al:
GereDathan in RLS / [SBS6] Familie Gillis #17 Het is pas koud als de ijsberen….
Ik denk dat die serie meer slechts dan goeds heeft gedaan voor zijn imperiumquote:Op maandag 15 januari 2024 20:15 schreef Remco het volgende:
[..]
Zou dan wel van SBS moeten komen, Gilles heeft de serie nu des te harder nodig de parken uit het slob te trekken.
Hoge bomen vangen veel wind of hoogmoed komt voor de valquote:Op maandag 15 januari 2024 20:31 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik denk dat die serie meer slechts dan goeds heeft gedaan voor zijn imperium
Welke video?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Besloten is dat het nieuwe seizoen van het programma waarin Peter Gillis, die vorige maand zijn kinderen heeft ontslagen (zie video), centraal staat niet meer op dinsdag maar op vrijdag op de buis te zien is.
Staat in de link…quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |