laten we maar zeggen dat je een bezoek aan diergaarde blijdorp beter kan skippenquote:
Wow.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laten we maar zeggen dat je een bezoek aan diergaarde blijdorp beter kan skippenje zal dan niks nieuws zien
Jeetje zegquote:Op woensdag 13 december 2023 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laten we maar zeggen dat je een bezoek aan diergaarde blijdorp beter kan skippenje zal dan niks nieuws zien
Niet eens, alles wat zeg maar onder de middenklasse zit zo'n beetje en dat zijn er best veel.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel meer degenen die zelf ook in het drugs/gang wereldje zitten of niet
Klap in het gezicht van Blijdorpquote:Op woensdag 13 december 2023 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 december 2023 08:28 schreef Oriente het volgende:
Giftig sfeertje in de KLB SC @:Erasmus
Duit in het zakje gedaanquote:Op donderdag 14 december 2023 08:28 schreef Oriente het volgende:
Bruh, hoe bevalt je Apple watch?quote:
Mensen die daar komen (al is het alleen maar om te kijken of een duit in het zakje te doen) neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:28 schreef Oriente het volgende:
Brahquote:Op donderdag 14 december 2023 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bruh, hoe bevalt je Apple watch?
@GGMM wordt wel geschoffeerd daar nuquote:Op donderdag 14 december 2023 09:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mensen die daar komen (al is het alleen maar om te kijken of een duit in het zakje te doen) neem ik niet serieus.
Toevallig een post aan het typen met het probleem waar ik tegenaanloop. Geen nood. Ik mention je in die post.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bruh, hoe bevalt je Apple watch?
Rotterdamse memes godenquote:Op donderdag 14 december 2023 09:30 schreef KingRoland het volgende:
Goedemorgen
[ afbeelding ]
@:erasmus @:caland @:gurneyisbestoke @:oriente @:fetx @:wereldgozer @:dombohetolifantje1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |