Dan parkeer ik de volgende keer inderdaad maar een stukje verder op, lachende boermannenquote:
Hoezo niks op 30? Er staat vaak in het label dat het op maximaal 30 graden moet.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was niks op 30 graden
( ja een wollen trui )
Raar, de vorige keer dat ik er wel was was er ontzettend veel overquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, waar was jij? Er was weer genoeg te knabbelen. Nu hebben we dat allemaal zelf moeten opeten...
Geeft niet, het kwam wel op...
Ik was t shirts ed allemaal op 40quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoezo niks op 30? Er staat vaak in het label dat het op maximaal 30 graden moet.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was t shirts ed allemaal op 40
Heb weinig labels met 30
Nou, de schalen met die knabbeldingen stonden allemaal wel aan jullie kant van de tafel toen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raar, de vorige keer dat ik er wel was was er ontzettend veel over
Oja, 40 graden soms ook ja.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was t shirts ed allemaal op 40
Heb weinig labels met 30
De afgesabbelde pindarotsjes wel jaquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, de schalen met die knabbeldingen stonden allemaal wel aan jullie kant van de tafel toen.
Ik was alles op 30 of 60. Nooit 40quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was alles op 30 of 60. Nooit 40
Alweer ja. Ik was er pas na zessen, moest eerst nog werken.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De afgesabbelde pindarotsjes wel ja![]()
Maar tof dat je weer de verrassing van de avond was
Ik ook, 30 graden voor kleding is prima, mits je elke dag schoon aantrekt en elke dag doucht.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was alles op 30 of 60. Nooit 40
Elke dagquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, 30 graden voor kleding is prima, mits je elke dag schoon aantrekt en elke dag doucht.
Ja dat krijg je ervan, dat is heel wat anders dan de vorige keer "Wie is dat?", "Wie zou dat zijn?"quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alweer ja. Ik was er pas na zessen, moest eerst nog werken.
Ik werd zowaar herkend.
Hey Deisyy, leuke UIquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, 30 graden voor kleding is prima, mits je elke dag schoon aantrekt en elke dag doucht.
Ja klopt. Het was toen ook wel een stuk drukker in de kroeg. Het viel nu wel mee. Rond een uur over negen waren we de enigen nog.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat krijg je ervan, dat is heel wat anders dan de vorige keer "Wie is dat?", "Wie zou dat zijn?"
Is niet goed voor je huidquote:
Dat is inderdaad heel rustig, dat was de vorige keren wel anders.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja klopt. Het was toen ook wel een stuk drukker in de kroeg. Het viel nu wel mee. Rond een uur over negen waren we de enigen nog.
En elke dag je kleren in de was gooien?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is niet goed voor je huid![]()
Elke dag douchen
Ik ken jou langer dan vandaagquote:
Da's waar.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is niet goed voor je huid![]()
Elke dag douchen
Nou niet elke dagquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En elke dag je kleren in de was gooien?
En de ramen in de sponningen laten trillen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel rustig, dat was de vorige keren wel anders.
Als ik dat geweten had had ik nog wel even langs gekomen met mijn karaokeset
Het ligt er natuurlijk wel aan watquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En elke dag je kleren in de was gooien?
SBE aan de knoppen ofzoquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En de ramen in de sponningen laten trillen.![]()
De muziek was heel veel Abba en soortgelijke nummers uit die tijd, zeg maar.
De wasmachine gaat pas aan als die vol genoeg is. 2x per week is genoeg.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou niet elke dag
Ik was me al een breuk
Tenzij je zwaar werk hebt ( en veel
Zweet )
Ja zoietsquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En de ramen in de sponningen laten trillen.![]()
De muziek was heel veel Abba en soortgelijke nummers uit die tijd, zeg maar.
Ja, dan welquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou niet elke dag
Ik was me al een breuk
Tenzij je zwaar werk hebt ( en veel
Zweet )
Elke dag GGquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De wasmachine gaat pas aan als die vol genoeg is. 2x per week is genoeg.
De ene keer 60 graden was, de andere keer 30 (of 40).
Scheelt weer een hoop opruimen na kerstquote:
Ja maarquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Scheelt weer een hoop opruimen na kerst
Meeste is van dochterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ok jij bent ziek geweestquote:
ja dus?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok jij bent ziek geweest
Dus je hebt nog een smoes
Ik ga het ook niet doen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
ja dus?
misschien ga ik 'm niet zetten ook
quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
ja dus?
misschien ga ik 'm niet zetten ook
ik weet het gewoon nog niet hoorquote:
Nee, en die komt ook nietquote:
2x per week? Ehh, zovaak gooi ik dat niet bij de was. Maar ja, dan gaat het wel hard.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meeste is van dochter
Die doet inderdaad elke dag wat schoons aan
Of 2 x per week beddengoed in de was
ligt eraan hoeveel bedden je hebt hequote:Op dinsdag 12 december 2023 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
2x per week? Ehh, zovaak gooi ik dat niet bij de was. Maar ja, dan gaat het wel hard.
En hoe groot de dekbedden zijnquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel bedden je hebt he
2x een een-persoons bed met dus 2x een een-persoons dekbed van een flink formaat, en minstens 4 kussens. Hoe meer kussens hoe beter.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
En hoe groot de dekbedden zijn
Je bent een kussenmanquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
2x een een-persoons bed met dus 2x een een-persoons dekbed van een flink formaat, en minstens 4 kussens. Hoe meer kussens hoe beter.
Sjonge, wat vroeg. En dan rijst de vraag: wanneer bergen jullie dat ding dan weer op? Ergens 2e week februari?quote:
Weg brengen ??quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sjonge, wat vroeg. En dan rijst de vraag: wanneer bergen jullie dat ding dan weer op? Ergens 2e week februari?
Zo vroeg al ben je het dan nog niet zat voor de Kerst?quote:
Ja, als je een echte boom in huis hebt dan moet dat ding inderdaad weg, en heb je een handige plastic kerstboom, dan klap je 'm simpelweg in en leg je 'm terug op zolder.quote:
Gewoon in stukjes en fik erinquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als je een echte boom in huis hebt dan moet dat ding inderdaad weg, en heb je een handige plastic kerstboom, dan klap je 'm simpelweg in en leg je 'm terug op zolder.
Ja, daar heb je aardig wat werk in zitten.quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon in stukjes en fik erin
En ik heb een neppe
En echte kerststukken
Kloptquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, daar heb je aardig wat werk in zitten.
Ja ik wilde begin november al , maar was drukquote:
27 decemberquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sjonge, wat vroeg. En dan rijst de vraag: wanneer bergen jullie dat ding dan weer op? Ergens 2e week februari?
Jij mag datquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:25 schreef Grawlix het volgende:
laten staan en er een paasboom van maken
en dan eitjes schietenquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:25 schreef Grawlix het volgende:
laten staan en er een paasboom van maken
Neh die is nieuwjaarsdag wel weer weg denk ik , hooguit 2 januariquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn boom gaat de berging inquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Vaak kun je je kerstboom met driekoningen bij het grof vuil zetten en wordt het opgehaald door de gemeente?
Nee hoor, vorig jaar was ik ook zo vroeg, ik haat winter, maar sinds corona ben ik er zo vroeg mee, ik vind het juist gezellig, die lichtjes enzoquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo vroeg al ben je het dan nog niet zat voor de Kerst?
Dan heb je er een tijdje plezier van gehadquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh die is nieuwjaarsdag wel weer weg denk ik , hooguit 2 januari
Ach je bent nog lekker op tijd, love itquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik wilde begin november al , maar was druk
[..]
27 december
Jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, als oud&nieuw geweest is, dan is het klaar met de feestdagen. Een nieuw jaar, een nieuwe start en kunnen de kerstspullen wel weer weg.
Niettttttquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
De saaiste maand van het jaar
Januari
Ja ik hou van de gezelligheid en lichtjesquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach je bent nog lekker op tijd, love it
sjaaaaaquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
De saaiste maand van het jaar
Januari
Ach... god hebbe zijn ziel.quote:
Vuurwerk afgelopen ookquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, als oud&nieuw geweest is, dan is het klaar met de feestdagen. Een nieuw jaar, een nieuwe start en kunnen de kerstspullen wel weer weg.
Goeie acteur hequote:
Het is hier toch best rustig geweest met illegale keiharde knallen op een paar keer naquote:Op dinsdag 12 december 2023 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vuurwerk afgelopen ook
Hier ook, maar de regen hielp een handjequote:Op dinsdag 12 december 2023 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is hier toch best rustig geweest met illegale keiharde knallen op een paar keer na
Het is volgens mij ook in het buitenland stuk duurder geworden en dan ook nog icm minder besteedbaar inkomenquote:Op dinsdag 12 december 2023 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook, maar de regen hielp een handje
True, al zal dat sommige mensen toch niet tegenhouden.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook in het buitenland stuk duurder geworden en dan ook nog icm minder besteedbaar inkomen
Ja, dat knalt lekker hard.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:46 schreef Sally het volgende:
Hier is het fietstunneltje al enkele keren een luidruchtig doelwit geweest![]()
Kutkoters.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat knalt lekker hard.
Ja, kan ik me voorstellen. Hoop altijd dat er dan een paar een vinger of zo verliezen. Leren ze het wel af.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Kutkoters.
Al paar keer hier in huis recht overeind geschrokken....
Zoiets denk ik ook altijdquote:Op dinsdag 12 december 2023 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen. Hoop altijd dat er dan een paar een vinger of zo verliezen. Leren ze het wel af.
op je porseleinen troon zekerquote:Op dinsdag 12 december 2023 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is hier toch best rustig geweest met illegale keiharde knallen op een paar keer na
Ben je moe of heb je zin in een flinke sappige worst?quote:
Of een dikke winterpeenquote:Op woensdag 13 december 2023 00:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je moe of heb je zin in een flinke sappige worst?
Moe, ik sla de worst dit keer maar over.quote:Op woensdag 13 december 2023 00:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je moe of heb je zin in een flinke sappige worst?
Ah, jij hebt de veganistische versiequote:
Ow, dat is dan weel lichtelijk teleurstellendquote:Op woensdag 13 december 2023 01:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Moe, ik sla de worst dit keer maar over.
Ik heb eigenlijk gisteren al voldoende linkse vegan propaganda gezien hier dus ik denk dat het daar door komtquote:Op woensdag 13 december 2023 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, jij hebt de veganistische versie
Dankjewel alvast.quote:Op woensdag 13 december 2023 01:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dat is dan weel lichtelijk teleurstellend![]()
Maar slaap lekker dan alvast!
Ik had tijdje terug nog een vegan rookworst opquote:Op woensdag 13 december 2023 01:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk gisteren al voldoende linkse vegan propaganda gezien hier dus ik denk dat het daar door komt
Oh.ook wel lekker, nog even iets voor jezelf doen 😊quote:Op woensdag 13 december 2023 02:42 schreef Shii het volgende:
Bewust, drukke dag gehad en wilde nog even zitten, maar dan blijf ik te lang zitten.
Morguh Stigquote:
Sallykequote:
Lovkequote:
Maantjequote:
Voor mij ben je al een winnaarquote:
Greysquote:Op woensdag 13 december 2023 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor mij ben je al een winnaar![]()
Wat een ander ook zegt
Dat is liefquote:Op woensdag 13 december 2023 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een ander ook zegt
Eensch met dit !!quote:Op woensdag 13 december 2023 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een ander ook zegt
Jij bent ook liefquote:
Welke hand? De rechter of de linkerquote:Op woensdag 13 december 2023 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent ook lief![]()
De keren dat jij echt boos wordt zijn op 1 hand te tellen
De voetquote:Op woensdag 13 december 2023 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke hand? De rechter of de linker![]()
Ik hoop dat je aan beide handen evenveel vingers hebtquote:Op woensdag 13 december 2023 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke hand? De rechter of de linker![]()
Beter bij de handquote:
Heb ze geteld en het kloptquote:Op woensdag 13 december 2023 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan beide handen evenveel vingers hebt
Een bij heeft geen handenquote:Op woensdag 13 december 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beter bij de hand
Dan bij de voet
Anders moet je zo bukken
11 toch?quote:
Maya de bij welquote:Op woensdag 13 december 2023 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een bij heeft geen handen
Maya de bijna jaquote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beter bij de hand
Dan bij de voet
Anders moet je zo bukken
Ik ben een enigmaquote:
Weet ikquote:
Enigma’s zijn over het algemeen eerder frustrerend dan spannendquote:
Maar ik ben niet frustrerendquote:Op woensdag 13 december 2023 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enigma’s zijn over het algemeen eerder frustrerend dan spannend
bijnaquote:Op woensdag 13 december 2023 12:18 schreef Mazikeen het volgende:
Of nee nog beter, is het al zaterdag 23 december?
helaas op het werkquote:Op woensdag 13 december 2023 12:19 schreef maily het volgende:
[..]
Hier is het woensdag .... dat is nog geen weekend ....
Weet niet waar jij zit?
quote:Op woensdag 13 december 2023 12:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja nog 2,5 week en dan zijn 2 van de 3 vervelende collega's weg![]()
nee zpnn is er dan nog
Een plaats.quote:
Niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een plaats.
En Mailyke
Ik las eerst 'oude gasstel'quote:
Zpnn?quote:Op woensdag 13 december 2023 12:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja nog 2,5 week en dan zijn 2 van de 3 vervelende collega's weg![]()
nee zpnn is er dan nog
Een plaats in Brabant lees ik net wat overquote:
Proostquote:Op woensdag 13 december 2023 13:02 schreef Harrie het volgende:
Mensen het is de hoogste tijd![]()
* Harrie Heeft net een stuk muur geverft en daar moet op gedronken worden
Volgens mij staat die kip caravan niet helemaal waterpas dus allemaal linkse dooiersquote:Op woensdag 13 december 2023 13:16 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)7520000&locale=nl_NL
Van mij wel hoor.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Volgens mij staat die kip caravan niet helemaal waterpas dus allemaal linkse dooiers
eieren mag trouwens ook niet meer dat is niet Vegan Nie![]()
Op de muur?quote:Op woensdag 13 december 2023 13:02 schreef Harrie het volgende:
hopelijk een laag muurtje danquote:
Euuuuhhh bijnaquote:
Bijna weekend genot met Dotquote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijna weekend genot met Dot
Zie poes net nietquote:
Proost! Ik moet wachten tot 24 decemberquote:Op woensdag 13 december 2023 13:02 schreef Harrie het volgende:
ben je vegan geworden ?quote:Op woensdag 13 december 2023 13:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Volgens mij staat die kip caravan niet helemaal waterpas dus allemaal linkse dooiers
Eieren mag trouwens ook niet meer dat is niet Vegan Nie
klaar met deze weekquote:
Nog maar even flink zijn dusquote:Op woensdag 13 december 2023 14:22 schreef Mazikeen het volgende:
Maar het gaat wel langzaam wegMaar die kuur hebben ze met een week verlengd
best lastig, ben echt een stress drinker ben ik achter komenquote:
Hou dat voor ogen, dan is het iets makkelijker!quote:Op woensdag 13 december 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
best lastig, ben echt een stress drinker ben ik achter komen
En stress is nog niet weg, maar ja als ik drink dan ben ik de lul met deze medicijnen, zag al allemaal uitroeptekens bij de reviews op de websitehartkloppingen etc. Dus ja beter drink ik pas de 24e.
Lekkere kerstbiertjes drinken
ja doe ik ookquote:Op woensdag 13 december 2023 14:42 schreef maily het volgende:
[..]
Hou dat voor ogen, dan is het iets makkelijker!
Welke kuur?quote:Op woensdag 13 december 2023 14:22 schreef Mazikeen het volgende:
nog minder drinkenquote:Op woensdag 13 december 2023 14:22 schreef Mazikeen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
O dan beter niet doen.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
best lastig, ben echt een stress drinker ben ik achter komen
En stress is nog niet weg, maar ja als ik drink dan ben ik de lul met deze medicijnen, zag al allemaal uitroeptekens bij de reviews op de websitehartkloppingen etc. Dus ja beter drink ik pas de 24e.
Lekkere kerstbiertjes drinken
Als je lang genoeg niet drinktquote:
bedankt voor de waarschuwing. dat risico ga ik niet lopenquote:Op woensdag 13 december 2023 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je lang genoeg niet drinkt
Vraag je je af wat je dan precies mistte
quote:Op woensdag 13 december 2023 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedankt voor de waarschuwing. dat risico ga ik niet lopen
quote:Op woensdag 13 december 2023 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedankt voor de waarschuwing. dat risico ga ik niet lopen
quote:Op woensdag 13 december 2023 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog minder drinkenik kijk uit naar 24 decemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een keer een paar jaar niet gedronken en ik mistte het welquote:Op woensdag 13 december 2023 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je lang genoeg niet drinkt
Vraag je je af wat je dan precies mistte
Echt!quote:Op woensdag 13 december 2023 15:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb een keer een paar jaar niet gedronken en ik mistte het wel
een paar jaarquote:Op woensdag 13 december 2023 15:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb een keer een paar jaar niet gedronken en ik mistte het wel
O ben je ziek?quote:
Ik wel, ik vind alcohol gewoon ook echt lekkerquote:
si si, dat was in mijn gezonde fitgirl periodequote:
soort vanquote:
Ik vond alcohol eerder ook lekkerquote:Op woensdag 13 december 2023 15:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind alcohol gewoon ook echt lekker
[..]
si si, dat was in mijn gezonde fitgirl periode
[..]
soort van
is dat lang geleden?quote:Op woensdag 13 december 2023 15:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
[..]
soort van
En dan toch aan het werk?quote:Op woensdag 13 december 2023 15:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
[..]
soort van
echt? Maar nu niet meer?quote:Op woensdag 13 december 2023 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond alcohol eerder ook lekker
18/19/20 jaar ofzoquote:
Jazeker want geen koorts enzo, en voel mij voor de rest primaquote:
Een echte vrouw dusquote:Op woensdag 13 december 2023 15:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jazeker want geen koorts enzo, en voel mij voor de rest prima
Ik ben van de oude stempel he![]()
Ziekmelden komt niet voor in mijn woordenboekTenzij ik echt koorts heb en half aan het weg kwijlen ben
jazekerquote:
Ja dat kan je hebben van die antibiotica. Ook last van je darmen?quote:Op woensdag 13 december 2023 15:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
jazeker![]()
Ben alleen beetje misselijk en duizelig (op sommige momenten) van die medicijnen, dus op werk doe ik het iets rustiger aan
ja beetje diarree somsquote:Op woensdag 13 december 2023 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan je hebben van die antibiotica. Ook last van je darmen?
Hopelijk hoeft het niet nog een keer verlengd te worden danquote:
Nee dat was niet nodig zijn de huisartsquote:Op woensdag 13 december 2023 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk hoeft het niet nog een keer verlengd te worden dan
Mazirree?quote:
Wat voor kuurtje heb je gekregen dan? zomaar een week extra ::?quote:Op woensdag 13 december 2023 15:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee dat was niet nodig zijn de huisartsdus volgende week donderdag mijn laatste
antibiotica. dus nu tot volgende week donderdag. En dan heeft het nog 2 dagen de tijd nodig om uit je lichaam te komenquote:Op woensdag 13 december 2023 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat voor kuurtje heb je gekregen dan? zomaar een week extra ::?
Dan smaakt het vast extra lekker!quote:Op woensdag 13 december 2023 17:01 schreef Mazikeen het volgende:
dus 24 december ga ik in de middag los met mijn kerstbier
had je die van Val-Dieu ook?quote:Op woensdag 13 december 2023 17:01 schreef Mazikeen het volgende:
dus 24 december ga ik in de middag los met mijn kerstbier
Als je genoeg drinkt is het wel van Val, Dju!quote:
En het jaar erna ligt de boom op de grondquote:
Alle ballen kapotquote:Op woensdag 13 december 2023 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het jaar erna ligt de boom op de grond
En de ballen van de kat kort daarnaquote:
Ah dat mag nietquote:Op woensdag 13 december 2023 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En de ballen van de kat kort daarna
Jij vind de ballen van een kat belangrijker?quote:
Dan de ballen in de boom? Dan ja denk ikquote:Op woensdag 13 december 2023 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij vind de ballen van een kat belangrijker?![]()
Ik vind dit zeer discriminerend ten opzichte van de kerstboom ballenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan de ballen in de boom? Dan ja denk ik
Kan mij lekker helemaal niets schelen wat jij vindtquote:Op woensdag 13 december 2023 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer discriminerend ten opzichte van de kerstboom ballen
oh okequote:Op woensdag 13 december 2023 19:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die in de kerstboom hangen natuurlijk
Wat je vind moet je naar de pliesie brengenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer discriminerend ten opzichte van de kerstboom ballen
quote:Op woensdag 13 december 2023 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan mij lekker helemaal niets schelen wat jij vindt
Dan wacht maar tot de dieren politie hiervan op de hoogte is, dan mag je het hun gaan uitleggenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Wat je vind moet je naar de pliesie brengen
quote:Op woensdag 13 december 2023 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Dan wacht maar tot de dieren politie hiervan op de hoogte is, dan mag je het hun gaan uitleggen
Is het hier buiten het kapot maken van ballen wel een beetje gezellig?quote:
Zeker wel.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het hier buiten het kapot maken van ballen wel een beetje gezellig?
Echte pro's hier aan het werk zo te horenquote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 13:16 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)7520000&locale=nl_NL
quote:Op donderdag 14 december 2023 07:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Hopelijk wel een lekkere bopla inde kip ?
bopla in de kip?quote:Op donderdag 14 december 2023 07:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Hopelijk wel een lekkere bopla inde kip ?
Zo newbiequote:Op donderdag 14 december 2023 07:54 schreef Grawlix het volgende:
[..]
bopla in de kip?![]()
Liever kip in de hopla
Die variant ken ik nog nietquote:Op donderdag 14 december 2023 07:54 schreef Grawlix het volgende:
[..]
bopla in de kip?![]()
Liever kip in de hopla
Sallykequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |