Zonder betaalmuur: https://archive.ph/zoXDTquote:Op dinsdag 19 december 2023 12:13 schreef Nemrut het volgende:
Gemeenten zijn de fratsen van selfmade man Peter Gillis nu eindelijk zat
https://www.trouw.nl/verd(...)delijk-zat~b4b4e5e1/
Kan niet lezen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:13 schreef Nemrut het volgende:
Gemeenten zijn de fratsen van selfmade man Peter Gillis nu eindelijk zat
https://www.trouw.nl/verd(...)delijk-zat~b4b4e5e1/
Dat probleem hebben veel meer van zijn fans.quote:
Ha ha ha. Ik ben geen fan van hem. Ik haat alles wat-ie vertegenwoordigd in een mens. Daarom fan van het programma. En van de briljante voice over.quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:56 schreef densmee het volgende:
[..]
Dat probleem hebben veel meer van zijn fans.
Volgens mij verdient zon knakker nog best goed ook.quote:
quote:In de eindejaarspodcast van Powned zegt Gillis dat hij in gesprek is met Talpa over een nieuw seizoen van zijn real-lifesoap soap op de tv-zender SBS6. Volgens de ondernemer heeft de beroering over zijn zakelijke handelswijze, onder andere over het inmiddels gesloten park Prinsenmeer, geen invloed of Massa is Kassa wel of niet doorgaat. Wel liet hij doorschemeren dat hij vooral over de financiële beloning hiervoor met Talpa wil praten.
Slaafje Mark ook even aan het werk gezet... Is ie trouwens nu de bodyguard van Peter met dat pak aan..quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:53 schreef Dutch_view het volgende:
Peter Gillis wil meer geld van Talpa voor een nieuw seizoen
[..]
Het leek meer op een zwarte blouse waarbij de knoopjes op springen stondenquote:Op zondag 7 januari 2024 14:02 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Slaafje Mark ook even aan het werk gezet... Is ie trouwens nu de bodyguard van Peter met dat pak aan..
Plus strafzaken en etc. de Mol heeft er schijt aanquote:Op donderdag 11 januari 2024 11:39 schreef Soldier2000 het volgende:
Gaat financieel lekker met Peter zijn parken. Samengevat, zoals ik het lees, zijn de schulden hoger dan de bezittingen. Ik ben wel benieuwd wat voor structuur Peter heeft opgezet om zoveel vermogen uit de parken zijn kant op te krijgen. Als deze cijfers kloppen, is het ook wel logisch waarom Peter geen lening bij banken kan krijgen.
https://www.quotenet.nl/z(...)renhoge-schuld-fiod/
Gaat lekkerrrrrrquote:Twee chalets van vakantiepark van Peter Gillis in Baarlo branden volledig uit
Baarlo - Twee chalets van vakantiepark De Berckt in Baarlo van Oostappenbaas Peter Gillis zijn in de nacht van zondag op maandag volledig uitgebrand. Dat meldt de brandweer op sociale media.
De eerste meldingen van het incident op de Napoleonsbaan Noord kwamen rond half drie binnen, waarna de brandweer snel ter plekke kwam en binnen anderhalf uur het sein brandmeester kon geven. Er waren geen personen in de chalets aanwezig.
Het is vooralsnog onbekend hoe de huisjes in brand hebben kunnen vliegen. De politie doet daar onderzoek naar. De twee chalets worden als verloren beschouwd.
quote:Op maandag 15 januari 2024 12:35 schreef tong80 het volgende:
BAARLO - Twee chalets van vakantiepark De Berckt in Baarlo van Oostappenbaas Peter Gillis zijn in de nacht van zondag op maandag volledig uitgebrand. Dat meldt de brandweer op sociale media.
De eerste meldingen van het incident op de Napoleonsbaan Noord kwamen rond half drie binnen, waarna de brandweer snel ter plekke kwam en binnen anderhalf uur het sein brandmeester kon geven. Er waren geen personen in de chalets aanwezig.
Het is vooralsnog onbekend hoe de huisjes in brand hebben kunnen vliegen. De politie doet daar onderzoek naar. De twee chalets worden als verloren beschouwd.
https://www.telegraaf.nl/(...)branden-volledig-uit
Zou dan wel van SBS moeten komen, Gilles heeft de serie nu des te harder nodig de parken uit het slob te trekken.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk niet dat er een nieuw seizoen komt, zeker niet met hoe de vorige afsloot en alle schandalen in de media
Ja daar heb je idd wel gelijk in. Dom van mequote:Op maandag 15 januari 2024 20:15 schreef Remco het volgende:
[..]
Zou dan wel van SBS moeten komen, Gilles heeft de serie nu des te harder nodig de parken uit het slob te trekken.
Misschien moet ik de volgende keer zelf ook eerst even goed kijkenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Stond er al:
GereDathan in RLS / [SBS6] Familie Gillis #17 Het is pas koud als de ijsberen….
Ik denk dat die serie meer slechts dan goeds heeft gedaan voor zijn imperiumquote:Op maandag 15 januari 2024 20:15 schreef Remco het volgende:
[..]
Zou dan wel van SBS moeten komen, Gilles heeft de serie nu des te harder nodig de parken uit het slob te trekken.
Hoge bomen vangen veel wind of hoogmoed komt voor de valquote:Op maandag 15 januari 2024 20:31 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik denk dat die serie meer slechts dan goeds heeft gedaan voor zijn imperium
Welke video?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Besloten is dat het nieuwe seizoen van het programma waarin Peter Gillis, die vorige maand zijn kinderen heeft ontslagen (zie video), centraal staat niet meer op dinsdag maar op vrijdag op de buis te zien is.
Staat in de link…quote:
Nu wel. Toen ik het vroeg nog geen link er naartoe.quote:
Bericht 11% gewijzigd door ikweethetookniet op 26-01-2024 17:53:10quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:21 schreef golfer het volgende:
Nu wel. Toen ik het vroeg nog geen link er naartoe.
https://www.instagram.com/p/C24ojnurY0e/quote:Boos en vooral verdrietig dat iemand het in zijn hoofd haalt om het graf van mijn moeder te vernielen. Wat doet dit mij pijn, dit is een rustplaats en daar moet je altijd met respect mee omgaan. Niet alleen op het graf gekalkt, maar ook delfts blauwe vaas met 200 rozen verdwenen en bordjes vernield. Enorm triest wat doet dit pijn…
Lager bestaat niet als je zoiets doet...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C24ojnurY0e/
Ik SPUUG op dit soort volk. Walgelijke klootzakken!
Prima als je het niet eens bent met Peter, maar wees dan een vent en ga naar hem toe.
De band met zijn vader was niet zo goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:57 schreef praadje het volgende:
Triest. Maar wat me ineens opvalt is dat hij het altijd heeft over 'het graf van mijn moeder' en nooit het graf van mijn ouders. Terwijl zo te zien zijn vader daar ook ligt.
Dat vermoeden had ik inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:01 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
De band met zijn vader was niet zo goed.
Thanksquote:Op zondag 4 februari 2024 00:06 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
https://panorama.nl/artik(...)ader-was-een-kutvent
Dat is toch allang bekend? Komt binnenkort op TV. Vorig seizoen waren er al amper gasten, nu is een deel van de parken dicht en de goede parken zoals Zeeland laten ze zo min mogelijk zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wacht. Lees ik her artikel goed? Nog een seizoen in de maakmaar van wat dan? Alles is toch geklapt
Het zal best wel langer bekend zijn, ik volg niet alles op de voet. Dus nu was het mijn moment voor verbazing.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is toch allang bekend? Komt binnenkort op TV. Vorig seizoen waren er al amper gasten, nu is een deel van de parken dicht en de goede parken zoals Zeeland laten ze zo min mogelijk zien.
Het zal wel een seizoen worden met veel kotswaardige uitspraken richting actrice Wendy, veel gegeil op een standbeeld wat op alles lijkt behalve Peter en gezever over een kasteel en brommertjes. Voorzien van hilarisch commentaar van koning Lammers en dus zeer vermakelijk!
Peter die elke aflevering weer in z’n eigen boek aan het lezen is. Steeds vaker t-shirts aan trekt met hatseflats erop voor reclame, de winkel van Wendy gaat geweldig en ik denk dat ‘te dik? Bel Dick!’ weer z’n intreden doet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het zal wel een seizoen worden met veel kotswaardige uitspraken richting actrice Wendy, veel gegeil op een standbeeld wat op alles lijkt behalve Peter en gezever over een kasteel en brommertjes. Voorzien van hilarisch commentaar van koning Lammers en dus zeer vermakelijk!
Je vergeet, een paar keer naar het graf gaan, kookboek promoten, kasteel bekijken, Mark en vul maar in gaan een biefstuk bakken, paar rondes over het park, bomen snoeien, zonvakantie tripje en daar 2 euro af te bietsen van een zonnebril en een special van een verjaardag waarbij de foute ouders zijn uitgenodigd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 05:11 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Peter die elke aflevering weer in z’n eigen boek aan het lezen is. Steeds vaker t-shirts aan trekt met hatseflats erop voor reclame, de winkel van Wendy gaat geweldig en ik denk dat ‘te dik? Bel Dick!’ weer z’n intreden doet.
Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieterquote:
Paywalquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:38 schreef RipCity het volgende:
Arma Samir![]()
https://www.ed.nl/asten/t(...)hem-tegoed~a7ce2841/
#TeamSamir
Van de vriendschap tussen Peter Gillis en zijn horecamanager Samir is niets meer over. Dat is woensdag duidelijk geworden in de rechtbank van Eindhoven waar de twee lijnrecht tegenover elkaar stonden: inzet 180.000 euro.quote:
In seizoen 1 heeft hij min of meer al gezegd het staat te koop voor de juiste prijs en later zit hij aan de keukentafel bij de schoonfamilie daar zegt hij opnieuw er binnen twee jaar vanaf te willen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:36 schreef monkyyy het volgende:
Verkopen vanuit een positie van zwakte = je krijgt er niet een goede prijs voor. Catastrofe?
Hij verkoopt alleen de ontroerende goederen niet de grond, slimme man.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:36 schreef monkyyy het volgende:
Verkopen vanuit een positie van zwakte = je krijgt er niet een goede prijs voor. Catastrofe?
Heel erg onTroerend is dat.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:04 schreef TjjWester het volgende:
Hij verkoopt alleen de ontroerende goederen niet de grond, slimme man.
Inderdaad, slimme zet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij verkoopt alleen de ontroerende goederen niet de grond, slimme man.
Op 1 aprilquote:Op dinsdag 2 april 2024 00:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog een slimme zet
https://www.shownieuws.nl(...)n-wendy-gaan-trouwen
Boel veilig stellen voor een faillissement
Hoge bomen vangen veel windquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:37 schreef RipCity het volgende:
Toch vind ik het soms ietswat zielig voor ze dat alles zo uiteen valt.
Maar echt hè. Je ziet m kijken naar de regie assistente of die t goed doet zo.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:44 schreef ISVV het volgende:
Vriendje van Peter moest mop over cafavans in de woestijn overduidelijk voorlezen
Typisch Nederlands om mensen die zichzelf omhoog hebben gewerkt en dat laten zien met een mooie auto en huis compleet kapot te procederen, hoogstwaarschijnlijk uit pure jaloezie.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:37 schreef RipCity het volgende:
Toch vind ik het soms ietswat zielig voor ze dat alles zo uiteen valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |