abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211617372
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 14:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Je weet al waar dit heen gaat natuurlijk. "Laten we maar geen kerst meer vieren omdat bepaalde groepen er moeite mee hebben." Voortaan vieren we alleen nog maar ramadan, suikerfeest en offerfeest. En oja, vanaf nu is het op 19 juli vuurwerk en oliebollen.
Hoho, vierwerk is het nu :Y
pi_211617390
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 13:48 schreef nixxx het volgende:

[..]
Goh, verder niets over die mensen vermeld, lekker duidelijk weer. Zullen we bingo doen?

- Bekend bij de autoriteiten
- bekend als radicaal islamitisch
- Illegaal verblijvend na afgewezen asiel verzoek
- meerdere asiel verzoeken in verschillende Europese landen gedaan
"Deense media berichten dat er aanhoudingen zijn verricht op meerdere plekken in het land. Er zou een link zijn met de verboden bende Loyal to Familia. De politie heeft dit nog niet bevestigd."
pi_211617438
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 14:36 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
"Deense media berichten dat er aanhoudingen zijn verricht op meerdere plekken in het land. Er zou een link zijn met de verboden bende Loyal to Familia. De politie heeft dit nog niet bevestigd."
Dat klinkt weer als georganiseerde misdaad ipv terrorisme.
Maar eerder in dit topic stond ook dat ze het op Joodse plekken hadden voorzien, volgens een Deense krant.
Hetgeen weer terrorisme is.
  donderdag 14 december 2023 @ 14:40:04 #104
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_211617449
Moet wel zeggen dat onze veiligheidsdiensten er wel altijd goed op zitten.
Echt een grote aanslag hebben we nog niet gehad, maar er zijn er wel veel voorkomen door arrestaties.
  donderdag 14 december 2023 @ 14:41:06 #105
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_211617459
quote:

[..]
Klinkt als een Netflix serie.
pi_211617563
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 14:40 schreef Zoddie het volgende:
Moet wel zeggen dat onze veiligheidsdiensten er wel altijd goed op zitten.
Echt een grote aanslag hebben we nog niet gehad, maar er zijn er wel veel voorkomen door arrestaties.
Het zijn meestal andere veiligheidsdiensten die ons waarschuwen, in dit geval ook.

quote:
De man is officieel aangehouden op verzoek van Duitsland.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211617762
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 13:48 schreef nixxx het volgende:

[..]
Goh, verder niets over die mensen vermeld, lekker duidelijk weer. Zullen we bingo doen?

- Bekend bij de autoriteiten
- bekend als radicaal islamitisch
- Illegaal verblijvend na afgewezen asiel verzoek
- meerdere asiel verzoeken in verschillende Europese landen gedaan
Het blijkt een 'Rotterdammer' te zijn.
pi_211617884
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 13:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]

quote:
De toegenomen dreiging is een gevolg van de oorlog tussen Israël en Hamas, de koranverbrandingen in verschillende Europese landen en oproepen tot aanslagen van terroristische organisaties. In omringende landen leidde dat tot aanslagen van individuen, zoals in Parijs.
De toegenomen dreiging is het gevolg van het importeren van honderdduizenden mensen met een bedenkelijke cultuur en het goedkeuren van hun haat voor de Westerse maatschappij door bepaalde lieden. Bij de minste kritiek wordt je weggezet als neonazi.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2023 15:27:26 ]
  donderdag 14 december 2023 @ 16:19:58 #109
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211618591
quote:

[..]
Tong80 heeft een apart topic geopend, die bende blijkt voornamelijk arabisch/middenoosters te zijn.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 14 december 2023 @ 16:31:15 #110
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211618741
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:19 schreef nixxx het volgende:

[..]
Tong80 heeft een apart topic geopend, die bende blijkt voornamelijk arabisch/middenoosters te zijn.
Insert Pikachu faces.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 december 2023 @ 16:33:47 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_211618778
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:19 schreef nixxx het volgende:

[..]
Natuurlijk weer gesloten zonder linkje naar dit topic. Het mag niet te druk worden tijdens de begrafenis.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 14 december 2023 @ 16:36:53 #112
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_211618818
Nou maar hopen dat ze zich niet opblazen als je net met je Palestina sjaaltje op het station zit :')
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_211618845
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
Natuurlijk weer gesloten zonder linkje naar dit topic. Het mag niet te druk worden tijdens de begrafenis.

:T
Was al aan het zoeken, maar zie het slotje nu.

Ontopic:

57 jaar ook lees ik, dus niet zo'n naïeve jonge gehersenspoelde lone wolf.

Voor terreurplannen opgepakte Rotterdammer Nazih R. verdacht van lidmaatschap Hamas

Toch weer apart dat de Denen en de Duitsers hier in NL terroristen moeten identificeren. Blij dat hij gepakt is, maar vraag mij af of hij niet al op de radar stond in NL en zo ja waarom ze niet ingegrepen hebben.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211618874
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:36 schreef AgLarrr het volgende:
Nou maar hopen dat ze zich niet opblazen als je net met je Palestina sjaaltje op het station zit :')
Nee, die tramschutter ging ook niet voor soortgenoten, die naïeve wegkijkers zijn de nuttige idioten die ze nodig hebben om meer radicaal volk naar NL te halen, die sparen ze nog even totdat ze de overhand hebben.

Maar dit zal dat volk niet weerhouden om de komende weken weer in heel NL genocidale leuzen te schreeuwen. Hoop dat dit nu ook klaar is en die pro Hamas demonstraties keihard de kop in worden gedrukt.
pi_211618988
Ah, een Hamas aanhanger..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_211619073
quote:
Abdelhamid Al A., Mohamed B., Ibrahim El-R. and Nazih R. have been longstanding members of HAMAS and have participated in HAMAS operations abroad. They are closely linked to the military branch's leadership. (...) In October 2023, Abdelhamid Al A., Mohamed B. and Nazih R. travelled repeatedly from Berlin to look for the weapons, with Ibrahim El-R. providing assistance."
Van GS. Maar zijn ze nu vandaag erachter gekomen dat deze gasten een heel verleden hebben met Hamas of hebben we er heel wat in Europa zitten die we maar laten totdat we ze op heterdaad betrappen?
  donderdag 14 december 2023 @ 17:09:00 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211619085
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 17:07 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Van GS. Maar zijn ze nu vandaag erachter gekomen dat deze gasten een heel verleden hebben met Hamas of hebben we er heel wat in Europa zitten die we maar laten totdat we ze op heterdaad betrappen?
Etnisch profileren, DAT is het probleem in het westen!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 14 december 2023 @ 18:08:38 #118
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_211619681
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Ah, een Hamas aanhanger..
Ah dan kan het ook geen terroristische aanslag genoemd worden.
Meer een vrijheidsevenement.
  donderdag 14 december 2023 @ 18:09:15 #119
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211619687
quote:

[..]
Hamasleden. Die idioten zouden volgens het NOS journaal aanslagen willen plegen op Joodse plekken in Europa.

Hoe dom ben je dan?

De Europese media staan meer aan de kant van de Gazanen dan Israël. Nou, na zo’n aanslag ben je al die goodwill weer kwijt.

En dan nog, hoe kun je die Joodse mensen hier in Europa verwijten wat er duizenden kilometers verderop gebeurt. Puur antisemitisme dus.

Dom, dommer, domst.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 14 december 2023 @ 18:13:03 #120
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211619724
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 18:09 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Hamasleden. Die idioten zouden volgens het NOS journaal aanslagen willen plegen op Joodse plekken in Europa.

Hoe dom ben je dan?

De Europese media staan meer aan de kant van de Gazanen dan Israël. Nou, na zo’n aanslag ben je al die goodwill weer kwijt.

En dan nog, hoe kun je die Joodse mensen hier in Europa verwijten wat er duizenden kilometers verderop gebeurt. Puur antisemitisme dus.

Dom, dommer, domst.
Het zijn terroristen hè, geen PR-adviseurs.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  donderdag 14 december 2023 @ 18:18:46 #121
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211619785
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 18:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Het zijn terroristen hè, geen PR-adviseurs.
Goed punt. :D

Grote lichten zijn het inderdaad niet, anders deden ze wel normaal.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 14 december 2023 @ 18:21:15 #122
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211619831
quote:

[..]
Ik zou de Mossad echt hartelijk uitnodigen in Nederland om iedereen van wie ze terroristische banden kennen, zoals deze Nazih, zonder proces om te leggen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_211619892
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2023 17:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Etnisch profileren, DAT is het probleem in het westen!
Tja, dat is volgens sommigen zogenaamd 'discriminatie'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211619908
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 18:21 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik zou de Mossad echt hartelijk uitnodigen in Nederland om iedereen van wie ze terroristische banden kennen, zoals deze Nazih, zonder proces om te leggen.
Ik hoop dat zodra Israël klaar is in gaza de mossad lekker opzoek gaat naar die pro Hamas aanhangers in Europa zoals ze deden met de nazi's. Als je ook weer de berichten op social media ziet uit islamitische en linkse hoek op dit soort berichten dan walg ik van het feit dat zulke mensen in ons mooie Europa wonen. Allemaal terroristen aanhangers, daar heb ik 0 genade voor.
pi_211619979
Wat blijft het trouwens oorverdovend stil van de linkse kant van het fok spectrum, niks te melden hierover?
pi_211620023
Zo'n hamaslidje. Levensgevaarlijk en wordt gezocht in denemarken en duitsland.
En dat loopt dan vrolijk vrij rond hier.

:N
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211620038
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 18:30 schreef Scorpie het volgende:
Wat blijft het trouwens oorverdovend stil van de linkse kant van het fok spectrum, niks te melden hierover?
Tuurlijk niet. Links is nooit op enig zelfreflectie te betrappen geweest.
1947-2016
  donderdag 14 december 2023 @ 18:34:06 #128
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211620041
quote:
“Dat hoort er in 2023 gewoon bij “
“Is onze eigen schuld omdat we zoveel oorlog in hun landen voeren “
“Islamofobie “
pi_211620275
Misschien schrikt het eens af om ze na veroordeling in de noordzee te flikkeren.
pi_211620300
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 18:21 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik denk dat als ze dat willen, dat ook gewoon doen, uitnodiging of niet.
  donderdag 14 december 2023 @ 18:52:29 #131
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211620312
De vruchten van progressief nederland zijn wrang
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  donderdag 14 december 2023 @ 18:54:13 #132
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211620331
quote:
14s.gif Op donderdag 14 december 2023 18:52 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
De vruchten van progressief nederland zijn wrang
“Progressief”
pi_211620390
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 18:51 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Ik denk dat als ze dat willen, dat ook gewoon doen, uitnodiging of niet.
Onderschat onze eigen AIVD maar niet :-)
pi_211620415
quote:
De dingen waar zij zich druk over maken, naast het klimaat natuurlijk, is: Wilders, SGP, Orban, AfD, FvD, Le Pen, Trump enz.

Wellicht vindt men zelfs dat Islamitische terroristen eigenlijk ook wel een punt hebben. Immers, het Westen is zo racistisch en oneerlijk tegenover migranten, dan kun je wel verwachten dat deze mensen op een gegeven moment iets terug zullen doen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 14 december 2023 @ 19:01:11 #135
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211620419
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 18:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Tuurlijk niet. Links is nooit op enig zelfreflectie te betrappen geweest.
Gast, ik heb bijna letterlijk de post boven deze als eerste reactie gehad op dit nieuws.
Hou eens op met het cultiveren van dat links-rechts gedoe. Links was niet aan de macht terwijl deze openlijke Hamasnik hier binnenkwam en -bleef, hè.

Als je jezelf dan toch per se wilt bevestigen in je gevoel doe het dan op een leukere manier en geef jezelf een hand. Daar is nog nooit ruzie van gekomen op een forum.
pi_211620520
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 18:59 schreef Wotte het volgende:

[..]
Onderschat onze eigen AIVD maar niet :-)
Wellicht, maar die zullen geen mensen omleggen, zeker niet in eigen land.
De Mossad heeft daar minder problemen mee, net zoals de CIA.
pi_211620832
quote:
Ze wachten nog op de context.
pi_211620846
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 14:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]
En nu heel progressief links helemaal verbaasd doen over hoe dit allemaal wel niet kan en waarom de jodenhaat “opeens” zo aanwezig is.

:')
Net als de gristen clubjes. Mirjam Bikker die laatst het sterk toegenomen antisemitisme veroordeelde terwijl haar partij medeverantwoordelijk is voor de import van al die jodenhaat.
pi_211621022
Nu weer een Hamas aanhanger met terroristische motieven in Rotterdam opgepakt. En nog steeds zijn er mensen die open grenzen verdedigen. Waarom? Wat gaat er in die hoofden om vraag je je af.
  donderdag 14 december 2023 @ 20:01:08 #140
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211621070
quote:
De Rotterdammer die donderdagmorgen is opgepakt in een terreuronderzoek, is volgens het Duitse Openbaar Ministerie "al jaren lid van Hamas". Het gaat om Nazih R., zo is bekendgemaakt. De man is officieel aangehouden op verzoek van Duitsland. Zowel in Duitsland als in Denemarken loopt een onderzoek waarin de verdachte voorkomt.
Nazi _O- je verzint het ook niet ook he met die halve wilden :D
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211621508
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 19:01 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Gast, ik heb bijna letterlijk de post boven deze als eerste reactie gehad op dit nieuws.
Hou eens op met het cultiveren van dat links-rechts gedoe. Links was niet aan de macht terwijl deze openlijke Hamasnik hier binnenkwam en -bleef, hè.

Als je jezelf dan toch per se wilt bevestigen in je gevoel doe het dan op een leukere manier en geef jezelf een hand. Daar is nog nooit ruzie van gekomen op een forum.
:D

Leuk gevonden.
1947-2016
pi_211621529
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2023 20:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Nazi _O- je verzint het ook niet ook he met die halve wilden :D
Was dit de opvolger van Gokmen Tanis? Is er een aanslag voorkomen?
pi_211723373
Arrestaties in Duitsland en Oostenrijk vanwege aanslagplannen feestdagen

quote:
In Oostenrijk en Duitsland zijn meerdere mensen opgepakt omdat ze plannen zouden hebben voor aanslagen met de feestdagen, schrijft de Duitse krant Bild. Doelwit zou onder meer de Dom van Keulen zijn geweest, die door de politie wordt doorzocht op explosieven.

Volgens Bild gaat het om een islamitische terreurcel en loopt het onderzoek ook in Spanje. Mogelijk zouden de aanslagen gepleegd moeten worden tijdens christelijke kerkdiensten met kerst in Keulen, Wenen of Madrid.
In Oostenrijk en Duitsland zijn meerdere mensen opgepakt omdat ze plannen zouden hebben voor aanslagen met de feestdagen, schrijft de Duitse krant Bild. Doelwit zou onder meer de Dom van Keulen zijn geweest, die door de politie wordt doorzocht op explosieven.

Volgens Bild gaat het om een islamitische terreurcel en loopt het onderzoek ook in Spanje. Mogelijk zouden de aanslagen gepleegd moeten worden tijdens christelijke kerkdiensten met kerst in Keulen, Wenen of Madrid.

De politie in Wenen laat aan de Duitse krant weten dat er een verhoogde dreiging geldt en dat er voorzorgsmaatregelen zijn genomen.

Dreigingsniveau Nederland
Het dreigingsniveau in Nederland is een paar weken terug ook verhoogd. Het dreigingsniveau gaat van 3 naar 4, het op één na hoogste niveau. Dat betekent dat kans op een aanslag reëel is. De belangrijkste reden is het conflict in Israël en Gaza en aanslagen in buurlanden van Nederland.

Volgens de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) zijn 'geen standaardmaatregelen of landelijke adviezen gekoppeld' aan een verhoging van het dreigingsniveau. Wel zijn politie, gemeenten, ministeries en veiligheidsdiensten extra alert.
Geen noodzaak om hier een nieuw topic over te openen want dreiging van islamitisch terreur is inmiddels zo common als berichten over ''steek incidenten'' dat dit inmiddels gewoon in een algemeen verzameltopicje als deze kan. ^O^
  zaterdag 23 december 2023 @ 23:34:58 #144
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_211723738
Ik hoor nooit iets over aanslagen tijdens de ramadan.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_211724149
Religie van de vrede. _O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 24 december 2023 @ 01:22:41 #146
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_211724556
Zal wel druk op de Dam zijn morgen met al die demonstranten
Ik ben inmiddels overleden
pi_211724579
quote:
15s.gif Op zondag 24 december 2023 01:22 schreef Enchanter het volgende:
Zal wel druk op de Dam zijn morgen met al die demonstranten
Waarvoor of waartegen wordt er gedemonstreerd?
  zondag 24 december 2023 @ 01:37:24 #148
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_211724655
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 01:25 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Waarvoor of waartegen wordt er gedemonstreerd?
tegen deze (waarschijnlijk) geplande aanslagen en ander islamitisch geweld
Ik ben inmiddels overleden
pi_211724692
quote:
15s.gif Op zondag 24 december 2023 01:37 schreef Enchanter het volgende:

[..]
tegen deze (waarschijnlijk) geplande aanslagen en ander islamitisch geweld
Moeten de blanke mensen niet eerst demonstreren vanwege Praag? Of is dat al geweest?

Vermoedelijk heb je per ongeluk ook een verkeerd linkje gekopieerd. Deze heeft in ieder geval niks met islamitisch geweld te maken.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2023 01:45:46 ]
  zondag 24 december 2023 @ 01:43:32 #150
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211724697
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 01:43 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Moeten de blanke mensen niet eerst demonstreren vanwege Praag? Of is dat al geweest?
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')