Zal ik hem dan maar maken?quote:Op maandag 16 december 2024 17:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh, voor mijn gevoel stond Niet of nooit geweest weken op 1
Oh hierover gelezen. Rolling Stones dan?quote:Op maandag 16 december 2024 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, geen Queen.
De naam van de artiest heeft wel ooit een nummer 1-hit opgeleverd in een songtitel.
I remember Elvis Presley komt bij me binnen. Maar of Elvis nooit een nummer 1 hit heeft gehad?quote:Op maandag 16 december 2024 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, geen Queen.
De naam van de artiest heeft wel ooit een nummer 1-hit opgeleverd in een songtitel.
Daar dacht ik ook aan, maar A Little Less Conversation was een nummer 1 hit.quote:Op maandag 16 december 2024 19:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
I remember Elvis Presley komt bij me binnen. Maar of Elvis nooit een nummer 1 hit heeft gehad?
Nope, nooit op 1 gestaan. Eind jaren 60 was hij niet relevant genoeg en dat nummertje met JXL haalde ook slechts plaats 2. En toen ie doodging stond ie dus wel op 1, maar dan bezongen door Danny Mirror.quote:Op maandag 16 december 2024 19:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
I remember Elvis Presley komt bij me binnen. Maar of Elvis nooit een nummer 1 hit heeft gehad?
In de Top 40 zeker, dat is een smakeloze lijstquote:Op maandag 16 december 2024 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope, nooit op 1 gestaan. Eind jaren 60 was hij niet relevant genoeg en dat nummertje met JXL haalde ook slechts plaats 2. En toen ie doodging stond ie dus wel op 1, maar dan bezongen door Danny Mirror.
Dit is dus het goede antwoord.
Nog 2 te gaanquote:Op maandag 16 december 2024 21:31 schreef Janneke141 het volgende:
Duran Duran - A view to a kill![]()
Shirley Bassey - Goldfinger![]()
Adele - Skyfall![]()
Paul McCartney - Live and let die![]()
Madonna - Die another day![]()
Eh.. No time to die van Billie Eilish?![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 22:18 schreef Starflyer het volgende:
Sheena Easton - For your eyes only![]()
En van de laatste vermoed ik wel wie, maar weet niet hoe dat nummer heet.
Mexicanobakker 4quote:
Is dat in de geschiedenis van de lijst, want anders wordt t lastigquote:Op dinsdag 17 december 2024 10:06 schreef pipster het volgende:
Naast Sam Smith, kan ik zo snel nog 7 artiesten vinden met de naam Sam. Degene die de zesde vindt krijgt het punt.?
Ja sorry, door de jaren heen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is dat in de geschiedenis van de lijst, want anders wordt t lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |