abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 december 2023 @ 09:11:53 #151
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211725467
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 01:43 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Moeten de blanke mensen niet eerst demonstreren vanwege Praag? Of is dat al geweest?
Sjongejonge |:(
  zondag 24 december 2023 @ 09:19:27 #152
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_211725496
quote:

[..]
Moeten de blanke mensen niet eerst demonstreren vanwege Praag? Of is dat al geweest?

Vermoedelijk heb je per ongeluk ook een verkeerd linkje gekopieerd. Deze heeft in ieder geval niks met islamitisch geweld te maken.
Er komt een demo van Telegram users.
  zondag 24 december 2023 @ 09:47:36 #153
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211725743
'Moslims voelen zich steeds onveiliger door verhoogd dreigingsniveau in Nederland’

Nee.... dit is niet de speld

Werkelijk verbijsterend koddig hoe men dat ultra conservatieve relietuig altijd weer in de comfortabele slachtoffer rol weet te positioneren.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zondag 24 december 2023 @ 09:54:54 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211725873
quote:
10s.gif Op zondag 24 december 2023 09:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
'Moslims voelen zich steeds onveiliger door verhoogd dreigingsniveau in Nederland’

Werkelijk verbijsterend koddig hoe men dat ultra conservatieve relietuig altijd weer in de comfortabele slachtoffer rol weet te positioneren.
Raarrrrrrrrrr
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211725927
quote:

[..]

Ik begrijp waar je heen wil, maar bij zulke incidenten heb je toch altijd genoeg stille tochten met hoge opkomst hoor....

Daarbij is Praag niet een aanslag uit naam van een bepaald geloof, ofwel?
pi_211725959
quote:

Helaas zijn er teveel naïeve mensen die hier nog steeds intrappen...
  zondag 24 december 2023 @ 11:54:37 #157
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211727764
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:34 schreef Rodgrod het volgende:
Ik hoor nooit iets over aanslagen tijdens de ramadan.
Niet in Europa iig, moslims onderling gaan tijdens de ramadan gewoon verder.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 24 december 2023 @ 13:07:59 #158
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_211728643
quote:

Hier de niet paywall versie:

https://archive.is/kIL4r

Altijd maar dat geknuffel van de moslims terwijl het overige deel van de bevolking moet vrezen voor aanslagen van die knuffelgroep.

Waarom gebeurt dat? Ik hoop echt dat het onder de PVV anders wordt want dit kan gewoon niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door KoningWouter op 24-12-2023 13:16:24 ]
Nooit meer slapen
pi_211728884
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 01:25 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Waarvoor of waartegen wordt er gedemonstreerd?
Ik denk tegen de demonisering van mensen die "gematigd" een ideologie aanhagen, welke radicaal, intolerant, agressief, mensenrechten schendend en barbaars geweldadig is.

Dit omdat nogal wat mede aanhangers van deze radicale, intolerante, agressieve, mensenrechten schendende en barbaars geweldadige ideologie niet "gematigd" hier in zijn en de ideologie volgen zoals het in de kern van die ideologie word opgedragen en de radicaliteit, intolerantie, agressie, het schenden van mensen rechten en barbaarse geweldadigheid in de praktijk ten uitvoer brengen en er zodoende voor zorgen dat honderden miljoenen mensen te maken hebben met de verschrikkelijke gevolgen daarvan.

Van de homo die niet zichzelf durft te zijn, de afvallige die niet openlijk durft te zeggen dat ie deze ideologie niet meer aan hangt, de vrouw die zelf wil bepalen wat ze wel en niet draagt of zoals hieronder; het uitgehuwde meisje.

twitter

Maar laten we het nu maar even "gezellig" houden en het barbaarse bloedvergieten zoals onthoofde babys, kinderen waarbij de vingers worden afgesneden (en dan vermoord worden) nadat ze moesten toekijken hoe hun ouders gemarteld, verminkt en vermoord werden, en alle verdere terreur en dreiging daarvan uit naam van deze ideologie maar even achterwege laten.

En laten we nu eens deze mensen die alleen maar liefde voelen voor deze gestoorde en levens gevaarlijke ideologie een hart onder de riem steken, want "ook zij horen hier thuis".

Het is immers, kerst. O+
  zondag 24 december 2023 @ 13:36:21 #160
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_211728991
Geert Wilders is de enige weg naar vrijheid..

Ik heb zelf een poster van Geert Wilders, heb ik ooit als cadeau gekregen in 2010 , maar durf hem tot de dag van vandaag niet op mijn raam te hangen (Rotterdam Zuid) omdat ik bang ben dat mijn ruit ingeslagen word.

Terwijl je hier wel overal verkiezingsposters ziet van Turkse raadsleden.. en van Denk, dat mag dan weer wel..

De wijk hier is overspoeld door criminelen en in elke straat heb je wel eens een explosie, ontzettend veel tuig overal, en het enige wat je kan doen als je geprovoceerd word is wegkijken, naar de grond en je vooral niet te opvallend gedragen.

Geert Wilders is de enige die deze problemen continu op twitter benoemd, terwijl mevrouw Kaag (ja ik heb zelfs nachtmerries van dat mens zo hoog zit de frustratie naar haar, met die ijzige nep lach..) het liefst de hele Gaza strook naar Nederland haalt..

Elk land moet een Geert Wilders of een Le Pen, of een Meloni, Orban als leider hebben, pas dan kunnen we Europa echt veranderen, waar wij weer de baas zijn, en niet de linkse groepen die het liefst open grenzen hebben tussen Europa en de 3'e wereld.
pi_211728996
Pogingen doodslag en verminking op rechtse politici door links geindoctrineerde figuren vindt nctv dan weer geen enkel probleem voor de rechtstaat. Extreemrechts dit dat is hun eeuwige nantra.
  zondag 24 december 2023 @ 13:53:41 #162
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211729161
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 13:36 schreef BMW1993 het volgende:
Geert Wilders is de enige weg naar vrijheid..

Ik heb zelf een poster van Geert Wilders, heb ik ooit als cadeau gekregen in 2010 , maar durf hem tot de dag van vandaag niet op mijn raam te hangen (Rotterdam Zuid) omdat ik bang ben dat mijn ruit ingeslagen word.

Terwijl je hier wel overal verkiezingsposters ziet van Turkse raadsleden.. en van Denk, dat mag dan weer wel..

De wijk hier is overspoeld door criminelen en in elke straat heb je wel eens een explosie, ontzettend veel tuig overal, en het enige wat je kan doen als je geprovoceerd word is wegkijken, naar de grond en je vooral niet te opvallend gedragen.

Geert Wilders is de enige die deze problemen continu op twitter benoemd, terwijl mevrouw Kaag (ja ik heb zelfs nachtmerries van dat mens zo hoog zit de frustratie naar haar, met die ijzige nep lach..) het liefst de hele Gaza strook naar Nederland haalt..

Elk land moet een Geert Wilders of een Le Pen, of een Meloni, Orban als leider hebben, pas dan kunnen we Europa echt veranderen, waar wij weer de baas zijn, en niet de linkse groepen die het liefst open grenzen hebben tussen Europa en de 3'e wereld.
In feite willen rechts en links hetzelfde; een beter samenleving. Althans zo zie ik het.

Alleen de manier waarop je dit wil bereiken is anders. Rechts (althans zo klinkt het met jou post) wil het liefst bepaalde groepen hier niet hebben, omdat ze daarmee denken te bereiken dat het dan beter wordt voor iedereen.

Links is weer vaak de utopisch en denkt juist vanuit het perspectief dat iedereen uiteindelijk kan meedragen aan een betere samenleving. En hoopt (wellicht onterecht soms) dat je mensen kan veranderen die hierheen komen.

Ik geloof niet zo in deze extremen. Er zit ergens een middenweg.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 24 december 2023 @ 14:00:57 #163
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_211729233
quote:
2s.gif Op zondag 24 december 2023 13:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
In feite willen rechts en links hetzelfde; een beter samenleving. Althans zo zie ik het.

Alleen de manier waarop je dit wil bereiken is anders. Rechts (althans zo klinkt het met jou post) wil het liefst bepaalde groepen hier niet hebben, omdat ze daarmee denken te bereiken dat het dan beter wordt voor iedereen.

Links is weer vaak de utopisch en denkt juist vanuit het perspectief dat iedereen uiteindelijk kan meedragen aan een betere samenleving. En hoopt (wellicht onterecht soms) dat je mensen kan veranderen die hierheen komen.

Ik geloof niet zo in deze extremen. Er zit ergens een middenweg.
Je hebt gelijk.

Groen Links geloofd inderdaad dat moslims eenmaal in Europa gematigder worden, en er een 'Europese islam' zal zijn over enkele generaties, zoals je nu in Bosnië ziet, de meeste moslims daar zijn 'cultuurmoslims' slechts 20% draagt een hoofddoek. en de meeste zwarte gewaden die je daar ziet, zijn van toeristen uit de Golfstaten.

Maar als ik de praktijk bekijk, dan zie je meestal dat de kinderen de versie overnemen van hun eigen ouders.

Zo dragen in het VK ook bij de 2'e en 3'e generatie Pakistaanse, Bengaalse en Somalische inwoners de volledige sluier, en zijn de opvattingen ook niet milder geworden in de daaropvolgende generaties.

De theorieën van links zijn vaak goed bedoeld, en sociaal.. Maar helaas ontbreekt bij veel van dit soort mensen ook de kennis over de Islamitische wereld om de situatie goed in te schatten.
  zondag 24 december 2023 @ 14:13:42 #164
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211729448
quote:

Het is bijzonder dat de groep waar het gevaar uit komt, zich onveilig zou voelen. Maar dit is dus hoe de Westerse media tegenwoordig hun werk doen. Daders zijn slachtoffers, en slachtoffers zijn daders. Goed is kwaad en kwaad is goed.

De realiteit moet worden dusdanig worden gedraaid, dat het aansluit bij het intersectionele wereldbeeld dat men heeft. En in dat wereldbeeld zijn moslims structurele en onderdrukte slachtoffers. Dus ook al zorgen mensen uit de Islamtische hoek voor het gevaar, moet het narratief zo worden gevlochten dat moslims tóch eigenlijk slachtoffer zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 24 december 2023 @ 14:26:34 #165
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211729640
quote:
14s.gif Op zondag 24 december 2023 14:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is bijzonder dat de groep waar het gevaar uit komt, zich onveilig zou voelen. Maar dit is dus hoe de Westerse media tegenwoordig hun werk doen. Daders zijn slachtoffers, en slachtoffers zijn daders. Goed is kwaad en kwaad is goed.

De realiteit moet worden dusdanig worden gedraaid, dat het aansluit bij het intersectionele wereldbeeld dat men heeft. En in dat wereldbeeld zijn moslims structurele en onderdrukte slachtoffers. Dus ook al zorgen mensen uit de Islamtische hoek voor het gevaar, moet het narratief zo worden gevlochten dat moslims tóch eigenlijk slachtoffer zijn.
Dat ze zelf ook geen aversie voelen dat ze voor elke scheet weer eens worden weggezet als het debiele broertje dat extra bescherming en knuffels verdient.

Zal wel aan mij liggen, maar het is op zich veelzeggend. Ultra conservatieve religieuze gekte is natuurlijk ook wel een flinke mentale retardatie.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211729837
Verkeerd

[ Bericht 88% gewijzigd door Anniek88 op 24-12-2023 14:46:05 (Verkeerde topic s) ]
  zondag 24 december 2023 @ 14:46:23 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211729852
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 14:45 schreef Anniek88 het volgende:
Er reageren ook bovengemiddeld veel mannen van middelbare leeftijd op die reels van HvK :’/
Mensen die niet met hun harses 24/7 op taktok en ze insta hun nieuws vergaren bedoel je? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 24 december 2023 @ 16:45:18 #168
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_211730974
quote:

[..]

Vermoedelijk heb je per ongeluk ook een verkeerd linkje gekopieerd. Deze heeft in ieder geval niks met islamitisch geweld te maken.
Er vallen jaarlijks +/- 11.000 doden en het zelfde aantal gewonden door aanslagen uit de naam van de religie van de vrede.
CAR (ik weet niet hoe ik bij Congo kwam :@ ) wordt al aanzienlijke tijd geteisterd door aanslagen en nee die worden niet gepleegd door doorgeslagen studenten.
Hier nog een link
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 24 december 2023 @ 16:56:36 #169
505275 Eriksson666
MET PENSIOEN, TOT NOOIT
pi_211731047
quote:
14s.gif Op zondag 24 december 2023 14:13 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is helemaal niet zo bijzonder. Moslims zijn een religieuze en etnische minderheid in West-Europa waar nog geen 100 jaar eerder Hitler en co rondliepen die het op religieuze minderheden hadden gemunt en in een land waar de extreemrechtse anti-islamitische PVV in de peilingen op 48 zetels staat. Dan is het niet raar om je onveilig te voelen, maar normaal.

Aan de ene kant heb je PVV, aan de andere kant heb je IS, en in het midden heb je zowel moslims als niet-moslims die van beide kanten worden belaagd terwijl extreemrechts de boel op scherp stelt (polariseert) en elkaar helpt met een-tweetjes, meer zetels voor PVV, meer rekruten voor IS.

ISLAMIC STATE’S GOAL: “ELIMINATING THE GRAYZONE” OF COEXISTENCE BETWEEN MUSLIMS AND THE WEST

IN A STATEMENT PUBLISHED in its online magazine, Dabiq, this February, the militant group the Islamic State warned that “Muslims in the West will soon find themselves between one of two choices.”

The attack had “further [brought] division to the world,” the group said, boasting that it had polarized society and “eliminated the grayzone,” representing coexistence between religious groups. As a result, it said, Muslims living in the West would soon no longer be welcome in their own societies. Treated with increasing suspicion, distrust and hostility by their fellow citizens as a result of the deadly shooting, Western Muslims would soon be forced to “either apostatize … or they [migrate] to the Islamic State, and thereby escape persecution from the crusader governments and citizens,” the group stated, while threatening of more attacks to come.
https://theintercept.com/(...)uslims-and-the-west/
MET PENSIOEN, TOT NOOIT
pi_211731267
quote:
15s.gif Op zondag 24 december 2023 16:45 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Er vallen jaarlijks +/- 11.000 doden en het zelfde aantal gewonden door aanslagen uit de naam van de religie van de vrede.
CAR (ik weet niet hoe ik bij Congo kwam :@ ) wordt al aanzienlijke tijd geteisterd door aanslagen en nee die worden niet gepleegd door doorgeslagen studenten.
Hier nog een link
Dat soort conflicten in Afrika is volgens mij vaak op verschillende manieren op te vatten. Je kunt het zien als een strijd tussen moslims en christenen, als een strijd van rebellen tegen de regering, als een strijd van een etnische minderheid tegen de overheersende etnische meerderheid. Soms is het vooral een strijd tussen geloven, soms is het eerder een stammenstrijd (en hebben de stammen een verschillend geloof). Ik vind het in ieder geval lastig te vergelijken met het jihadistisch geweld waar we hier soms mee te maken hebben.
  zondag 24 december 2023 @ 18:04:17 #171
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211731489
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 16:56 schreef Eriksson666 het volgende:

[..]
Dat is helemaal niet zo bijzonder. Moslims zijn een religieuze en etnische minderheid in West-Europa waar nog geen 100 jaar eerder Hitler en co rondliepen die het op religieuze minderheden hadden gemunt en in een land waar de extreemrechtse anti-islamitische PVV in de peilingen op 48 zetels staat. Dan is het niet raar om je onveilig te voelen, maar normaal.

Aan de ene kant heb je PVV, aan de andere kant heb je IS, en in het midden heb je zowel moslims als niet-moslims die van beide kanten worden belaagd terwijl extreemrechts de boel op scherp stelt (polariseert) en elkaar helpt met een-tweetjes, meer zetels voor PVV, meer rekruten voor IS.

ISLAMIC STATE’S GOAL: “ELIMINATING THE GRAYZONE” OF COEXISTENCE BETWEEN MUSLIMS AND THE WEST

IN A STATEMENT PUBLISHED in its online magazine, Dabiq, this February, the militant group the Islamic State warned that “Muslims in the West will soon find themselves between one of two choices.”

The attack had “further [brought] division to the world,” the group said, boasting that it had polarized society and “eliminated the grayzone,” representing coexistence between religious groups. As a result, it said, Muslims living in the West would soon no longer be welcome in their own societies. Treated with increasing suspicion, distrust and hostility by their fellow citizens as a result of the deadly shooting, Western Muslims would soon be forced to “either apostatize … or they [migrate] to the Islamic State, and thereby escape persecution from the crusader governments and citizens,” the group stated, while threatening of more attacks to come.
Je weet het een leuke draai aan te geven, maar de realiteit is dat Islamisten het Westen onveiliger maken en een bedreiging vormen voor anderen. Terrorisme is daar één voorbeeld van. Uit de Islamtische hoek komen daders, geen slachtoffers.

En je verwijzing naar de Hitler is helemaal bespottelijk. De Islamtische wereld stond zij aan zij met Nazi-Duitsland omdat ook binnen die wereld, het antisemitisme al eeuwen welig tiert. Er waren dan ook vele Islamtische en Arabische vrijwilligers die voor de Nazi-Duitsland hebben gevochten in onder andere in de Balkan en Griekenland.

De realiteit is dat velen in het Westen (en we weten allemaal wel wie) ontzettend graag willen dat moslims een onderdrukte minderheid vormen, die zij kunnen infantiliseren en er zich vervolgens over bekommeren. Een groep die zich in een soort van situatie bevinden als Joodse gemeenschappen deden voor de Tweede Wereldoorlog. Maar dit is gewoon absoluut niet waar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 24 december 2023 @ 22:50:28 #172
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_211734879
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 16:56 schreef Eriksson666 het volgende:

[..]

PVV met IS vergelijken. :')

Geert gaat Nederland redden van de ondergang.
  zondag 24 december 2023 @ 23:03:51 #173
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211735071
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 18:30 schreef Scorpie het volgende:
Wat blijft het trouwens oorverdovend stil van de linkse kant van het fok spectrum, niks te melden hierover?
Wat wil je dat we zeggen?

Ernstig natuurlijk, gelukkig hebben de veiligheidsdiensten ze op tijd in de smiezen gehad en laten we hopen dat we in Europa van Kerstaanslagen verschoond blijven.

Misschien kunnen o.a. @xpompompomx , @Harvest89 , @Aberkullie deze post even liken, dan hebben we ons ook weer van onze due diligence gekweten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 25 december 2023 @ 00:10:39 #174
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211736000
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 18:30 schreef Scorpie het volgende:
Wat blijft het trouwens oorverdovend stil van de linkse kant van het fok spectrum, niks te melden hierover?
Wat bangmakerij is dit topic. Verdachten zijn opgepakt, zoals er zo veel gekken preventief worden opgepakt.

Voor de rest neem ik net zo goed de andere helft van Fok! al minder serieus omdat het Tsjechische aanslag topic nog niet eens een tweede reeks heeft behaald. Hilarisch.

Maar goed, fijne kerst. Ik heb zoals elk jaar te veel gedronken en ga nu naar bed, want morgen een drukke dag.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211741292
quote:

Zo raar blijkt dat artikel uiteindelijk dus niet te zijn. Hetgeen deze hoogleraar aangeeft, is precies hetgeen dat je in dit topic ziet gebeuren. Dus zelfs een artikel waarin daarvoor gewaarschuwd wordt, heeft dat effect. Dit is spot on:

quote:
Ik verwacht dat de polarisatie die is ingezet alleen maar toeneemt. Dat merk ik al aan de gesprekken op straat. Mensen voelen zich gesterkt om openlijk discriminatoir te zijn. Ik denk dat ze in het bijzonder meer uitspraken zullen doen over de islam en moslims die ze eerder misschien niet zouden doen. Hierbij voelen ze zich niet alleen gesterkt door de grootste politieke partij in de Tweede Kamer die dit centraal in haar partijbeleid doet. Maar ook door het verhoogde dreigingsniveau wat is afgegeven, waarbij wordt gezegd dat de grootste dreiging nog steeds komt uit de hoek van het jihadistisch terrorisme. Ik denk dat dit bij elkaar opgeteld de racistische denkbeelden die in de afgelopen jaren al zijn gegroeid alleen maar verder zal verdiepen. Ik sluit niet uit dat dit kan aanzetten tot het actiever en openlijker vertonen van allerlei haatdragend en racistisch gedrag.
Je hoeft alleen maar 'op straat' te vervangen door 'op Fok!'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2023 11:34:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')